Ja maar doetjesrobot klinkt zo onaardig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het gaat wat ver om mij nu een killer robot te noemen.
Un grupo extraño, esos holandesesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:47 schreef Strani het volgende:
Artikel over de Nederlandse rellen in m'n vaste Spaanse krant:
https://www.lavanguardia.(...)nda-toque-queda.html
Eerste lezerscommentaar: "Toe maar, met de calvinisten"
Uitstekend verwoord m'n beste!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Un grupo extraño, esos holandeses
Komt eigenlijk neer op een groep Strani's.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Un grupo extraño, esos holandeses
Klopt wel, als Nederlander heb ik dat rellerige ook wel in me hoor. De mods hier weten er alles vanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt eigenlijk neer op een groep Strani's.
*kijkt naar aantal notes*quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt wel, als Nederlander heb ik dat rellerige ook wel in me hoor. De mods hier weten er alles van
Ja die nieuwe servers zijn nodig om al jouw notes op te kunnen slaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt wel, als Nederlander heb ik dat rellerige ook wel in me hoor. De mods hier weten er alles van
En feitelijk ook niet juist.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar doetjesrobot klinkt zo onaardig.
We geloven al lang niet meer dat je zo'n rebel bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké ja dat valt wat tegen de laatste jaren
Ik ben te oud en te mild gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We geloven al lang niet meer dat je zo'n rebel bent.
Uit interesse... welk deel van dat woord ben je het niet mee eens?quote:
Je bent geworden wie je nu bent en dat is heel wat waardquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent geworden wie je nu bent en dat is heel wat waard
Dat mag je zelf invullen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit interesse... welk deel van dat woord ben je het niet mee eens?
Dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alles boven Urk is top (en Zeeland, blijkbaar)
[ afbeelding ]
Word weer jong en rebelsquote:
Noorderlingen zijn de bestequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alles boven Urk is top (en Zeeland, blijbkaar)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |