daar vroeg hij omquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand topic gekaapt van D.
foei
Nee, ik had aangegeven dat ik niet (meer) zou openenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand topic gekaapt van D.
foei
De slachtoffers, de verslagenenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
Ze heeft geen zin vandaag
[ afbeelding ]
Die voelen de bui al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
[ afbeelding ]
Buikpijntjes, lukte één keer, waarom niet nog es .. lekker er effe uit, Hotelletje, paar daagjes Q lekker eten, mama brengt kleertjesquote:
Nat vraagt zich af of ze daar nog wel wil zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De slachtoffers, de verslagenen
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathaliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
[ afbeelding ]
Een soort van noodgedwongen danquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathalie
Die gast is al binnen volgens mij. Dit is een spelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Patrick begint al helemaal in zichzelf te geloven. Hij denkt zich in dat hij nu een restaurant heeft...
En toen werd het Zoey en Liese, en uiteindelijk is het Nick en Naomi.quote:
Daar kon je op wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathalie
Setje hebben ze zelf samengesteld? Had beter gekund imhoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:01 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja Naomi en Nick gaan eten en Patje is de ober
Alles kapot analyseren is een kwaal...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:02 schreef Kinga het volgende:
Ik denk, het moment dat Nathalie geen zeikbuddy meer heeft, ze zelf vertrekt. Die meid is zo anti-sociaal en allergisch voor lol ofzo?
Hier is het wat anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kapot analyseren is een kwaal...
Edit: eeeuh.. besef me net dat wij dat hier de hele dag doen![]()
Iets wat al kapot is.. dat zou natrappen zijn ..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kapot analyseren is een kwaal...
Edit: eeeuh.. besef me net dat wij dat hier de hele dag doen![]()
En wij zeiken nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier is het wat anders.
Wij relativeren alles gewoon. Heel netjes.
nee het lot heeft hen samengebrachtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Setje hebben ze zelf samengesteld? Had beter gekund imho
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Aggie46 het volgende:
Normaal liggen ze de hele dag op bed/bank/in de tuin op een bank.
Nu doet Patje iets verzinnen, ok, tis een zg retaurantje.
Maar hij is veel vrolijker , doét wat, moedigt ze aan.
Ik vind het leuk voor hem.
Nu nog wat aan dat accentje doen en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Aggie46 het volgende:
omdat elsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben er net.. wie, wat gaat daar eten en waarom?
Hij brengt gezelligheid, maar overdreven opeensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:05 schreef Aggie46 het volgende:
Ik kan alleen melden dat het nauwelijks boeiend isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb er toch wel wat moeite meequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu nog wat aan dat accentje doen en dan komt het wel goed.
Naomi en Nickquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik begin al ietwat moe te worden van hemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij brengt gezelligheid, maar overdreven opeens
Kan ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik pak ook graag een boom in de tuin, of elders
inderdaad hij heeft wel praatjes nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij brengt gezelligheid, maar overdreven opeens
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik begin al ietwat moe te worden van hem
Kijken hoeklang hij deze act volhoudquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
inderdaad hij heeft wel praatjes nu
Dat was het Antwerpse ABNquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als hij rustig praat, zoals gisteren in de live, ging het wel.
nou echt en al een hele tijd achter elkaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Patrick beweegt voor het eerst in weken ..
Die denkt dat heel Antwerpen hem erin heeft gehouden. Terwijl de meerderheid gewoon Els zat was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:09 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
inderdaad hij heeft wel praatjes nu
#Team Zoeyquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
De leukste meiden van het huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patje heeft besloten om er een klein restaurantje te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Giebelkutjes, altijd safe tot bijna-eindequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de geparkeerde stream.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ze hebben kaarten getrokken. Er waren 6 ruiten en 6 harten. Degene die dezelfde trokken moeten samen eten in t restaurant.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Setje hebben ze zelf samengesteld? Had beter gekund imho
Zijn hoofd shines al genoegquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:10 schreef Blackprinces het volgende:
Laat die man gewoon ff shinen.
Ieder pakt daar zn shine moment op hun eigen manier.
Laat gaan dat is leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die denkt dat heel Antwerpen hem erin heeft gehouden. Terwijl de meerderheid gewoon Els zat was.
Het is juist andersom. Nick kan ik goed verstaan, maar Patrick vaak niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik begin Patje al wat beter te verstaan. Ik had eerst ook flink moeite met Nick te verstaan, maar die begrijp ik nu bijna helemaal.![]()
En ja, Patje is nu wat hyper en dat kan vermoeiend worden, maar ik zie het toch nog liever dan gezeik en gekonkel van andere niet nader te noemen bewoners.
Top!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Patje heeft besloten om er een klein restaurantje te maken.
Voor 2 personen.
Elke avond andere 2 personen, een tijd à tijd zei hij (tete à tete) (ik ken die tekens niet zo goed zei ik)
Met een garcon.
(Tafel staat wel binnen maar allez).
Pat kleedt zich daarvoor netjes aan,hij bedient.
Pat doet wat en is er zg serieus mee bezig.
Hij heeft ook een fles wijn versierd bij BB.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:10 schreef Blackprinces het volgende:
Laat die man gewoon ff shinen.
Ieder pakt daar zn shine moment op hun eigen manier.
Oh en hoe en wie kiest wie met wie eet?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor 2 personen.
Elke avond andere 2 personen, een tijd à tijd zei hij (tete à tete) (ik ken die tekens niet zo goed zei ik)
Met een garcon.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Giebelkutjes, altijd safe tot bijna-einde
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
jij hebt echt een obsessie met het woord kutje, je kan namelijk geen post plaatsen zonder het er over te hebben.
Giebelkutjes, altijd safe tot bijna-einde
We kunnen ook gaan klagen dat er niets gebeurtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:14 schreef Lillfex het volgende:
Gisteren vond ik Patje wel te pruimen maar hij is nu zo hyper en vermoeiend
Gaat die die wijn elke dag fixen hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Voor 2 personen.
Met een garcon.
hij gaat iets te fel op in zijn rol als restaurantuitbater /ober / barmanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:14 schreef Ebinas het volgende:
Kort 1-2tje tussen Nick en Naomi.
Waar ging dat over.
Iets over of ze al iets gezegd had?
Ik vind het wel grappig. Patje is er nog en gaat uit zijn plaatquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:14 schreef Lillfex het volgende:
Gisteren vond ik Patje wel te pruimen maar hij is nu zo hyper en vermoeiend
Jij mist dus alle sportmomenten dagelijks ? ik zie hem elke dag rennen, wandelen, gewichtheffen, touwtje springen , jeu de boules enz enzquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Patrick beweegt voor het eerst in weken ..
Kaarten getrokken. Aas bij aas etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh en hoe en wie kiest wie met wie eet?
Oh ging dat over Pat ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij gaat iets te fel op in zijn rol als restaurantuitbater /ober / barman
Ja dat dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We kunnen ook gaan klagen dat er niets gebeurt
wie zijn de andere koppels?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee ze hebben kaarten getrokken. Er waren 6 ruiten en 6 harten. Degene die dezelfde trokken moeten samen eten in t restaurant.
Het was figuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij mist dus alle sportmomenten dagelijks ? ik zie hem elke dag rennen, wandelen, gewichtheffen, touwtje springen , jeu de boules enz enz
Ik ben verbaasd: bent u dat echt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Patje is er nog en gaat uit zijn plaat
En paprikachips hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:16 schreef spapaars het volgende:
Pat goed bezig, droog brood met limonadesiroop.
Wat bedoel je?quote:
Patje is gay toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Team Zoey featuring Patje hier hè
Is dat zo?quote:
Ja echt super hypocriet dat iemand die 4 weken beschoten wordt, plots een keer terugschiet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:17 schreef Kinga het volgende:
Ik heb even de streamverslagen gelezen.. en schijnbaar weten Nick et al. van het roddelkliekje van Naat en de Hollanders? Ergens wel hypocriet dat ze hun bondje veroordelen, terwijl ze nu zelf een gigantisch Belgisch front vormen...
Zal dat toch aan de naam liggen....we hadden al een Patje gehad die dacht dat hij oppertimmerman/houtbewerker was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij gaat iets te fel op in zijn rol als restaurantuitbater /ober / barman
Wat is vegan boter dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Vegan boter en Peper en Zout.
Liese helpt ff met het menu
+3quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja echt super hypocriet dat iemand die 4 weken beschoten wordt, plots een keer terugschiet.
Dat moete we niet willen!
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal dat toch aan de naam liggen....we hadden al een Patje gehad die dacht dat hij oppertimmerman was.
Ik zag een paar dagen geleden een foto hier van pat en zijn partner.quote:
Het boeit me niet zo wel wat vegan boter isquote:
Met Zoey lijkt me dat een wat aparte combi,maar Patje is wel tof!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maakt dat uit?
Zo vriendelijk. Of ik vergis me weer, kan ook hoor.quote:
Volgens mij kun je olijfolie boter kopen, zonnebloem... en nog wat van dat konijnen voer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ja zonder dierlijke producten.
Maar waarvan gemaakt
Plantaardig vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar waarvan gemaakt
Gadverdammequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar waarvan gemaakt
Ik bedoel niet als setjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Zoey lijkt me dat een wat aparte combi,maar Patje is wel tof!
Als je niks wil antwoorden hou je smoel dan, zo aardig genoeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo vriendelijk. Of ik vergis me weer, kan ook hoor.
Ooooooooooooh zoooowquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel niet als setje
Ik bedoel mijn Favo is Zoey, en Patje mag nog ff blijven.
Gebruik jij altijd roomboter dan? Vrijwel alle margarine, halvarine enz. bestaat voor het grootste gedeelte uit plantaardige oliën en vetten (want goedkoop).quote:
Maar wel gewoon lekker modern sexen, trio's, vrienden onderling ruilen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er weer uit. Lijkt wel een vrouw van 80
Ha. Zo ken ik je weer. En nu bek houden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niks wil antwoorden hou je smoel dan, zo aardig genoeg.
Dat altijd in haar haar ploegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh Jahh.. "lekker Wijf" we weten het nu wel.... je mag blijven tot bijna het eind
[ afbeelding ]
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ha. Zo ken ik je weer. En nu bek houden.
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vampen, is dat een werkwoord?
LOL.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
wil u maison van het huis vroeg hij eerder
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
Neuken voor Belgen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vampen, is dat een werkwoord?
Maison van het huis is inderdaad nen uitschuiver...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:23 schreef Kefke04 het volgende:
allez zo lang in de gouden leeuw, nu heet het plots weer maison patrick
Hoe dan? Kookplaat naar de klotenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft Patrick het ook gekookt?
mannenverslindsters. (google is mijn beste vriendquote:
Michel volgens mij. Patje is alleen de ober.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft Patrick het ook gekookt?
Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe dan? Kookplaat naar de kloten
Zat ik in de goede richtingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
mannenverslindsters. (google is mijn beste vriend
Michel is 'chefkok'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel volgens mij. Patje is alleen de ober.
Vamp wat doet een Vamp als ze aan het werkt is... Vampen ( neem ik aan )quote:
Nee hoor.quote:
Lees dan terug luie hondquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik gemist.
Niet veel mee gekregen de laatste dagen
Het zijn wel de mannen die koken.quote:
En Herman Brood en Majoor Bosshardtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Na deze BB maar weer Hotel Big Brother van stal halen gerund door BN'ers. Misschien wil Viola ook wel weer samen met Bonnie en Henk Krol.
Beste duo wat ik gezien heb bij die velderhofquote:
Ja geweldig ooh iemand kent hetquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beste duo wat ik gezien heb bij die velderhof
En Micky Hoogendijk die de zaak runde. Wat een heerlijke tijd. Gebeurde veel meer op een dag dan in deze BB....quote:
Nou vooruit voor deze keer. Jowi is er met zijn reet op gaan zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vragen is veel makkelijker
hij zei gisteren in een vertrouwelijk gesprek met els, dat hij een vriendin heeftquote:
DGK was episch. Daarom komt het ook nooit meer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:32 schreef Lillfex het volgende:
Geef mij de gouden kooi maar Heb daar van genoten. Daarom vind ik dit nogal saai denk ik
Je hebt het over Els?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vamp wat doet een Vamp als ze aan het werkt is... Vampen ( neem ik aan )
Vamp logo #1010
1) Fatale vrouw 2) Femme fatale 3) Gemene verleidster 4) Geraffineerde vrouw 5) Hebzuchtige vrouw 6) Knappe vrouw 7) Liefje 8) Mannenverleidster 9) Sexy meisje 10) Verleidelijke vrouw 11) Verleidster 12) Vrouw die mannen te gronde richt 13) Zeer geraffineerde vrouw 14)
Is daar eigenlijk ooit een buitenlandse variant van geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
DGK was episch. Daarom komt het ook nooit meer terug.
Nee nooit. Utopia wel in de US.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk ooit een buitenlandse variant van geweest?
Freek Els is toch weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En Micky Hoogendijk die de zaak runde. Wat een heerlijke tijd. Gebeurde veel meer op een dag dan in deze BB....
Ja die volgde ik en vond ik erg gaaf. Helaas te vroeg van de buis gehaald.quote:
Wie is Freek wie is Els?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Freek Els is toch weg.
Nah godsamme, kijk effe terug... nee hier luie sodemieterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Je hebt het over Els?
En ze koken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De mannen doen ook niet echt veel in het huis. Ze kunnen misschien de hottube schoonmaken.
Is al schoongemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De mannen doen ook niet echt veel in het huis. Ze kunnen misschien de hottube schoonmaken.
Hebben Nathalie en Jill al gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oh zie het nu ik dacht dat jij Freek was maar er zit een a bijquote:
Ik heb geen vrouw zien kokenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Cleopatraquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah godsamme, kijk effe terug... nee hier luie sodemieter
[ afbeelding ]
Echt, veel is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:36 schreef Kinga het volgende:
Waarom schakelt die fucking febo altijd weg van de leuke gesprekken. Ik hoef iemand niet te zien afwassen..
Isaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt, veel is het allemaal net niet
Nee he?quote:
Wat vind je van Naomi? Gister zag ik haar met spagettie bandjes en ze leek een zwemster van het Oost Duitsland teamquote:
Kindje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah vooruit.. Offtopic als de pest .. d'r kleuter groeit flink
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kindje?
Wie is de vader?
Een date wat leuk.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Water van de wel bekende bron uit Amsterdam
Toen het net begon, kreeg ik de kriebels.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:42 schreef Blackprinces het volgende:
Enorm bord vol.
Naomi: is dit het voorgerecht???
Nick vraagt om wat water.
Pat mompelt wat over motten ze weer water.
Samen lachen..
Mompel mompel...puntenaftrek..
Ik ga stuk hier
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Godverdoeme, er zit look in die worstjes!
liese? Haar kindje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah vooruit.. Offtopic als de pest .. d'r kleuter groeit flink
[ afbeelding ]
Ik had het er vandaag nog over... Nu is het nog vroeg donker.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik dit zo zie begin ik uit eten wel te missen.
Jij lust toch geen worstenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Godverdoeme, er zit look in die worstjes!
Ik vind hem ook leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat Nick wel een winnaar is. Leuke gast
Kijk jij wel? Of doe je bril op je gezichtquote:
Sympathieke gastquote:
Zeker. Ook wel ietwat aan de saaie voorspelbare kant,. zeker voor een TV prog.quote:
Niet iedereen weet van ouwe shit he?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk jij wel? Of doe je bril op je gezicht
dan was ik gek geworden .quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had het er vandaag nog over... Nu is het nog vroeg donker.
Stel je voor dat we nog opgesloten zitten terwijl buiten de zon schijnt.
MAFKLAPPERS zijn het.
Oh dat zie ik niet zo. Saai is hij helemaal nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker. Ook wel ietwat aan de saaie voorspelbare kant,. zeker voor een TV prog.
precies, ik denk ook? huh van wie is dat kind.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen weet van ouwe shit he?
Eens, maar als je het verschil tussen een kerel(Liese) en een vrouw(Isa) niet ziet, heb je een oog probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen weet van ouwe shit he?
Wel als er knoflook in zit, dan zit er tenminste nog een lekker smaakje aan.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk jij wel? Of doe je bril op je gezicht
Ja lekker ontopic met gasten van een oude RLSquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, ik denk ook? huh van wie is dat kind.
Kind is van mijquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, ik denk ook? huh van wie is dat kind.
Mooi, zo houden we het breedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zie ik niet zo. Saai is hij helemaal niet
Dus als ik knoflook op mijn lul smeer lust je hem?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel als er knoflook in zit, dan zit er tenminste nog een lekker smaakje aan.
Dat vraag ik ook en dan moet ik een bril hebbenquote:
Ja flauwquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook en dan moet ik een bril hebben
Dat heb ik niet gezien . Dus weet dat niet.quote:
het was ook meer pats idee. want els zei gister van, vertel jij het maar het was jouw ideequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:51 schreef Sestra666 het volgende:
ik geloof t niet zo dat Els dit verzonnen heeft en dat t meteen wordt uitgevoerd de volgende dag?
Je weet toch hoe het werktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:51 schreef Sestra666 het volgende:
ik geloof t niet zo dat Els dit verzonnen heeft en dat t meteen wordt uitgevoerd de volgende dag?
Serieus?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik knoflook op mijn lul smeer lust je hem?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien . Dus weet dat niet.
Zeikwijfquote:
Nee, ik houd niet van vlees dat over de datum is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik knoflook op mijn lul smeer lust je hem?
liese heeft toch geen kinderenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoorde dat het kindje van Liese het best moeilijk had met haar moeder zo op TV
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van vlees dat over de datum is.
Helderquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van vlees dat over de datum is.
Tijd genoeg om gek te worden, want de voorbereidingen voor CoV21-2 -3- 4- 5 en 6 zijn al in de maak ( offtopic weer ) U zult geen kant meer op kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
dan was ik gek geworden .
Lacht ze dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik ben oprecht blij om Nathalie te zien lachen aan de tafel
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien . Dus weet dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee zit al in gedwongen lockdown , 2 weken quarantaine gezeten en nu positief getest op Corona flink ziek geweest ik ben het moe.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd genoeg om gek te worden, want de voorbereidingen voor CoV21-2 -3- 4- 5 en 6 zijn al in de maak ( offtopic weer ) U zult geen kant meer op kunnen
sterktequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee zit al in gedwongen lockdown , 2 weken quarantaine gezeten en nu positief getest op Corona flink ziek geweest ik ben het moe.
Gezondheid toegewenstquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee zit al in gedwongen lockdown , 2 weken quarantaine gezeten en nu positief getest op Corona flink ziek geweest ik ben het moe.
Sterkte. Als het beter weer wordt, kunnen we toch naar buiten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |