Zo werkt nomineren toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze willen Liese er uit stemmen door slim te nomineren...
hebben ze nou ook weer commentaar op michel en jees hebben ze het nu al over de nominaties voor volgende week uitslag deze week is er niet eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:10 schreef Benny het volgende:
Hoe kunnen ze weten dat Michel weinig in beeld is?
Jaja, get in linequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef Lpracing het volgende:
Hoe kunt ge er nu al mee bezig zijn vraag ik me af. De genomineerden van deze week zijn nog niet eens bekend. Ik kots op de Nathaliebende.
Ja maar ze zijn aan het bedenken tegen wie Liese gaat verliezen..quote:
Want Nick is populair denk je?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zie Liese vooralsnog alleen in de problemen komen als ze tegenover Nick komt te staan.
Hoe doorzichtig, dit moeten ze op tv uitzenden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
Haha Michel komt erbij en spontaan gaat het over films.
Ja, gaan ze toch niet doen ... de hottub maffia wordt beschermd, omertaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe doorzichtig, dit moeten ze op tv uitzenden.![]()
![]()
Rond 22.30-23.00 uurquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wanneer gaan hun de nominaties te zien krijgen? Welk uur was dit vorige weken? Na 20u ?
Ik meen vlak nadat het bij ons bekend werd (nou ja, na de reguliere uitzending). 22:30quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wanneer gaan hun de nominaties te zien krijgen? Welk uur was dit vorige weken? Na 20u ?
Ow ja, waarschijnlijk tijdens de TV uitzending zodat veel kijkers niet naar de streams aan het kijken zijnquote:
Optimistischquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn aan het bedenken tegen wie Liese gaat verliezen..
Thomas of Jowi is hun idee.
Nou I can tell you... Tegen Thomas verliestLiese niet
Als ik een beetje op de social media rondneus dan lopen de mensen echt voornamelijk weg met Nick en Liese.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Want Nick is populair denk je?
Ik schat Liese wat lager in, ze heeft gewoon nog geen tegenstand gehad
Naomi is wel een mooi warm persoon. Daar zit echt niks kwaads in.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi voelt zich altijd wel een beetje schuldig wanneer ze iemand genomineerd heeft, bijvoorbeeld als ze daarna een keer goede babbel met diegene heeft.
Zoey : waaaaarom??
Hun 'fans' zijn het meest aanwezig dus, maar niet per se in de meerderheidquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als ik een beetje op de social media rondneus dan lopen de mensen echt voornamelijk weg met Nick en Liese.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese kan maar van een paar bewoners verliezen hoor.
Liese versus Nathalie
Liese versus Els
Liese versus Patrick
Liese versus Jowi
Liese versus Thomas
Liese versus Daniëlle
Liese versus Jill
Liese versus Zoey
Liese versus Julie -> spannend
Liese versus Nick
Liese versus Michel
Thomas speelt vuil spel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Optimistisch
[poll=1501] Liese vs Thomas
Gebaseerd op wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese versus Nathalie
Liese versus Els
Liese versus Patrick
Liese versus Jowi
Liese versus Thomas
Liese versus Daniëlle
Liese versus Jill
Liese versus Zoey
Liese versus Nick
Liese versus Michel
Is Liese al genomineerd danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese versus Nathalie
Liese versus Els
Liese versus Patrick
Liese versus Jowi
Liese versus Thomas
Liese versus Daniëlle
Liese versus Jill
Liese versus Zoey
Liese versus Nick
Liese versus Michel
dat geloof ik niet,natalie is bij de kijkersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese versus Nathalie
Liese versus Els
Liese versus Patrick
Liese versus Jowi
Liese versus Thomas
Liese versus Daniëlle
Liese versus Jill
Liese versus Zoey
Liese versus Nick
Liese versus Michel
Thomas speelt BB, goh, hoe durft iequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Thomas speelt vuil spel.
Liese is gewoon oprecht.
zware twijfels. Misschien moet jill in het vetgedruktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat?
Want Jill staat bovenaan het favoriete lijstje hier op FOK! en Facebookgroepen, terwijl ze niet eens in het huis is
Eveneens met Thomas die overal in de top 3 wordt genoemd. En zo kunnen we er nog wel een paar in twijfel trekken
Thomas is me te veel een BB nerd. Gaat ie altijd van die domme reacties geven tijdens het spel "dit is een echte Big Brother mindfuck :lachend gezicht:"quote:
Valt het jullie niet op dat Jowi in ene sinds Michel er is steeds aan het lachen is....en niet met Michel alleen maar met alle bewoners....lachen lachen lachen.....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:22 schreef Jockari het volgende:
Thomas speelt inderdaad vuil spel. Gaat hij nog voor boeten: afgemaakt door de belgen en de nederlanders.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:23 schreef Kefke04 het volgende:
die schrikken zich straks een bult als patje niet genomineerd is
Heb ik ook bij het grootste gedeelte van jouw lijstjequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zware twijfels. Misschien moet jill in het vetgedrukt
Bedankt voor de updates van de andere stream.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Daan vertrouwde ik eerst wel, maar door bepaalde dingen die ze heeft gezegd en gedaan vertrouw ik haar niet meer, ik vind haar louche
Voorlopig toch nog op jill gestemd.quote:
Zo'n vermoeden had ik al. Ik hoop dat die slang van een Nathalie genomineerd is. Naar mensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Teambadje is toch altijd bezig met nomineren. Die zijn al ver hoor in hun mening.
Mijn mening veranderd de laatste tijd dagelijks.quote:
Ze moet haar wenkbrauwen anders gaan tekenen, ziet ze er al iets minder zuur uit.quote:
hij heeft toch erst op zijn landgenoten gestemmtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jammer, begon haar net weer leuker te vinden.
dat klopt ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : wat ik gezien heb, weet ik dat Thomas niet te vertrouwen is
Ook een crushquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt het jullie niet op dat Jowi in ene sinds Michel er is steeds aan het lachen is....en niet met Michel alleen maar met alle bewoners....lachen lachen lachen.....
Wat heeft Thomas eigenlijk precies gedaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : wat ik gezien heb, weet ik dat Thomas niet te vertrouwen is
Vertelt ze niet ... alleen dat ze iets heeft gezien, en dat ook heeft gezegd tegen Thomas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft Thomas eigenlijk precies gedaan?
Beloofd met hun mee te stemmen en het tegenovergestelde gedaan?
Is aan 't complotten met de nederlanders over hoe ze volgende week gaan nomineren. Voorlopig is Liese hun grootste slachtoffer.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Van Zoey ook misschien?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Thomas dan toch op het bankje kunnen komen deze week? Stem van Naomi, Liese en Patriek wellicht? Wie zouden nog meer op hem gestemd kunnen hebben?
Ik vertrouw Zoey voor geen meter, dus neem het met het nodige zoutquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vertelt ze niet ... alleen dat ze iets heeft gezien, en dat ook heeft gezegd tegen Thomas.
Bericht voor user DGK_Tegengas, een video van het betoog van Jowi rond 16.00 uur.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:06 schreef aswesleep het volgende:
Jowi spreekt hier even zijn volgelingen toe.
Dat heeft toch weinig met vertrouwen te maken? Moet ie dan doen wat Zoey wil?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is aan 't complotten met de nederlanders over hoe ze volgende week gaan nomineren. Voorlopig is Liese hun grootste slachtoffer.
Het klopt wel wat ze zegt natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw Zoey voor geen meter, dus neem het met het nodige zout
Patrick ook? Dat zou me verbazen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Thomas dan toch op het bankje kunnen komen deze week? Stem van Naomi, Liese en Patriek wellicht? Wie zouden nog meer op hem gestemd kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het klopt wel wat ze zegt natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met vertrouwen te maken? Moet ie dan doen wat Zoey wil?
Patrick denk ik niet, die heeft wel een goede klik met Thomas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ze vertrouwen hem niet omdat hij niet met hun kliekje meestemt en niet perse tegen de hottubmaffia is volgens mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Precies mijn punt!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vertrouwen hem niet omdat hij niet met hun kliekje meestemt en niet perse tegen de hottubmaffia is volgens mij.
Maar wat is er nu erger? De hottubmaffia of t Belgen-kliekje? Beiden doen toch exact hetzelfde?
Waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Wie denk je dat ze gaat naaien?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vertrouw Zoey voor geen meter, dus neem het met het nodige zout
Nu is het inderdaad net zo van je bent verplicht een kamp te kiezen anders ben je niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vertrouwen hem niet omdat hij niet met hun kliekje meestemt en niet perse tegen de hottubmaffia is volgens mij.
Maar wat is er nu erger? De hottubmaffia of t Belgen-kliekje? Beiden doen toch exact hetzelfde?
Iedereen in het huis!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Wie denk je dat ze gaat naaien?
Ja maar ja, niet in je kliekje, dan hoor je bij t complot!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
Hij gaat meer om met de Nederlanders, dus het zou pas schijnheilig zijn als ie met Zoey en co. mee zou stemmen
Of je bent met me, of je bent tegen me!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nu is het inderdaad net zo van je bent verplicht een kamp te kiezen anders ben je niet te vertrouwen.
Ik denk dat het eerder gaat om het feit dat hij niet heeft toegegeven dat hij had afgesproken op wie hij zou stemmen, hij bleef bij zijn 'ik stem persoonlijk' uitleg. Terwijl Zoey en Liese al lang wisten van het bondje via Julie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met vertrouwen te maken? Moet ie dan doen wat Zoey wil?
Daaromquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, niet in je kliekje, dan hoor je bij t complot!
Niet beseffende dat hun kliekje net zo goed een complot is.
Hypocrisie.
En dit ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder gaat om het feit dat hij niet heeft toegegeven dat hij had afgesproken op wie hij zou stemmen, hij bleef bij zijn 'ik stem persoonlijk' uitleg. Terwijl Zoey en Liese al lang wisten van het bondje via Julie.
veel mannen hier die gek zijn op Liese, lijkt wel of ze niets fout kan doen, terwijl ze heel veel dingen hetzelfde doet dan de rest. ik zie gewoon aan haar bewegingen ,air , spelend met de camera's, geluiden dat ze alles doet voor de kijkers en followers , ze was er zelfs zo op voorbereid dat haar zus haar insta nu beheerd zo dat de aantallen followers omhoog vliegen.quote:
Zij liegen er niet over, en zijn er vrij open over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, niet in je kliekje, dan hoor je bij t complot!
Niet beseffende dat hun kliekje net zo goed een complot is.
Hypocrisie.
Patriek gaf gisteren(?) aan altijd op degene die die knikker hebben weggemoffeld zou stemmen. Dat zat volgens hem Thomas ook bij meen ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Patrick denk ik niet, die heeft wel een goede klik met Thomas.
Er wordt daar (hier trouwens ook) teveel geroddeldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder gaat om het feit dat hij niet heeft toegegeven dat hij had afgesproken op wie hij zou stemmen, hij bleef bij zijn 'ik stem persoonlijk' uitleg. Terwijl Zoey en Liese al lang wisten van het bondje via Julie.
Euh nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daan verneukt de Belgen op de livestream, en de Belgen praten echt heel aardig over haar ... wel dat ze haar inmiddels niet meer zo vertrouwen, maar wel dat ze heel lief en aardig is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:37 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Euh nee.
Zet de livestream overdag op en je ziet toch een wereld van verschil tussen beide "kampen".
Ik was in het begin geen fan van Liese, maar vind de manier van hoe de groep op haar stemt wel laag en ben haar sympathiek gaan vinden op de manier waarop ze positief blijft tegenover iedereen, ookal nomineren hun haar al sinds het begin.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
veel mannen hier die gek zijn op Liese, lijkt wel of ze niets fout kan doen, terwijl ze heel veel dingen hetzelfde doet dan de rest. ik zie gewoon aan haar bewegingen ,air , spelend met de camera's, geluiden dat ze alles doet voor de kijkers en followers , ze was er zelfs zo op voorbereid dat haar zus haar insta nu beheerd zo dat de aantallen followers omhoog vliegen.
Sommige mannen denken niet met hun hoofdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
veel mannen hier die gek zijn op Liese, lijkt wel of ze niets fout kan doen, terwijl ze heel veel dingen hetzelfde doet dan de rest. ik zie gewoon aan haar bewegingen ,air , spelend met de camera's, geluiden dat ze alles doet voor de kijkers en followers , ze was er zelfs zo op voorbereid dat haar zus haar insta nu beheerd zo dat de aantallen followers omhoog vliegen.
Nee, het gaat er gewoon om dat zij echt actief de anderen gaan uithoren en zo. Zoey en co hebben volgens mij nog nooit aan Thomas gevraagd om met hen mee te stemmen. Ze spreken zelf nog steeds niet goed af.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik van die slappe argumenten. Als je dat opvoert aan je onderbouwing om op iemand te stemmen ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daan verneukt de Belgen op de livestream, en de Belgen praten echt heel aardig over haar ... wel dat ze haar inmiddels niet meer zo vertrouwen, maar wel dat ze heel lief en aardig is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : Het voelt als kamp Noord tegen kamp Zuid
Zoey : Inderdaad
Naomi : Het zou zo niet hoeven zijn, zou veel liever willen dat het gewoon 1 groep was.
Naomi : En kamp Zuid heeft er nog 1 minder, omdat Thomas in kamp Noord zit.
Team Daanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daan verneukt de Belgen op de livestream, en de Belgen praten echt heel aardig over haar ... wel dat ze haar inmiddels niet meer zo vertrouwen, maar wel dat ze heel lief en aardig is.
Ja, dat waren 4man Els Daan Nathalie en jowi maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Patriek gaf gisteren(?) aan altijd op degene die die knikker hebben weggemoffeld zou stemmen. Dat zat volgens hem Thomas ook bij meen ik.
Ik ben immuun voor vrouwelijke charmes, en ik vind er echt niets aan, aan die popi-jopi insta-babe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Pijn is goed voor een singer songwriter, dus die gaat een hitje schrijven met zijn gitaarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik wil Thomas z'n gezicht zien, en z'n reacties horen, als ie genomineerd is
Ik ben niet immuun voor vrouwelijke charmes, maar weinig charmant aanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor vrouwelijke charmes, en ik vind er echt niets aan, aan die popi-jopi insta-babe.
Goed punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in het huis!
Behalve Joey misschien
Weet jij meer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik wil Thomas z'n gezicht zien, en z'n reacties horen, als ie genomineerd is
Je hebt gelijk, als jij het een top iemand vindt dan moet je je niet laten lijden door de meerderheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand moet er staan
Ik weiger mee te doen met die zwakke redenen tot veroordeling
Ze is niet mijn favoriete persoon in huis, maar ben het niet eens met alle kritiek, dus verzet ik mij maar op mijn manierquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als jij het een top iemand vindt dan moet je je niet laten lijden door de meerderheid.
Hoe heeft ze ooit kunnen bedenken dat deze bril bij haar past? Hij zakt steeds af .... ik snap het niet.quote:
Strijderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet mijn favoriete persoon in huis, maar ben het niet eens met alle kritiek, dus verzet ik mij maar op mijn manier
Was geen gerucht hoor, dat hebben ze zelf meerdere malen gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:46 schreef rinardo het volgende:
els zegt, om de 2 dagen chloor in de hottub en de staafjes voor de ph gebruiken ze ook elke dag, dus kan dat gerucht van ''wat zal dat water stinken'' ook gelijk de wereld uit, zo zie je maar weer wij zien niet alles !
Zou het jammer vinden als hij er volgende week uit ligt....streamen zou voor mij een stuk minder worden, vindt zijn humor en verhalen heerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:45 schreef mario390 het volgende:
Nattemutz:: hoe kom ik over op TV ?
Michel: will je echt en politiek korrekt antwort
![]()
![]()
Goed voor de wangspieren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe heeft ze ooit kunnen bedenken dat deze bril bij haar past? Hij zakt steeds af .... ik snap het niet.
Vorige week zei ze dat ze niet meer ging samenstemmen, eigenlijk gevoel volgen. Ik hoopte dat ze dat zou doen, omdat er in haar volgens mij best een ok persoon zit. Zorgzaam, en zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is niet mijn favoriete persoon in huis, maar ben het niet eens met alle kritiek, dus verzet ik mij maar op mijn manier
Zal er toch aan liggen wie eruit gaat donderdag, en wie er nog meer genomineerd is volgende week.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:49 schreef magnaal het volgende:
Als ik het goed begrijp baalt iedereen, dat er niet op Lies gestemd kan worden? Dus eigenlijk is zij gewoon al de pineut, dit is haar laatste week...
Willekeurig welke bril zij opzet, die zal afzakken, ze heeft een heel kleine neus en neusbrug.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe heeft ze ooit kunnen bedenken dat deze bril bij haar past? Hij zakt steeds af .... ik snap het niet.
De kijker houdt haar der wel in hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:49 schreef magnaal het volgende:
Als ik het goed begrijp baalt iedereen, dat er niet op Lies gestemd kan worden? Dus eigenlijk is zij gewoon al de pineut, dit is haar laatste week...
Een aantal hebben gezegd dat het niet handig is om haar te nomineren omdat 'het volk' haar er toch niet uit stemt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:49 schreef magnaal het volgende:
Ik hetzelfde!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:50 schreef Yolk het volgende:
Ik zou inmiddels altijd stemmen dat Thomas mag blijven, behalve tegen Jill.
Ja ik zou het ook jammer vinden, er zijn er meer die uit mogen vliegen.. Maar Lies is een sterke player...Ze zijn bang voor haarquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Een aantal hebben gezegd dat het niet handig is om haar te nomineren omdat 'het volk' haar er toch niet uit stemt.
Ja inderdaad, ze straalt dat ook uit, soms wat arrogant, maar dat maakt het spel wel leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook jammer vinden, er zijn er meer die uit mogen vliegen.. Maar Lies is een sterke player...Ze zijn bang voor haar
zij mijn poll, nattemutz schijst 7 kleuren als zij dat zietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook jammer vinden, er zijn er meer die uit mogen vliegen.. Maar Lies is een sterke player...Ze zijn bang voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |