quote:
Krijg de tering jullie twee.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef Coco het volgende:
Flop TT
Flop OP
Flop TS
Conclusie:
KingFlopland
Nou nou nou.quote:
Oh.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Luister eens naar dit advies.
[ twitter ]
Nou nou nouquote:
Nier geloven hoorquote:
In Tilburg, het zal Lenny een keer niet zijn.quote:
Smakelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Aardappeltje, vegaburger, boontjes.
@:Drizzt_DoUrden
Woon je al in Friesland?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Smakelijk.
Krootjes met een slavink en wat aardappelpuree hier.
Wat laat om nu nog te ontbijtenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Smakelijk.
Krootjes met een slavink en wat aardappelpuree hier.
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat laat om nu nog te ontbijten
@:braddie check deze grap
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.quote:
Heb je al neukgeluiden gehoord bij haar? Zo niet, probeer het dan, bij een eventueel blauwtje kun je dan altijd zelf nog met de noorderzon vertrekken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.
Bovendien zijn m'n overlastgevende buren recent met de Noorderzon vertrokken en woont er nu een lekker wijf naast me. Dus ik weeg mijn kansen nog ff (wat betreft het verhuizen, niet de buuf)
Pics graag.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog niet wel het een en ander bekeken en Leeuwarden is een hele leuke stad maar ben nog in dubio vanwege de afstand.
Bovendien zijn m'n overlastgevende buren recent met de Noorderzon vertrokken en woont er nu een lekker wijf naast me. Dus ik weeg mijn kansen nog ff (wat betreft het verhuizen, niet de buuf)
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je al neukgeluiden gehoord bij haar? Zo niet, probeer het dan, bij een eventueel blauwtje kun je dan altijd zelf nog met de noorderzon vertrekken.
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef yvonne het volgende:
VBL / [VBL SC #7849] RIP Larry King
Tevreden.
The expanse is ook enorm goed
Een chocolate chaser.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, gaan ze het stadion beschermenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.Als dat gebeurt zal het bij haar wel een groot gat achterlaten, misschien dat Elan het dan kan vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Letterlijk.
Verder ben ik tegen racismeMakkelijk eerste
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zal het bij haar wel een groot gat achterlaten, misschien dat Elan het dan kan vullen.
Letterlijk.
Verder ben ik tegen racisme
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even wachten. Die neger zit binnenkort vast in de cel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incel unitedquote:Op maandag 25 januari 2021 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje, een dolle neger dus daar valt vermoedelijk niks te halen.![]()
op de polizei kun je niet vertrouwen om dingen die je dierbaar zijn veilig te houden in deze tijden blijkbaarquote:Op maandag 25 januari 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol, gaan ze het stadion beschermenAlsof iemand van plan was het stadion te plunderen.
Wat een debielen.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
"Harde kern Willem II-supporters"quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Harde kern Willem II-supporters"
Link?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh. Ga lekker maatjes.
Mijn posts worden verwijderdquote:Op maandag 25 januari 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh. Ga lekker maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |