Daaaaaar mooeeeet eeeeeeen P.....quote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch is de sfeer in de COS leuk.Dat wil ik even gezegd hebben.
als zij de ubergrupenfuber is wel ja, ordnung muss seinquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:29 schreef danilel het volgende:
danielle vindt groepsbelang heel belangrijk, hypocriete trut, je bent mijn naam niet waardig.
apiertje in.. papier hier..quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Duurde enorm lang, hoe moeilijk kan het zijn om de TT aan de passen en een nieuwe te openen. Ik wil posten
De ene kan het nog niet, en de ander kan het nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Harry het volgende:
Wat een zwak presentatieduo heeft BB toch!!
Nee bedoel zij mag wel komen... pfffquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
over sex praten wat er in de verste verte nog niet is in het huis
Dacht even dat ze volendamse was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Waar is de de modepolitie nu? Of durven jullie alleen tegen Naimi ?
Ja wat. Hoe zijn jouw orgasmes? Op tafel er mee!quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
Echt dat gezeik met die seksuologe.
Zelf moeten doen vanwege Corona?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:33 schreef greysbones het volgende:
Lotte heeft niet de juiste make up op..
terwijl het dus ook voorbarig isquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee bedoel zij mag wel komen... pfff
Hahah nee die zijn te druk met rellen 😜quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht even dat ze volendamse was.
Denk dat Big brother vanwege alle avondklok rellen zo min mogelijk mebsen naar Amsterdam wil laten komenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Maar gasten van een live-tv-programma mogen toch wel na 21u buiten zijn?
Whahaa ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zelf moeten doen vanwege Corona?
high?quote:
Ja zo’n Lotte is natuurlijk veel belangrijker dan de kinderen van de kandidatenquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Denk dat Big brother vanwege alle avondklok rellen zo min mogelijk mebsen naar Amsterdam wil laten komen
't Is wel een snoepjequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
Echt dat gezeik met die seksuologe.
Volgens mij is er dan al een nieuwe geopend.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik nou in beeld krijg hier ben je niet meer bevoegd om te posten
is het dan aan mijn om nieuwe te openen?
gisteren wist ik het wel zeker want toen was ik 300 en sloot hij erna meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |