Dan is ze wellicht positief getestquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik las dat Jill definitief niet meer terug gaat komen en dat er een nieuwe inwoner klaar staat.
Zonde van dat ondertandje die zo erg naar binnenstaat....moet er steeds naar kijken hoe haar tong tegen dat tandje slaat.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik las dat Jill definitief niet meer terug gaat komen en dat er een nieuwe inwoner klaar staat.
Dat weet ik niet, dat werd er niet bij verteld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan is ze wellicht positief getest
Freaky kletst wel vaker uit zijn nek ,maar van mij mag Jill wegblijvenquote:
Zonder bron negeren we ditquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet daar een bron bij gegeven worden. Doe er mee wat je wil. We gaan het zien.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Dan zat het misschien al in het bb-huis... Kunnen ze Theo, Ziko en Rene ook nog verwittigen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan is ze wellicht positief getest
Thanx, ik fotografeer vaak ook in zwartwit, geeft net een extra mooi effect.quote:
Dat maakt je comment steeds minder geloofwaardig, maar we zullen zien, misschien heb je wel gelijk. Hoop het niet hoor.quote:
Er is nog hoop.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonde van dat ondertandje die zo erg naar binnenstaat....moet er steeds naar kijken hoe haar tong tegen dat tandje slaat.
In plaats van fillers of botox had ik denk ik eerst wat aan dat tandje gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....................quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er is nog hoop.Juist,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen bron. Geen waarheid zo werkt dat.quote:
Het vragen naar een bron is zinloos. Er zijn al zoveel dingen uitgekomen waar nooit een bron van bekend is gemaakt, dus je snapt het niet...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Geen bron. Geen waarheid zo werkt dat.
Prima. Ik ben bereid je te geloven. Waarom niet? Je gaat toch zomaar niet iets uit je nek lullen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het vragen naar een bron is zinloos. Er zijn al zoveel dingen uitgekomen waar nooit een bron van bekend is gemaakt, dus je snapt het niet...
Nee, ik heb toch al gezegd dat ik dat niet kan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:00 schreef Harry het volgende:
[..]
Prima. Ik ben bereid je te geloven. Waarom niet? Je gaat toch zomaar niet iets uit je nek lullen?
Maar laten we afspreken dat wanneer je niet gelijk hebt, je onbetrouwbare bron gaat prijsgeven, o.k. ?
Dan ben je AF.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch al gezegd dat ik dat niet kan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:02 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zeggen ze, maar wie kan dat vertrouwen
Ik denk dat de keuze daar mee te maken hadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:02 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft stokken vangen nu te maken met wie je het meest vertrouwd?
Vertrouwen dat ze voor het geld gaan en niet voor de dubbele nominaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:02 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft stokken vangen nu te maken met wie je het meest vertrouwd?
Vanaf 10.25 ongeveer .. anderhalf uur.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:01 schreef aswesleep het volgende:
Hoe kan dit meer dan een uur geduurd hebben?
Dat zou kunnen. Wat dat betreft hebben ze het vertrouwen van de groep niet geschonden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat de keuze daar mee te maken had
dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Vertrouwen dat ze voor het geld gaan en niet voor de dubbele nominaties.
Vanmiddag moeten de 2 minstbetrouwbare spelers vast ook een spel spelenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Wat dat betreft hebben ze het vertrouwen van de groep niet geschonden.
wie is de molquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valt me tegen van Jowi. Dacht dat hij zo goed was in challenges.
wie is minniequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:05 schreef lonneberga het volgende:
Kijk Minnie zitten met haar dekentje,wat een dooie is dat.
Spannendste wat ik tot dusver van haar gezien heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie sloopt ondertussen het huis
[ afbeelding ]
Wie waren dat ook alweer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag moeten de 2 minstbetrouwbare spelers vast ook een spel spelen
Die twee paarsen waren dacht ik ook geld waard.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef Enemyboy3 het volgende:
ze zeggen dat ze 15 euro per stok konden verdienen;.. en ze hebben 550 euro in totaal verdiend?![]()
550 is toch geen meervoud van 15 of ben ik zo mis!
Team Naomiquote:
Ik had 50 per stok begrepen, Nick rekende nog uit dat er 30 hingenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:11 schreef Enemyboy3 het volgende:
ze zeggen dat ze 15 euro per stok konden verdienen;.. en ze hebben 550 euro in totaal verdiend?![]()
550 is toch geen meervoud van 15 of ben ik zo mis!
Da's onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:14 schreef viseenoptie het volgende:
Haak wat laat aan, maar komt Jill vandaag nog terug?
ik meen de verdubbeling van hun nominatiestemmen volgende weekquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee paarsen waren dacht ik ook geld waard.
Even teruggeluisterd, 50 euro inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik had 50 per stok begrepen, Nick rekende nog uit dat er 30 hingen
Ik snap niet zo goed waarom je 't dan zou melden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch al gezegd dat ik dat niet kan.
Ik vind t nieuwe kapsel niet zo mooiquote:
Klopt, maar dacht als ze daar niet voor kozen die stokken ook een bepaald bedrag waard was. (zeker weten doe ik het niet) Dach dat jowi zoiets zei.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ik meen de verdubbeling van hun nominatiestemmen volgende week
"Scheer" je weg jij is zijn strategie!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t nieuwe kapsel niet zo mooi
Is dat Jowie's strategie?
Ze hebben zo straks afgesproken hoe laat ze dat gaan doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:22 schreef viseenoptie het volgende:
Huisregel om buiten met zn alle lunchen gaat ook lekker
tot nu was 2 keerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:22 schreef viseenoptie het volgende:
Huisregel om buiten met zn alle lunchen gaat ook lekker
De helft is nu aan het etenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben zo straks afgesproken hoe laat ze dat gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ook wel zin in.
Liese snijdt iets met appeltjes
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Jill midden tijdens de Lunch binnen komen??
Ik zie het vaak dat mensen in hun neus peuteren, denk ik door de droge lucht daar!quote:
Ik hoop dat ze nog op hotel kan eten ;-)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill komt vanavondquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
En Els voelt zich nog steeds op vakantie, wel wat ongemakkelijk , maar tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:40 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben er wel wat van gemaakt, die lunch. Leuk.
quote:
quote:
Als ik je heb eet ik je op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |