Goede avondquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Dat zijn toch gewoon gezichtsmaskers.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey zegt dat ze hier op lijkt nu
[ afbeelding ]
waarom lukt het me niet![]()
![]()
![]()
Ja, tuurlijk het was haar beroep.....groepen bij elkaar te brengen.....echt 12ambachten13ongelukken.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:54 schreef mario390 het volgende:
heeft nu echt danielle ochtendlul gezegd??
Ontzettend Dikke Ochtend Lul zelfsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:54 schreef mario390 het volgende:
heeft nu echt danielle ochtendlul gezegd??
Waar, wanneer, over wie ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke Ochtend Lul zelfs
Jill en Thomas hadden het over de term ODOL. Thomas kende het niet. Jill vroeg aan de rest wie het wel kende. En Danielle antwoordde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Waar, wanneer, over wie ?
Kan me geen andere BB-deelnemer herinneren die zoveel projecteerde en zo hypocriet was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is dan ook een ontzettend negatieve groep
En zelf hoopt ze misschien een PINO te zijn voor Michel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill en Thomas hadden het over de term ODOL. Thomas kende het niet. Jill vroeg aan de rest wie het wel kende. En Danielle antwoordde.
Ik zou het zielig vinden voor Jill vanwege de nominatiestress, maar als ze met Daan zit lijkt me wel duidelijk wie er dan vertrekt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese en Zoey fluisteren over het nomineren van Daan en Jill. Maar Liese zegt dat ze Jill eigenlijk niet wil nomineren, omdat ze haar lief vindt.
Daarna zegt ze : er wordt veel gefluisterd.
Doh
Waarom wordt Naat weer gespaard? Omdat ze kan janken op commando.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zou het zielig vinden voor Jill vanwege de nominatiestress, maar als ze met Daan zit lijkt me wel duidelijk wie er dan vertrekt.
Mee eens .. nen draaikont is dat ...bah!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Daan is ook niet in haar eerste leugen gestikt.
Nee hoor, Hoi Michel we hebben het over films.....Vond dat het smerigst......glashard zonder blikken of blozen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Daan is ook niet in haar eerste leugen gestikt.
Zelfs geen ODOL's?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Je zou maar de vriend van Daan zijn, ze trekt echt nooit iets.
Ze heeft nu last van Daan ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:03 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom zou Liese nu niet op Nat gaan?
Echt he? Maar wel steeds als hij gaat douchen is zij kwijlend in de buurt. Denk dat ze gewoon nie kan velen dat hij haar geen aandacht geeftquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, Hoi Michel we hebben het over films.....Vond dat het smerigst......glashard zonder blikken of blozen.
Belgen zijn te soft, alleen dat taaltje al. Leuk voor als je wil janken maar Nederlanders zijn stoerder, beetje Noormannenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Het is klaar met BB, alle Nederlanders worden er uit gestemd. Kijkcijfers dalen. Dit haalt half februari niet op deze manier en met deze opzet. Er moeten heel snel Nederlanders bij, op zijn minst 2. Het is heel snel tijd voor een andere dynamiek. Ik zie het met dit clubje niet gebeuren. Klaar.
Het water staat aan haar lippen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:04 schreef Denemarken het volgende:
Aaah nu wilt Daan peace met de Belgen.
Daan wel eens uit bed zien komen? Dan is er is zelfs bij de meest wanhopige man geen sprake meer van een ODOL.quote:
Mooi dat jij dit zegt. BB dus gewoon tot eind op de buis en geen nieuwe bewoners meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Het is klaar met BB, alle Nederlanders worden er uit gestemd. Kijkcijfers dalen. Dit haalt half februari niet op deze manier en met deze opzet. Er moeten heel snel Nederlanders bij, op zijn minst 2. Het is heel snel tijd voor een andere dynamiek. Ik zie het met dit clubje niet gebeuren. Klaar.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daan wel eens uit bed zien komen? Dan is er is zelfs bij de meest wanhopige man geen sprake meer van ODOL.
nou dat is zeker niet waar als er iemand weinig over nomineren praat is het Nick welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Hypocriet Nick in de bocht met het gaat de hele week over dat nomineren. Hij doet zelf niet anders....
Ik constateer enkel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit zegt. BB dus gewoon tot eind op de buis en geen nieuwe bewoners meer.
Eerlijk is eerlijk. Hij is er echt niet zoveel over bezig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Hypocriet Nick in de bocht met het gaat de hele week over dat nomineren. Hij doet zelf niet anders....
Lol kijk jij wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:09 schreef freaky40 het volgende:
Viel mij ook op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:12 schreef zodeju het volgende:
wi altijd aan het bidden bij het naar bed gaan, z
Gnap!! Hij zat gelijk naast Patrick met een wiebelend voetje ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Hij is er echt niet zoveel over bezig.
Wel eerder gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:12 schreef zodeju het volgende:
Is Jowi altijd aan het bidden bij het naar bed gaan, zie het voor het eerst.
ook voor het eerst gezien, maar dacht dat hij kussen fetish had, ging aan de hoofdkussens van anderen ruiken hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:12 schreef zodeju het volgende:
Stream 1 gaat verder met gesprek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Klote febo, van een gesprek naar een slapend persoon... Kom op zeg
Djowie moet gewoon lekker optieven naar Amerika, 1 of andere sekte. Nepman.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:12 schreef zodeju het volgende:
Fuck hee, m’n bierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:15 schreef snetje het volgende:
Maar is Nathalie ook hier zo erg? ... Ik zie haar echt niet als een roddelkoningin? ...
erger zelfs, satan in persoonquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:15 schreef snetje het volgende:
Maar is Nathalie ook hier zo erg? ... Ik zie haar echt niet als een roddelkoningin? ...
Dus zij verlangt dat andere zich aanpassen aan haar om een groep te vormen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Daan: sommige gesprekken zijn superoppervlakkig, is niet mijn ding, wil ik me niet mee bezig houden.
krijgt verbale klappen van liese en julliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:17 schreef snetje het volgende:
Wipwap Daan zit nu weer bij de Belgen ...
Van de 15u per dag dat ze wakker is, is ze 13u aan het roddelen. Niemand anders doet dit. En vooral de toon waarop is erg storend en laag bij de grond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:15 schreef snetje het volgende:
ja denkt dat ze baalt ze had op jaknikkers gehoopt maar ze krijgt gewoon tegengas hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
krijgt verbale klappen van liese en jullie
Goed dat Liese voet bij stuk blijft houden dat ze het niet ziet zitten om altijd alles met de hele groep te moeten doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze heeft zelf nooit haar best gedaan. Pas nu ze in deze positie zit, wil ze ineens één groep. Vanmiddag was ze nog bezig over Liese.
Ik krijg ongelofelijk medelijden met haar vriend en kinderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze heeft zelf nooit haar best gedaan. Pas nu ze in deze positie zit, wil ze ineens één groep. Vanmiddag was ze nog bezig over Liese.
wow wat een stoere uitspraak van je jongenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wordt maar niet meer wakker...
Ik noem dat relativeren ... en ja ik kijk bijna 24 uur ... en als jij Liese met haar draaiende kont voor de camera's serieus neemt ...beteuterende geile zielige lipjes trekt ..omdat er alleen maar gevoelige nummers voorbij komen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:19 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Van de 15u per dag dat ze wakker is, is ze 13u aan het roddelen. Niemand anders doet dit. En vooral de toon waarop is erg storend en laag bij de grond.
Als je dit echt serieus meent dan vraag ik mij af welke big brother je aan het kijken bent?
Vreemd toch dat ze zelf al weken een spel speelt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:25 schreef Flow3r het volgende:
Het is een sociaal experiment volgens Danielle, geen spel en ze wil even voor iedereen bepalen dat ze het ook zo moeten zien
Die maakt ineens een strategische 180. Too little too late. Volgende week op de bank wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:25 schreef Flow3r het volgende:
Het is een sociaal experiment volgens Danielle, geen spel en ze wil even voor iedereen bepalen dat ze het ook zo moeten zien
Die is al veel eerder weg, of huismeester als ze geluk heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die maakt ineens een strategische 180. Too little too late. Volgende week op de bank wat mij betreft.
Hoe kan je haar geroddel dan niet zien?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik noem dat relativeren ... en ja ik kijk bijna 24 uur ... en als jij Liese met haar draaiende kont voor de camera's serieus neemt ...beteuterende geile zielige lipjes trekt ..omdat er alleen maar gevoelige nummers voorbij komen?
Daan is ook heel dubbel ... ik vindt Naomi lief nu ...eens kijken wie er eerlijk gaat zijn met haar ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:24 schreef Joyce-43 het volgende:
het gaat erover hoe sociaal zegt daan maar patrick zegt 2 keer slaap wel en Daan zegt niets terug
Dat wordt Naomi denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is al veel eerder weg, of huismeester als ze geluk heeft.
Gebrek aan Belgisch niveau zou ik dan zeggen ... Tabee...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:29 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Hoe kan je haar geroddel dan niet zien?
Weinig mensenkennis dan. Ga je nog vaak bescheten mee uitkomen.
Hoop het van harte, zij is een stuk sympathieker. Nu vind ik Julie lang niet zo camerageil en vervelend als Liese en Zoey, maar dat terzijde. Van mij mogen die twee laatste wel weg. Mja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:21 schreef snetje het volgende:
Ik zie Naomi wel bijdraaien ... bij haar zie ik wel oprechtheid en dat ze helemaal niet mee wil worden getrokken met die 3 K3 Geile camerameiden ...
Oh wacht! Juan ... Jian ... doei!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:29 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Hoe kan je haar geroddel dan niet zien?
Weinig mensenkennis dan. Ga je nog vaak bescheten mee uitkomen.
Patrick had dus bijna onbewust het volledige spel van Michel gesaboteerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:32 schreef zodeju het volgende:
Michel heeft gehoord dat Zoey vertelt hebt dat Michel helemaal niet op Sjullie gestemd heeft en hij bedankte haar er voor
Jill is heel down to earth. niet de meest snuggere van de bende, maar dat maakt haar wel sympathiek vind ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:34 schreef waxmask het volgende:
jill kreeg een suite, voelt ze zich niet waard
En dat is nou precies waarom Patrick huismeester moet worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Patrick had dus bijna onbewust het volledige spel van Michel gesaboteerd.
ja en hij was groot zei ze ook wel beetje eng in je eentjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:35 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Jill is heel down to earth. niet de meest snuggere van de bende, maar dat maakt haar wel sympathiek vind ik
Patrick saboteert bijna iedereens plannen, onbewustquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Patrick heeft Nathalie gered, ze moest eens weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Patrick saboteert bijna iedereens plannen, onbewust
Mafkees.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wordt maar niet meer wakker...
Omg ze blijft maar doorzagenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:40 schreef Joyce-43 het volgende:
alles wat ze zegt en wilt kan ze zelf en doet ze zelf niet eens![]()
ik rijd morgen wel even langs hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Kan er eens 1 iemand aan Daan vertellen, dat de enige persoon met spelletjes zij zelf is![]()
vermoeiend is dit
Ik weet het niet, hij had op Patrick en Danielle gestemd. Weet niet wie in de wereld heeft geholpen dat hij op Juli had gestemd en op Els.....geen van beide dus. Heb het idee dat het van Jowi of Nathalie afkomt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Gaat toch niet meer gebeuren dan dat. Ze ziet hem als broertje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:42 schreef Yolk het volgende:
Arme Thomas en Jill. Iedere keer als ze gezellig zitten, komt er zo'n zeur aan. Zo bloeit er nooit iets op!
Echt hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:42 schreef Yolk het volgende:
Arme Thomas en Jill. Iedere keer als ze gezellig zitten, komt er zo'n zeur aan. Zo bloeit er nooit iets op!
En Naat krijgt het op haar kop ... misselijk...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Kan er eens 1 iemand aan Daan vertellen, dat de enige persoon met spelletjes zij zelf is![]()
vermoeiend is dit
En elk kind die extra hulp nodig hebben die moeders niet kan geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan doet me denken aan die relatietherapeuten met 5 gebroken relaties
patient, bij elke instantie die je maar kunt verzinnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 01:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat doet Daan voor werk? Bij haar profiel staat HBO-docent en nu hoor ik consultant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |