daar vroeg hij omquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand topic gekaapt van D.
foei
Nee, ik had aangegeven dat ik niet (meer) zou openenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand topic gekaapt van D.
foei
De slachtoffers, de verslagenenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
Ze heeft geen zin vandaag
[ afbeelding ]
Die voelen de bui al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
[ afbeelding ]
Buikpijntjes, lukte één keer, waarom niet nog es .. lekker er effe uit, Hotelletje, paar daagjes Q lekker eten, mama brengt kleertjesquote:
Nat vraagt zich af of ze daar nog wel wil zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De slachtoffers, de verslagenen
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathaliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:56 schreef Ebinas het volgende:
ze huilt niet.
[ afbeelding ]
Een soort van noodgedwongen danquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathalie
Die gast is al binnen volgens mij. Dit is een spelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Patrick begint al helemaal in zichzelf te geloven. Hij denkt zich in dat hij nu een restaurant heeft...
En toen werd het Zoey en Liese, en uiteindelijk is het Nick en Naomi.quote:
Daar kon je op wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dit nu de nieuwe Vriendin van Nathalie
Setje hebben ze zelf samengesteld? Had beter gekund imhoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:01 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja Naomi en Nick gaan eten en Patje is de ober
Alles kapot analyseren is een kwaal...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:02 schreef Kinga het volgende:
Ik denk, het moment dat Nathalie geen zeikbuddy meer heeft, ze zelf vertrekt. Die meid is zo anti-sociaal en allergisch voor lol ofzo?
Hier is het wat anders.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kapot analyseren is een kwaal...
Edit: eeeuh.. besef me net dat wij dat hier de hele dag doen![]()
Iets wat al kapot is.. dat zou natrappen zijn ..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles kapot analyseren is een kwaal...
Edit: eeeuh.. besef me net dat wij dat hier de hele dag doen![]()
En wij zeiken nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hier is het wat anders.
Wij relativeren alles gewoon. Heel netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |