kapert met een domme TTquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef brasta het volgende:
Hopelijk wordt het iets tussen Patrick en Jill
Ja, jammer dat we de eerste "verhalen" nu ook amper meekrijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef Harry het volgende:
Vervelend van BB voor de streamers. Op dit moment zt je al lang te wachten en MAG JE NIET ZIEN. Zo jammer!!!
Gaat echt helemaal nergens overquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef Harry het volgende:
Vervelend van BB voor de streamers. Op dit moment zt je al lang te wachten en MAG JE NIET ZIEN. Zo jammer!!!
Anders kijkt er niemand meer naar de tv/uitzending..quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef Harry het volgende:
Nee, in "Jill is back"quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef danilel het volgende:
@:Benny, kan de TT verandert worden in Jill is terug! ?
Nou nee, hopelijk wordt het wat tussen haar en Michel, een grote broer net zoals Rene.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:45 schreef brasta het volgende:
Hopelijk wordt het iets tussen Patrick en Jill
Denk niet dat dit waar is. Streamers kijken sowieso ook wel naar de uitzending. En zoveel streamers zijn er niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Anders kijkt er niemand meer naar de tv/uitzending..
inderdaad !!quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, in "Jill is back"
dat was mijn TT en t was mijn topic
Is dat niet gewoon een airfryer?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben een broodmachine gekregen en nieuwe spelletjes en puzzels.
Het is bovendien morgen de live, die moet men dus niet extra interessant maken om kijkers te lokken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:48 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Denk niet dat dit waar is. Streamers kijken sowieso ook wel naar de uitzending. En zoveel streamers zijn er niet.
Maar maar maar maar Els is toch het enige wat telt. Els is ikke ikke ikke ikke.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef cvketeltje89 het volgende:
Els laat meteen vallen dat ze genomineerd is maar Jill heeft er weinig aandacht voor
ze moest even het moment kappenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef cvketeltje89 het volgende:
Els laat meteen vallen dat ze genomineerd is maar Jill heeft er weinig aandacht voor
van Princessquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben een broodmachine gekregen en nieuwe spelletjes en puzzels.
nou idd want de handleiding zat er ook bij nu hahahquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:50 schreef Whuzz het volgende:
Broodbak machine, ze moeten zelf brood gaan bakken. BB leest hier mee, want dat is al meerdere keren gezegd
Die hadden ze al.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een airfryer?
Ja en nog apart verpakt ook hahahaahquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd want de handleiding zat er ook bij nu hahah
Beter dan de 1000ste keer weerwolven...quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:52 schreef Hznootje het volgende:
Nou leuk al die spelletjes..Straks hele dagen spelletjes spelen op de streams . Echt een hele verbetering
dat word lachenquote:
wel een moeilijke ook erbij van die grachtenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:53 schreef Sestra666 het volgende:
nog meer puzzelsssss
en jill weet niks
Altijd beter dan hangen en slapen toch?quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:54 schreef aswesleep het volgende:
Dat wordt nog weken spelletjes spelen.
Dat is echt 1 keer leuk om te spelen.... EN dan is het niet meer boeiend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:54 schreef cvketeltje89 het volgende:
Snap niet dat ze dit soort spelletjes er in gooien. Veel leuker voor de kijkers is van die spelletjes met kaartjes met vragen die je moet beantwoorden.
En terecht natuurlijk. Anders gaan meer mensen doen alsof ze erg ziek zijn en dan kunnen ze even met de familie bellen. Eigenlijk al belachelijk dat ze het haar hebben voorgesteld.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:57 schreef Benny het volgende:
Jill had net een uurtje geslapen, toen werd ze wakker gemaakt om een filmpje op te nemen.
Ze had een paar dvd's en heeft rondjes gelopen.
Ze kreeg de vraag of ze wilde bellen met haar ouders. Dat wilde ze niet. Omdat ze het anders niet eerlijk vond voor de bewoners en omdat ze anders misschien naar huis wilde
klasse hoor van die meidquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ahhh jill heeft de mogelijkheid gehad om dr moeder te spreken maar uit sympathie voor de groep, en omdat ze dat moeilijk zou vinden niet gedaan
Helemaal mee eens , weet zeker dat alle anderen die kans wel hadden gegrepen. Toch hoop ik stiekem dat ze wel wat info heeft gekregenquote:
Dat ze dan naar huis wilde kan ik me wel voorstellen zeg....Moeders die toch bang is of het wel goed gaat dan heb je die zeker liever naar huis en laat dat maar is niet doorschemeren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:57 schreef Benny het volgende:
Jill had net een uurtje geslapen, toen werd ze wakker gemaakt om een filmpje op te nemen.
Ze had een paar dvd's en heeft rondjes gelopen.
Ze kreeg de vraag of ze wilde bellen met haar ouders. Dat wilde ze niet. Omdat ze het anders niet eerlijk vond voor de bewoners en omdat ze anders misschien naar huis wilde
weinigstens datquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ze had een paar dvd's en een puzzel op de hotelkamer. Ze heeft één dag op een hotelkamer gezeten en daarna mocht ze in een luxe suite.
Haar moeder heeft kleren gebracht, maar ze heeft haar niet gesproken.
Ja, maar zou toch belachelijk zijn. Kan ze aan haar moeder vragen wie er voor en tegen haar is etc. Hoe er over haar gesproken wordt als ze er niet bij is. Zou een oneerlijke competitie worden dan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal mee eens , weet zeker dat alle anderen die kans wel hadden gegrepen. Toch hoop ik stiekem dat ze wel wat info heeft gekregen
Yupquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik geef het een half uur daarin verteld Els vast nog wel keer dat ze genomineerd is
Ik geef het 10 minuten!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
ik geef het een half uur daarin verteld Els vast nog wel keer dat ze genomineerd is
nee das nog wel erg kort hahaquote:
Op stream 2 nog wel Jill.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:06 schreef Joyce-43 het volgende:
rot eens op met het geroddel wil nu verhalen jill horen
Rascist!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:07 schreef aswesleep het volgende:
Jowi en Zoey hoef ik nu echt niet te zien hoor.
ja ben al over gegaan even geen zin in dat anderequote:
waar gaat t over?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef Blackprinces het volgende:
Duo sneak en sneaky aan de roddel.
Wel rare praktijken om haar zo lang alleen te laten aangezien ze geen contact met familie mag hebben. Waarom ging er niet iemand mee de ambulance in? Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Het heeft niet veel zin eerder te komen dan een uur na aankomst.
DAn zijn ze nog veel te druk bezig met onderzoeken doen.
Michelquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:12 schreef puzziepie het volgende:
Hebben ze het over Patje of Michel?
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey en Jowi praten over Michel, ze vertrouwen hem niet.
Jowi : 'Ik denk Michel, maar nog een hele week. Als ik verander vertel ik het je'
Zoey : 'Ik heb zo'n rare vibe bij hem, ineens sinds de nominaties. Ik vertrouw hem niet'
Zeker nu met het killervirus zijn er ongetwijfeld sowieso andere regels mbt bezoek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Het heeft niet veel zin eerder te komen dan een uur na aankomst.
DAn zijn ze nog veel te druk bezig met onderzoeken doen.
Hoe kan ik nou ontspannen als ik weet dat je naa rmijn Foeffie kijktquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Ebinas het volgende:
Dat verhaal over de inwendige echo, vertelt door Jill
Het is gelijk weer grappig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Ebinas het volgende:
Dat verhaal over de inwendige echo, vertelt door Jill
Dan zijn bepaalde mensen wel heel veilig om op te stemmen: Thomas, Jill en Liesequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een dramatisch slecht idee!!
DE gene die genomineerd is, maar er niet uitgestemd wordt, is automatisch huismeester de week er op!!!
Hoe ze dat van de week hadden was wel nicequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze moeten gewoon een proef doen voor huismeester. Is het eerlijkst.
Duurt ff maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Wat een hoop lagen make-up smeert Zoey op haar gezicht
Zoey is uiteraard jaloers. Die wil met hem knuffelen (en niet meer dan dat natuurlijk^^)quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jowi : Ik denk dat Michel Liese echt mag
Zoey : Ja, maar ik weet niet of het echt is.
Volgens mij was haar taak deze dagen om Jowi te peilen, waar die staat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Die Zoey denkt dat ze heel wat is hè en wel even kan bepalen wie er volgende week op de bank komt.
Taak? Van wie?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgens mij was haar taak deze dagen om Jowi te peilen, waar die staat.
Ik zei ook al direct: ''die moet naar het ziekenhuis toe''. Toch knap he, met 24/7 camera's op hun snufferd hebben wij eerder door wat er aan de hand is dan zij zelf.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ze voelde zich vanaf vorige week dinsdag dus al niet helemaal lekker. Dat hadden wij ook door, dat ze zich wat anders gedroeg.
Ze had gisteren met Liese zitten kletsen over de Nominaties.quote:
Wist je al dat Jill terug is?! Wat vond jouw bron ervan dat hij/zij het verkeerd had?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Die Zoey denkt dat ze heel wat is hè en wel even kan bepalen wie er volgende week op de bank komt.
Vreselijk. Dat groepje wil alle Nederlanders er uit hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze had gisteren met Liese zitten kletsen over de Nominaties.
preciesquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgens mij was haar taak deze dagen om Jowi te peilen, waar die staat.
Ja, en dat zijn 2 kampenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Jowie vibed het hardst met Zoey en Natte
Mooier gelegenheid is er niet, de rest zit bij Jill.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
raar dat die 2 zich afzonderen nu, het is nu ff Jill time
Heb je er een cap van?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Benny het volgende:
Jill en Thomas die knuffelde was wel lief
"Aaahw, ik heb je wel gemist"
Oh, vreemd. Je geeft gewoon antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Oehh weer een voordeel van abonnement, ik heb Freaky40 op mijn blokkeerlijst gezet. WAT EEN RUST!!!
buiten jill is dat terecht! Als dat al zo zou zijn want ik heb hen nooit iets horen zeggen over de hollanders, zij spelen een persoon eruit ongeacht nl, bequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat groepje wil alle Nederlanders er uit hebben.
ik vind wel dat haar make-up er ondanks de lagen altijd naturel uitzien (behalve de nominatie avonden)quote:
zijn toch geen merken?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft nog instructie gekregen dat ze de shirts van Theo extra moeten afplakken (logo's), tape ligt straks in de dagboekkamer.
Terecht, op Jill na is het pruttelquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat groepje wil alle Nederlanders er uit hebben.
doei voor het theo handeltjequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft nog instructie gekregen dat ze de shirts van Theo extra moeten afplakken (logo's), tape ligt straks in de dagboekkamer.
Waarom dan? Zijn toch zijn eigen teksten, zonder winstbejag? Of niet? Verkoopt hij ze nu?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
Ja vind ik ook, het was me eerder niet eens opgevallen, ze smeerde er net best een boel op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind wel dat haar make-up er ondanks de lagen altijd naturel uitzien (behalve de nominatie avonden)
Freaky40 schrijft.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Oehh weer een voordeel van abonnement, ik heb Freaky40 op mijn blokkeerlijst gezet. WAT EEN RUST!!!
Ja die verkoopt shirts enzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom dan? Zijn toch zijn eigen teksten, zonder winstbejag? Of niet? Verkoopt hij ze nu?
Die heeft inderdaad duidelijk met voorbedachte rade die shirts meegenomen om er aan te verdienen met zijn webshop.quote:
Nee vertel eens!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dat Jasje van Jill echt fucking vet vind?
Toch, blijf ik zeggen komt ook omdat ze dronken was en dat hoeft niet te zijn omdat ze teveel op had kan ook zijn dat het totaal verkeerd viel. Wil haar niet afvallen maar kan me voorstellen dat de regie dat eerst dacht.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zei ook al direct: ''die moet naar het ziekenhuis toe''. Toch knap he, met 24/7 camera's op hun snufferd hebben wij eerder door wat er aan de hand is dan zij zelf.
Dat Jasje van Jill is echt super leuk!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat Jasje van Jill is echt super leuk!
Is Jill daar misschien uitgesprongen? Ik vind het zo fijn, dat ze terug is gekomen, las het net in de krant...Dus ik naar de Cosquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:32 schreef lyo het volgende:
[..]
ja stond ook in de gameroom. Ik hoorde iemand roepen 'OH TAART'
alleen heeft theo zijn fb afgeschermd en zie ik de webshop niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad duidelijk met voorbedachte rade die shirts meegenomen om er aan te verdienen met zijn webshop.
Blijft er geen kijker meer over met alleen Belgen. Dus niet mee eens. Of het moet aangevuld worden met andere Nederlanders.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terecht, op Jill na is het pruttel
Iemand er een gifje van?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:09 schreef Benny het volgende:
Jill en Thomas die knuffelde was wel lief
"Aaahw, ik heb je wel gemist"
nee haha dat denk ik niet, but who knows? we hebben het niet gezien. denk dat ze er gewoon super schattig stond te wachten tot ze de deur opendeden met alle cadeautjes en taart om haar heenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is Jill daar misschien uitgesprongen? Ik vind het zo fijn, dat ze terug is gekomen, las het net in de krant...Dus ik naar de Cos
ja inderdaad is ook alom bekend dat je Cysten op de eierstokken krijgt van te veel drank he ?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch, blijf ik zeggen komt ook omdat ze dronken was en dat hoeft niet te zijn omdat ze teveel op had kan ook zijn dat het totaal verkeerd viel. Wil haar niet afvallen maar kan me voorstellen dat de regie dat eerst dacht.
ik kan me ook voorstellen dat de regie in 1e instantie dacht dat ze dronken wasquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad is ook alom bekend dat je Cysten op de eierstokken krijgt van te veel drank he ?
Ik heb eigenlijk geen idee of er nog wordt aangevuld met dezelfde nationaliteit als die vertrektquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijft er geen kijker meer over met alleen Belgen. Dus niet mee eens. Of het moet aangevuld worden met andere Nederlanders.
Mag toch hopen van wel. Het is ook niet leuk om te kijken naar alleen Nederlanders voor Belgen. Dus kan me er iets bij voorstellen dat er nog wat gaat komen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of er nog wordt aangevuld met dezelfde nationaliteit als die vertrekt
wat??quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad is ook alom bekend dat je Cysten op de eierstokken krijgt van te veel drank he ?
ik hoop en denk van nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel. Het is ook niet leuk om te kijken naar alleen Nederlanders voor Belgen. Dus kan me er iets bij voorstellen dat er nog wat gaat komen.
Kijkcijfers zakken nu al. Het moet wel aansprekend blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh helemaal niet, dan is ut gedaan met gestook
Ja dat is waar, maar dat schijnt zo te horen...quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef danilel het volgende:
[..]
neuh helemaal niet, dan is ut gedaan met gestook
Die fb kan ik me voorstellen, daar stonden nu niet de aller leukste dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:34 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen heeft theo zijn fb afgeschermd en zie ik de webshop niet meer
Dat is andersom ook, dat is BB.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat schijnt zo te horen...
Hoezo spreek je steeds voor alle Nederlanders? Ik kijk heus nog wel als er alleen Belgen in zitten hoor!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijft er geen kijker meer over met alleen Belgen. Dus niet mee eens. Of het moet aangevuld worden met andere Nederlanders.
Thomas won’t give a fuck, hele week niet gehoord over Djill.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Het is nu heel erg opgedeeld. Mensen gaan zich frusteren
Jill : Ik was bang dat ik genomineerd zou worden
Jill : Ik wou alleen maar ah Thomas, waar is Thomas, ik wou zeggen dat het goed met me gaat
Daan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel doucht ... Je raadt nooit wie er ook in de badkamer is.
Dat zal allemaal best, maar je kunt niet spreken voor de rest van de kijkers. Nederlanders hebben niets met Belgen, dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Hoezo spreek je steeds voor alle Nederlanders? Ik kijk heus nog wel als er alleen Belgen in zitten hoor!
Het is Daanquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daan?moet ze ook douchen? met 1 hokje ertussen? Nee het zal Zoey wel zijn
Daar heb ik nog nooit over gehoord.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Thomas won’t give a fuck, hele week niet gehoord over Djill.
Daan gaat weer spinnenrag uit haar kut verwijderen ja?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze vertelde net dat ze Cysten op de eierstokken had en dat ze die verwijderd hebbenquote:
Als ik dat niet kan, dan kun jij dat ook niet toch 🤣quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar je kunt niet spreken voor de rest van de kijkers. Nederlanders hebben niets met Belgen, dat is gewoon een feit.
natt?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Het is nu heel erg opgedeeld. Mensen gaan zich frusteren
Jill : Ik was bang dat ik genomineerd zou worden
Jill : Ik wou alleen maar ah Thomas, waar is Thomas, ik wou zeggen dat het goed met me gaat
Ik geef enkel aan hoe het werkt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Als ik dat niet kan, dan kun jij dat ook niet toch 🤣
precies, Zoey is in de badkamer bezig, dan komt Michel zich uitkleden tot op zijn boxershorts, in het zicht van Zoey en hup Daantje volgt rap de badkamer in en gaat zich ook opknappen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Daarvoor was dat Liese die telkens centraal stondquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Begint walgelijk te worden, elke dag 3 kwartier dat hele douche en opmaak ritueel van Miesjel op de stream.
Jij en feiten gaan niet goed samen!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nederlanders hebben niets met Belgen, dat is gewoon een feit.
nou hij had het er echt wel moeilijk mee dat ze weg was hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over gehoord.
Ja wat dus niet klopt. Ik ken genoeg Nederlanders die Belgen wel leuk vinden, dus je theorie klopt niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan hoe het werkt.
Meer dan je denkt.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jij en feiten gaan niet goed samen!
De kijkcijfers vertellen anders......quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ja wat dus niet klopt. Ik ken genoeg Nederlanders die Belgen wel leuk vinden, dus je theorie klopt niet.
dat was sarcastisch omdat iemand beweerde dat ze enkel dronken was , ik geef dus aan dat er wel degelijk een medische oorzaak was, en ze zegt ook dat ze er al 2 dagen last van had, rugpijn buikpijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over gehoord.
Moeten die niet voor de zekerheid op kweek?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze Cysten op de eierstokken had en dat ze die verwijderd hebben
Oh, dat is ook vlakbij de Arenaquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:02 schreef danilel het volgende:
hier heeft Jill (en de anderen voorheen) dus gezeten
https://www.jaz-hotel.com/en/hotels/jaz-in-the-city-amsterdam
Jill op de 11e verdieping
Niet nu, dat is eerder gebeurd. Daar is ze ooit voor geopereerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze Cysten op de eierstokken had en dat ze die verwijderd hebben
Ik ben een Nederlander en vind Belgen super fijne mensen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar je kunt niet spreken voor de rest van de kijkers. Nederlanders hebben niets met Belgen, dat is gewoon een feit.
Zonde inderdaad. Mooi dat de jongste uiteindelijk de wijste blijkt te zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt .. k*t BB .. gewoon wegswitchen bij een interessant gesprek tussen Jill en Thomas naar een streamlock
wooow vind je dit niet wat ver gaan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daan gaat weer spinnenrag uit haar kut verwijderen ja?
Okee, maar dat komt niet door alcoholquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Fijn voor je.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander en vind Belgen super fijne mensen.
Vindt het leuk om te zien wie er dan nog meer zijn toevallig en is een keer een blij gezicht te zien bij de andere bewoners.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Begint walgelijk te worden, elke dag 3 kwartier lang dat hele douche en opmaak ritueel van Miesjel op de stream.
En de streams dan, dat weet je niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kijkcijfers vertellen anders......
Ik ook, en ik zou zeker blijven kijken met alleen Belgen in het huis!quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander en vind Belgen super fijne mensen.
maar het al deze reeks heel vaak bewezen dat wat jij zegt hoe het zou moeten werken dus in deze BB niet werktquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan hoe het werkt.
Denk dat je de verkeerde quote of me niet begreep.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij had het er echt wel moeilijk mee dat ze weg was hoor
hoezo gaat het beeld nou in ene weg alleen omdat thomas zei als Els weggaat dan,,,,
heliumquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
LOL .. Zoey beetje lachgas en met een Donald Duck stemmetje praten.
Daarna iedereen het doen.
[ afbeelding ]
jowi iets op de mouw speldenquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze had zo'n rare vibe bij hem...![]()
He gelukkig, dan ben ik geen uitzondering.. Ik vind Belgen zulke leuke mensen, dat bescheiden praten en hun humor, zalig...Maar...ik ben blij dat Doortje Dartel er weer is hoor (Jill)quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:47 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ja wat dus niet klopt. Ik ken genoeg Nederlanders die Belgen wel leuk vinden, dus je theorie klopt niet.
Dat weet alleen RTL/Endemol.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:50 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
En de streams dan, dat weet je niet.
Oh, maar dat was ik niet toch....heb het woord enkel niet in mijn mond gehad. alleen dat ik de regie een beetje snapte en dat dacht dat is wat we gezien hadden en niet op die avond iemand vertelde dat het niet lekker met haar ging.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat was sarcastisch omdat iemand beweerde dat ze enkel dronken was , ik geef dus aan dat er wel degelijk een medische oorzaak was, en ze zegt ook dat ze er al 2 dagen last van had, rugpijn buikpijn.
ja en de cysten hebben ze dus verwijderd afgelopen week in het ziekenhuis, en door de morfine heeft ze nog 2 dagen geslapen in het hotel, na haar ontslag in het zh. dus was meer dan menstruatie pijnquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee, maar dat komt niet door alcohol
Wel pijnlijk als de menstruatie moet doorkomen, dat klopt
Ja helemaal mee eens van Jill ook.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
He gelukkig, dan ben ik geen uitzondering.. Ik vind Belgen zulke leuke mensen, dat bescheiden praten en hun humor, zalig...Maar...ik ben blij dat Doortje Dartel er weer is hoor (Jill)
Dan heb je niet goed geluisterd. Cystes is ze ooit eerder aan geopereerd. Ze had nu last van vocht in de eierstokken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja en de cysten hebben ze dus verwijderd afgelopen week in het ziekenhuis, en door de morfine heeft ze nog 2 dagen geslapen in het hotel, na haar ontslag in het zh. dus was meer dan menstruatie pijn
Fijn voor jequote:Op woensdag 27 januari 2021 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of Jill nog een geheime opdracht heeft gekregen.
Die bepalen wel of dit programma op de buis blijft of niet, dus niet gaan miepen als het straks van de buis wordt gehaald....quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje heeft vanmorgen verteld aan team België dat Naat heel slecht overkomt buiten. Ze hebben ook afgesproken volgende keer echt samen te stemmen met als doelwit Naat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |