Episch, maar echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:46 schreef waxmask het volgende:
dit wordt mooi gedragen zoals alleen een els dat kan
Nu je het zegt. Ze doet het binnenmonds--->Klootzakken, hufters, krijg de kolere blablablaquote:
echt welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ze doet het binnenmonds--->Klootzakken, hufters, krijg de kolere blablabla
Veel succes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:47 schreef Lpracing het volgende:
Iedereen op Patje stemmen!!
Els MOET er uit!
quote:
Scherp...Naat heeft schijt aan Elsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:47 schreef suzi1 het volgende:
raar dat nath nou niet even naast els blijft zitten
Die blijft er wel in. Normaal gesproken ligt Els eruitquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik vindt het echt zielig voor de Patje, zo'n goed mens
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die blijft er wel in. Normaal gesproken ligt Els eruit
Nee, want je gaat gewoon geen gelijk krijgen dit keer. Zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt waar Freak, heb er vrede mee
Het ligt aan hem met Zen stem op Naomi.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik vindt het echt zielig voor de Patje, zo'n goed mens
Els zorgt voor meer ergernissen, dus denk dat ze nog even mag blijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die blijft er wel in. Normaal gesproken ligt Els eruit
Yep.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus zitten we langer met Els opgescheept.
Wacht eens even, jij bent familie van Els, daarom trol je ons omdat je baalt hoe wij over haar praten hier?!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze probeert Pat in kamp chagrijn te trekken
Sssst.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wacht eens even, jij bent familie van Els, daarom trol je ons omdat je baalt hoe wij over haar praten hier?!
Els is kampioen dragen en dan is het lastig om te zien dat zo'n nominatie iemand weinig doetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef danilel het volgende:
Els kan er niet tegen dat Pat er zo rustig mee om gaat, en probeert m aan te praten dat hij het ook niet leuk mag vinden.
Laat ik het dan anders formuleren, voor jou hoop ik dat ze blijft, voor mij mag ze het liefst nu nog uit het huis geflikkerd worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, want je gaat gewoon geen gelijk krijgen dit keer. Zo simpel is dat.
Ik sluit niets uit. Kan altijd nog een twist komen met een oud inwoner.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef D. het volgende:
Hopelijk hoeven we niet lang te wachten tot Els onder vier ogen met Nathalie is
Pelease zeg..Weg met die vogelverschrikkerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Els zorgt voor meer ergernissen, dus denk dat ze nog even mag blijven
beter dann ju trollquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Trol? Je weet niet eens hoe je het spelt.
Ja wat dat betreft kan Patrick beter naar huis inderdaad, aardige man, maar maakt geen tv.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:50 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit wel een moeilijke eigenlijk. Van mij mogen ze allebei vertrekken. Maar met Els heb je lekkere erger-tv samen met Naat. En Patrick is een beetje nietszeggend, zoals Rene.
Arrogantie ten topquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze denkt dat ze easy gaat terugkomen
ja hoe dan ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:54 schreef danilel het volgende:
jajaja, ik kom terug en ik weet precies donderdag wat er gaat gebeuren want dan krijg ik alles te zien
Mens is gewoon zuur, heel zuurquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef Sestra666 het volgende:
els vorige week: je moet het ook dragen he, tis een spel blabla
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
Zit die gare Michel er weer bijFlikker op met die vent man
en dan zo negatief over liese dat ze in de finale zou zitten (terwijl ze dat als grapje zei)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Kinga het volgende:
Ok. Als je zo vies zelfverzekerd roept dat je terug gaat komen... *stemt op Patrick*
Nog saaier. Els is een belangrijker peiler in het programma.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de sfeer is zonder Els. Volgens mij echt een stuk beter
Denk aan je hart mopquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
Die gun ik haar,moet ze wel gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
ze zit toch alleen maar in die tub, neem m mee, daaaag
Dan zitten er waarschijnlijk ook andere mensen in de hottub.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
topshowquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:57 schreef D. het volgende:
Ze gaat nog harder spelen
Het ging er natuurlijk al hard aan toe
Jij blijft wel. Strontvliegen komen ook altijd terug. Kijk naar mijquote:
Gezelliequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij blijft wel. Strontvliegen komen ook altijd terug. Kijk naar mij![]()
Vooral realistisch. Heerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nuchter en realistisch, zo is een Els.
Ik denk dat we zonder Els naar een RLS gaan kijken. Niet naar een vage RLS+Wie is de Mol combinatie, wat het nu is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog saaier. Els is een belangrijker peiler in het programma.
Precies. Nathalie gaat een ander maatje moeten zoeken snapjewakbedoel. Ze gaat zich anders moeten gedragen snapjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:56 schreef Benny het volgende:
Nathalie en Danielle. Die gaan dan zo anders zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Precies. Nathalie gaat een ander maatje moeten zoeken snapjewakbedoel. Ze gaat zich anders moeten gedragen snapje
ja dat viel mij ook op. eigenlijk helemaal geen inhoudelijke gesprekjes, geroddel enzquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef aswesleep het volgende:
Nathalie zal opgelucht zijn als ze later ziet dat het op tv net andersom wordt gemonteerd. De spel spelers worden beschermd.
Ik vind die Belgen bijna allemaal niets toevoegen. Dat wijven kliekje is zo doodvermoeiend saai. Dat gaat de Nederlandse kijker niet trekken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat we zonder Els naar een RLS gaan kijken. Niet naar een vage RLS+Wie is de Mol combinatie, wat het nu is.
Misschien komt de focus dan wat meer op de mensen te liggen ipv het spel
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:58 schreef Was-beer het volgende:
Waar is de bingo kaart? Nominatie dragen kan ook worden afgevinkt
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef suzi1 het volgende:
meer mensen zouden zo nuchter als els moeten zijn
kan je me uitleggen hoe je vaker kan stemmen aubquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:46 schreef Zeverlepke het volgende:
Zo. Net 4x op Patrick gestemd. #TeamPatje #ElsOut
Denk ik ook, ze komen veel beter in de tv uitzendingen en Patje is bijna niet in beeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk toch dat het nog lang geen uitgemaakte zaak ik dat Els gaat. Wel als het aan de streamers ligt, maar ik denk dat ze bij de tv-kijkers nog best populair is. Daarbij denk ik dat Patje gaat uitstralen dat het hem niets uitmaakt als hij zou moeten vertrekken.
En zegt ze volgende week weerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het spel gaat nu beginnen. Dat riep ze een week terug ook al![]()
[ afbeelding ]
Patje is ook gewoon nog te weinig in beeld geweest. Kan hij verder ook niks aan doen maar denk ook bye bye Patje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk toch dat het nog lang geen uitgemaakte zaak ik dat Els gaat. Wel als het aan de streamers ligt, maar ik denk dat ze bij de tv-kijkers nog best populair is. Daarbij denk ik dat Patje gaat uitstralen dat het hem niets uitmaakt als hij zou moeten vertrekken.
Nuchter?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:59 schreef suzi1 het volgende:
meer mensen zouden zo nuchter als els moeten zijn
Hij hep nog een cemtrigugequote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt vast een droger met gaatjes in de trommel
Jemig, hij zit daar toch om joviaal tegen iedereen te doen.......en voor sommige streamers/quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:55 schreef engine het volgende:
Heel antwerpen zou toch op hem stemmen zei hij, of was het iemand anders die dat zei ?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Een half en slecht gebakken koekje wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef danilel het volgende:
ze hebben nu een backfire gekregen, een koekje van eigen deeg
Ik heb 2 emailadressen, 2x een login gemaakt op vier.be en 2x een login gemaakt op rtlxl.nlquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan je me uitleggen hoe je vaker kan stemmen aub
Ik vind net het omgekeerde.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die Belgen bijna allemaal niets toevoegen. Dat wijven kliekje is zo doodvermoeiend saai. Dat gaat de Nederlandse kijker niet trekken.
draag je tranen pierot ohohquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind die Belgen bijna allemaal niets toevoegen. Dat wijven kliekje is zo doodvermoeiend saai. Dat gaat de Nederlandse kijker niet trekken.
Die moet je even uitleggenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt vast een droger met gaatjes in de trommel
Wat een leeg persoon..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, hij zit daar toch om joviaal tegen iedereen te doen.......en voor sommige streamers/![]()
![]()
![]()
Verrek...die heb ik ook. Thanks.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Ik heb 2 emailadressen, 2x een login gemaakt op vier.be en 2x een login gemaakt op rtlxl.nl
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Belgen hebben helemaal geen achterban, er kijkt geen hond naar BB in Vlaanderen dus hij staat al 10-0 achter.
Patje en Julie las ikquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:01 schreef Sestra666 het volgende:
had els op daan gestemd? even kijken hoe schijnheilig ze tegen daan gaat doen
Thomas wist hem ook wel goed te onderbouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wel een verrassende stemming van Thomas.
Ik dacht écht dat die weer mee ging stemmen met de tubbyclub maar hij heeft Patrick alsnog vervangen door Zoey.
Een breuk bij de teletubbies?
Ik kan die Belgen beter pruimen dan die Nederlandersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Belgen hebben helemaal geen achterban, er kijkt geen hond naar BB in Vlaanderen dus hij staat al 10-0 achter.
Je weet dat er gewoon een verdeel sleutel is?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Je weet dat er gewoon een verdeel sleutel is?
Ja genot hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef danilel het volgende:
ze gaat daar alleen maar bezig met zijn, dat ze de meeste stemmen heeft, whaha
Mijn indruk was dat er vooral veel Nederlanders Patje wel konden waarderenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Ik slaap er nog wat nachtje over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Wel op de juiste stemmen he, Aggie.. #teampatje
Ja paupers ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn indruk was dat er vooral veel Nederlanders Patje wel konden waarderen
Ik had het op mijn pc een paar minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef GayGuy het volgende:
Streams op kijn samsung tv app zijn weer weg. Zijn er meerderen hier die ze ineens niet meer hebben?
Het begint langzaam door te dringen.quote:
Ik heb hem weer terug na een paar minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:05 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Beste mensen die via Videoland kijken, probeer voorlopig niet van stream te wisselen want dan kom je er niet meer in. Dan verdwijnen de 2 streams ineens uit Videoland.
Lijkt een storing te zijn.
Het duurde ff, maar álstie valt.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:06 schreef Benny het volgende:
Het besef van Els dat ze de meeste stemmen heeft. Bril-fucking-jant
Ok. Op fb ook veel samsung tv bezitters die ineens geen streams meer hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik had het op mijn pc een paar minuten.
Aha...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:05 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Beste mensen die via Videoland kijken, probeer voorlopig niet van stream te wisselen want dan kom je er niet meer in. Dan verdwijnen de 2 streams ineens uit Videoland.
Jij bent toch echt de oppertrol van dit forum héquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag pas test gehad, dus morgen (op z'n vroegst) pas terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:07 schreef Sestra666 het volgende:
wel raar idd dat jill er nog niet weer is
Trol? U weet niet eens wat dit betekend. Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Jij bent toch echt de oppertrol van dit forum hé
jij weet dingen, thnx againquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag pas test gehad, dus morgen (op z'n vroegst) pas terug
Mag hopen dat het geen smoesje isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Michel vindt het verdacht still rondt Jill
Ik eigenlijk ook
Waarom is dat apart en niet van een ander...is zij meer als een ander.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
Els: "Wel apart hoor..."
Jowi: "Wat?"
Els: "Dat er zoveel stemmen op mij zijn"
Heerlijk. Echt heerlijk dit.
Maar in NL welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:05 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Ik weet niets, ik ben goedgelovig en neem info hier voor waar aanquote:
Wil je eens ophouden met persoonlijke aanvallen, vader.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niets, ik ben goedgelovig en neem info hier voor waar aan
Behalve de info van @:freaky40, da's altijd onzin
Ben jij de zoon van Els?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Geraldine vanavond, Jill keert voorlopig niet terug....
nu hou op met je leugen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Geraldine vanavond, Jill keert voorlopig niet terug....
Verder niets persoonlijks hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wil je eens ophouden met persoonlijke aanvallen, vader.
De hele dag door....en BB heeft het graag. Mag boekjes en dingen meenemen. Halve dag staan de streams op die kerel...en voegt totaal niks toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelukkig loop jij nooit op te scheppen Miesjel.
Daar is toch ook voor gewaarschuwd......snap niet dat jullie het hebben. Samsungtv ziggo en sonytv doen er niet aan mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok. Op fb ook veel samsung tv bezitters die ineens geen streams meer hebben
Tuurlijk wel. Stem Patje!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:12 schreef Harry het volgende:
Nog weer even over dat stemmen:
BB bepaald wie eruit gaat!
Er is geen notaris, en de moeder van Rene heeft hier gezegd dat BB geen uitslagen heeft.
Een e-mailadres aanmaken en gaan stemmen heeft geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |