abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:40:04 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197660840
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef Tijn het volgende:
Vandaag even gevideobeld met m'n 4-jarige neefje. Die heeft gewoon tijdens de lockdown zichzelf leren lezen _O-
Oh damn, wel mooi dat _O- _O_

Sowieso, videobellen met die hummels, mooi is dat :D
Wijsneusjes allemaal :D O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:41:51 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197660873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat draagvlak van de bevolking heel relevant is in NZ, gelet op dat ze in keiharde lockdown gaan op het moment dat er iemand positief getest is.
True, maar ik begreep uit de media dat het volk alsnog, hoe dan ook, enorm achter Ardern staat
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 22:42:44 #128
236264 crew  capricia
pi_197660892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Serieus, wat is je probleem met dat mijn kind naar de noodopvang gaat? :D
0,0
Maar dat was ook niet je claim hè. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:43:35 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197660910
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik begrijp van @:molo dat 8% van de kinderen gewoon privé les krijgen.

En de rest van de school niet.
Dat zei ik niet, is ook niet zo

En al was het zo, hoe is dat mijn verantwoordelijkheid?
pi_197660949
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

True, maar ik begreep uit de media dat het volk alsnog, hoe dan ook, enorm achter Ardern staat
Zij heeft een beetje hetzelfde als Obama had. Alles wat niet goed is wegkijken, alles wat goed gaat uitvergroten. Ik hoop dat het goed gaat daar, maar ik denk dat ze het financieel nog wel 's heel zwaar kunnen gaan krijgen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:45:56 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197660955
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:42 schreef capricia het volgende:

[..]

0,0
Maar dat was ook niet je claim hè. :D
Reisbewegingen, die zijn als mijn kind gewoon naar een volledig open school zou kunnen net als alle kindjes daar, in een vorm waarin nog steeds alleen op zeer grote afstand contact is met volwassenen.

Dat lijkt mij dus ook gewoon niet bijdragen aan besmettingen
pi_197660973
quote:
Privacylek GGD ook probleem bij vaccinregistratie
Ook bij de registratie voor vaccinaties bestaat het gevaar op het lekken van persoonlijke gegevens, blijkt uit onderzoek van Dit is de Dag. Gisteren werd bekend dat twee GGD-medewerkers ervan worden verdacht persoonlijke gegevens uit het registratieprogramma voor het inplannen van coronatests te hebben doorverkocht. Datzelfde programma, CoronIT, wordt ook gebruikt voor het inplannen en registreren van vaccinaties.

Hoewel de modules voor testplanning en vaccinregistratie gescheiden zijn en daarmee niet toegankelijk voor alle GGD-medewerkers, hebben volgens de GGD op dit moment ongeveer 2000 medewerkers toegang tot informatie over de vaccinregistratie, blijkt uit het onderzoek van Dit is de Dag. De verwachting is dat dat aantal toeneemt naarmate er meer gevaccineerd wordt.

Zoekopdrachten in CoronIT worden niet gecontroleerd, zeggen verschillende GGD-medewerkers tegen de onderzoeksredactie van Dit is de Dag. Daarmee dreigt hetzelfde probleem te ontstaan als bij het inplannen van testen. Bovendien worden bij de registratie voor vaccins naast het BSN-nummer en adresgegevens nog meer persoonlijke gegevens vastgelegd, zoals informatie over zwangerschappen en allergieën.
https://nos.nl/liveblog/2(...)rrent-verpakken.html

We doen het zo zorgvuldig O+ O+
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:46:44 #133
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197660975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zie je, dit is waarom ik je tagde :P

Maar dan nog, zijn serieuze cijfers om gewoon een streep door te trekken voor een heel jaar.
Het lijkt me de goede manier: meteen voor één jaar aankondigen, als het meevalt heb je later goed nieuws te melden (tot oktober, tot augustus), alvast beter dan het meermaals te moeten verlengen. Bovendien wil je mensen geen valse hoop geven, je wil dat ze ander werk zoeken ipv wachten op iets dat misschien niet komt.

NZ begint trouwens pas in het tweede kwartaal met vaccineren.
are we infinite or am I alone
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:47:43 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197661002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zij heeft een beetje hetzelfde als Obama had. Alles wat niet goed is wegkijken, alles wat goed gaat uitvergroten. Ik hoop dat het goed gaat daar, maar ik denk dat ze het financieel nog wel 's heel zwaar kunnen gaan krijgen.
Oh daar weet ik echt veel te weinig vanaf :D
pi_197661008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Toch wel bijzonder dat na een jaar de situatie nog steeds hetzelfde is, maar we met zoveel meer maatregels zitten opgescheept.
Het middel is inmiddels het doel geworden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197661020

en natuurlijk klopt dit niet als men op gaat schalen....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197661023
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef Molo het volgende:

Dat lijkt mij dus ook gewoon niet bijdragen aan besmettingen
Dat is dus de vraag waar nog steeds geen duidelijk antwoord op is, in hoe verre dragen kinderen bij aan de verspreiding.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_197661048
quote:
quote:
De GGD maakt voor het inplannen van coronatests gebruik van het programma CoronIT. Datzelfde programma wordt gebruikt voor het inplannen en registreren van vaccinaties. De onderzoeksredactie van Dit is de Dag heeft achterhaald dat voor het registreren van vaccins ook medische gegevens worden opgeslagen. Het gaat, naast de registratie van het BSN-nummers en adresgegevens, om informatie over zwangerschappen en allergieën.
Mijn hemel mensen. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk.
pi_197661057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

ik denk de hele wereld.....of wij het makkelijk gaan krijgen :D
pi_197661095
quote:
we maken er heel zorgvuldig een puinzooi van ja
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:51:47 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197661107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag waar nog steeds geen duidelijk antwoord op is, in hoe verre dragen kinderen bij aan de verspreiding.
Dat onderzoeksresultaat was er toch net vandaag?

Plus, mijn kind heeft gewoon contact met andere kinderen hier in de buurt, in familie en met vriendjes en vriendinnetjes. Lijkt me me ook voor de sociaal emotionele ontwikkeling wel hendig
pi_197661110
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik denk de hele wereld.....of wij het makkelijk gaan krijgen :D
Wanneer bij ons alles weer open gaat buigt die krimp ook weer heel snel om, dat zag je in de zomer. Daarom lijkt het me ook dat die zorgvuldigheid niet alleen met vaccineren betracht wordt, maar met alles.

Of nouja, eigenlijk niet, dan zou alles mis gaan, maar je snapt wat ik bedoel.
pi_197661129
Nieuwe variant virus duikt op in Californië

In Californië is een nieuwe variant van het coronavirus opgedoken waarvan de mutaties overeenkomst vertonen met de Britse en de Zuid-Afrikaanse variant.

De Californische variant werd voor het eerst gevonden in Los Angeles in een testmonster van juli 2020. Het duurde daarna tot oktober voor dezelfde virusvariant weer opdook in Zuid-Californië. Vanaf dat moment is de Californische variant aan een snelle opmars begonnen. In november was vrijwel een kwart van alle virusmonsters in Zuid-Californië waarvan een genetisch profiel is gemaakt, van de nieuwe variant. In Los Angeles ging het zelfs om meer dan eenderde van alle monsters die nader zijn onderzocht.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 22:54:12 #144
236264 crew  capricia
pi_197661157
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, is ook niet zo

En al was het zo, hoe is dat mijn verantwoordelijkheid?
Dat is het klote van dit virus. Mijn excuus (oprecht) dat ik mij mee liet slepen.
Jij moet gewoon kiezen wat best voor jouw gezin is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197661183
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat onderzoeksresultaat was er toch net vandaag?

Plus, mijn kind heeft gewoon contact met andere kinderen hier in de buurt, in familie en met vriendjes en vriendinnetjes. Lijkt me me ook voor de sociaal emotionele ontwikkeling wel hendig
Vandaag ben ik nog niet bijgelezen, hebben ze het eindelijk uitgevogeld ja? :o

Uh ja, op dat vlak is het niet het meest handige.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_197661195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:53 schreef Predator40 het volgende:
Nieuwe variant virus duikt op in Californië

In Californië is een nieuwe variant van het coronavirus opgedoken waarvan de mutaties overeenkomst vertonen met de Britse en de Zuid-Afrikaanse variant.

De Californische variant werd voor het eerst gevonden in Los Angeles in een testmonster van juli 2020. Het duurde daarna tot oktober voor dezelfde virusvariant weer opdook in Zuid-Californië. Vanaf dat moment is de Californische variant aan een snelle opmars begonnen. In november was vrijwel een kwart van alle virusmonsters in Zuid-Californië waarvan een genetisch profiel is gemaakt, van de nieuwe variant. In Los Angeles ging het zelfs om meer dan eenderde van alle monsters die nader zijn onderzocht.
Ik vraag me af hè, ik heb niet voldoende kennis van virusmutaties om dat zelf te kunnen duiden. Hoe groot is de kans dat er nu al 4 mutaties gevonden zijn die vergelijkbare mutaties achter de rug hebben? Is het dan niet aannemelijker dat er een generieke mutatie aan ten grondslag ligt welke nu 'aanpast' (de B117 variant met die S-aanpassing, de zuid-afrikaanse weer iets anders).

@ipa84 , heb jij enig idee? Het lijkt mij dat de kans niet zo groot is dat meerdere mutaties allemaal overeenkomstige mutaties hebben, maar volledig onafhankelijk van elkaar?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:56:10 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197661213
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is het klote van dit virus. Mijn excuus (oprecht) dat ik mij mee liet slepen.
Jij moet gewoon kiezen wat best voor jouw gezin is.
Accepted :Y

Het is gewoon dik kut allemaal en ik word echt serieus heel boos als ik zie hoeveel schade er is voor kinderen, hoe moeilijk ouders het hebben en hoe slecht de aanpak is van de pandemie.

Dit is Nederland... Ik ben er echt ongelooflijk niet trots op
pi_197661234
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Anime event organizer is mijn core business. O+

Maar ik las van mn kapster, alleenstaand, dat zij gewoon nog niks heeft gekregen. Geen ene rode cent.
In de beste maand sluiten en dan ga je straks gewoon februari al in. Wat een lullo’s.
Overal denken mensen dat er enorme steunpakketten zijn dus men moet niet zeiken maar waar gaat dat geld eigenlijk heen want ik hoor/zie het niet.
Ja, hoorde van een groot bedrijf dat ze 95% gesteund worden. Gaat het dan echt om hoe groot je als bedrijf bent?
LOL iets verteld me dat je een grap maakt? XD

Hoe dan ook, ja kappers krijgen niets geloof ik inderdaad, klaagden ze paar dagen terug nog over in de krant...

Het is mij ook niet helemaal duidelijk. Voor events is er nu EN steun EN dat garantiefonds, maar daarnaast is het inmiddels een oerwoud van regelingen waardoor ik het ook niet meer weet. Zijn er ook weer bijgekomen nu.

Juist omdat ze verwachten dat we voor het einde van het jaar weer terugzijn bij normaal vrij leven draait de geldpers nu overuren om alles zo veel mogelijk deze tijd door te laten komen...
#WeesGeenWhales
  Redactie Frontpage dinsdag 26 januari 2021 @ 22:57:21 #149
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197661241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat mij betreft slaan ze de hele vakantie over.
Nee, dat kan niet. 'De leraren werken al zo hard, die zijn hard aan vakantie toe!' Dikke onzin, die hoeven niet meer te staken. Driemaal in de week een uurtje online les. En volgende week vrijdag helemaal geen les, want een online nieuwjaarsreceptie :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 26 januari 2021 @ 22:57:51 #150
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197661254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:49 schreef chratnox het volgende:

[..]

[..]

Mijn hemel mensen. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk.
Ja Duh!!!

je krijgt letterlijk de vraag of je zwanger bent en of je allergische reacties hebt gehad op vaccins. Waarschijnlijk 2 vinkjes die worden gezet "Niet zwanger" "geen allergie bekend"

Het is niet je hele psychiatrische rapport wat er in staat.

Daarnaast je kunt alleen een afspraak maken als bovenstaande niet het geval is, Afspraak == niet zwanger == allergisch
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')