Daaaaaar mooeeeet eeeeeeen P.....quote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch is de sfeer in de COS leuk.Dat wil ik even gezegd hebben.
als zij de ubergrupenfuber is wel ja, ordnung muss seinquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef danilel het volgende:
danielle vindt groepsbelang heel belangrijk, hypocriete trut, je bent mijn naam niet waardig.
apiertje in.. papier hier..quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duurde enorm lang, hoe moeilijk kan het zijn om de TT aan de passen en een nieuwe te openen. Ik wil posten
De ene kan het nog niet, en de ander kan het nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Harry het volgende:
Wat een zwak presentatieduo heeft BB toch!!
Nee bedoel zij mag wel komen... pfffquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
over sex praten wat er in de verste verte nog niet is in het huis
Dacht even dat ze volendamse was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar is de de modepolitie nu? Of durven jullie alleen tegen Naimi ?
Ja wat. Hoe zijn jouw orgasmes? Op tafel er mee!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
Echt dat gezeik met die seksuologe.
Zelf moeten doen vanwege Corona?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:33 schreef greysbones het volgende:
Lotte heeft niet de juiste make up op..
terwijl het dus ook voorbarig isquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee bedoel zij mag wel komen... pfff
Hahah nee die zijn te druk met rellen 😜quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht even dat ze volendamse was.
Denk dat Big brother vanwege alle avondklok rellen zo min mogelijk mebsen naar Amsterdam wil laten komenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Maar gasten van een live-tv-programma mogen toch wel na 21u buiten zijn?
Whahaa ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zelf moeten doen vanwege Corona?
high?quote:
Ja zo’n Lotte is natuurlijk veel belangrijker dan de kinderen van de kandidatenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Denk dat Big brother vanwege alle avondklok rellen zo min mogelijk mebsen naar Amsterdam wil laten komen
't Is wel een snoepjequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij is er dan al een nieuwe geopend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik nou in beeld krijg hier ben je niet meer bevoegd om te posten
is het dan aan mijn om nieuwe te openen?
gisteren wist ik het wel zeker want toen was ik 300 en sloot hij erna meteen
zij kan werkpapiertje op zak nemen die dochter nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Wat een bullshitargument dat die dochter er niet mag zijn, als deze mevrouw wel mag komen.
GAMMAquote:
8 op de schaal van richter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja wat. Hoe zijn jouw orgasmes? Op tafel er mee!
Het heeft ook gewoon niks meer met BB te maken. Ja mensen trekken graag af, okay.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
Was bij het verstoppertje. Denk dat ik daar toch een filmpje van heb gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden in de hottub, was dat op stream, gemist dan .....
Ach ja, TV he.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
8 op de schaal van richter.
Mijn punt is eigenlijk dat er wel heel veel in die uitzendingen over evt. romances en wie is op wie gaat.
Middelbaar school niveau.
Hij is echt leuk😂quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Die houden we erin, Liese![]()
[ afbeelding ]
Ze is duidelijk een vegan die van vlees houdt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Nathalie had vegan moeten zijn. Toen konden we haar meer dan volledig haten
Dat past niet echt bij Naomi vind ik.
ik vind dat ook niet kunnen in een supermarktquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Michel: "Als ik de eerste keer met een vrouw ben kom ik nooit klaar"
Herkenbaar
Dat was idd een goeiequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
carnavalskrakerquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is beter aan te horen dan die slechte gesprekken die ze met de bewoners voerenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef cvketeltje89 het volgende:
Lekker goedkoop scoren weer dit eindeloze gepraat over seks. Man3.
Oh, dáár heb ik dan weer geen moeite meequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet kunnen in een supermarkt
Maar wel een onbekende doen in een steegje..quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Michel: "Als ik de eerste keer met een vrouw ben kom ik nooit klaar"
Herkenbaar
aha ok ja ik weet het echt niet zag wel dat die dicht was maar niet gekeken of er al een nieuwe wasquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan al een nieuwe geopend.
Ja wat. Je wilt toch weten hoe iemand van binnen is?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef JACM het volgende:
[..]
Maar wel een onbekende doen in een steegje..
Zei ik gisteren al. Leuke gesprekken dat groepje. Beter dan dat gezaag over die nominaties.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zie je duidelijk wel op de live uitzending dat de "Belgen" + Michel leuker zijn.
da's lang geleden, lastig was datquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat😜😜😜quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:42 schreef JACM het volgende:
[..]
ja was verstoppertje spelenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden in de hottub, was dat op stream, gemist dan .....
Komt uit In De Gloria denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
jij wilde gewoon je vingers laten ruiken aan je maten als je weer de kroeg in kwamquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja wat. Je wilt toch weten hoe iemand van binnen is?
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef rodevlekjes het volgende:
Ben ik de enige die geraldine's hoofd eng plat vind.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Nathalie had vegan moeten zijn. Toen konden we haar meer dan volledig haten
Dat past niet echt bij Naomi vind ik.
Klopt, dan wreef ik eerst snel over mijn ballen. Hahaha nu heb je mijn ballen geroken!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
jij wilde gewoon je vingers laten ruiken aan je maten als je weer de kroeg in kwam
nee incl het truitje dat ze aan heeft maak er flatquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef rodevlekjes het volgende:
waren vrienden van der sommigequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:38 schreef waxmask het volgende:
8 verschillende sex partners in een jaar tijdens lockdown, hoedoededa?
Wat veel erger is: het is eng leeg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:44 schreef rodevlekjes het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat veel erger is: het is eng leeg.
nou zou toch kunnen je zal niet op iedereen verliefd wezenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Michel zegt dat hij in zijn leven maar 3x verliefd is geweest...want dat is heeeel weinig...zegt weer genoeg.
ik vind de liveshow echt een aanfluitingquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:46 schreef Benny het volgende:
Ze doen wel meer interactie met de bewoners
Jouw type toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat veel erger is: het is eng leeg.
big brother leenhond gedropt met een dronequote:
Voor de rest wel. Ik mis opdrachten tijdens de liveshowquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind de liveshow echt een aanfluiting
bij ons 90quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu de politie bellen om te zeggen dat straks eventjes iemand (Els?) het huis uit gaat)
Meteen boete van 250 euro
Om de beurt, zelfde met voice-over donderdag aflevering.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
slecht voorteken dat peter naar de poort gaat
Die wil graag terug naar Nederland,hij had corona.quote:
volgens mij wisselen die gewoon af hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Ik bedoel de manier waarop hij het zegt. Hij maakt er weer iets opschepperigs van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zou toch kunnen je zal niet op iedereen verliefd wezen
Kan in een halfuur ookquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
Wat krijgen we nouquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:50 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk ineens dat els mag blijven
Kunnen ze jou niet inhuren bij rtl?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan in een halfuur ook
Eerste deel:
Welkomst eventjes live naar de bewoners
een samenvatting van de dag (max 10 minuutjes)
reclame
Terug naar de bewoners, wat vragen stellen naar de bewoners
Bekend maken wie eruit moet
Einde
Volgens mij was er vroeger op de dag van de liveshow eerder op de avond ook nog een reguliere uitzendingquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan in een halfuur ook
Eerste deel:
reclame
Einde
die woont in Adam toch?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De dochter van Els is in Amsterdam. De zoon van Patje thuis. Zegt al genoeg denk ik.
zit ook wat inquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:50 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk ineens dat els mag blijven
quote:
Ze slaan ook een hoop gebruikelijke dingen over. Geen exit video en geen bericht aan de oud bewoners.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan in een halfuur ook
Eerste deel:
reclame
Einde
Hij kreeg er een kleur van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef Yolk het volgende:
Jowi is volgens mij niet heel blij met zijn afberen-op-het-toiletverhaal op nationale tv.
Denk dat ze nu wel vooraf 2 x nadenken voor ze over sex gaan praten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef Yolk het volgende:
Jowi is volgens mij niet heel blij met zijn afberen-op-het-toiletverhaal op nationale tv.
Daan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef Keep_on_Track het volgende:
Natte hangt al richting moeder Daan. Mocht het nodig zijn kan ze met dr huilbui direct op schoot springen.
Maar even serieus. Vanuit het experiment redenerend: stel Els moet vertrekken. Wie wordt de volgende steunpilaar, praatpaal en geclaimd persoon voor de nodige bevestiging?
Blijkbaar kwam hij er nu pas achter dat Jowi niet heeft gestemd. Waar hij dan het idee van een Belgische mol vandaan haalt.... geen idee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:51 schreef Juan_Roman het volgende:
Waarom denkt Patje plots dat er een Belgische mol is die op hem heeft gestemd?
Nouja, de presentatie zou niet zo storend zijn als de rest wat beter in elkaar had gezetenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Daan natuurlijk.
Ik vind Peter heerlijk om naar te kijken! Stuntel maar lekker, maakt hem leuker!
Verder onpopulaire mening; Ik vind het presenteren juist wel leuk gaan. Lekker kneuzig en niet zo perfect in elkaar gezet. Dit is hoe het is.
Ja, twaalf jaar bij marine gezeten 7jaar totaal weg geweest...quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
Michel zegt dat hij in zijn leven maar 3x verliefd is geweest...want dat is heeeel weinig...zegt weer genoeg.
Woehoe!! Voelde dat lekker?? Om er een groot kruis door te zetten 😂quote:
De geest van Els zal nog lang rondzwerven vrees ikquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:58 schreef Kefke04 het volgende:
je zal morgen die hottub maar schoon moeten maken
Volgens mij ging Nathalie dat doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:58 schreef Kefke04 het volgende:
je zal morgen die hottub maar schoon moeten maken
Nee vanaf nu worden de duels wel wat spannender. Tenzij Nathalie genomineerd zou zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef Lillfex het volgende:
Nou op naar de volgende Nederlander die eruit moet. Het is nu al wel bekeken denk ik. als ik het zo bekijk
quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
auswieszz.. ghallon wie is U
waar gaat u heen
passaporte . und zuks
De Remy.quote:
Die kan gewoon tegen d'r kin praten.quote:
morgenquote:Op donderdag 28 januari 2021 23:01 schreef waxmask het volgende:
wat ze in de gameroom deden zien we niet?
Sex?quote:
Helemaal eens,gelijk wissen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef engine het volgende:
Zelfde als met Theo. Doei Els...hoef ik nooit meer iets van te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |