quote:
Krijg de tering jullie twee.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
Flop TT
Flop OP
Flop TS
Conclusie:
KingFlopland
Nou nou nou.quote:
Oh.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Luister eens naar dit advies.
[ twitter ]
Nou nou nouquote:
Nier geloven hoorquote:
In Tilburg, het zal Lenny een keer niet zijn.quote:
Smakelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Aardappeltje, vegaburger, boontjes.
@:Drizzt_DoUrden
Woon je al in Friesland?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Smakelijk.
Krootjes met een slavink en wat aardappelpuree hier.
Wat laat om nu nog te ontbijtenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Smakelijk.
Krootjes met een slavink en wat aardappelpuree hier.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat om nu nog te ontbijten
@:braddie check deze grap
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.quote:
Heb je al neukgeluiden gehoord bij haar? Zo niet, probeer het dan, bij een eventueel blauwtje kun je dan altijd zelf nog met de noorderzon vertrekken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.
Bovendien zijn m'n overlastgevende buren recent met de Noorderzon vertrokken en woont er nu een lekker wijf naast me. Dus ik weeg mijn kansen nog ff (wat betreft het verhuizen, niet de buuf)
Pics graag.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.
Bovendien zijn m'n overlastgevende buren recent met de Noorderzon vertrokken en woont er nu een lekker wijf naast me. Dus ik weeg mijn kansen nog ff (wat betreft het verhuizen, niet de buuf)
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je al neukgeluiden gehoord bij haar? Zo niet, probeer het dan, bij een eventueel blauwtje kun je dan altijd zelf nog met de noorderzon vertrekken.
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef yvonne het volgende:
VBL / [VBL SC #7849] RIP Larry King
Tevreden.
The expanse is ook enorm goed
Een chocolate chaser.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, gaan ze het stadion beschermenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.Als dat gebeurt zal het bij haar wel een groot gat achterlaten, misschien dat Elan het dan kan vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterlijk.
Verder ben ik tegen racismeMakkelijk eerste
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zal het bij haar wel een groot gat achterlaten, misschien dat Elan het dan kan vullen.
Letterlijk.
Verder ben ik tegen racisme
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incel unitedquote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.![]()
op de polizei kun je niet vertrouwen om dingen die je dierbaar zijn veilig te houden in deze tijden blijkbaarquote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol, gaan ze het stadion beschermenAlsof iemand van plan was het stadion te plunderen.
Wat een debielen.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
"Harde kern Willem II-supporters"quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Harde kern Willem II-supporters"
Link?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh. Ga lekker maatjes.
Mijn posts worden verwijderdquote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh. Ga lekker maatjes.
Tr gezet wegens opruiingquote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als de kroegen niet open mogen, dan breken we ze vanavond wel open.
@:caland
@AIVDquote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben law en order nodig in dit land lenny
Net een topic geopend in GC maat. Benieuwd naar jouw mening. Hopelijk kan je een reactie achterlaten.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een topic geopend in GC maat. Benieuwd naar jouw mening. Hopelijk kan je een reactie achterlaten.
Caland heeft er ook een mening over.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net een topic geopend in GC maat. Benieuwd naar jouw mening. Hopelijk kan je een reactie achterlaten.
Jij ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland heeft er ook een mening over.
Geen buurtwerkers?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon allemaal kapotschieten.
Wat zit je Britt Dekkergodin haar geweldige idee nou weer te baggataliseren met je logisch beredenerenquote:
Die doen ook een condoom om hun lul tijdens het aftrekken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:58 schreef Tarado het volgende:
was vanmorgen even onderweg met de auto, niet echt druk maar wat is dat met die mensen die alleen in de auto een mondkapje op hebben?
1 'g'.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zit je Britt Dekkergodin haar geweldige idee nou weer te baggataliseren met je logisch beredeneren
Britt #kleinerdandrie
Akkoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht even tot één uur als je het niet heel erg vindt.
Gedraag je toch eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
Oh shit, een post wijziging door @:yvonne in NWS.
Eet smakelijk makkerquote:
goor smerig varkenquote:en broodje grillworst met honing-mosterd saus hier boys
Jammer dat je @KingRoland schaart onder het uitschot van de samenleving. @KingRoland is een gerespecteerd burger wiens kennis en kunde door the big 4 wordt onderstreept.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft die jongen nou nog geen ban? Hij riep eerst op om mensen om zeep te helpen en nu maakt hij je topic dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn hele topic is om zeep geholpen omdat iemand niet wist wat live-action is
Ik ben woedend.
Sorry @GGMM . Maar het kan nog een prachtig topic worden!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn hele topic is om zeep geholpen omdat iemand niet wist wat live-action is
Ik ben woedend.
Oh ben je weer op deze toerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft die jongen nou nog geen ban? Hij riep eerst op om mensen om zeep te helpen en nu maakt hij je topic dood.
Ongekend!
Mijn god je bent weer eens strontvervelend vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft die jongen nou nog geen ban? Hij riep eerst op om mensen om zeep te helpen en nu maakt hij je topic dood.
Ongekend!
Dan zal BTC wel weer aan het dalen zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn god je bent weer eens strontvervelend vandaag
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal BTC wel weer aan het dalen zijn.
(even gecheckt en ja hoor, dalende)
Ja ik voelde de bui ook al hangen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BTC 25% minder waard in 16 dagenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En pak nu eens een iets langer timeframe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BTC 25% minder waard in 16 dagen
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BTC 25% minder waard in 16 dagen
Ja, hap nog even. Dank je.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En pak nu eens een iets langer timeframe.
Goed zo!
@aTypisch en @fetX check deze fluitketelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Ja, dat zal als BTC een grote rol van betekenis speelt in je leven dan de euro wel een mokerslag zijn ja.
Hihi ja iets doms zeggen en dan doen alsof je trolltquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, hap nog even. Dank je.
Mongool.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hihi ja iets doms zeggen en dan doen alsof je trollt
Ik ben @Scrummie nog dagelijks dankbaar voor mijn abo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn god je bent weer eens strontvervelend vandaag
Volgende week doen wij niet meer mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:15 schreef Coco het volgende:
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 05-02-2021.
@:zipportal
Definitief einde tijdperk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week doen wij niet meer mee.
John Jorritsma in een klap gekielhaald.quote:
Niet mijn burgemeesterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
John Jorritsma in een klap gekielhaald.
John Jorritsma sterft, kunnen we zeggen, als opportunist.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AbouGod
@:kingroland @:erasmus @:skysherrif
AbouGOATquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AbouGod
Wie is die Thomas die @onlogisch totaal fileert op Twitter? Is dat iemand van FOK?quote:
STRIJD.PASSIE.FEYENOORDquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AbouGod
Ik las dat hij had getwijfeld traangas in te zetten, maar hij dat wel erg heftig vond ofzo. Nou, als je het bij zoiets als dit niet wilt inzetten, wanneer dan? Als mensen elkaar de kop gaan inslaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AbouGod
Dat denk ik wel ja want hij reageert vaak met teksten die hier ook miems zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is die Thomas die @:onlogisch totaal fileert op Twitter? Is dat iemand van FOK?
(Ik vraag dit even aan jou omdat jij hem volgt)
@Lange_Lans volgt hem ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja want hij reageert vaak met teksten die hier ook miems zijn.
Geen idee wie het is trouwens.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:lange_lans volgt hem ook.
L_L wie is dit?
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Ja artiestennaam he, net als dat Yasser Feras Jesse Klaver heeft aangenomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die heet Chiel.
@:muskusboktor57 vindt dit een leuk feitje.
Ik ga direct kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:33 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM maakt blunder op blunder in het Willem II neemt afscheid topic.
Oh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee moest hardop lachen
Dit is een parodie op zijn post in ONZ-SC gisteren
Ik zag toevallig dat Scrummie er had gepost, dus ik dacht dat moet ik zienquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Die heb ik even gemist hoor, als ik die SC ook nog moet bijhouden zit ik straks thuis met een burn-out.
Oh, dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee moest hardop lachen
Dit is een parodie op zijn post in ONZ-SC gisteren
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat was ik alweer vergeten.
Jij ziet ook alles!
Wel met knie in de nek?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor George Floyd gaan.
Heldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AbouGod
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Held![]()
Heb hem 1x kunnen spreken, enorm imposant figuur
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er al nieuwe cijfers? @:zipportal
Misschien sta je op een blocklijstquote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf die man heeft mij geblockt. Nog nooit een woord mee gewisseld.
Ik ben woedend.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien sta je op een blocklijst
Serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf die man heeft mij geblockt. Nog nooit een woord mee gewisseld.
Het misverstand is inmiddels weer uit de wereld en hij heeft zijn uitgebreide excuses aangeboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Marino is een erg sympathieke gast.
Zelfs PM mee gewisseld.
Maand geleden wenste ik hem nog corona toequote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Marino is een erg sympathieke gast.
Zelfs PM mee gewisseld.
Die ben ik dus kwijt hequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:RamboDirk heeft hier een leuk plaatje van
Nergens last van hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
Lol, als je geen adblocker gebruikt op je mobiel dan verspringt het beeld 2 keer waardoor je verkeerd klikt tijdens het scrollen.
Fokgoden
Wie?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik kreeg zojuist een dm van kim boon
VERTEL ONS ALLES.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik kreeg zojuist een dm van kim boon
Ja, het gaat lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:48 schreef Buitendam het volgende:
Avondklokje en meteen de besmettingen omlaag. GommersGOD zei het al.
Kan mij die Britse variant schelen. Gaat snoeihard naar beneden in de UK.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het gaat lekker.
https://www.nu.nl/coronav(...)variant-rukt-op.html
Allemaal bangmakerij vriend. En nu de dat bij de Britse variant is uitgewerkt komen ze met de mutatie uit Californiëquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan mij die Britse variant schelen. Gaat snoeihard naar beneden in de UK.
@:fes
Oh, die had ik nog niet gehoord. Hebben we nu een GROOT PROBLEEM?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allemaal bangmakerij vriend. En nu de dat bij de Britse variant is uitgewerkt komen ze met de mutatie uit Californië
Bestaat al sinds juli maar dat weerhoudt de media er niet van het nu tot nieuws de te makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, die had ik nog niet gehoord. Hebben we nu een GROOT PROBLEEM?
MSM dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het gaat lekker.
https://www.nu.nl/coronav(...)variant-rukt-op.html
Goed dat je me er op wijst!quote:
Moet je De Kuip niet beveiligen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
Nou jongens, veilig op mijn zolderkamer. Tag me als het los gaat.
Helaas de DM conversatie is afgelopen en er is geen date uitgekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is voor tokkies. Ik geloof dat @:Caland daar nu staat.
@flippie is een ijskoudequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helaas de DM conversatie is afgelopen en er is geen date uitgekomen.
Wat grappig. Ik bekijk de active topics van die gast en scroll door één van zijn 2 topics, linkt iemand een website van een DJ waar ik toevallig afgelopen week voor het eerst in 17 jaar naar zocht.quote:
Pfff, wat spannend zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik bekijk de active topics van die gast en scroll door één van zijn 2 topics, linkt iemand een website van een DJ waar ik toevallig afgelopen week voor het eerst in 17 jaar naar zocht.
HET KOMT WEL DICHTBIJ ZO.
ONZ / FOK tieten :-)
Waar blijven die pics dan, bollequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helaas de DM conversatie is afgelopen en er is geen date uitgekomen.
5 dagen geleden zat ik klaar om op 21:21:21 te posten op de 21ste van 2021.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, wat spannend zeg!
Ik ben blij dat mijn leven een stuk saaier is, zoveel opwinding zou ik echt niet aankunnen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 dagen geleden zat ik klaar om op 21:21:21 te posten op de 21ste van 2021.
De server van FOK! bleef hangen daardoor faalde ik en verwijderde ik maar de post zodat niemand dat zou zien.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De server van FOK! bleef hangen daardoor faalde ik en verwijderde ik maar de post zodat niemand dat zou zien.
Je bent een forumbeest of je bent het niet. Nou ja, niet dusquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme kneus
Ik weet al wat jij volgend jaar op 2 februari om 22.22 gaat doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik weet al wat jij volgend jaar op 2 februari om 22.22 gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |