Ik dacht het ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef Flory het volgende:
Zal toch niet over die kapotte kookplaat gaan?
Krijg het idee dat Naat zo erg op hem ingespeeld heeft met haar gejank en dat het niet eerlijk is en dan nog eens Daan erbij dat het overgeslagen is op hem en denk de ballen ga hier weg.quote:
en de productie ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De Nederlandse casting heeft echt slecht z'n werk gedaan
Nee precies dat.. nooit goed ingelezen...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
Nou naat... zorg er dan voor dat we je leren kennen.
En anders wees niet zo'n dramaqueen.
Hebben ze nou nooit eens eerder commentaar gelezen op RLS?
Totally. Jowi heeft die donkere wolk van hen overgenomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg het idee dat Naat zo erg op hem ingespeeld heeft met haar gejank en dat het niet eerlijk is en dan nog eens Daan erbij dat het overgeslagen is op hem en denk de ballen ga hier weg.
Precies, even zeggen dat je spijt hebt van het groepje en hopenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
Nou naat... zorg er dan voor dat we je leren kennen.
En anders wees niet zo'n dramaqueen.
Hebben ze nou nooit eens eerder commentaar gelezen op RLS?
Nee joh.. het is allemaal onze schuldquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:17 schreef jameshond7 het volgende:
Dikke backfire door die complotjes van hun
Gezien hoe ZIko los ging op social media... Zie ik dat niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Daan:" ik heb toch nog maar een week. Naat ook. Volgende week eruit. Ziko terug, leuk."
[ afbeelding ]
De ratten verlaten het zinkende schipquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:17 schreef aswesleep het volgende:
Ze gaan echt omdat ze de bui al zien hangen dat ze genomineerd gaan worden. Hoe zielig is dit. Spel gespeeld, spel verloren.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jowi lijkt toch wat bedrukt te zijn, weetni,
hij is ook veel met het spel bezig en denk dat ie zich zorgen maakt / controlefreak is.
Hij voelt de hete adem van Michel in z'n nek en probeert iedereen al voor te bereiden op een nominatie Michel vs Liese.
Maar lijkt er niet gerust in dat het hem gaat lukken
quote:Op donderdag 28 januari 2021 01:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jowi is nu nog steeds in de dagboekkamer, stream staat op z'n bed. Hij is uit bed gekomen toen DBK open ging en z'n bed is nu nog steeds leeg.
Dus er is wel iets aan de hand denk ik want duurt wel lang. Of gesprek met psycholoog, wat vreemd is zo om 1:30 snachts.
Dus ik zag dit wel aankomen, krijg ik nu een koekje?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Gaat ie het spel verlaten?
Gekkenhuis hoorquote:
Totaal niet verbaasd....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:19 schreef tasebi het volgende:
nathalie??? eerst lekker lief tegen zoey en nu haar zwart praten??![]()
![]()
![]()
Dat is wat ze dus uiteindelijk zelf doen.. ze spiegelen hun eigen gedachtequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef jameshond7 het volgende:
Ze denken dat ze alleen nog maar op uiterlijk worden beoordeeld omdat Liese en Michel populair zijn ?
Precies.....dus dan zelf maar weg gaan....wat dachten ze nu dat iedereen tot de laatste week door kon spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Daan:" ik heb toch nog maar een week. Naat ook. Volgende week eruit. Ziko terug, leuk."
[ afbeelding ]
Ik riep vanmiddag nog dat Jowi de gangster wel mocht gaan, maar ik wist niet dat er meegelezen werdquote:
quote:
Netjes hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:21 schreef Kinga het volgende:
PATHETIC zijn ze. Zo. Ik kan ook een woordje engels
Je slaat de spijker op zijn kop....je mag de hele koektrommel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit gaat over Jowi afgelopen woensdag-nacht:
[..]
[..]
[..]
Dus ik zag dit wel aankomen, krijg ik nu een koekje?
Yes bit joe know in englisj it just sauwnds bettur snepjoe!?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:21 schreef Kinga het volgende:
PATHETIC zijn ze. Zo. Ik kan ook een woordje engels
Bord? Dat mens heeft een blok gewapend beton voor haar kop.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef JimLaFleur het volgende:
Daan: alle echte mensen gaan weglopen voor dit... Hoe groot is haar bord voor haar kop?
Meegggaaaaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef JimLaFleur het volgende:
Daan: alle echte mensen gaan weglopen voor dit... Hoe groot is haar bord voor haar kop?
niet leuk,ik mag deze ziko gozer neitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Paaseitjes🎊quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Wat pak ik erbij.. popcorn of cashewnoten?
Neem alles, kan jou het schelen. Mijn drop is opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
Die Daan.....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:20 schreef danilel het volgende:
jowi; 'ik ben hier niet voor een miss congeniality test, anderen zijn hier voor een miss congeniality test"
Daan beaamt dat.
Duhh en Jill scoort goed, en Nick scoort goed, thomas scoort enigszins goed. nee hoor dit gaat niet alleen om mooie mensen
Daan; "alle echte mensen gaan weglopen"
Is Els al bij jou langs geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Neem alles, kan jou het schelen. Mijn drop is op
Pistachenoten hierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:22 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
Jowi kan er niet tegen dat mensen naar big brother kijken...doegggg
Copycat is Danielequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Daan gaat ineens ook Engels praten
Nee nee nee... hij heeft zijn optut ritueel nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Jowi, pak gewoon je kutzooi en rot op. Dat Engelse gelul....eigenlijk dit hele verhaal is zeer vermoeiend.
Congeniality is wel meer dan uiterlijk alleen, anders had Jowi wel een grote kans gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:20 schreef danilel het volgende:
jowi; 'ik ben hier niet voor een miss congeniality test, anderen zijn hier voor een miss congeniality test"
Daan beaamt dat.
Duhh en Jill scoort goed, en Nick scoort goed, thomas scoort enigszins goed. nee hoor dit gaat niet alleen om mooie mensen
Daan; "alle echte mensen gaan weglopen"
Jammer dat Huub er niet meer zit.. die had hem in zijn gezicht uitgelachenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
Welja geef Febo gewoon de schuld.. is niet de eerste keer dat een watje zo bij Regie probeert meer los te peuteren om zijn egootje te strelen
Lazer lekker op Joy
Heb ik ook al naar gekeken, zijn niet eens zo duur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:25 schreef jameshond7 het volgende:
Hij heeft wel een chill stoom apparaat voor z'n kleding daar
Hoe heet zo'n ding? Gewoon "stoomapparaat"?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ik ook al naar gekeken, zijn niet eens zo duur.
"Hij verbergt iets"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
Oh Daan weet het allemaal weer beter
Nee, is van Jowi. Dus Steam Machine.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding? Gewoon "stoomapparaat"?
Die is wel heel hard van toepassing.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik moet deze nog een keer posten hoor... sorry
[ afbeelding ]
Ja zijn afschuw voor dat geleuter van Daan 🤣quote:
en daan en natquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef Whuzz het volgende:
Als ik BB was zou ik meteen omroepen:
"Jowi naar de dagboek kamer. Neem je koffer mee."
Nee toch maar niet Rene mag die is ook niet uit zichzelf weg gegaan en was geen rotte appel. Die had gewoon pech.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef Yolk het volgende:
Ik denk niet dat ze Ziko terughalen, gezien zijn bedreigingen online, all-round kutmens. René mag absoluut terugkomen, sympathieke vent, had erg graag willen blijven. Els.. mweh.
Maar killervirus, dus (voorlopig) komt er niemand bij/terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch maar niet Rene mag die is ook niet uit zichzelf weg gegaan en was geen rotte appel. Die had gewoon pech.
Ze is alleen maar bezig met anderen in een slecht daglicht plaatsenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:29 schreef jameshond7 het volgende:
Nat boos op de belgen omdat het vertrek van Jowi geen toepassing op hun heeft. Natuurlijk wel op Nat omdat ze haar bondje ziet vallen. Gelijk bezig met de nominaties. Zegt al genoeg
Geheime kamer, van waaruit ie het huis bespioneert terwijl iedereen denkt dat ie al naar huis isquote:
Briljante TV/Stream dit toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef jameshond7 het volgende:
Dit het snelste COS topic tot nu toe?
Kijk dat denk ik dus niet, volgens mij wil hij niet bewoners over de rooie krijgen. Ook niet voor iets in de pot.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
zag iemand dat knipoogje van Jowi? hij speelt een spel
Welnee, er zitten al mensen in quarantaine om zo in te stromen. Ze hebben alles voorbereid voor dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar killervirus, dus (voorlopig) komt er niemand bij/terug.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, er zitten al mensen in quarantaine om zo in te stromen. Ze hebben alles voorbereid voor dit soort gevallen.
Nah, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geheime kamer, van waaruit ie het huis bespioneert terwijl iedereen denkt dat ie al naar huis is
die heb ik tot eigen ergernis al een week in mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef jameshond7 het volgende:
Jowi fluiten "ik wil zuipen, barman..."
Wat voor spel zou dit moeten zijn dan? Zo snel mogelijk alle bewoners over de zeik krijgen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk dat denk ik dus niet, volgens mij wil hij niet bewoners over de rooie krijgen. Ook niet voor iets in de pot.
Jowi pleurt op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb duidelijk dingen gemist. iemand korte update?
Nee, de bewoners die vorrige week kwamen, hadden de laatsten moeten zijn. Werd ook tegen hun gezegdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, er zitten al mensen in quarantaine om zo in te stromen. Ze hebben alles voorbereid voor dit soort gevallen.
sjowie wilt naar huisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jowi wil naar huisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, ik ook nietquote:
Niets is wat het lijkt. Ze kunnen genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, de bewoners die vorrige week kwamen, hadden de laatsten moeten zijn. Werd ook tegen hun gezegd
Okquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Maar BB Australia had zo'n kamer afgelopen jaar, en ze nemen hier veel over van BB Australia
Mand!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als zij zo erg er mee inzit had ze samen met Jowi eruit moeten gaan tenslotte is zij deels schuld met haar gejammer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:29 schreef jameshond7 het volgende:
Nat boos op de belgen omdat het vertrek van Jowi geen toepassing op hun heeft. Natuurlijk wel op Nat omdat ze haar bondje ziet vallen. Gelijk bezig met de nominaties. Zegt al genoeg
Ze kunnen toveren bij BBquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:33 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die 2 streams lopen echt zo raar.
In de ene livestream zie ik Thomas in T-shirt in de badkamer.
En op de andere livestream ziet Thomas buiten met een dikke jas aan![]()
"live" noemen ze dat dan
Wie zit bij neutraal dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Dus we hebben TeamNederland, TeamBelgie, TeamNeutraal en TeamRegie?
TeamNederland = TeamFeboquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Dit is wel waar ja, ben het een keer met je eens hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En TeamDaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Ik word er depressief vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef Benny het volgende:
Kan de regie stoppen met traangas het huis in te gooien?
toch heeft ze t lef om te fluisteren van flikker toch op Nickquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
Niemand zegt ook iets he, zitten in die tub en niemand zegt iets. (Daan)
[ afbeelding ]
en toen kwam nick en zei ze 'oh nee he, flikker toch op" hypocriete trutquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja... en zo denkt Joy de relkut uit te hangen.. met Exit dreigementenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
zag iemand dat knipoogje van Jowi? hij speelt een spel
Het is geen spel....hij wil gewoon weg en niet omdat hij een opdracht had van BBquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:31 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat voor spel zou dit moeten zijn dan? Zo snel mogelijk alle bewoners over de zeik krijgen?
doe wat lachgas, dan praten ze allemaal met hoge stemmetjes, lijkt me wel lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef Benny het volgende:
Kan de regie stoppen met traangas het huis in te gooien?
Ziko bedreigingen online?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:26 schreef Yolk het volgende:
Ik denk niet dat ze Ziko terughalen, gezien zijn bedreigingen online, all-round kutmens. René mag absoluut terugkomen, sympathieke vent, had erg graag willen blijven. Els.. mweh.
Ik denk dat Naomi dan nog steeds even verdrietig is .. ze is gewoon te liefquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Weet Naomi dat Jowi in Week 3 haar heeft genomineerd?
Hadden ze al. Toen met die ballonnen. Ze hadden er 1 opengemaakt en maakten leuke stemmetjes. Was van korte duur, want toen moesten de balonnen meteen wegquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:37 schreef danilel het volgende:
[..]
doe wat lachgas, dan praten ze allemaal met hoge stemmetjes, lijkt me wel lachen
Dat is Nick, wil hij weg ja dan gaat hij maar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen ze wel paar vrachtwagens vol lachgas laten komen wil je de Kin en Daan laten lachenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:37 schreef danilel het volgende:
[..]
doe wat lachgas, dan praten ze allemaal met hoge stemmetjes, lijkt me wel lachen
Das helium héquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hadden ze al. Toen met die ballonnen. Ze hadden er 1 opengemaakt en maakten leuke stemmetjes. Was van korte duur, want toen moesten de balonnen meteen weg
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie : experiment .. niets is wat het lijkt.
Nee Nat, dat is Wie is de Mol.
Goeie goeie....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ja, hebben ze over gesproken. Ze sprak geen 'game' met hem, en daarna gaf hij haar de raad om meer 'game' te praten met hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
En FB-gebruikers die niet pro-Liese waren. Kan het zo 1-2-3 niet meer terugvinden..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heeft vooral Thomas voor rotte vis en leugenaar uitgemaakt
Ja, ging toch over hoge stemmetjesquote:
Er is net overdracht geweest van de huisregels aan Naomi dus deze biecht valt wegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie; 'moet zo wel even een nieuwe tampon in doen'....ok, ik heb een beeld...
Lachgas.. zodat ze allemaal wat vrolijker werden en ja daar stond ook gekke stemmetjes bij ., maar dat krijg je niet van lachgas.. wel hersenschade 😜quote:
Nu gaat ze haar frustraties op ons botvierenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Nathalie; 'moet zo wel even een nieuwe tampon in doen'....ok, ik heb een beeld...
Hopelijk gaan ze het massaal tweetenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
Naat:"Ik moet zo even een andere tampon indoen">
Totuhetweet
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze het massaal tweeten
Hmm. Waar zou Snapje die tank lachgas verstopt hebbenquote:
Hebben ze nu alquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Jowi eruit gaat dan hebben de Belgen vrijspel
Hij wil zijn plassertje in de stronthol van zijn vriendje duwen zeker. Kon niet even langer wachten...quote:
Hele nieuwe dynamiek .... de nederlanders zijn dan zwakker .. wellicht wordt het dan beter om Belgen eruit te gaan stemmen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat is zijn reden eigenlijk? ik snapput niet, snap jequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef Denemarken het volgende:
Jezus Jowi, wat een pussy. Oh hij was zo’n grote fan van Big Brother! En nu stapt ie uit het spel om zo’n suffe reden. Wat voor een slechte kandidaat ben je dan?
Zodra die weg is hoop ik niet dat RTL nog ene aandacht aan m besteed. Gewoon doen alsof ie nooit heeft meegedaan. 0 bijdrage aan de streams als je t mij vraagt.
Ja echt he....dan ook zo snel mogelijk weg!quote:
Twee weken chillen en dan kunnen ze op zichzelf beginnen stemmen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ingebouwd in haar kinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Waar zou Snapje die tank lachgas verstopt hebben
Naat zei dat Jowi expres zijn handen boven de dekens hield, omdat WIJ (??) zouden denken dat hij zich aan het dingesen was (ben ff het woord kwijt)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij wil zijn plassertje in de stronthol van zijn vriendje duwen zeker. Kon niet even langer wachten...
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef Denemarken het volgende:
Jezus Jowi, wat een pussy. Oh hij was zo’n grote fan van Big Brother! En nu stapt ie uit het spel om zo’n suffe reden. Wat voor een slechte kandidaat ben je dan?
Zodra die weg is hoop ik niet dat RTL nog ene aandacht aan m besteed. Gewoon doen alsof ie nooit heeft meegedaan. 0 bijdrage aan de streams als je t mij vraagt.
Dit kan gewoon echt niet. Sowieso dan 2 belgen op de bank mits er geen andere nieuwe inwoner komt. Anders is dit een doelloze weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hele nieuwe dynamiek .... de nederlanders zijn dan zwakker .. wellicht wordt het dan beter om Belgen eruit te gaan stemmen.
Hangt van je inkomen afquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:40 schreef D. het volgende:
Vrijwillig vertrekken kost je toch je borgsom? 10000 was dat toch?
Had tof geweest als een van de bewoners dat gewoon zou zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he....dan ook zo snel mogelijk weg!
Misschien is dan eindelijk dat België tegen Nederland verhaal afgelopenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom, heb je je dan niet opgegeven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:39 schreef Kinga het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen zouden willen vertrekken. In het huis heb je nog ietwat entertainment, buiten heb je door corona NIKS.Je mag niks, je kan niks. Ik zou gewoon blijven in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |