Die roze pyjama?quote:
Ze heeft een vitaminegebrekquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat meen je niet, toch?
Graag normaal doen.
ik speel vanaf nu het spel!quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat meen je niet, toch?
Graag normaal doen.
Ja helaasquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi is echt te goed voor deze wereld.
Ze voelt dat ze stemmen gaat krijgen en daarom wil ze huismeester wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef odie22 het volgende:
Daan wil de boel omdraaien en huismeester worden, nou daar stem ik dus niet op
Dat is de insteek.quote:
Dat is juist haar kracht.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi is echt te goed voor deze wereld.
Wat een loeder zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:38 schreef Flow3r het volgende:
Pleur op Danielle sfeerverpester met je persoonlijke misére uitspreken en mensen claimen met je tranen op een feestje nota bene !
Aandachtshoer met haar dreigementen "als we de hele tijd gaan praten over nominaties etc dan vind in het niet meer leuk"boehoeeee
opzouten please
Mensen, denk nou na...quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Als het aan FOK! ligt, huismeesterduel tussen Naomi en Jill.
[poll=1524]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
haha jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen, denk nou na...
Met Patrick wordt het absoluut één grote uienpan. Die man begrijpt niks. chaos gegarandeerd!
Stem dus voor Patje.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen, denk nou na...
Met Patrick wordt het absoluut één grote uienpan. Die man begrijpt niks. chaos gegarandeerd!
Stem dus voor Patje.
We mogen alleen op die bewoners stemmen die nog geen huismeester zijn geweest ...quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:40 schreef Flow3r het volgende:
Huismeester wordt ze in elk geval niet want we mogen stemmen op de meest populaire bewoner
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mensen, denk nou na...
Stem dus voor Patje.
Haar eigen planeet. En als zij straks de reacties allemaal terugleest, zijn wij allemaal gek en zij niet. Zo werkt het altijd met dit soort mensen. Die blijven een bord voor hun kop houden. Die gaat straks weer arrogant en popi doen, omdat ze heeft meegedaan. Zij zal alles afschrijven op Liese en de rest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat is dat toch met Daan,
vandaag in de liveshow zei ze dat ze wil proberen om de groep "terug bij elkaar te brengen" of zoiets in die stijl.
Op welke planeet leeft ze?
Ze is zich aan het indekken. Voelt de bui al hangen. Die gaat eerder weg dan dat ze genomineerd wil worden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat is dat toch met Daan,
vandaag in de liveshow zei ze dat ze wil proberen om de groep "terug bij elkaar te brengen" of zoiets in die stijl.
Op welke planeet leeft ze?
Ze gebruikt het om medelijden te krijgen en tranen op te wekken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hmm die kinderen van Daan hebben echt superveel meegemaakt. Ook al haar ex.. En dan de andere kinderen hun moeder verloren. Ik vind het heel sneu voor die Kids dat dit allemaal gedeeld wordt.
Daan wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je nou echt zoveel moeite met jezelf dat je het nodig hebt zoveel op anderen af te geven om je iets beter te voelen?
Ieder zijn mening D. accepteer hetquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je nou echt zoveel moeite met jezelf dat je het nodig hebt zoveel op anderen af te geven om je iets beter te voelen?
Is ze dat niet dan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze praten over Els of ze dood is.
Ze was zo opgeruimd.
Ze was zo vrolijk.
Opgeruimd zeker.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Juistum.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die enkelingen die vandaag patje eruit hebben proberen stemmen, snappen niets van televisie.
Wat heb je nodig in een huis vol mensen die strategisch en slim proberen te zijn?
==> "Een ongeleid projectiel dat alle plannen in de war brengt en chaos brengt."
En laat dat nu juist ook de perfecte persoonsbeschrijving van patje zijn![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Daan is aan de wijn gegaan na bier goeie zet haha
in het gesprek met naomi of michel zei ze ook nog thuis huil ik nooit jaja
Ik heb geen idee hoe het allemaal in elkaar steekt, ze heeft gezegd dat het uit is geweest met haar vriend en dat traumatisch is geweest en ze er allemaal bovenop moesten komen. Ik vind het geen stijl van haar dat ze dat nu de ether ingooit en wie weet allemaal kwetst of weer verdriet doet. Het houdt voor mij in, dat ze een egoïstisch kreng is. Met haar: ik wil de groep bijeen brengen. Laat ze haar thuis situatie op orde brengen...quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hmm die kinderen van Daan hebben echt superveel meegemaakt. Ook al haar ex.. En dan de andere kinderen hun moeder verloren. Ik vind het heel sneu voor die Kids dat dit allemaal gedeeld wordt.
Moeten we dan niet even een minuut stilte houden.quote:
Gij zijt ene lieve user.quote:
Ik snap mezelf niets eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die enkelingen die vandaag patje eruit hebben proberen stemmen, snappen niets van televisie.
Wat heb je nodig in een huis vol mensen die strategisch en slim proberen te zijn?
==> "Een ongeleid projectiel dat alle plannen in de war brengt en chaos veroorzaakt."
En laat dat ook juist de perfecte persoonsbeschrijving van patje zijn![]()
Kap eens even D.quote:
De airfryer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
Doet de keuken het al weer dan ? Welk apparaat werkt nog wel ?
Dank je.quote:
Daan lult liever ipv initiatief te nemenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:50 schreef aswesleep het volgende:
Waarom komt Daan niet met dit idee, zij wel de groep toch graag dichter bij elkaar brengen.
ze durven niet ofzo.. saai zooitjequote:Op donderdag 28 januari 2021 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Die BB-feestjes stellen ook niets meer voor .
Ga maar weerquote:
Idee is goed. Kan nog best leuke dingen opleverenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
Het idee van Patrick en Els:
Elke avond een "restaurant"tafeltje creëren in het huis waar 2 bewoners (redelijk afgezonderd van de rest) een wat meer intiem en uitgebreid etentje (bijv. met voor- en nagerechtje) hebben om elkaar beter te leren kennen.
Ze noemen het dan "Restaurant Els".
Een heikel puntje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je van alles mee, maar een kopje koffie wordt lastig
Vaag bericht, maar ben nu wel nieuwschierigquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:53 schreef Paul het volgende:
Komt Els terug?
https://www.facebook.com/(...)Us&__tn__=%2CO%2CP-R
POLLquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kan er iemand een poll maken? Over de huismeester? Ik weet niet hoe dat moet.
overdag kunnen ze toch ook gewoon bij elkaar gaan zitten om elkaar beter te leren kennen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Idee is goed. Kan nog best leuke dingen opleveren
Je kan ook maar op 1 iemand stemmen bij RTL/VierGoplay. Waarschijnlijk spelen de 2 bewoners met de meeste stemmen het duel voor huismeesterschap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Een duel speel je toch steeds met 2 ? Ik snap je poll niet
Schijnt nogal een verslavend spelletje te zijn.quote:
Had wel graag zo'n etentje / "firstdates" willen zien tussen Nick en Els.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:57 schreef Verida het volgende:
[..]
overdag kunnen ze toch ook gewoon bij elkaar gaan zitten om elkaar beter te leren kennen?
met een etentje krijg je van die ongemakkelijke "first dates" toestanden
Zo ziet de poll er ook op Vier/Goplay uit.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Een duel speel je toch steeds met 2 ? Ik snap je poll niet
Snapjuh, want ik,, weetjuh, en dan, begrijpjuhquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Had wel graag zo'n etentje / "firstdates" willen zien tussen Nick en Els.
Benieuwd waar zij 1,5 uur over zouden kunnen praten
Die rooie die Roel een handje hielp in de DBKquote:
Wie is Roel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die rooie die Roel een handje hielp in de DBK
Yup, Brabantse herinner ik mequote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, het is werk he....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:02 schreef Sjield het volgende:
Ze zouden Els nu weer even naar binnen moeten laten, vanwege avondklok. Tot 4:30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2e plaats BB5quote:
Beeld nog voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Els heeft niks te willen.Contract en zulks.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Els wilde absoluut niet in het hotel overnachten. Zouden ze een werkgeversverklaring voor haar hebben geregeld?
5k borg terug, dus die tikt die 90+5 zo afquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:03 schreef Tourniquet het volgende:
Els wilde absoluut niet in het hotel overnachten. Zouden ze een werkgeversverklaring voor haar hebben geregeld?
1 meter bier en bitterballen,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:02 schreef zodeju het volgende:
Ze Zouden toch kroketten erbij krijgen???
Was eigenlijk wel mijn favoriete BB, close gevolgd door BB6quote:
Die liep ook nogal eens halfnaakt rondquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis lieske, 10 min tanden poetsen kijken
Eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was eigenlijk wel mijn favoriete BB, close gevolgd door BB6
Oooohja, Bridget had nog fittie met zijn scharrel. Zijn exit was echt triest. Geen groots onthaal, en hij zat op het laatst in een donker huis, terwijl Joost via een geheime gang in de dagboekkamer naar de studio kwam. Ik gunde het Joost, maar had medelijden met Roel, die zich, tot het licht uitging, de winnaar waande. Was nog kleine rel ook, destijdsquote:
Ja, mijne ook. Menno en Ingrid. Joost met zijn gekke spelletjes en Roel en Dido. Those were the days.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was eigenlijk wel mijn favoriete BB, close gevolgd door BB6
Sweet memoriesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis lieske, 10 min tanden poetsen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
roel ging met dido tochquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oooohja, Bridget had nog fittie met zijn scharrel. Zijn exit was echt triest. Geen groots onthaal, en hij zat op het laatst in een donker huis, terwijl Joost via een geheime gang in de dagboekkamer naar de studio kwam. Ik gunde het Joost, maar had medelijden met Roel, die zich, tot het licht uitging, de winnaar waande. Was nog kleine rel ook, destijds
Volgens mij zijn ze nog getrouwd ook.quote:
Oh bitterballen en die zijn al op?? Omdat iedereen weer aan de tosti's gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
1 meter bier en bitterballen,
ja dat had ik gelezen idd ook geloof ook nog een kindquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog getrouwd ook.
Geen idee wat de status nu is.
Dido kreeg lelijke anonieme mailtjes die later van het ip.adres van BM bleken te komen. Voor degenen die de listen en lagen van mevrouw Maaskantje kennen overigens geen verrassing.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oooohja, Bridget had nog fittie met zijn scharrel. Zijn exit was echt triest. Geen groots onthaal, en hij zat op het laatst in een donker huis, terwijl Joost via een geheime gang in de dagboekkamer naar de studio kwam. Ik gunde het Joost, maar had medelijden met Roel, die zich, tot het licht uitging, de winnaar waande. Was nog kleine rel ook, destijds
Groep Dido versus Groep Chantalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, mijne ook. Menno en Ingrid. Joost met zijn gekke spelletjes en Roel en Dido. Those were the days.
Ik dacht dat ze nog samen waren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bij utopia was hij nog steeds getrouwd toen zijn broer erin zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Chantal had toch ook altijd zo'n grote muil?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Groep Dido versus Groep Chantal
Ik zie overeenkomsten.
jill is de hele dag verbaasdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi gesprek tussen Jill en Thomas. Jill denkt dat de presentator iets over hen beiden zei. Thomas zegt: Nee, hij zei, ik gun elke Thomas een Jill.
Jill, heel verbaasd: dat is positief voor mij... Toch?
Haar gevoel voor ironische humor kan misschien verkeerd begrepen worden. Ik hou ervan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:10 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Liese wordt minder populair. Wordt meer en meer als arrogant gezien.
Mensen weten vaak niet het verschil tussen arrogant en een goede porsie zelfvertrouwen.
Ik vind vrouwen arrogant als ze zichzelf beter vinden dan de rest. Zo doet zij niet.
Vreselijk mens. Heeft toen Ingrid en Menno uit elkaar gehaald. Ze is nu hoofdredacteur van de Party.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Chantal had toch ook altijd zo'n grote muil?
Dat stond in een van de social media berichten bij de quiz eerder vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi gesprek tussen Jill en Thomas. Jill denkt dat de presentator iets over hen beiden zei. Thomas zegt: Nee, hij zei, ik gun elke Thomas iemand als Jill.
Jill, heel verbaasd: dat is positief voor mij... Toch?
Oh roddelblad. Past perfect bij dr.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vreselijk mens. Heeft toen Ingrid en Menno uit elkaar gehaald. Ze is nu hoofdredacteur van de Party.
Fixed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij utopia was hij nog steeds getrouwd toen zijn broer neef erin zat.
Ja. En een heel irritante lach.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ohja matig type was datquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. heb altijd gedacht dat het zijn broer was.....Hij is toen toch wel op bezoek geweest met Dido.quote:
BB5 Tanjaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
En ik welke BB werd er ook alweer een kind geboren,? Extreem matig was dat
Ze is een telg uit de familie Braspenning, ook wel bekend als het koningshuis van Amsterdam-Noord.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vreselijk mens. Heeft toen Ingrid en Menno uit elkaar gehaald. Ze is nu hoofdredacteur van de Party.
Djowie doet alsof hij niks weet, zeer vermoeiend.quote:
BB5. Editie waar we het over hebben. Tanja heette ze. Toen ze weg was werd het leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
En ik welke BB werd er ook alweer een kind geboren,? Extreem matig was dat
Ja er gebeurt enorm weinig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:21 schreef suzi1 het volgende:
is het zo saai dat de andere bb's hier besproken worden
Klopt. Was leuk weerzien met Dootje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. heb altijd gedacht dat het zijn broer was.....Hij is toen toch wel op bezoek geweest met Dido.
Hij had Jill toch genomineerd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:22 schreef Angelique61 het volgende:
Toch kijkt Thomas wel heel verliefd naar Jill
Dat was een foutje uit paniekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij had Jill toch genomineerd?![]()
nog niet , dan gaan we het hebben over de zweedse en de hongaarse versiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:21 schreef suzi1 het volgende:
is het zo saai dat de andere bb's hier besproken worden
Klopt, irritant wijf was datquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB5. Editie waar we het over hebben. Tanja heette ze. Toen ze weg was werd het leuk.
Ik ook. Mijn vorige.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja die BB heb ik m'n account ook aangemaakt
Elsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja er gebeurt enorm weinig.
Ik ga er bijna Els van missen.
Kutkippen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:25 schreef camaron het volgende:
Als Jill huismeester wordt wil ze 2 kipjes in de tuin: "Thomas en Jill".
Even lekker ot:quote:
Die bloemkool.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even lekker ot:
Tanja's legendarische actie: tijdens een week noodrantsoen van water, gebakken uien en pindakaas was zij hier vanwege haar zwangerschap van vrijgesteld en ze bestond het toen om voor de ogen van haar uitgehongerde medebewoners allemaal luxe dingen die een dagje over de datum waren in de vuilnisbak te gooien. Kogelbiefstuk, zalm etc.
geroddel en dan steeds de micro afdekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:29 schreef Fikkert2 het volgende:
En we hebben er weer 1
[ afbeelding ]
Wat is t toch een gluupertquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:29 schreef Fikkert2 het volgende:
En we hebben er weer 1
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen staan de Airfryers en Akdwasi's van deze wereld voor de deur van het BB Huis te demonstreren.
[ afbeelding ]
Ook dat nogquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen staan de Airfryers en Akdwasi's van deze wereld voor de deur van het BB Huis te demonstreren.
[ afbeelding ]
Els terug met grapje.......quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:36 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat vraag ik me dus ook af hoezo SL
oke, vaag dit. Blijf toch nog maar ffe kijken nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 had Nick en Liese met interessante game talk. Geen reden voor een SL
Bescherming van jowi? Nick zei als ge slim bet zet ge die op de bank...toen slquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 had Nick en Liese met interessante game talk. Geen reden voor een SL
Daan die para is geworden..Conjo bo mama enzoquote:
Moet nie gekker worden als da zo isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Kon best weleens om die maskers gaan.
Nathalie heeft vandaag een hele grote spiegel voorgezet gekregen. Nu nog kijken of ze in staat is er iets mee te doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick: ik vond dat heel sneu voor Nathalie. Dat wil je niet zo lezen, dat je roddelt.... Maar ja, het is een feit.
die zit morgen uren jankend bij de shrinkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 00:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nathalie heeft vandaag een hele grote spiegel voorgezet gekregen. Nu nog kijken of ze in staat is er iets mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |