Oh ik zie het ja.. ik zal de mods wel even om hulp vragen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:28 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is dit toch de correcte hoor gelinkt aan de reeks
Ik ben nog steeds aan het oefenen op de zin het zaad van een maat kan geen kwaadquote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
hmm, kijken niet veel mensen meer hier
Ze moeten daar juist degene die weg moet tonen ja, dat is beter.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef Tegan het volgende:
Het is helemaal niet duidelijk of degene die op het scherm verschijnt mag blijven of juist weg moet.
En totaal niet verwacht Els.
En dan met de kleur groen of rood. Nu is het zo onduidelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze moeten daar juist degene die weg moet tonen ja, dat is beter.
Jammer inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Valt me wel op dat ze dit jaar totaal niets laten zien van percentages trouwens... wel blij dat we geen tussenstanden krijgen te zien
Ze is best leuk vind ik, zonder die spanning, zonder het gevoel op je hoede te moeten zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
Els: Ik wilde er niet uit, het was een superleuk avontuur, er zit een grote rand aan. Het was echt voor mij vakantie, maar je moet wel spelen, ik vind het jammer dat ik er uit ben hoor, het is hard, Naomi gaat mij missen, maar ik heb gewoon genoten van de hottub.
Vertelde dat voor het eerst in haar leven haar hoofd helemaal leeg is, bijgekomen is.quote:Op donderdag 28 januari 2021 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is best leuk vind ik, zonder die spanning, zonder het gevoel op je hoede te moeten zijn.
Was wel tijd, de sfeer rond Els was de laatste tijd niet heel vrolijk.quote:
Uhuh, met een stel proefkonijnen in een kooi vol camera's.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Benny het volgende:
Toch weer even benadrukken dat het geen spel is maar een experiment
Nee, er waren 40 vragen totaal, zie BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes voor de complete quiz.quote:
Raar toch dat we blijkbaar niet alles mogen zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:53 schreef freaky40 het volgende:
De hele Nathalie roddelkoning tweet is er uit gemonteerd!
hehequote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Naat en Daan krijgen nog even een subtiele indirecte kat van dochter Els.
Hier wordt duidelijk iemand beschermd en krijgt privileges...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Raar toch dat we blijkbaar niet alles mogen zien.
Heeft er iemand in de hottub een natte scheet gelaten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Shit is aan op de livestream blijkbaar
Ja!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft er iemand in de hottub een natte scheet gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |