Yupquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er aan de hand met de Kin? Gaan klagen in DBK over dat twitterbericht van vanmiddag?
"moet je op haar knie gaan zitten..."quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Els kan daar geen gesprek op niveau voeren.![]()
Dat snap ik ergens wel, als je een gesprek wil op Els' niveau moet je op je knieën gaan zitten. En daar heeft niemand zin.
nee ze ligt nu in bed in de slaapkamer onder een dekbed bij elsquote:
Ja, ze is heel lang in de DBK geweest. Voor behoorlijk van slag van wat we konden zien. Gesproken met "Jeroen".quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er aan de hand met de Kin? Gaan klagen in DBK over dat twitterbericht van vanmiddag?
Ja, maar is 2x in behoorlijk pissige toestand naar de dbk gegaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze ligt nu in bed in de slaapkamer onder een dekbed bij els
Ik las Mootiequote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks voor de antwoorden,Mooie tweet dus.
Jammer, had wel tof geweest als ze de hele avond smerig mad was geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lang in de DBK geweest. Voor behoorlijk van slag van wat we konden zien. Gesproken met "Jeroen".
Nu lijkt ze wel weer wat gekalmeerd.
Geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook leuk, kwam als een volkomen verrassing dat die over haar ging:
[ afbeelding ]
ze moesten de naam raden van wie de tweet op toepassing was de tweet wasquote:
Knullige manier van Febo stokenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was genieten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks voor de antwoorden,Mooie tweet dus.
Die was vannacht in DTS.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las MootieDie mis ik wel een beetje
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat er binnenkort iemand uit het kliekje Liese-Zoey-Julie wordt gestemd. Geen reet aan anders.
Ik zal DGK even vragen om een filmpje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze moesten de naam raden van wie de tweet op toepassing was de tweet was
''......is een grote roddelkoningin'' iedereen riep meteen Nathalie
Een topic hier op FOK.quote:
Eerlijk he? Hoeft het niet zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het was genieten.
Toen de bewoners haar naam noemde over dat roddelen, vroeg Naat:"Hoe weten jullie dat dan?"
Stel je voor: op het scherm een tweet en dan moet je een naam invullen:
..... roddelt erg veel. (mijn woorden, maar het komt er wel op neer.)
De bewoners gaven als antwoord : Nathalie.
Naat:"Hoe weten jullie dat dan?"
Het was heerlijk om te zien.
Ah die eerste heb ik gemist. Genot!quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dekken elkaar allemaal vooralsnog.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat er binnenkort iemand uit het kliekje Liese-Zoey-Julie wordt gestemd. Geen reet aan anders.
Oh cool, heb het ook niet gezien, ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal DGK even vragen om een filmpje.
zielige vertoning imoquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knullige manier van Febo stoken
Dat was ze al een tijdje hoor, eigenlijk gelijk al na binnenkomst.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zooy is bij de GeileMeideGroep aangesloten.. goeie zet
[ afbeelding ]
Daarom 2 van hun nomineren. Dan is de andere verplicht te kiezen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die dekken elkaar allemaal vooralsnog.
Eens. Er moet wel evenwicht zijn in de groep.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef Yolk het volgende:
Stel je voor dat je alleen aan de Belgische dames, Nick en Michel overhoudt. Dan kelderen de kijkcijfers. Of nou ja, ik kijk niet meer.
Ik gaf de vorige Big Brother reeksen altjid vroegtijdig op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |