rare opdracht dan.. waar moet dit tot leiden ? laat iedereen huilen ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:43 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey en naat zeggen dat mensen echt niet begrijpen hoe het daar is en dat we hun niet kennen
maar is dat van Jowi geen opdracht ???
ja geen idee maar was zoiets bij een andere ook en dat die later terug kwamquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
rare opdracht dan.. waar moet dit tot leiden ? laat iedereen huilen ofzo?
Wat een relnicht. Even de aandacht zoeken maar dan je keutel weer intrekken natuurlijk...quote:
Geweldig he. Kwaak kwaak kwaak (Nick met het eendje)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:46 schreef aswesleep het volgende:
Nick en Patje spelen ondertussen met een bad-eendje in de hottub. Wat een heerlijke down to earth mensen zijn het ook.
Hij heeft het toch echt al meerdere keren gezegd.quote:
Ja ik zei het al eerder: sommigen dachten dat het een leuke vakantie zou zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ah wacht eens... Wat ie nu zegt... hij is gewoon net als Naat doodsbang hoe ze hem neerzetten... dear lord. Weten deze mensen dat ze aan een RLS begonnen zijn?!
Ik vind dat het reuze meevaltquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:46 schreef Kinga het volgende:
Ah wacht eens... Wat ie nu zegt... hij is gewoon net als Naat doodsbang hoe ze hem neerzetten... dear lord. Weten deze mensen dat ze aan een RLS begonnen zijn?!
Ik vin um wel schattig zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haal die ringels toch eens uit je neus en oren Jowi
Naturel is een mens veel mooier
Dan nomineren ze hem volgende week keihard.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Of, of...het is een geheime opdracht...
Krijgt ie vast steun van Ruttequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:48 schreef tasebi het volgende:
Patje zijne restaurant zal leeg blijven![]()
![]()
![]()
Ja, hij vond de opmerking dat hij een slinger gaf in de toillet niet leuk tijdens de liveuitzending.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:46 schreef Kinga het volgende:
Was ie toch al?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef Yolk het volgende:
Tsja, dan is Michel zodadelijk de knapste man in het huis.
Kroketjes las ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Maar er zit een slaplullen Regie , die gaan vast wel iets wanhopigs verzinnen om Joy binnen te houden ..
Taak voor de Pollenmaker .. Wat krijgt De Homo van Achter
trieste opmerking, ditquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wil zijn plassertje in de stronthol van zijn vriendje duwen zeker. Kon niet even langer wachten...
Dan is hij wat traag van begrip. Dat was 24 uur geleden...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij vond de opmerking dat hij een slinger gaf in de toillet niet leuk tijdens de liveuitzending.
Beetje erg toevallig en plotseling allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft het toch echt al meerdere keren gezegd.
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen de streams het op videoland bij jullie?
Nee niemand is weg. Maar Jowi hopelijk zo snel mogelijk wel.quote:
Het is weekend he...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Benny het volgende:
Theo kon binnen 24 uur weg. Jowi houden ze er langer in?
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Belgen mogen het niet zeggen.. daar waren ze van de week nog helemaal verbolgen overquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nederlanders zeggen altijd dat hun gaan winnen.![]()
En die Belgen, ja, die doen gewoon winnen.
Ja. Probleemloosquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Secret story Had zo'n opdrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geen idee maar was zoiets bij een andere ook en dat die later terug kwam
Ja, vanmiddag had ik wat problemen, even refreshenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij hopen puzziequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje erg toevallig en plotseling allemaal
Ik geloof er niets van. Vast een opdracht of zo
Och, naast al die smerige opmerkingen van jou valt het niet zo op hoorquote:
Weekend regels van RTL5 ..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Benny het volgende:
Theo kon binnen 24 uur weg. Jowi houden ze er langer in?
Ja inddquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Sangha het volgende:
Jowi is mij iets te vrolijk, het past niet bij wat er aan de hand is...
Jazeker!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
en keer zit de tampon niet goed,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Aggie46 het volgende:
Naat haar tampon zit niet goed.
Weten we dat ook weer.
Je mag alleen niet over straat naar het hotelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar hotels zijn gewoon open en zullen niet vol zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee, vanavond niet natuurlijk. Zal dus niet eerder dan morgen kunnen, maar zal dus wel over het weekend heen getild worden. Maar misschien heeft meneer zijn keutel dan al ingetrokken...quote:
Opgelucht door zijn besluit?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Sangha het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat duurt me te langquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja nee, vanavond niet natuurlijk. Zal dus niet eerder dan morgen kunnen, maar zal dus wel over het weekend heen getild worden. Maar misschien heeft meneer zijn keutel dan al ingetrokken...
Paar pammetjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:56 schreef zodeju het volgende:
Nathalie is de vrolijkheid zelve ......
Met een hele snelle wagen met ontheffingsbriefje welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag alleen niet over straat naar het hotel
Yeahhhquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Laat mij hopen puzzieWeg met Jowi!
vanaf dag 1 al nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
Hij kreeg ook de meiden niet mee op Michel eruit te stemmen...zie hem nog zitten met Daan Naat en Thomas lekker zaten te roddelen over Michel. Jowi zei nog Ik kan hem niet zien nee echt niet toen Michel gezellig bij hun kwam zitten en in ene over films gingen praten.![]()
En vandaag gezellig met hem aan het kaarten...sinds dien vertrouw ik hem al geen cent meer.
Het is omdat het al zo lang speelt in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Sangha het volgende:
Ik weet het ook niet, alleen dat TV mensen uitzonderingspositie hebben. Anders had Els er ook niet uit gekund gisterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag alleen niet over straat naar het hotel
Instelling.. de andere nl/ers wilden hard spelen.. en dat valt ze nu tegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap zoiezo die Nederlanders niet. Ze zitten toch in hetzelfde huis als de Belgen? Die hebben de tijd van hun leven. Alleen Jill en Michel hebben het leuk. De rest is alleen aan het zeiken en janken.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed toch wel een beetje dat Jowi een 'Maik' gaat doendus toch zie je wist dat het ergens ook gebeurd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Geen idee waar ze haar gedumpt hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, alleen dat TV mensen uitzonderingspositie hebben. Anders had Els er ook niet uit gekund gister.
Kan ik me wel iets bij voorstellen. De huidige Nederlanders hebben niet zoveel met de Belgen. Kunnen geen aansluiting vinden. Op hun beurt vind ik de Belgen ook niet echt open naar de Nederlanders toe. Liese, Zoey en Julie plakken maar in 1 groepje samen, enkel Michel komt daar tussen maar daar blijft het dan bij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik snap zoiezo die Nederlanders niet. Ze zitten toch in hetzelfde huis als de Belgen? Die hebben de tijd van hun leven. Alleen Jill en Michel hebben het leuk. De rest is alleen aan het zeiken en janken.
Dan hebben ze ook vast wel een stuk karton voor Jowi.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee waar ze haar gedumpt hebben
Strechertje in een magazijn ergens wellicht
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
FEBO: Zet Djowi's koffer ff klaar in de voorraadkamer ... Kan ie morgenvroeg om 04:31 stiekem het huis verlaten
Michel is ook de enige die zijn best er voor doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. De huidige Nederlanders hebben niet zoveel met de Belgen. Kunnen geen aansluiting vinden. Op hun beurt vind ik de Belgen ook niet echt open naar de Nederlanders toe. Liese, Zoey en Julie plakken maar in 1 groepje samen, enkel Michel komt daar tussen maar daar blijft het dan bij.
Jill durft niet zo goed.,!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Michel is ook de enige die zijn best er voor doet.
4 pammetjes?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie haar dealer is weer langs geweest zeker. Die is mij te vrolijk...
Beetje miauw gehad🤪quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie haar dealer is weer langs geweest zeker. Die is mij te vrolijk...
Nee.. ipv zn slippers aan te houden trekt ie zn schoenen aan..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:01 schreef D. het volgende:
Maar neem aan dat ie geen uur aan zijn haar plukt om dadelijk weer zijn bed in te duiken
Theo ontbreekt, hij was de leider die Nederland nodig had.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden 2 verschillende castingteams geweest zijn? Een Belgische castingteam en een Nederlandse?
Want heb de indruk dat de Belgen veel beter gecast zijn dan de Nederlanders.
Ik hoop voor jullie Nederlanders dat dit niet de weerspiegeling is van de Maatschappij. Ze hebben met Michel en Jill 2 goede Nederlanders kunnen casten. Maar de rest is pure ellende
Jowi wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:01 schreef D. het volgende:
Maar neem aan dat ie geen uur aan zijn haar plukt om dadelijk weer zijn bed in te duiken
Maar bleek ook te licht te zijn en dus ook slecht gecast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Theo ontbreekt, hij was de leider die Nederland nodig had.
Jill heeft er ook geen moeite mee. Het is gewoon de afgunst. Daan dacht de ster van de show te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. De huidige Nederlanders hebben niet zoveel met de Belgen. Kunnen geen aansluiting vinden. Op hun beurt vind ik de Belgen ook niet echt open naar de Nederlanders toe. Liese, Zoey en Julie plakken maar in 1 groepje samen, enkel Michel komt daar tussen maar daar blijft het dan bij.
Nee, hij had er helemaal niet in moeten zitten. Denk dat we dan nu een fijnere groep hadden gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
René was ook een toffe kerel, heeft nooit helemaal zichzelf kunnen zijn. Langer genomineerd dan niet genomineerd. Verdient eigenlijk een tweede kans, maar ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden 2 verschillende castingteams geweest zijn? Een Belgische castingteam en een Nederlandse?
Ik hoop voor jullie Nederlanders dat dit niet de weerspiegeling is van de Maatschappij. Ze hebben met Michel en Jill 2 goede Nederlanders kunnen casten. Maar de rest is pure ellende
Die kamer waar Liese en Ziko zaten... Die zal er ook wel niet voor niets zijn (of dat ze daar 8 uurtjes gezamenlijk hebben kunnen kletsen)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus toch zie je wist dat het ergens ook gebeurd was
Theo dacht dat hij terror Jaap kon immiterenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij had er helemaal niet in moeten zitten. Denk dat we dan nu een fijnere groep hadden gehad
Hij verwoorde het idd perfectquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lijkt wel stilaan beter te gaan met Nathalie.
Ik von het trouwens een heel mooi gesprek tussen haar en Michel daarstraks, ik denk dat het haar echt opgepept heeft.
Hij heeft inderdaad wel de kiem gelegd voor een NL vs BE door Els te doen geloven dat het een Belgisch complot was tegen haar ( en stiekem zelf op Els gestemd samen met de andere nederlanders )quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij had er helemaal niet in moeten zitten. Denk dat we dan nu een fijnere groep hadden gehad
Dat was achteraf het excuus voor zijn lompe gedrag jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Theo dacht dat hij terror Jaap kon immiteren
Jammer dat de leukste Nederlanders er pas later in zijn gekomen en daardoor minder kans hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
daar is heel snel ook een bed neer te zetten enz het hele verhaal is echt vaag vind ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Die kamer waar Liese en Ziko zaten... Die zal er ook wel niet voor niets zijn (of dat ze daar 8 uurtjes gezamenlijk hebben kunnen kletsen)
Die heeft nu zeker een tampon met jeukpoederquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:56 schreef zodeju het volgende:
Nathalie is de vrolijkheid zelve ......
Bij Rumag was hij nog lomperquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was achteraf het excuus voor zijn lompe gedrag ja
Het klopt niet. Daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar is heel snel ook een bed neer te zetten enz het hele verhaal is echt vaag vind ik
Els weer terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit de Facebook Post verklaren bij het vertrek van Els? Stond iets van 'zien we haar nog terug?'
Wellicht zit ze in een hotel in quarantaine, en waren daarom ook de kinderen er niet. Er ging toch niemand mee terug
Alsjeblieft niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit de Facebook Post verklaren bij het vertrek van Els? Stond iets van 'zien we haar nog terug?'
Wellicht zit ze in een hotel in quarantaine, en waren daarom ook de kinderen er niet. Er ging toch niemand mee terug
Hij was diegene met stemmen met zijn allen op die en die en iedere hollander ging mee. Terwijl hij zelf dan op een ander ging. Hij heeft de boel verkloot.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Laatste is logisch gezien de spertijd. Zou wel belachelijk zijn als die terugkomt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
als die terugkomt kijk ik echt helemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
De leukste Nederlanders moeten nog komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat de leukste Nederlanders er pas later in zijn gekomen en daardoor minder kans hebben.
Eruit gestemd is er uit! Niet terug komen., ons niet bellen..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Laatste is logisch gezien de spertijd. Zou wel belachelijk zijn als die terugkomt.
Ja, behoorlijk lang ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef D. het volgende:
Is Jowi eerder vandaag al in de DBK geweest?
In ieder geval niet meer stemmen dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als die terugkomt kijk ik echt helemaal niet meer
Jowi en Thomas, ja. Dat ze het leuk vond dat ze het daar zo goed mee kon vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
was het jullie trouwens niet opgevallen dat die dochtere van Els met het bericht totaal niet Naat noemde wel jowi en nog iemand even naam kwijt waar els bij moest blijven maar naat werd totaal niet benoemd, als Els had gebleven was ik benieuwd geweest wat ze dan ging doen met naat
Dat haar kinderen er niet waren had met de avondklok te maken. Alhoewel Endemol had ze ook een ontheffing kunnen geven zoals bij andere TV programma's, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
ja ik dus ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Het klopt niet. Daar ben ik wel van overtuigd.
Dit dus, wij zijn het eensch.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eruit gestemd is er uit! Niet terug komen., ons niet bellen..
Yep, en ga met andere mensen om, sporten met michel en blijf niet bij dezelfde persoon hangen, prima hintsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
was het jullie trouwens niet opgevallen dat die dochtere van Els met het bericht totaal niet Naat noemde wel jowi en nog iemand even naam kwijt waar els bij moest blijven maar naat werd totaal niet benoemd, als Els had gebleven was ik benieuwd geweest wat ze dan ging doen met naat
Je kan het ook omdraaien. Ik zag net Nathalie die wat te drinken kwam brengen bij de mensen in de hot tub, maar ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest gaan. Een praatje maken was er niet bij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
scherpquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, boete doen voor de kookplaat natuurlijk
Begint toch wel heel veel op een opdracht te lijken dan. Anders heeft het toch wel lang geduurd voordat zijn kwartje viel na de live uitzending,als het echt om die opmerking gaatquote:
Ze heeft de tubmensen wel gezegd dat Jowi weg gaat. Maar ze zei ook: Dat had ik eigenlijk niet moeten zeggen, dat doet hij zelf straks wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien. Ik zag net Nathalie die wat te drinken kwam brengen bij de mensen in de hot tub, maar ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest gaan. Een praatje maken was er niet bij.
Ik weet niet hoe Jill in België ligt, maar in Nederland zijn meisjes als zij volgens mij materiaal voor een overwinning. Kan het verkeerd hebben hoor, ben niet helemaal neutraal in deze kwestiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jammer dat de leukste Nederlanders er pas later in zijn gekomen en daardoor minder kans hebben.
Gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Bladblazen 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:11 schreef engine het volgende:
Maar een verbod op bladblazers of weet ik veel waar ze mee bezig zijn zou ik ook niet erg vinden.
nou vond het wel ook veelzeggend dat ze Naat niet noemdequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Jowi en Thomas, ja. Dat ze het leuk vond dat ze het daar zo goed mee kon vinden
Jill is een lekker wijffie gewoon, oprecht lekker naïef en vrolijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Jill in België ligt, maar in Nederland zijn meisjes als zij volgens mij materiaal voor een overwinning. Kan het verkeerd hebben hoor, ben niet helemaal neutraal in deze kwestie
Hij zit daar om te winnen en ziet zijn kans verkleinen met Michel....krijgt niet echt mensen mee en weet dat hij aan de beurt komt. Dan die opmerking in de live en die nacht dat hij ronddoolt en steeds zucht en daarna bidden op zijn bed....dat zegt achteraf genoeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Begint toch wel heel veel op een opdracht te lijken dan. Anders heeft het toch wel lang geduurd voordat zijn kwartje viel na de live uitzending,als het echt om die opmerking gaat
Jahh die vreselijk domme Britt Dekker act liep ook jaren voor men er achter was , net als Pauls Adjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Jill in België ligt, maar in Nederland zijn meisjes als zij volgens mij materiaal voor een overwinning. Kan het verkeerd hebben hoor, ben niet helemaal neutraal in deze kwestie
Wat vindt jij zo leuk aan Nick?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn lijstje is wat veranderd:
1. Nick
2. Naomi
3. Jill
4. Liese
5. Michel
6. Zoey
7. Julie
8. Patrick
9. Jowi
10. Thomas
11. Nathalie
12. Daniëlle
Top 4 ligt erg dicht op elkaar bij mij.
Geloof ook dat er vier in de finale zitten.....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn lijstje is wat veranderd:
1. Nick
2. Naomi
3. Jill
4. Liese
5. Michel
6. Zoey
7. Julie
8. Patrick
9. Jowi
10. Thomas
11. Nathalie
12. Daniëlle
Top 4 ligt erg dicht op elkaar bij mij.
ja idd eigenlijk nu zo achteraf gezien jammer dat ze weg is hahhaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en ga met andere mensen om, sporten met michel en blijf niet bij dezelfde persoon hangen, prima hints
Heb je gezien hoe ze vanmiddag Thomas met kussens aan het meppen was?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill is een lekker wijffie gewoon, oprecht lekker naïef en vrolijk
Dus ook op zijn pik getraptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:14 schreef Sestra666 het volgende:
https://bigbrothernederla(...)brother-te-verlaten/
' Jowi voelt zich gekwetst en dit is niet de show die bij hem past. Dit is niet het spel wat bij hem past. Ik ben meer dan de gast die alleen maar over masturberen praat, doelend op afgelopen liveshow waar een item werd uitgezonden over seksuele gesprekken. Mentaal is dit de beste keuze voor mij legt Jowi verder uit aan Nathalie en Naomi? '
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef zodeju het volgende:
Whaa, deze is wel leuk. Naat wat aan het vertellen en daarna komt snap je.....oh zeg ik het weer.
verkeerde topic?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef jameshond7 het volgende:
"Hebben jullie ook leuke pretparken in Belgie"
Plopsaland nog niet voorbij gekomen?
Ma, je moet je meer openstellen voor de anderen, met Thomas, Jowie en Jill was je leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Had vanmiddag geen tijd😢quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze vanmiddag Thomas met kussens aan het meppen was?Was grappig
Wat is deze tante opeens aanspreekbaarquote:
Haha, prachtig jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand het trouwens opgevallen in de uitzending met dat ze de redenen horen van nominatie en dat Pat zei dat hij zich in nummer 4 niet kon vinden (van Els) en dat ze verzweeg dat het die van haar was
Wat een kneusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:14 schreef Sestra666 het volgende:
https://bigbrothernederla(...)brother-te-verlaten/
' Jowi voelt zich gekwetst en dit is niet de show die bij hem past. Dit is niet het spel wat bij hem past. Ik ben meer dan de gast die alleen maar over masturberen praat, doelend op afgelopen liveshow waar een item werd uitgezonden over seksuele gesprekken. Mentaal is dit de beste keuze voor mij legt Jowi verder uit aan Nathalie en Naomi? '
Omdat hij met zijn piemeltje speelt. Snap niet wat daar mis aan is. Als mijn vrouw weg is op zakenreis, moet ik mijzelf ook bezig houden. Wat is daar mis mee.quote:
Adje was in feite een gewiekste zakenman die je rustig kon laten schuiven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh die vreselijk domme Britt Dekker act liep ook jaren voor men er achter was , net als Pauls Adje
Dan short hij er toch een keer aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Extra pijnlijk, als ie al zo lang op knappen staat
Misschien Jowi zijn betoog aan het opnemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:20 schreef Sestra666 het volgende:
tis zo saai dat ze maar 1 stream nodig hebben
Ik vind dat ook niet alles zo besproken hoeft te worden.. maar als je in een bb huis zit weet je dat soort zaken van te vorenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij met zijn piemeltje speelt. Snap niet wat daar mis aan is. Als mijn vrouw weg is op zakenreis, moet ik mijzelf ook bezig houden. Wat is daar mis mee.
ze hebben 125 camsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien Jowi zijn betoog aan het opnemen.
Streamtalk.quote:
Dat laatste dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet alles zo besproken hoeft te worden.. maar als je in een bb huis zit weet je dat soort zaken van te voren
Of hij is even naar het toilet... one last timequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien Jowi zijn betoog aan het opnemen.
ja zee had het al haast niet gezegd vandaag viel gewoon op, ik kan niet zo in ene met mijn stopwoordje stoppen en zei deed dat wel vandaagquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef jameshond7 het volgende:
Zoey heeft een rekenmachine nodig want ze weet niet wat 17 procent van 100 is?
Daar kom je niet onderuit....je vertelt als je met z'n alle op bed ligt en eentje begint dan volgen de andere verhalen vanzelf....alleen doet Zoey niet mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet alles zo besproken hoeft te worden.. maar als je in een bb huis zit weet je dat soort zaken van te voren
Nee, ik heb hem naar de dagboekkamer binnen zien gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of hij is even naar het toilet... one last time
Vaak zo, hoewel niet altijd. Vraag maar aan Menno.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zijn meestal niet de meest spraakmakende bewoners die winnen. Alleen Joost BB5 was iemand die de show droeg. Meestal zijn het de underdogs die winnen. Die krijgen vaak de sympathie van het publiek.
Maar als er een opdracht van twee man in DBK of playroom is zie je ook maar 1 stream volgens mij.quote:
Zoey: Echte vegans, jij bent een echte veganquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:
Nat tegen Naomi: mag jij wel honing?
Naomi: ja maar echte vegans eten dat niet he
Goed punt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:
Nat tegen Naomi: mag jij wel honing?
Naomi: ja maar echte vegans eten dat niet he
Wat vindt ze wel lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:25 schreef Aggie46 het volgende:
Daan:"Ik vind die thee eigenlijk helemaal niet lekker, maar ja.."
[ afbeelding ]
Goed voor z'n zelfbeeld/zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is zich wel helemaal aan het op tutten op dit tijdstip ook zo raar
Hij weet zeker dat dit uitgezonden gaat worden hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:25 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is zich wel helemaal aan het op tutten op dit tijdstip ook zo raar
quote:
Misschien taboe in zijn cultuur. Het is juist goed dat die er open over durft te praten, maar misschien heeft die schrik, omdat het nu zo in de uitzending is gekomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij met zijn piemeltje speelt. Snap niet wat daar mis aan is. Als mijn vrouw weg is op zakenreis, moet ik mijzelf ook bezig houden. Wat is daar mis mee.
Ze zijn erg braaf vergeleken met vorige edities. De mannen in BB Vlaanderen deden zelfs trekwedstrijdjes. Condoompje om en wie hem het eerst vol had, had gewonnen. Wel onder de dekens natuurlijk. Hier gaan ze lopen na een opmerking. Hij heeft zelf verteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee maar wel met plastic laagjes er over voor in de plastic soup ....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:27 schreef jameshond7 het volgende:
Naomi koopt ook geen kleding met wol
quote:
Daar zag ik eergisteren een programma over .. Was in mn Spaanse regio .. grootste truffel gebied van Europa .. zwarte dat welquote:
Wie was Menno ook alweer?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zijn erg braaf vergeleken met vorige edities. De mannen in BB Vlaanderen deden zelfs trekwedstrijdjes. Condoompje om en wie hem het eerst vol had, had gewonnen. Wel onder de dekens natuurlijk. Hier gaan ze lopen na een opmerking. Hij heeft zelf verteld.
[..]
Menno had Hummie nogal boos gemaakt. Daarna was hij ten dode opgeschreven.
Bij leer kan ik me, als ik die gedachtekronkel volg, nog wel iets voorstellen, maar wat het principiële bezwaar tegen wol kan zijn zie ik niet zo gauw.quote:
Want dat mag niet, ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Aggie46 het volgende:
Daan laat haar benen altijd laseren.
Naomi: dat is wel duur he, dat kan ik niet betalen.
Daan:"ja dat kost wel wat, maar het komt niet meer terug. Alleen donshaartjes."
Dat mens Daan heeft centen zat en laat het altijd merken.BAH
Die lap van hun was acrylquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was denk ik geen wol maar goedkope acryl
Omdat de meeste wol niet diervriendelijk wordt geproduceerd:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij leer kan ik me, als ik die gedachtekronkel volg, nog wel iets voorstellen, maar wat het principiële bezwaar tegen wol kan zijn zie ik niet zo gauw.
Waarom zegt ze altijd ipv heb laten laseren ... of komt het erger terug dan alleen dons...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Aggie46 het volgende:
Daan laat haar benen altijd laseren.
Naomi: dat is wel duur he, dat kan ik niet betalen.
Daan:"ja dat kost wel wat, maar het komt niet meer terug. Alleen donshaartjes."
Dat mens Daan heeft centen zat en laat het altijd merken.BAH
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:32 schreef BB-King het volgende:
Jowi gaat weg? Wat een mentaal slappe zak.
Nu stond hij sowieso al laag op mijn lijstje dus ben er niet rouwig om.![]()
Mogen we Els terug?
Daar waren we achter gekomen. Kijk ook streams. echt waarquote:
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand het trouwens opgevallen in de uitzending met dat ze de redenen horen van nominatie en dat Pat zei dat hij zich in nummer 4 niet kon vinden (van Els) en dat ze verzweeg dat het die van haar was
Okequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Alles mag, maar het is wel een vervelend karaktertrekje, vind ik.
Menno zat in BB5. Had een relatie met Ingrid in het huis. Had 2x een flinke aanvaring met Hummie en kreeg toen een geheime opdracht, die het hele huis tegen hem keerde. Hij werd min of meer weggepest.quote:
Leer kan ik nog verstaan, daar moeten dieren ervoor doodgaan.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:32 schreef BB-King het volgende:
Jowi gaat weg? Wat een mentaal slappe zak.
Nu stond hij sowieso al laag op mijn lijstje dus ben er niet rouwig om.![]()
Mogen we Els terug?
Met Theo werd hier al gezegd da dat een mogelijkheid had kunnen zijn . Maar dan zouden de streamers dat toch ook zien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is wel naar gehint door Big Brother
Ja dat moest ze wel hahajaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja.
Ze was wel zo eerlijk om te vermelden dat ze (in die room) niet het achterste van haar tong liet zien.
Komt geen nieuwe meer!!! Waarschijnlijk gaat er dan niemand weg, net als bij Rene.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed, Jowi weg, dan komt er ook een nieuwe en die weet precies wat er allemaal geroddelt is en kan dus zijn plan gaan trekken
Hoop dat ze flink wat opdrachten klaar hebben liggen dan, anders wordt het een donders saaie week..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Komt geen nieuwe meer!!! Waarschijnlijk gaat er dan niemand weg, net als bij Rene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |