Met je bblquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou Snapjuhlie, succes in Thailand dan
Belg of NL maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
Het programma is gered, tijd voor nieuwe hollanders
Staat weer een partij sneu het slachtoffer te spelen.quote:
Laf gedoe weer. En dan weer de hele week zeiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:25 schreef Flow3r het volgende:
Schijnheilige Daan pakt haar koffers niet ?
Ze zou gaan toch? Omdat ze weet dat ze anders volgende week er uit ligt
toedels
Precies. De stemming zal een heel stuk beter zijn zonder deze 3 huichelaars.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:26 schreef Ebinas het volgende:
Top dit.
Echt heel blij dat deze 3 opstappen.
Weg met deze stemmingsverziekers
Trekt der keutel alweer in!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:26 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Daan nou wel of niet![]()
Ksssst weg
Daan blijft denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:27 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Precies. De stemming zal een heel stuk beter zijn zonder deze 3 huichelaars.
Die kan hierna niet meer zeiken, dat gaan ze niet meer pikkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nu nog een sanctie op het gezeik van Daan.
Die blijft staan kijken, denk niet dat ze solidair zal zijn met Jowi en Nathaliequote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:26 schreef puzziepie het volgende:
Gaat Daan nou wel of niet![]()
Ksssst weg
zal ze nog beetje mogen werken voor haar make-overquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou Snapjuhlie, succes in Thailand dan
Ze wilde de boel gewoon chanterenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niemand die smeekt ook of ze blijven
Zet zo te lezen net te laat de streams aan, gaan er echt drie weg nu?quote:
Mwa, Zoey net wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niemand die smeekt ook of ze blijven
ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef Kefke04 het volgende:
wat staat jill naar die koffers te kijken
Tijd voor een vrolijk muziekjequote:
Dus ze was nep.. nahhh zegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
Daan: Ik kan niet meer nep zijn.
Aaaahahahahaha![]()
![]()
95% luchtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef 20100 het volgende:
[..]
ik ga die strakke Milf tieten missen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijd voor een vrolijk muziekje
Jep Dotquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet zo te lezen net te laat de streams aan, gaan er echt drie weg nu?
op de andere stream zeker,, kijk ik zo wel terug danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij begrijpen er niks van Michel legt uit.
isnie waarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Ik loop vet achter he,
zeg dat het niet waar is
Je kan de stream een uur terugspoelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet zo te lezen net te laat de streams aan, gaan er echt drie weg nu?
Nep is het nieuwe echt denk ik dan....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef Whuzz het volgende:
Daan: Ik kan niet meer nep zijn.
Aaaahahahahaha![]()
![]()
vrees dat dit nog even duurt, lijkt me niet dat er al (meer dan 1) 5 dagen klaarzitten in quarantainequote:
Heeeeel goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En zo blijkt maar weer. Mijn huis, mijn regels. Als het je niet bevalt, flikker je maar op.
Nee joh vanavond feest en BBQquote:
Nou .. hij is best populair ... hij wordt er niet snel uitgestemd... maar dat weet hij niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:31 schreef Kefke04 het volgende:
Thomas beseft dat hij een probleem heeft
En terecht. Daar is de deurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En zo blijkt maar weer. Mijn huis, mijn regels. Als het je niet bevalt, flikker je maar op.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Welkom bij Big Brother België( een belgisch vlagje heb ik niet )
weet die welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. hij is best populair ... hij wordt er niet snel uitgestemd... maar dat weet hij niet natuurlijk.
pff dan nog liever Elsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Theo en ziko blijven ondertussen bluffen op socials dat ze terug willen of gaan komen
Uiteraard. Aan wie zou het anders moeten liggen. Haarzelfquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill gaat toch niet
en denkt daan dat het nou aan thomas ligt
Verkeerd 'begrepen'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Jill gaat toch niet
en denkt daan dat het nou aan thomas ligt
Ja, maar veel mensen posten niets anders dan zure reacties over Naat en Daan, dus die vallen nu vast afquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo. de Giebelkujes en Mr Macho zijn er nog + 3 Nieuwe straks
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Theo en ziko blijven ondertussen bluffen op socials dat ze terug willen of gaan komen
denk niet dat er 3 nieuwe bijkomen, er zullen er geen 3 in quarantaine klaarzittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen posten niets anders dan zure reacties over Naat en Daan, dus die vallen nu vast af
Ja dikke kronkel daarbovenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:34 schreef Ebinas het volgende:
Daan: ze hebben toch naar je geluisterd in de DBK
tegen Thomas.
Dat mens is echt verziekt van boven
naar de klaagmuur, hoogstens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Kefke04 het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat er nieuwe bewoners komen, zouden deze 3 niet naar een apparte ruimte gaan
Hoe zet je mensen op de blacklistquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef D. het volgende:
Kan ik wel iedereen weer van de blacklist halen
Het werd tijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Big Brother laat niet met z'n kloten spelen.
Die vriend van jou wil wel errug veel weten he😌quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe zet je mensen op de blacklist
Ik vraag dit voor een vriend
Abonnementje nemen, dan kan je mensen blokkeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je moet wel een abo hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb net zo band met jullie opgebouwd, zegt ze.quote:
Jill wordt gered, al heeft ze dat nu nog niet door.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net zo band met jullie opgebouwd, zegt ze.
denk niet dat er 1 komtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef cheanny het volgende:
Nu moeten ze op elkaar stemmen...hahaha.. wordt leuk deze nominatie!!
nounou, makkelijk; patrick, jill, thomas - zowi/juliequote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef cheanny het volgende:
Hebben ze Hummie soms opgegraven opgetrommeldquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Big Brother laat niet met z'n kloten spelen.
Ja, hij vraagt ook naar je pincode en bankrekeningnummer.;)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die vriend van jou wil wel errug veel weten he😌
haha, serieus? Dus de kans bestaat dat Danny expres mensen gaat lopen kloon-trollen in de hoop dat ze dan een abbo nemen om zijn kloons te blokken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Abonnementje nemen, dan kan je mensen blokkeren.
de belgische giecheltrutjes stemmen op Thomas & Jill geen verrassingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef cheanny het volgende:
jezus die Michel is echt wel gay, zie hem zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:37 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
(een deel van) de schuldigen
Die moet zich toch wel gewaarschuwd voelen nu, lijkt mijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zo. Zoey is de nieuwe neppert....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, hij vraagt ook naar je pincode en bankrekeningnummer.;)
[..]
haha, serieus? Dus de kans bestaat dat Danny expres mensen gaat lopen kloon-trollen in de hoop dat ze dan een abbo nemen om zijn kloons te blokken?
Voor haar dus beter dat die andere gaan? Ik volg het nog niet zo kijk af en toe even. Val nu met mijn neus in de boter:Dquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jill wordt gered, al heeft ze dat nu nog niet door.
Of Pat omdat hij toch wel naar huis wilquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef 20100 het volgende:
[..]
de belgische giecheltrutjes stemmen op Thomas & Jill geen verrassing
Die kan huilen op commandoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zo. Zoey is de nieuwe neppert....
die wordt nooit stewardess, ok je moet er niet echt slim voor zijn maar met een IQ van 75 kom je er ook nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
straks als stewardess ook, 300 man in een 747, zo mooie band opgebou ou ouwd
Wacht nu maar eerst eens even af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef 20100 het volgende:
[..]
de belgische giecheltrutjes stemmen op Thomas & Jill geen verrassing
En het levert niet eens goede tv op. Alleen maar zeiken maar 0 confrontatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit kon ook niet langer. Ze halen het hele programma naar beneden. Ze verliezen kijkers door die zeikers.
Ow. Da's kutquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Aggie46 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, hij vraagt ook naar je pincode en bankrekeningnummer.;)
[..]
Helaas lig ik nog in de clinch met de ING door overlijden van manlief. Foutje van de ING, kan niet iDeal gebruiken.
"babes"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
Ja ik vind er ook niks aan dat het nu de insta babes game wordt
Maar vind het wel een shockerende mededeling van bb.
Nattie is ook blijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
En het levert niet eens goede tv op. Alleen maar zeiken maar 0 confrontatie.
Daahaaaag
Voor wie voor jou??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef 20100 het volgende:
[..]
jezus die Michel is echt wel gay, zie hem zitten
kom uit de kast man!
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef Ebinas het volgende:
Geen gefluister meer van Jowi en Zoey
Geen gefluister meer van Nat
Geen zeur, klaag en kijk mij nou zielig zijn
wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, blijft unieke tvquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Daahaaaag
Yep, ze werd meegezogen in de negatieve zooi van die losers die weggaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor haar dus beter dat die andere gaan? Ik volg het nog niet zo kijk af en toe even. Val nu met mijn neus in de boter:D
Idd, ik merkte dat ik de stream de laatste dagen nog maar weinig aan had. Hoop dat het nu weer leuker wordt!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit kon ook niet langer. Ze halen het hele programma naar beneden. Ze verliezen kijkers door die zeikers.
Oh jeequote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:41 schreef Whuzz het volgende:
Zoveel gejank. Is er al een overstromingsalarm voor Amsterdam Mediacomplex uitgevaardigd?
Iedereen blij. Top dagquote:
Ze hebben genoeg ongebruikte beelden waar ze 2 uitzendingen mee kunnen vullenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Daahaaaag
Of nog nieuwe, hoewel dat wel erg laat is, maar wie weetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef D. het volgende:
Misschien korten ze het nu met een maandje in
Of komende 3 weken geen nominaties
inderdaad, de beste tieten in het huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga die Daniii's missen ....ze hadden best wel toekomst
[ afbeelding ]
Julie denkt echt dat het aan haar ligt omdat ze er later ingekomen is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : die blikken .. ik heb niks fout gedaan he
Jawul Liese.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : die blikken .. ik heb niks fout gedaan he
Er leefde een soort van vraag vandaag of de deelnemers borg moeten betalen .. weet jij dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef MissyZ het volgende:
Danielle gaf met lanslopen een giftige blik aan Liese. Dat zag Julie.
Waarom dat dan was, en Liese zegt ik heb niks fout gedaan.
Dan beter dat die gaan. Kijken of de sfeer nu omgaat slaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Yep,
[..]
Yep, ze werd meegezogen in de negatieve zooi van die losers die weggaan
Nee, er was GEEN borg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er leefde een soort van vraag vandaag of de deelnemers borg moeten betalen .. weet jij dat?
Heb jij geluk dat ze vertrekken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij wel, was vaak pleite daardoor
Ik had gisteren al een poging gedaan te googlen naar na hoveel dagen er als laatste een nieuwe bewoner een BB-huis in kwam, maar niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of nog nieuwe, hoewel dat wel erg laat is, maar wie weet
Jowi, Daan en Natquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie gaan er weg dan .sorry net thuis
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Flory het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze nog? Laat Naat please in haar badjas gaan
Iedereen die depressief was.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daan, Jowi en Naatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Drie tegelijk waaromquote:
Daan, Natte en Jowi.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maandje eraf zou wel goed zijn, dit wordt wel erg langdradigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:42 schreef D. het volgende:
Misschien korten ze het nu met een maandje in
Of komende 3 weken geen nominaties
ze mochten kiezen, oprotten of positief zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Drie tegelijk waarom
Je kunt het beste even streamverslag lezenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Drie tegelijk waarom
Te sterk?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jawul Liese.
Je was te sterk.
En dAt Is NiEt EeRlIjKhEiD
Laat Theo maar weg die is het ook zelf afgebold.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:36 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zo. Nu Theo, René en Els weer terug erin.
Omdat de sfeer naar een dieptepunt ging. binnen 5 minuten beslissen en Binnen 5 minuten weg wezen..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Drie tegelijk waarom
is ook om te lachen, zulke zwakelingen die nu weg gaan, zelf de oorlog starten maar als je op het punt staat te verliezen er op voorhand onderuit trekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef M.Ritcher het volgende:
Achterbakse belgen gaan nog lachen.
Zo begreep ik het wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Koekeloeren het volgende:
zegt daan nu dat ze van de productie het groepsgevoel moest creëren. maar dat dus niet gelukt was? of begrijp ik het verkeerd?
Weer saaier daarquote:
ergste schok zal zijn dat ze denken nu bekende nederlanders te zijn terwijl 95% totaal niet weet wie zij zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zo. Even verder denkend.
Deze mensjes gaan nu naar huis. Wat voor cultuurschok gaan ze meemaken als ze doorkrijgen hoe de buitenwereld dit allemaal heeft bekeken? Phoeeh. STerkte.
nou ja, ik bedoel dat ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:45 schreef GayGuy het volgende:
De enige van deze 3 die ik ga missen, is Jowi. Hij toont wel ballen, door nu achter zijn besluit te staan, en als hij het gevoel heeft zichzelfvte verliezen, is dit voor hem het beste besluit. Daan is gewoon een emo, en Natte ali is gewoon boos geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |