Yupquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er aan de hand met de Kin? Gaan klagen in DBK over dat twitterbericht van vanmiddag?
"moet je op haar knie gaan zitten..."quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Els kan daar geen gesprek op niveau voeren.![]()
Dat snap ik ergens wel, als je een gesprek wil op Els' niveau moet je op je knieën gaan zitten. En daar heeft niemand zin.
nee ze ligt nu in bed in de slaapkamer onder een dekbed bij elsquote:
Ja, ze is heel lang in de DBK geweest. Voor behoorlijk van slag van wat we konden zien. Gesproken met "Jeroen".quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er aan de hand met de Kin? Gaan klagen in DBK over dat twitterbericht van vanmiddag?
Ja, maar is 2x in behoorlijk pissige toestand naar de dbk gegaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze ligt nu in bed in de slaapkamer onder een dekbed bij els
Ik las Mootiequote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
Thanks voor de antwoorden,Mooie tweet dus.
Jammer, had wel tof geweest als ze de hele avond smerig mad was geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, ze is heel lang in de DBK geweest. Voor behoorlijk van slag van wat we konden zien. Gesproken met "Jeroen".
Nu lijkt ze wel weer wat gekalmeerd.
Geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook leuk, kwam als een volkomen verrassing dat die over haar ging:
[ afbeelding ]
ze moesten de naam raden van wie de tweet op toepassing was de tweet wasquote:
Knullige manier van Febo stokenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was genieten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
Die was vannacht in DTS.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las MootieDie mis ik wel een beetje
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat er binnenkort iemand uit het kliekje Liese-Zoey-Julie wordt gestemd. Geen reet aan anders.
Ik zal DGK even vragen om een filmpje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze moesten de naam raden van wie de tweet op toepassing was de tweet was
''......is een grote roddelkoningin'' iedereen riep meteen Nathalie
Een topic hier op FOK.quote:
Eerlijk he? Hoeft het niet zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het was genieten.
Toen de bewoners haar naam noemde over dat roddelen, vroeg Naat:"Hoe weten jullie dat dan?"
Stel je voor: op het scherm een tweet en dan moet je een naam invullen:
..... roddelt erg veel. (mijn woorden, maar het komt er wel op neer.)
De bewoners gaven als antwoord : Nathalie.
Naat:"Hoe weten jullie dat dan?"
Het was heerlijk om te zien.
Ah die eerste heb ik gemist. Genot!quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dekken elkaar allemaal vooralsnog.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat er binnenkort iemand uit het kliekje Liese-Zoey-Julie wordt gestemd. Geen reet aan anders.
Oh cool, heb het ook niet gezien, ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal DGK even vragen om een filmpje.
zielige vertoning imoquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knullige manier van Febo stoken
Dat was ze al een tijdje hoor, eigenlijk gelijk al na binnenkomst.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zooy is bij de GeileMeideGroep aangesloten.. goeie zet
[ afbeelding ]
Daarom 2 van hun nomineren. Dan is de andere verplicht te kiezen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die dekken elkaar allemaal vooralsnog.
Eens. Er moet wel evenwicht zijn in de groep.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef Yolk het volgende:
Stel je voor dat je alleen aan de Belgische dames, Nick en Michel overhoudt. Dan kelderen de kijkcijfers. Of nou ja, ik kijk niet meer.
Ik gaf de vorige Big Brother reeksen altjid vroegtijdig op.quote:
Ga boodschappen doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Als iedereen in het huis dat meteen roept, hoe kan ze dan zeggen dat BB haar zo neerzet? Ze snapt het gewoon niet, snapje?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze moesten de naam raden van wie de tweet op toepassing was de tweet was
''......is een grote roddelkoningin'' iedereen riep meteen Nathalie
Klopt:quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Na wat gegoogle kom ik uit op iets indonesisch ?
Ja, ik vind het nog steeds een domme zet dat de productie de keuze heeft gegeven of de token weg moest, echt jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
zelfs Julie vind het raar dat de kijker ervoor gestemd heeft om de token eruit te halen
sojabonen met schimmelquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als belg zijnde zeg ik Zoeyquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die dekken elkaar allemaal vooralsnog.
Big Brother tot nu toe. https://www.nu.nl/media/6(...)van-big-brother.htmlquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van wat is hij niet kapot ? BB of iets anders. Gemist blijkbaar in de treaths.
Deze (over Liese en Naomi) viel ook lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
dat ben ik niet met je eens deel 1 was super en geloof dat deel 4,5,6 mijn al niet veel meer kon boeien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk waren alle edities na BB1 veel beter. Dit is weer terug grijpen naar 1999 met daarbij Belgen notabene, hadden ze nooit moeten doen.
Zoey ? Minst favoriete belg voor mij, gevolgd door Thomas §eet van 2 walletjes, zie je ook aan zijn postuur).quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat was dit ongeveer?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze (over Liese en Naomi) viel ook lekker.
[ afbeelding ]
Daar Endemol wel voor, dat dit niet gebeurt ;-)quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef Yolk het volgende:
Stel je voor dat je alleen aan de Belgische dames, Nick en Michel overhoudt. Dan kelderen de kijkcijfers. Of nou ja, ik kijk niet meer.
Ik versta het meeste welquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar Endemol wel voor, dat dit niet gebeurt ;-)
Huh ? kon ik hier als kijker voor stemmen ? Gemist. Weeral...quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:13 schreef Joyce-43 het volgende:
zelfs Julie vind het raar dat de kijker ervoor gestemd heeft om de token eruit te halen
Zal spanningshoofdpijn zijn vanuit haar nek. Die kin zal daar een flinke aanslag op plegen lijkt me.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:19 schreef danilel het volgende:
naat heeft hoofdpijn (ja dat snap ik met zo'n hoofd) en wil later eten.
ja die heb ik ook niet gezien hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? kon ik hier als kijker voor stemmen ? Gemist. Weeral...
Lieses Angels.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde hier, BB1 was legend, deze editie toch wel de minste vind ik persoonlijk. Belgen en Nederlanders hebben een ander karakter wat -over het algemeen- niet heel goed mixed, daardoor krijg je die groepjes, wat het spel niet leuker maakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens deel 1 was super en geloof dat deel 4,5,6 mijn al niet veel meer kon boeien.
ben het wel met je eens dat de Belgen niet hadden gehoeven
Thomas ziet en hoort meer dan ons en ieder ander persoon daar. Hij praat mee, maar ik zie hem ook zijn eigen keuzes maken. Dat en zijn 'knuffelkarakter' voor de kijker maakt hem de sterkste speler daarquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoey ? Minst favoriete belg voor mij, gevolgd door Thomas §eet van 2 walletjes, zie je ook aan zijn postuur).
Zooy dat arme kind heeft al door dat met dikke tieten showen geen zin heeft in deze BB , het is geen Temptation BB dus bonden met soortgenoten is veiligerquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoey ? Minst favoriete belg voor mij, gevolgd door Thomas §eet van 2 walletjes, zie je ook aan zijn postuur).
gefermenteerde sojabonenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thomas is best slim een weet dat dondersgoedquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas ziet en hoort meer dan ons en ieder ander persoon daar. Hij praat mee, maar ik zie hem ook zijn eigen keuzes maken. Dat en zijn 'knuffelkarakter' voor de kijker maakt hem de sterkste speler daar
Eerste editie in België (jaar 2000), waren alleen belgen (Bart, Katrijn, Spillie, Betty, etc). Die was het kijken waard.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk waren alle edities na BB1 veel beter. Dit is weer terug grijpen naar 1999 met daarbij Belgen notabene, hadden ze nooit moeten doen.
denk gezien deze tijdquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
zelfde hier, BB1 was legend, deze editie toch wel de minste vind ik persoonlijk. Belgen en Nederlanders hebben een ander karakter wat -over het algemeen- niet heel goed mixed, daardoor krijg je die groepjes, wat het spel niet leuker maakt.
Begin van de middag geloof ik.quote:
BB1 was een nieuwtje. Ik vond 5 en 6 van de Nederlandse het leukst. Heb er heel veel gezien. Vlaanderen, Australië, UK. Veel gemiste kansen in deze editie, dat is jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:13 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:23 schreef danilel het volgende:
Els heeft haar witte trui vies gemaakt met dr make-up, kan ze beter de grijze trui aantrekken die heeft toch nog nooit iemand gezien.
Hoeveel truien neem jij mee in 100 dagen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:23 schreef danilel het volgende:
Els heeft haar witte trui vies gemaakt met dr make-up, kan ze beter de grijze trui aantrekken die heeft toch nog nooit iemand gezien.
nou vind het wel leuk dat het weer terug is hoor dat wel en het is ook wel leuk kijken maar ja met gewoon allemaal nederlanders had leuker geweestquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
zelfde hier, BB1 was legend, deze editie toch wel de minste vind ik persoonlijk. Belgen en Nederlanders hebben een ander karakter wat -over het algemeen- niet heel goed mixed, daardoor krijg je die groepjes, wat het spel niet leuker maakt.
Gewoon bij Telenet blijven dusquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:25 schreef Benny het volgende:
Nou. Ik ben weer helemaal op de hoogte van de Belgische televisieabonnementen. Thanks Pat!
Je ziet het steeds vaker bij programma's, Nederlanders en Belgen samen, hier heeft het niet zo goed uitgepakt nee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind het wel leuk dat het weer terug is hoor dat wel en het is ook wel leuk kijken maar ja met gewoon allemaal nederlanders had leuker geweest
Het is nog niet zover, wie weet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:27 schreef Lillfex het volgende:
Nou ik vind er niets aan dat Els eruit gaat dan horen we geen roddels meer en haak ik af Het is al zo saai zo
Mijn stem heeft zequote:Op donderdag 28 januari 2021 18:27 schreef Lillfex het volgende:
Nou ik vind er niets aan dat Els eruit gaat dan horen we geen roddels meer en haak ik af Het is al zo saai zo
Meer dan 2.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel truien neem jij mee in 100 dagen?
Als Snapjeu er vandaag niet zelf uit gaat of uitgesmeten wordt. Is vandaag al dikwijls naar de BB geweest om uit te vloeken of zo.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:27 schreef Lillfex het volgende:
Driequote:
Els is uitgespeeld , met Patrick er in weten we zeker dat we niets meer missenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:27 schreef Lillfex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |