Oh ik zie het ja.. ik zal de mods wel even om hulp vragen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:28 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is dit toch de correcte hoor gelinkt aan de reeks
Ik ben nog steeds aan het oefenen op de zin het zaad van een maat kan geen kwaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
hmm, kijken niet veel mensen meer hier
Ze moeten daar juist degene die weg moet tonen ja, dat is beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef Tegan het volgende:
Het is helemaal niet duidelijk of degene die op het scherm verschijnt mag blijven of juist weg moet.
En totaal niet verwacht Els.
En dan met de kleur groen of rood. Nu is het zo onduidelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze moeten daar juist degene die weg moet tonen ja, dat is beter.
Jammer inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Valt me wel op dat ze dit jaar totaal niets laten zien van percentages trouwens... wel blij dat we geen tussenstanden krijgen te zien
Ze is best leuk vind ik, zonder die spanning, zonder het gevoel op je hoede te moeten zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
Els: Ik wilde er niet uit, het was een superleuk avontuur, er zit een grote rand aan. Het was echt voor mij vakantie, maar je moet wel spelen, ik vind het jammer dat ik er uit ben hoor, het is hard, Naomi gaat mij missen, maar ik heb gewoon genoten van de hottub.
Vertelde dat voor het eerst in haar leven haar hoofd helemaal leeg is, bijgekomen is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is best leuk vind ik, zonder die spanning, zonder het gevoel op je hoede te moeten zijn.
Was wel tijd, de sfeer rond Els was de laatste tijd niet heel vrolijk.quote:
Uhuh, met een stel proefkonijnen in een kooi vol camera's.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Toch weer even benadrukken dat het geen spel is maar een experiment
Nee, er waren 40 vragen totaal, zie BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes voor de complete quiz.quote:
Raar toch dat we blijkbaar niet alles mogen zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef freaky40 het volgende:
De hele Nathalie roddelkoning tweet is er uit gemonteerd!
hehequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Naat en Daan krijgen nog even een subtiele indirecte kat van dochter Els.
Hier wordt duidelijk iemand beschermd en krijgt privileges...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Raar toch dat we blijkbaar niet alles mogen zien.
Heeft er iemand in de hottub een natte scheet gelaten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Shit is aan op de livestream blijkbaar
Ja!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft er iemand in de hottub een natte scheet gelaten?
Zo.. maarre, niet spoileren hè.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Shit is aan op de livestream blijkbaar
Vooral géén controversequote:Op maandag 1 februari 2021 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
En toch vind ik het een bijzondere zet van Big Brother. Wat willen ze dan, allemaal eenheidsworsten en gezelligheid?
Best wel heftigquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef BasEnAad het volgende:
Dat huilen zegt ook niks meer, dat doen ze aan de lopende band.
Ze komt er op tv zoooooooveel beter vanafquote:Op maandag 1 februari 2021 21:49 schreef JimLaFleur het volgende:
Nathalie weer met haar hypocriet...
Nattelie moet echt niet thuis op Twitter of op FOK! gaan kijken naar de reacties, dan springt ze van de brug denk ikquote:Op maandag 1 februari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Domme hypocriete shit.
ZO FIJN DAT ZE WEG IS.
Snapjuhquote:Op maandag 1 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nattelie moet echt niet thuis op Twitter of op FOK! gaan kijken naar de reacties, dan springt ze van de brug denk ik
Ja, al denk ik dat het hier ook meteen weer klaar mee is tot er weer bewoners weg gaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Eerste goede uitzending van dit seizoen BB. Nu begint het pas.
Vrijdag hebben ze er toch een aantal laten zien? Of ken ik ze van het Cos?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Maartel het volgende:
Wel echt een misser dat de tweets die meespeelden niet zijn uitgezonden. Zou t zijn om Big Brother zelf buiten schot te houden?
Denk dat nu ze dat juist niet uitzenden er veel gedoe gaat komenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Maartel het volgende:
Wel echt een misser dat de tweets die meespeelden niet zijn uitgezonden. Zou t zijn om Big Brother zelf buiten schot te houden?
Blijkbaar heeft er iets gespeeld / is er daarin toch iets besproken tussen BB en Nathaliequote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Maartel het volgende:
Ja en toen verbaasde ik me al heel erg dat ze vooral de gezellige tweets lieten zien???quote:Op maandag 1 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat nu ze dat juist niet uitzenden er veel gedoe gaat komenWant het is wél Vrijdag ff kort te zien geweest en wat ook op de streams.
Ja tuurlijk, ze gaan de heftige dingen nooit laten zienquote:Op maandag 1 februari 2021 22:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja en toen verbaasde ik me al heel erg dat ze vooral de gezellige tweets lieten zien???
Nee, dat blijkt inderdaad nergens uit. Er was ook geen opbouw vanuit vrijdag. Er is opeens een negatieve sfeer. En die borduurt meer op Jowi's keuze dan de daadwerkelijke redenenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:18 schreef Revanches het volgende:
Als tv kijker snap je niet echt de reden van vertrek en wat eraan vooraf ging...
Daarnaast hadden ze gewoon als groep een gesprek moeten voeren in die woonkamer. Vind die Belgen er ook maar koud en kil bijzitten..
heel bijzonder om dat uit mond te horenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:
Thomas: "Mijn pijn is iemand anders zijn opluchting. En dat is vreemd"
Mooi verwoord wel
Vind ik heeel vreemd want ik zou denken dat ze dat juist deden om eindelijk een goede tv te maken en wat reuring te krijgen. Nouja dat hebben ze nu alsnog, maar waarom bommetjes droppen en niet op tv tonen..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze gaan de heftige dingen nooit laten zienStel je veurrrrrr
Omdat de dames BB beide hebben gechanteerd om shit niet op tv te laten zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vind ik heeel vreemd want ik zou denken dat ze dat juist deden om eindelijk een goede tv te maken en wat reuring te krijgen. Nouja dat hebben ze nu alsnog, maar waarom bommetjes droppen en niet op tv tonen..
Dit is absoluut waar.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef Kinga het volgende:
Terwijl, ze zouden toch onderhand moeten weten: Once on the internet, forever on the internet.
Thomas is volgens mij naar Daan geweest en kreeg een sneer.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Julie noemde op de daan wegging ook en dat ze boos was, als ze de ballen had gehad was ze naar daan gegaan
Tijdens het koffer inpakken riep ze dingen. Dat ze zich niet liet bedreigen, dan ging ze wel. En die domme hypocriete shit was inderdaad naar de redactie gericht, niet naar die andere bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:24 schreef Vinture het volgende:
Welke tirade van nathalie hebben ze gek ipt
Lijkt er opquote:Op maandag 1 februari 2021 22:29 schreef tompsv18 het volgende:
Michel en Nick de enigen die nog niet hebben gehuild?
nee was mischien bij naat volgens mijn maja julie zat echt op de hoek van die bank en zag daan en spraak het uit dus die had gewoon even heen kunnen gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:25 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Thomas is volgens mij naar Daan geweest en kreeg een sneer.
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef Serieliefhebber het volgende:
Iemand linkje over volledige tweets ?
Danielle en helemaal Nathalie zijn er in de uitzendingen nog ongelooflijk goed vanaf gekomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:16 schreef Flow3r het volgende:
En Danielle als de grote zeikerd die ze is,. wat een wijf
Thomas is gewoon Thomas en zijn ding is overal afluisteren. Mag hem wel, gewoon een sneaky persoon. Zeer doorzichtig maar de bewoners onderschatten hem. Potentiele winnaar, zou er wat geld op zetten.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas de Slang wordt in de TV uitzendingen neergezet als Thomas de lieve Knuffelbeer
Ik heb nog wel respect voor Nathalie, die deed uiteindelijk nog wel gezellig mee en had ook wel gesprekken, Danielle heeft alleen maar lopen zeuren met haar jankgezichtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:35 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Danielle en helemaal Nathalie zijn er in de uitzendingen nog ongelooflijk goed vanaf gekomen.
PS: Crimson & Clover of The Morning After?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het streamverslagquote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:45 schreef Tegan het volgende:
Is er ook ergens een samenvatting van wat er werkelijk is gebeurd/wat specifiek de triggers waren?
Nou vond ik Julie ook een stoker. Als laatste gekomen voegt niets toe het enigste wat zijn doet is zich zelf inlikken bij liese en moeke naomi.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:35 schreef MissyZ het volgende:
Pfffff, huilende Thomas.
En Julie die zei dat omdat Danielle langs Liese liep toen ze haar koffer in pakte. Ze gaf toen een heel smeriger blik richting Liese. Maar ook dat was even weggeknipt.dan lijkt het of Julie zomaar iets zei.
De enige die ik leuk vind is Jill Michel Patrick en Thomas. Zoey en Julie lopen mee met Liese en Naomi. De vier dames vind ik nul komma nul en saai. Komt niets vanuit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook op TV is het verhaal van Jowi warrig. Hij wil vol het spel spelen, het publiek waardeert dat niet, dus stapt ie op, want hij kan alleen zichzelf zijn als hij sneakt, bondjes aangaat, en daarnaast andere bondjes, en zich af en toe niet aan stemafspraken houdt. Als dat jezelf zijn is....
Wat betreft Nat en Daan, als je alleen de tv uitzending bekijkt, heb je geen idee hoe hypocriet ze zijn. Als het aan hun had gelegen hadden ze alle Belgen er rucksichtslos uitgestemd en nooit met ze gepraat. Als het backfired zijn de Belgen ineens hypocriet... pfff... En Nat vond het niet leuk de waarheid te zien in de tweets van het publiek.
Nick en Patrick zijn okay.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind juist die belgen helemaal niks die er nu in zitten.
Hup Holland
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 03:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb nog wel respect voor Nathalie, die deed uiteindelijk nog wel gezellig mee en had ook wel gesprekken, Danielle heeft alleen maar lopen zeuren met haar jankgezicht
Is ook zo. Tegelijkertijd is het geroddel en gestook van Nathalie in de eerste weken bijzonder weinig in beeld gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:24 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Is ook zo. Tegelijkertijd is het geroddel en gestook van Nathalie in de eerste weken bijzonder weinig in beeld gebracht.Klopt, toch had ik haar liever dan zeikDanielleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze week geen nominaties, volgende week weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef superniger het volgende:
Flopshow
Hopelijk nomineren ze Jill en Thomas
Nee is leuk, brengt sfeer! Als je echt goed kan spelen dan kan je echt een hele avond gezelliger maken.quote:
Jammer. Kan ik de liveshow van donderdag lekker skippen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Deze week geen nominaties, volgende week weer.
Nou, de kans is groot dat de drie tot vijf nieuwe bewoners het Big Brother huis in gaan, ik ga dus wel kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer. Kan ik de liveshow van donderdag lekker skippen.
Dikke klauwen + een wormpje, hmmmmquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Thomas wil dat Jill uit de slaapkamer gaat, want dan laat hij Thomas junior even door zijn dikke klauwen gieren.
Denk dat de rek er wel uit is, tenzij die nieuwe bewoners echt over een Jaap en Huub boeg gooien.quote:
Als Theo al werd teruggefloten door de tamme regie..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat de rek er wel uit is, tenzij die nieuwe bewoners echt over een Jaap en Huub boeg gooien.
Is óók weer zo..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:49 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als Theo al werd teruggefloten door de tamme regie..
België heeft niet zo’n historische band met Indonesië zoals Nederland heeft. Vind het dan niet zo raar dat Belgen de Molukken niet kennen.quote:
Precies, er zullen ook genoeg Nederlanders zijn die Congo niet kennen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
België heeft niet zo’n historische band met Indonesië zoals Nederland heeft. Vind het dan niet zo raar dat Belgen de Molukken niet kennen.
Misschien zelf beter luisteren?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Ze luisteren ook helemaal niet goed. Ze gaan er vanuit dat ze mogen kiezen maar BB starten zijn mededeling echt met: dit zijn jullie nieuwe huisgenoten. Later deze week komen ze binnen. Er werd hen niet gevraagd te kiezen...
Dat is echt niet wat ik hoorde gast.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien zelf beter luisteren?
“Bewoners, dit zijn jullie nieuwe huisgenoten. Kijk goed en denk rustig na. Later deze week zullen jullie zelf kiezen wie van hen in mijn huis komen wonen.”
Ik zit net de aflevering te kijken en heb letterlijk opgeschreven wat er werd gezegd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is echt niet wat ik hoorde gast.
Als je het niet gelooft:quote:
Dat is toch wel echt wat er gezegd werdquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is echt niet wat ik hoorde gast.
Bij de 1e onthulling niet inderdaad. Maar op het eind van de aflevering, bij de 2e onthulling zegt BB wel dat ze moeten kiezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Ze luisteren ook helemaal niet goed. Ze gaan er vanuit dat ze mogen kiezen maar BB starten zijn mededeling echt met: dit zijn jullie nieuwe huisgenoten. Later deze week komen ze binnen. Er werd hen niet gevraagd te kiezen...
De meningen en uitlatingen van Freekie zijn, volgens hem, altijd waar. Dat is hier alom bekend.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:04 schreef Harry het volgende:
[..]
De meningen en uitlatingen van Freekie zijn, volgens hem, altijd waar. Dat is hier alom bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |