Ja wel vreemd, gewoon iedereen met gelijke stemmen op de bank zetten zou ik zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Beetje vreemd, laat het publiek lekker beslissen
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Jockari het volgende:
Zal tussen Nathalie en nog iemand gaan. Liese heeft nu de klote-opdracht om zeker Nathalie niet te kiezen (zoals ze beloofd had)
Oh dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Jockari het volgende:
Zal tussen Nathalie en nog iemand gaan. Liese heeft nu de klote-opdracht om zeker Nathalie niet te kiezen (zoals ze beloofd had)
oehhhh dat is ff een lekkere positie op het juiste momentquote:Op maandag 25 januari 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
BB: "Bewoners, er is een gelijke stand bij het nomineren. Huismeester Liese, kom naar de dagboekkamer."
Hottubmaffia is wel echt woord van de maand zegquote:Op maandag 25 januari 2021 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, de hottub mafia is so screwed. Liese is echt op het juiste moment huismeester geworden.
Liese zal zometeen dan ook minimaal 1 van de genomineerden weten. Zou ze dat delen?
Liese is al terug en mag inderdaad niks zeggenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Fikkert2 het volgende:
Liese mag straks natuurlijk niets zeggen
Dat pikt ze echt niet, weet alleen niet wat ze niet pikt.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Benny het volgende:
Ooooooeeeeh. Daan gaat ook slindings uitdelen?
dit nominaties zouden gewoon door de kijker moeten beslist wordenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:30 schreef Fikkert2 het volgende:
Beetje vreemd, laat het publiek lekker beslissen
Oh, moeten we dat verhaal deze week nog zeker 10x aanhorenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef Benny het volgende:
Zou Nathalie nu balen dat Liese huismeester is?
Had nog steeds gelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Je mist nu gewoon die stemmen van Jill, daarom nu gelijke stand.
Nomineren ligt altijd bij de bewoners, het stemmen dan weer bij onsquote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef 20100 het volgende:
[..]
dit nominaties zouden gewoon door de kijker moeten beslist worden
Niet mee eens. Mix van beide is het beste en dat is nu.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef 20100 het volgende:
[..]
dit nominaties zouden gewoon door de kijker moeten beslist worden
Nee altijd na de TV uitzending van dinsdagavond.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:37 schreef Blackprinces het volgende:
Hoop wel dat ze het vanavond nog bekend maken
Waarom laten ze die niet stemmen vanuit quarantaine?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef freaky40 het volgende:
Je mist nu gewoon die stemmen van Jill, daarom nu gelijke stand.
Morgenavondquote:Op maandag 25 januari 2021 16:37 schreef Blackprinces het volgende:
Hoop wel dat ze het vanavond nog bekend maken
Nee helemaal niet waarom zou ik, snapjuh... die gaat paraquote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef Benny het volgende:
Zou Nathalie nu balen dat Liese huismeester is?
Ah, misschien toch vanavond dusquote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee altijd na de TV uitzending van dinsdagavond.
Huilen en mokken. Dus eigenlijk verandert er niks.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet waarom zou ik, snapjuh... die gaat para
omdat ze heel de week uit haar neus zitten vreten heeft in een hotelkamerquote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom laten ze die niet stemmen vanuit quarantaine?
HONK HONK!quote:
Alsof die ene week gaat uitmaken voor haarquote:Op maandag 25 januari 2021 16:39 schreef 20100 het volgende:
[..]
omdat ze heel de week uit haar neus zitten vreten heeft in een hotelkamer
kunnen ze ons evengoed laten stemmen
Presentator Peter vroeg zaterdag aan Rene (youtube film) wie hij dacht dat maandag genomineerd gingen worden, hij zei er nog bij, voor de kijkers wordt dit dinsdag bekendgemaakt.quote:
Duurt lang!quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Presentator Peter vroeg zaterdag aan Rene (youtube film) wie hij dacht dat maandag genomineerd gingen worden, hij zei er nog bij, voor de kijkers wordt dit dinsdag bekendgemaakt.
Ja, tot dinsdag 21:20. Dan staat de aflevering op Videoland en kun je snel naar het einde spoelen.quote:
Geen Videoland, dus geen spoelenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, tot dinsdag 21:20. Dan staat de aflevering op Videoland en kun je snel naar het einde spoelen.
Dat was toch haar koosnaampje voor Patrick?quote:
Via AliExpress 250 RTLXL stemmen gekocht voor ¤2,50 . Was een goede dealquote:Op maandag 25 januari 2021 16:42 schreef BB-King het volgende:
Misschien wil Big Brother niet teveel mensen genomineerd hebben staan omdat mensen thuis in principe maar 1x kunnen stemmen. Nou goed, behalve de sjoemelaars met meerdere accounts dan.
Misschien is er 1 iemand met 4 stemmen, en 3 met 3 stemmen, en mag Liese er van die laatste 3 eentje sparenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:42 schreef BB-King het volgende:
Misschien wil Big Brother niet teveel mensen genomineerd hebben staan omdat mensen thuis in principe maar 1x kunnen stemmen. Nou goed, behalve de sjoemelaars met meerdere accounts dan.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Via AliExpress 250 RTLXL stemmen gekocht voor ¤2,50 . Was een goede deal
COS'en met Elsquote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou els, volgende week kan je lekker de streams kijken
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Via AliExpress 250 RTLXL stemmen gekocht voor ¤2,50 . Was een goede deal
Misschien is Naomi wel undercover om Els uit te horen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef Sangha het volgende:
Raar Naomi bij Els in de hottub, what's going on?
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou els, volgende week kan je lekker de streams kijken
I hope so, maar ik denk dat ze daar de inborst niet voor heeft.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien is Naomi wel undercover om Els uit te horen.
De tegenhanger van Daan.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien is Naomi wel undercover om Els uit te horen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen,want tjonge wat had ze hem hoog zitten en wat een huichelaar was het met Els klopje op haar rug wees niet bang jij wordt niet genomineerd wees niet bang ik ben er ook nog.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Sangha het volgende:
Els heeft het weer eens over dat Patrick-momentje, dat heeft echt indruk gemaakt.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:45 schreef D. het volgende:
Liese en Naomi is helemaal over trouwens?
Zie ze niet meer samen
Die spelen nu ook Het SpelTM.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef Sangha het volgende:
Raar Naomi bij Els in de hottub, what's going on?
Het is een spel. Dat moet je kunnen dragen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt. Onthou dat.
Moeten ze dan niet af en toe 'vergaderen'?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Die spelen nu ook Het SpelTM.
Dat vraag ik me wel af zou die der mond wel kunnen houdenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, de hottub mafia is so screwed. Liese is echt op het juiste moment huismeester geworden.
Liese zal zometeen dan ook minimaal 1 van de genomineerden weten. Zou ze dat delen?
Dat weet ik eigenlijk niet, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar weet ze ook dat Nathalie daarvan op de hoogte was??
Ik ken het spel, en weet hoe het gespeeld wordt met daarbij in gedachten hebbend de wetten van TV.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is een spel. Dat moet je kunnen dragen.
Zijn ze weer vergeten te doen voor de nominaties gok ik, anders hadden we deze situatie niet gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet af en toe 'vergaderen'?
Ik ben benieuwd of dat wel in Naomi zit, we zullen zien.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Die spelen nu ook Het SpelTM.
Ja om Els te houden bedoel je dan? Blijft verwarrend.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:54 schreef Yolk het volgende:
Als het Els tegen Patrick wordt, stem ik op Els. (Niet dat het uitmaakt)
die Peter is een grote viespeuk in Vlaanderenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Presentator Peter vroeg zaterdag aan Rene (youtube film) wie hij dacht dat maandag genomineerd gingen worden, hij zei er nog bij, voor de kijkers wordt dit dinsdag bekendgemaakt.
Hoezo maakt dat niet uit?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:54 schreef Yolk het volgende:
Als het Els tegen Patrick wordt, stem ik op Els. (Niet dat het uitmaakt)
Van wat ik uit de COS heb begrepen hebben ze dat ook kort gedaan. Daar heb je geen 18 uur per dag voor nodig.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet af en toe 'vergaderen'?
Sommige mensen welquote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Van wat ik uit de COS heb begrepen hebben ze dat ook kort gedaan. Daar heb je geen 18 uur per dag voor nodig.
Betaald verlofquote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef Harry het volgende:
Els: Heb jij nog wel een inkomen dan?
Naomie: Een beschieiden bedrag, ongeveer 700,- euro per maand.
Els: Ik heb onbetaald verlof. Ik heb altijd doorgewerkt. Zonder loon had ik het niet gedaan. Tot 8 april heb ik alles geregeld. Eigenlijk heb ik het nu niet zo slecht.
Jazeker, heb niks met Patrick. Het 'bommetje' was wel komisch, maar niet zo komisch als Els tijdens het knikkerdrama van afgelopen donderdag/vrijdag.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja om Els te houden bedoel je dan? Blijft verwarrend.
Het eindigt dus toch op 8 april. Er was nog onduidelijkheid of het door zou gaan tot eind aprilquote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef Harry het volgende:
Els: Heb jij nog wel een inkomen dan?
Naomie: Een bescheiden bedrag, ongeveer 700,- euro per maand.
Els: Ik heb onbetaald verlof. Ik heb altijd doorgewerkt. Zonder loon had ik het niet gedaan. Tot 8 april heb ik alles geregeld. Eigenlijk heb ik het nu niet zo slecht.
Ja zo, Patrick laat verder ook niks meer zien, beetje meubilair geworden. Els kan nog wel wat leuks doen hier en daar qua spannend.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:58 schreef Yolk het volgende:
[..]
Jazeker, heb niks met Patrick. Het 'bommetje' was wel komisch, maar niet zo komisch als Els tijdens het knikkerdrama van afgelopen donderdag/vrijdag.
ja dat zal het wel zijn want anders heeft ze geen loonquote:
100 dagen toch? Of zetten ze de ovenklok stiekem een paar dagen terug?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Het eindigt dus toch op 8 april. Er was nog onduidelijkheid of het door zou gaan tot eind april
Onduidelijk voor mij hoe je het precies bedoelt.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:01 schreef Kefke04 het volgende:
volgens mij 3 met 5 stemmen
Els k4 +nick
Nathalie naomie julie patrick nick zoey
Patrick thomas els nathalie daan michel
hopelijk redt ze patrick
dat is niet alles zeker dat 3 met 5 stemmen zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 17:01 schreef Kefke04 het volgende:
volgens mij 3 met 5 stemmen
Els k4 +nick
Nathalie naomie julie patrick nick zoey
Patrick thomas els nathalie daan michel
hopelijk redt ze patrick
Mee eensquote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
Toch vind ik het best een aardig gesprek tussen naomi en els.
Is weer eens wat dan anders dan snap je de hele tijd.
Dubbele punt achter de eerste naam gok ikquote:Op maandag 25 januari 2021 17:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Onduidelijk voor mij hoe je het precies bedoelt.
wel 3 genomineerde met 5 stemmen en die 3 zijn els nathalie en patrickquote:Op maandag 25 januari 2021 17:02 schreef Sangha het volgende:
[..]
Onduidelijk voor mij hoe je het precies bedoelt.
Echt hè, zo'n andere sfeer zo, duidelijk de invloed van Naomi, maar het doet Els denk ik ook wel even goed. Een echt gesprek.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
Laptopquote:Op maandag 25 januari 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kijken jullie streams op tv of op een pc of laptop?
ik vraag dit omdat ik via mijn laptop zit te kijken en heb hem zelfs aangesloten via het Lan netwerk zoals mijn TV ook aangesloten zit, maar hij loopt continue vast op mijn laptop uhh bufferen zeg maar hebben jullie dat ook via de laptop?
nou zeker weten je komt zo nog iets te weten leuk om na te luisterenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
Yes, ik heb hem, thanx!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dubbele punt achter de eerste naam gok ik
Zoiets vermoed ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is er 1 iemand met 4 stemmen, en 3 met 3 stemmen, en mag Liese er van die laatste 3 eentje sparen
Ik kijk via de pc met een snelle glasvezelverbinding, en goede videokaart, geen bufferen enzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
kijken jullie streams op tv of op een pc of laptop?
ik vraag dit omdat ik via mijn laptop zit te kijken en heb hem zelfs aangesloten via het Lan netwerk zoals mijn TV ook aangesloten zit, maar hij loopt continue vast op mijn laptop uhh bufferen zeg maar hebben jullie dat ook via de laptop?
Yes ik snap hem!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wel 3 genomineerde met 5 stemmen en die 3 zijn els nathalie en patrick
de namen achter die 3 zijn degene die ik denk dat op hen gestemd hebben.
En heel af en toe over haar kinderen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:04 schreef Benny het volgende:
Al moet ik weer zeggen dat Els nauwelijks iets van zichzelf bloot geeft. Ze is wel geinteresseerd in Naomi's verhaal, maar verteld zelf niet echt een verhaal over zichzelf. Tenzij in spelverband.
Els waait met iedereen meequote:Op maandag 25 januari 2021 17:06 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk maakt Naomi het een boeiend gesprek
en bij jou loopt hij goed ?quote:
Mooie nominatie.quote:
Voornamelijk haar dochter. Over haar zoon is ze ook best wel negatiefquote:Op maandag 25 januari 2021 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En heel af en toe over haar kinderen.
Party!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:
19 & 20 februari verjaardagsparty![]()
(thomas en els)
ja dochter meer geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2021 17:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En heel af en toe over haar kinderen.
Tegen dan is Els al wegquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:
(thomas en els)
Els haar verjaardag vieren als ze al thuis zit is wat raarquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:
(thomas en els)
misschien ook jillquote:Op maandag 25 januari 2021 17:07 schreef mario390 het volgende:
genieten van lies
2-3 weken of meer![]()
![]()
team liese werd groter naomi,zoey,nick,julie
Morgenavond 21.30 uurquote:Op maandag 25 januari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is het al duidelijk wie genomineerd is?
Nee nog niet!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
ja daar kreeg ik de streams helemaal niet aan de praat hahaquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, prima
edit: ik kijk via vier.be, weet niet of dat verschil maakt
Voor ons nietquote:Op maandag 25 januari 2021 17:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja tot voor kort wist ik niet eens dat ze een zoon heeft. Het is dat ze het had over trainen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Voornamelijk haar dochter. Over haar zoon is ze ook best wel negatief
gezellie voor Thomasquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef Fikkert2 het volgende:
(thomas en els)
quote:
Dan heb je geen VPN zekerquote:Op maandag 25 januari 2021 17:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar kreeg ik de streams helemaal niet aan de praat haha
snap je wat ik bedoellllquote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef Benny het volgende:
Danielle komt naar buiten: "Ik word soms zo moe van die Patrick abracadabra-verhalen"
Hij praat ook in raadselsquote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef Benny het volgende:
Danielle komt naar buiten: "Ik word soms zo moe van die Patrick abracadabra-verhalen"
Ja dat denk ik welquote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat jill nog team liese werd?
Ik weet het echt niet op wie ze gaat stemmen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat jill nog team liese werd?
Uitloggen magquote:Op maandag 25 januari 2021 17:12 schreef JimLaFleur het volgende:
Daan zegt dat eens in Patrick zijn gezicht! achterbakse rat!
ja op dat moment nog wel nu momenteel niet meer dus kan het nu niet meer testenquote:
Zo irritant dat wat ze zegt niets met bipolariteit te maken heeft.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:13 schreef JimLaFleur het volgende:
Begint ze er weer over hoe bipolar Patrick is....
Nee Jill doet dat niet. Jill stemt Daan of Els.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel dat zij niet op liese stemmt
Doet een mens goed, een echt gesprek zonder die negativiteit.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Kefke04 het volgende:
Els lijkt op recht blij, na het goed gesprek met Naomi
Jill stemt niet, ze is nl. niet. Zei BBquote:Op maandag 25 januari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee Jill doet dat niet. Jill stemt Daan of Els.
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Kefke04 het volgende:
en toch ben ik benieuwd hoe ze dit tegen Naat gaat vertellenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Kefke04 het volgende:
Met de nodige 'snapjes'quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en toch ben ik benieuwd hoe ze dit tegen Naat gaat vertellen
Dit dus!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef Blackprinces het volgende:
Els zegt tegen naomi dat ze een leuk gesprek hebben gehad.
Misschien dat ze nu ook eens door heeft dat als je de hele dag negatief bezig bent je daar ook erg door beinvloed wordt.
ja erder heeft zij het wel gedaan om dat zijquote:Op maandag 25 januari 2021 17:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee Jill doet dat niet. Jill stemt Daan of Els.
Van 10 jaar geleden wel....quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heeft iemand een opname van die bedverhalen stream van vorige week?
Die staan ergens in streamverslagen of video/screenshot topicquote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Kijk eens bij het filmpjes en gifjes topic aan het begin van dit topic staan de links.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
"Naomi deed net heel verdacht. Normaal komt ze nooit naar mij toe maar nu de lieve onschuld uithangen."quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en toch ben ik benieuwd hoe ze dit tegen Naat gaat vertellen
niet normaal, elke dag uren in dat ding soppen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:22 schreef Blackprinces het volgende:
Bewoners woonkamer.
Els en naomi nog in badpak
Ze lokken ons naar de tv-uitzendingquote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef Benny het volgende:
Oh. Het wordt in de dagboekkamer gespeeld
Wou dat ze het in de woonkamer zeggen waar iedereen bij is, dat zou wel entertainment zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef Benny het volgende:
Oh. Het wordt in de dagboekkamer gespeeld
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 25 januari 2021 17:24 schreef Kefke04 het volgende:
liese weet er precies meer van aan haar gezicht te zien
Neuh, dan is niemand eerlijk denk ikquote:Op maandag 25 januari 2021 17:26 schreef Optic_Zyran het volgende:
[..]
Wou dat ze het in de woonkamer zeggen waar iedereen bij is, dat zou wel entertainment zijn
Dat vertrouw ik welquote:Op maandag 25 januari 2021 17:26 schreef Kefke04 het volgende:
Patrick zegt dat ie niet te vertrouwen is
Riep ik vorige week al, want was ook een opdracht bij BB Australia, en ze nemen meerdere spellen min of meer overquote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Aan elkaar koppelen voor 24 uur zou leuk zijn.
ja want die kan niet liegen hahaquote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef Kefke04 het volgende:
ik zeg Naomi meest te vertrouwen, Nathalie het minst
dat werd nog komenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Aan elkaar koppelen voor 24 uur zou leuk zijn.
Ik had het ook al geopperd verleden weekquote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Riep ik vorige week al, want was ook een opdracht bij BB Australia, en ze nemen meerdere spellen min of meer over
oh nav deze uitslag misschien. wie je het minst vertrouwd word je aan gekoppeldquote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Riep ik vorige week al, want was ook een opdracht bij BB Australia, en ze nemen meerdere spellen min of meer over
Nu lekker zenuwachtig maken heeft ook wel watquote:Op maandag 25 januari 2021 17:29 schreef Flow3r het volgende:
Ze hadden pas in de dagboek kamer moeten vertellen wat de bedoeling was, nu hebben ze teveel tijd om na te denken, eerste gedacht is vaak de eerlijkste en Patje heeft al gezegd ze mogen hem noemen als niet te vertrouwen, lekker makkelijk
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef Flow3r het volgende:
"Danielle jij bent het minst genoemd als iemand die te vertrouwen is, heb je daar een verklaring voor ? "
Dromen mag
Toch wel top 3 voor mijquote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef Flow3r het volgende:
"Danielle jij bent het minst genoemd als iemand die te vertrouwen is, heb je daar een verklaring voor ? "
Dromen mag
jaja, ik weet hoe menigeen er over denktquote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De Billy van BB met haar 'gevoelens' steeds uitspreken![]()
"ik voel me niet veilig"
Jank jank
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"ik voel me niet veilig"
Jank jank
Billy van Utopia toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"ik voel me niet veilig"
Jank jank
ik weet ook niet wat billy is, maar dit is toch bigbrother forum?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"ik voel me niet veilig"
Jank jank
Ze maakt jankballen ?quote:
Geeft toch niet, als iemand van BB je doet denken aan een ander.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat billy is, maar dit is toch bigbrother forum?
ohhhh er is hier ook een billy ? wie noemen jullie billy ?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
Geeft toch niet, als iemand van BB je doet denken aan een ander.
Ikke niet, lekker man een balletje gehakt!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
1 bal per persoon?
Kun je toch niet van leven?
Waarom niet gewoon iedereen met een gedeelde tweede plekquote:Op maandag 25 januari 2021 17:42 schreef stormiot het volgende:
Oke Liese moest kiezen. Zou wat zijn als ze keuze moet maken tussen Naat en 1 van haar bffs
Nee er is hier geen Billy, het was een vergelijking met een Billy!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhh er is hier ook een billy ? wie noemen jullie billy ?
In meervoud, dubbellekkerquote:Op maandag 25 januari 2021 17:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ikke niet, lekker man een balletje gehakt!
Daanquote:Op maandag 25 januari 2021 17:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhh er is hier ook een billy ? wie noemen jullie billy ?
Dan gaat Snapjuhlie op de bank, easyquote:Op maandag 25 januari 2021 17:42 schreef stormiot het volgende:
Oke Liese moest kiezen. Zou wat zijn als ze keuze moet maken tussen Naat en 1 van haar bffs
En gehakt kan toch nooit teveel zijn....lekker twee ballen of de volgende dag op een broodje .quote:Op maandag 25 januari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
1 bal per persoon?
Kun je toch niet van leven?
Geen idee. Msschn om te kijken of Liese haar belofte nakomt.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:44 schreef JACM het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon iedereen met een gedeelde tweede plek
Morgen bij een klant waar ze regelmatig ballen in de kantine hebben. Wie weet heb ik gelukquote:Op maandag 25 januari 2021 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En gehakt kan toch nooit teveel zijn....lekker twee ballen of de volgende dag op een broodje .
Je kunt natuurlijk kook overal over vallen hequote:Op maandag 25 januari 2021 17:47 schreef Kefke04 het volgende:
die daan is net een kleuter, wil je een gehaktballetje van daan
Zelf gemaakte ballen ?? Of van de groothandel.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen bij een klant waar ze regelmatig ballen in de kantine hebben. Wie weet heb ik geluk
ze zei het echt alsof het tegen een kleintje van 5 was alleen de vliegtuigbeweging ontbrak nog.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk kook overal over vallen he
Wel dat laatste, helaas, maar evengoed welkomquote:Op maandag 25 januari 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf gemaakte ballen ?? Of van de groothandel.
Ik hoorde het, maar jij valt eroverquote:Op maandag 25 januari 2021 17:49 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ze zei het echt alsof het tegen een kleintje van 5 was alleen de vliegtuigbeweging ontbrak nog.
En bessiequote:Op maandag 25 januari 2021 17:45 schreef D. het volgende:
Billie Turf ken ik wel, maar da's meer een Thomas
Liese heeft beloofd om niet op Nathalie te stemmen. Dat is heel wat anders dan haar van de bank halen, want dat heeft ze niet beloofd.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Geen idee. Msschn om te kijken of Liese haar belofte nakomt.
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef Benny het volgende:
Ze gaan eindelijk gebruik maken van de schermen in de keuken straks?
Is in Nederland ook eens geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Da's al zolang geleden, dat herinner ik me niet meerquote:Op maandag 25 januari 2021 17:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is in Nederland ook eens geweest.
We weten toch nog niet wat er precies beloofd is?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese heeft beloofd om niet op Nathalie te stemmen. Dat is heel wat anders dan haar van de bank halen, want dat heeft ze niet beloofd.
Die was leukquote:
Tof gedaan!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef Sangha het volgende:
Stan Laurel en Thom Hardy:
[ afbeelding ]
Dat laatste.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje en Els op de nominatiestoel?
Of toch Patje en Nathalie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |