SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kijk via de app op mijn smartphonequote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is toch ook voor gewaarschuwd......snap niet dat jullie het hebben. Samsungtv ziggo en sonytv doen er niet aan mee.
Dat is het wel. Dat was bij de start al duidelijk dat het zo zou gaan worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
is het nu officieel belgen vs nederlanders? dwing me niet om op Els te stemmen...
Nee het is Nederland vs. België + België tegen elkaar onderling.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
is het nu officieel belgen vs nederlanders? dwing me niet om op Els te stemmen...
Antwerpen en oemliggende stroatenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:15 schreef Kefke04 het volgende:
Das zeker dat komaan Patje. iel antwerepeuh sta achter a. #teampatje
Aan de ene kant zorgt Els voor veel ergernissen en daarmee vermakelijke beeldenquote:
Dat is vreemd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk via de app op mijn smartphone
Els krijgt vast een eigen RLS.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:14 schreef Benny het volgende:
Zijn er camera's in het huis van Els om haar verzuurde reacties thuis te volgen?
Nee. Ik ben Nederlands en wil dat Patje blijftquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:15 schreef UtopiaFreak het volgende:
De parking stemt mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:16 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Antwerpen en oemliggende stroaten
Ja, moeilijke keus, precies eender.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de ene kant zorgt Els voor veel ergernissen en daarmee vermakelijke beelden
Aan de andere kant is Els te zien verliezen van Patje vast ook 'priceless'
Precies dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de ene kant zorgt Els voor veel ergernissen en daarmee vermakelijke beelden
Aan de andere kant is Els te zien verliezen van Patje vast ook 'priceless'
Inderdaad bij Els kan je perfect voorspellen wat ze volgende week gaat doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:17 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Precies dat.
Maar ik gun het Patrick veeul meer om nog wat langer in het huis te zitten dan Els.
En dat wordt op den duur saai.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Inderdaad bij Els kan je perfect voorspellen wat ze volgende week gaat doen.
Inderdaad. En ik boel bij Patrick enkel maar goed vibes, Els straalt negativiteit uit. Rillingen enzo..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:18 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Inderdaad bij Els kan je perfect voorspellen wat ze volgende week gaat doen.
ze denkt heel populair te zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja, want Bart is ook 6 keer genomineerd, dus komt goed.
Bij mij zijn ze ook weg (iOS app).quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:06 schreef Ireth het volgende:
Bij mij staan de streams niet meer op Videoland?Bij meer niet? Inmiddels al 40x opnieuw opgestart
Dat is ze ook, dat zag je aan het aantal stemmen die ze kreeg bij haar eerste nominatie.quote:
Daarmee start mijn app en kom ik in het hoofdmenu van Videoland, maar geen streamsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
En deze doet het ook:
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
wasquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is ze ook, dat zag je aan het aantal stemmen die ze kreeg bij haar eerste nominatie.
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replayquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook weg (iOS app).
+1quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Nederlands en wil dat Patje blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |