Ongeveer eeuwig in de koelkastquote:Op maandag 25 januari 2021 13:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit miso gekocht. Hoe lang blijft dat goed als ik zo'n bakje koop?
Ik heb gele, want lekker veelzijdig inzetbaarquote:
Ik vond op Amazing Oriental een kopje 'Airfryer snacks', daar werd ik enthousaist van maar aanbod viel tegen.quote:
Wat fijn zeg!quote:Op maandag 25 januari 2021 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTosti's op
Lunchwandeling gehad
(en wat een weertje
). Nu weer keihard aan de slag om een ontwerp te maken voor nieuwe functionaliteit
Had ik al gezegd dat ik mijn huidige baan echt geweldig vind?
Yes deze heb ikquote:Op maandag 25 januari 2021 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ABC Ketjap. Er zou geen andere mogen bestaan. Miso en mirin want daar is Yotam fan van. Koreaanse barbecuesaus/marinade want fascinerend. Kewpie sesammayodressingspul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Loempia's kunnen vast wel?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond op Amazing Oriental een kopje 'Airfryer snacks', daar werd ik enthousaist van maar aanbod viel tegen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!Klinkt zoveel fijner dan je vorige baan.
[..]
Yes deze heb ik
Die ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat
Waar eet je dit bij?
Ik eet regelmatig heel matig als lunch, had vandaag opwarm Indiaas.
Fikte mijn werkkamer uit erna![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Doe ik door wokgroenten, rijst- en noedelgerechten, macaroni zelfs. Is niet zo pittig maar wel iets minder zoet. Heel lekker!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit!
Waar eet je dit bij?
Ik eet regelmatig heel matig als lunch, had vandaag opwarm Indiaas.
Fikte mijn werkkamer uit erna![]()
Klinkt wel goed als dipsausjequote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doe ik door wokgroenten, rijst- en noedelgerechten, macaroni zelfs. Is niet zo pittig maar wel iets minder zoet. Heel lekker!
Indiaas is ook al een fantastische lunch!
Mijn man heeft de vorige keer heel veel kroepoek besteld om zelf te bakkenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nog niet aan de 39 euro, waren we al klaar met tips voor Oriental?
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!Klinkt zoveel fijner dan je vorige baan.
[..]
Yes deze heb ik
Ik vind tomatensoep met panini ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat![]()
Ik heb de zoete ketjap van ABC. Gewoon om mee te koken, door babi ketjap enzo. Af en toe als dipsaus bij gyoza ofzo want al dat lekkere spul van jullie mag ik niet.Spoilers!
Petjel-saus? Ipv satehsaus gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Oestersausquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Groningen wordt ook gezellig vanavond schijnt... Het Scholtenhuis herbouwen zal wel niet lukken voor vanavond
Deed ik ook.. superlekkerquote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man heeft de vorige keer heel veel kroepoek besteld om zelf te bakken
Hier op het verlanglijstje ook double deluxe soysauce Lee Kum keequote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oestersaus
Bamboescheuten
Jasmijnthee
Zwarte sojasaus Pearl River Sauce, eventueel met mushrooms
Udon noodles
Sesamolie, goeie smaakvolle
Hoanh thanh wan tan bouillonblokjes
Thaise currypasta
Tteokbokki
Gochujang
Oh echt? gelukkig woon ik niet in het centrumquote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.
Je zit toch zo aan de ¤39,-?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb gewoon al teveel in huis.Misschien maar kijken of ik ergens die crispy chili oil en miso pasta kan bestellen met een lager bestelbedrag om geen verzendkosten te betalen. Of verzendkosten betalen natuurlijk, maar daar heb ik altijd een hekel aan.
Ik heb altijd de vierde van boven, want veel oesters erinquote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier op het verlanglijstje ook double deluxe soysauce Lee Kum kee
Gewoon sojasaus op zich.. maar wel echt heel lekker
sesamolie staat er altijd bij.
Oestersaus van lee Kum kee (daar zit daadwerkelijk oesters in)
en ik moest mocht mee bestellen van iemand hier..
Ik heb het meeste gewoon nog in huis. Ik zou het kunnen opvullen met dimsum, maar dat schiet het doel voorbij, want voor diepvries moet je altijd betalen.quote:
https://www.gelderlander.(...)ndernemers~a0e797f0/quote:Op maandag 25 januari 2021 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh echt? gelukkig woon ik niet in het centrum
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.
En vast geen glaasjes waterquote:Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?
Of willen ze hun dealers beschermen?Heel wat van die figuren schijnen het nodige te hebben geconsumeerd...
Goeie kokosmelk dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het meeste gewoon nog in huis. Ik zou het kunnen opvullen met dimsum, maar dat schiet het doel voorbij, want voor diepvries moet je altijd betalen.
Ben benieuwd, zou wel leuk zijn als die hooligans eens in een goed daglicht kwamenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)ndernemers~a0e797f0/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef derLudolf het volgende:
Niemand getriggerd door de term Scholtenhuis overigensNooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een plaats?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Om zich te beschermen natuurlijk tegen het 5G Vaccin.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?
Of willen ze hun dealers beschermen?Heel wat van die figuren schijnen het nodige te hebben geconsumeerd...
Beter als ze het licht uit de ogen wordt geknuppeld door wat ME'ersquote:Op maandag 25 januari 2021 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou wel leuk zijn als die hooligans eens in een goed daglicht kwamen
Oeh, kokosmelk is nog wel een goede.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:37 schreef Molo het volgende:
Goeie kokosmelk dan?![]()
Chinees nieuwjaar hapjes?
Ahja.. goed puntquote:Op maandag 25 januari 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb altijd de vierde van boven, want veel oesters erin![]()
https://www.aziatische-ingredienten.nl/oestersaus/
Oh, bedenk me nu dat Myraela natuurlijk vegetarisch eet meestal, oeps
Berucht pand aan de grote markt in Stad. Gebouwd door de familie Scholten, hun concern was een van de voorlopers van Honig.quote:
En de laatste...de virologen die de waarheid (whatever) willen vertellen worden vermoord. Je reinste james bond en zoquote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om zich te beschermen natuurlijk tegen het 5G Vaccin.
Want tegen corona hoef je je niet te beschermen, 98% van de bevolking wordt er amper ziek van, niet eens een griepje, en de hoeveelheid mensen die dood gaat is zeker 100 keer minder dan wat de overheid rapporteert want die liegen allemaal, en het gaat allemaal om doden die al dood hadden gemoeten aan iets anders, dus heel deze lockdown is door hen aan ons opgeleg omdat zij hun grotere plannen willen doordrukken en onze onderdrukking eisen.
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter als ze het licht uit de ogen wordt geknuppeld door wat ME'ers
Hoeven ze niet langs jullie huis? Dat heb ik wel, mochten ze hier naar de binnenstad willen komt een deel hier voorbijquote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.
Daar sta jij toch boven Kaatje, letterlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet langs jullie huis? Dat heb ik wel, mochten ze hier naar de binnenstad willen komt een deel hier voorbij
Oh zo. We gaan het zien. Dacht dat dat ongeveer hetzelfde slag volk was...quote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.
Een ethische oplossing is niet effectief... Een effectieve oplossing is iets minder ethisch te verantwoorden.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zit met dat rellen met 1 ding in mijn maag; mijn verstand -begrijpt- dat er zoiets als een rechtstaat is, maar mijn ethische-engine vind het onaanvaardbaar wanneer het OM de politie en ME gaat beoordelen en veroordelen. Ik denk dat in dit geval een geweldsinstructie: " Alles mag, tot vanavond zo laat ", voor mijn -gevoel- wel prima is. Alleen dat vind mn verstand dan weer geen goed idee.
Ik zie ze langskomen, net als (dit jaar dan niet) de carnavalsoptocht. Soms wel leuk zo'n doorgaande weg. Maar hopelijk slaan ze hier over. De kneusjes van gisteravond sloegen ook al geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar sta jij toch boven Kaatje, letterlijk
Nee ik woon gelukkig niet in de buurt van het centrum.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet langs jullie huis? Dat heb ik wel, mochten ze hier naar de binnenstad willen komt een deel hier voorbij
Doet me denken aan die FOK!-meet in Den Haag, toen die avond alle ADO Hooligans zich op hetzelfde plein verzamelden als waar wij zaten , en de optocht langs / om het restaurant trok, waar wij zaten te etenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie ze langskomen, net als (dit jaar dan niet) de carnavalsoptocht. Soms wel leuk zo'n doorgaande weg. Maar hopelijk slaan ze hier over. De kneusjes van gisteravond sloegen ook al geen deuk in een pakje boter.
Denk ook dan Ahmed Marcouch niet heel vriendelijk en terughoudend zal reageren
Oeh...Ik zit/zat nogal eens in de trein 's avonds in de weekenden vanuit Amsterdam richting Arnhem. Dat was ook niet altijd even leuk (en veilig). Bierblikjes naar je hoofd van voetbal"fans", of, en dat was echt eng, een hele groep figuren die naar Qlimax in het Gelredome gingen. Op de een of andere manier heb ik geloof ik 4 jaar achtereen dat meegemaakt. De laatste keer ben ik blijven zitten naar Nijmegen en toen de trein weer terug genomen, het perron was te gevaarlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doet me denken aan die FOK!-meet in Den Haag, toen die avond alle ADO Hooligans zich op hetzelfde plein verzamelden als waar wij zaten , en de optocht langs / om het restaurant trok, waar wij zaten te eten
Haha mooiquote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is wat met die hooligans, iets anders is het niet. Primitiefjes die rellen en vechten helemaal top vinden. Heeft niets met corona, avondklok of vrijheid te maken, dat is gewoon een leuke aanleiding.
Jross gaat vanavond boerenkool stamppot maken. Met een Engels recept over Dutch cuisine. Dus. Ik zag al dat de rookworst in plakjes werd gebakken en er dan op werd gelegd...
Laat je Jross het recept volgen of leg je het nog uit? 😂quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is wat met die hooligans, iets anders is het niet. Primitiefjes die rellen en vechten helemaal top vinden. Heeft niets met corona, avondklok of vrijheid te maken, dat is gewoon een leuke aanleiding.
Jross gaat vanavond boerenkool stamppot maken. Met een Engels recept over Dutch cuisine. Dus. Ik zag al dat de rookworst in plakjes werd gebakken en er dan op werd gelegd...
Ben benieuwd!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Is da Dutch ja?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken dit. In de trein zitten met voetbal fans dus, niet dat Qlimax (wat is dat?). Maar voetbal fans is ook geen lolletje. Mob mentality. Gewoon in de coupé staan te zeiken en zo. In dit geval dus letterlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh...Ik zit/zat nogal eens in de trein 's avonds in de weekenden vanuit Amsterdam richting Arnhem. Dat was ook niet altijd even leuk (en veilig). Bierblikjes naar je hoofd van voetbal"fans", of, en dat was echt eng, een hele groep figuren die naar Qlimax in het Gelredome gingen. Op de een of andere manier heb ik geloof ik 4 jaar achtereen dat meegemaakt. De laatste keer ben ik blijven zitten naar Nijmegen en toen de trein weer terug genomen, het perron was te gevaarlijk
Hij zoekt het maar uit. Hij vond dat de gebakken rookworst de spekjes kon vervangen. Echt nie! En ik probeerde uit te leggen dat je rookworst kookt/verwarmt. Maar nee, het recept zegt bakken, dus het wordt bakken. Prima hoor. Ik laat het weten.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
Laat je Jross het recept volgen of leg je het nog uit? 😂
Alhoewel, het is vast (ook) een smakelijke versie. Laat je even weten?
Ga even een teststraat in de fik steken jij... doe wat nuttigs ipv alleen maar zitten klagen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om zich te beschermen natuurlijk tegen het 5G Vaccin.
Want tegen corona hoef je je niet te beschermen, 98% van de bevolking wordt er amper ziek van, niet eens een griepje, en de hoeveelheid mensen die dood gaat is zeker 100 keer minder dan wat de overheid rapporteert want die liegen allemaal, en het gaat allemaal om doden die al dood hadden gemoeten aan iets anders, dus heel deze lockdown is door hen aan ons opgeleg omdat zij hun grotere plannen willen doordrukken en onze onderdrukking eisen.
Hardcore takkeherrie waarbij je doorgesnoven binnen moet komen. De eerste keer heb ik m'n ogen uitgekeken om het gedrag. Jonge knullen en meiden, midden op het perron zitten poepen en pissenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken dit. In de trein zitten met voetbal fans dus, niet dat Qlimax (wat is dat?). Maar voetbal fans is ook geen lolletje. Mob mentality. Gewoon in de coupé staan te zeiken en zo. In dit geval dus letterlijk.
Ik heb om 19:00 een afspraak in de Noord-Oost polder om 1 meter te graven; ik doe 1 meter lengte, 1 meter diepte en 0.75 diep. Dan neemt iemand anders het over.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ga even een teststraat in de fik steken jij... doe wat nuttigs ipv alleen maar zitten klagen.
Ah!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Berucht pand aan de grote markt in Stad. Gebouwd door de familie Scholten, hun concern was een van de voorlopers van Honig.
Een bijeenkomst van drugsgebruikers die naar lage tonen luisteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken dit. In de trein zitten met voetbal fans dus, niet dat Qlimax (wat is dat?). Maar voetbal fans is ook geen lolletje. Mob mentality. Gewoon in de coupé staan te zeiken en zo. In dit geval dus letterlijk.
*meld* Bij die Griek ja, was interessant, zo vanaf de eerste verdiepingquote:Op maandag 25 januari 2021 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doet me denken aan die FOK!-meet in Den Haag, toen die avond alle ADO Hooligans zich op hetzelfde plein verzamelden als waar wij zaten , en de optocht langs / om het restaurant trok, waar wij zaten te eten
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit. Hij vond dat de gebakken rookworst de spekjes kon vervangen. Echt nie! En ik probeerde uit te leggen dat je rookworst kookt/verwarmt. Maar nee, het recept zegt bakken, dus het wordt bakken. Prima hoor. Ik laat het weten.
Als je moet, dan moet je?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hardcore takkeherrie waarbij je doorgesnoven binnen moet komen. De eerste keer heb ik m'n ogen uitgekeken om het gedrag. Jonge knullen en meiden, midden op het perron zitten poepen en pissen
Ik krijg nu associaties met macaroni met meegebakken smacquote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit. Hij vond dat de gebakken rookworst de spekjes kon vervangen. Echt nie! En ik probeerde uit te leggen dat je rookworst kookt/verwarmt. Maar nee, het recept zegt bakken, dus het wordt bakken. Prima hoor. Ik laat het weten.
Ik vind dit een mooie omschrijvingquote:Op maandag 25 januari 2021 16:03 schreef derLudolf het volgende:
Een bijeenkomst van drugsgebruikers die naar lage tonen luisteren.
Volgens meneer Den Boer van muziek van hardcore geen muziek. Muziek heeft maat, ritme en melodie. En melodie ontbreekt.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie omschrijving
Ik heb al door dat poepen en plassen een soort band vormt bij het type primitieveling.quote:
Je stelt je hierbij een kringspierbijeenkomst voor?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al door dat poepen en plassen een soort band vormt bij het type primitieveling.
Ja, ik was vanmorgen alleen even misselijk na de movicolon, maar dat is al weer weg.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik krijg nu associaties met macaroni met meegebakken smac
Ik neem aan dat je misselijkheid minder is? Want het is niet bepaald licht verteerbaar, wat hij gaat koken...
buiten een naaktstrand heb ik nog nog zoveel blote billen en piemels gezienquote:
Je weet het niet hé. Doorgesnoven en zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef fietsie het volgende:
Je stelt je hierbij een kringspierbijeenkomst voor?
Correctie. De tutti frutti pruimen van de AH zijn zeer matig. De pruimen die Lein meebracht waren wel lekker.quote:[b]Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Hij kon geen gedroogde pruimen vinden, dus heeft nu tutti frutti meeook goed.
Ik heb hier nog een bakje staan, doe er niets mee. Opsturen?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Correctie. De tutti frutti pruimen van de AH zijn zeer matig. De pruimen die Lein meebracht waren wel lekker.
Basics van beheersing van jezelf ja, zowel mentaal als fysiek flinke link tussenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al door dat poepen en plassen een soort band vormt bij het type primitieveling.
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Zo maakte mijn moeder het altijdquote:Op maandag 25 januari 2021 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik krijg nu associaties met macaroni met meegebakken smac
Kit randen zijn vaak oud en dan krijg je lekkage.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Nou verzekering gebeld en die zeiden dat we een loodgieter moesten bellen. Maar volgens de loodgieter is het 99% van de tijd het voegwerk in de douche, dat valt niet onder de verzekeringdus zelf maar eens gaan kijken.
Deze mensen stapten uit de trein, paar meisjes deden hun broek/kousen omlaag, door de hurken en poepen. Echt keek er naar en dacht heel veelquote:Op maandag 25 januari 2021 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof niet dat ik op een houseparty ooit meer dan een blote bast heb gezien. Ook niet toen ik met de trein ging. Al heb ik geloof ik wel eens op een perron geplast. Ook op de Coolsingel trouwens tijdens de Dance Parade. Ik heb niet het idee dat dat te maken heeft met de muziek maar eerder met het feit dat mensen bang zijn voor housers en de openbare toiletten ontoegankelijk maken.
nah, die verzendkosten zijn vast net zoveel als een zakje bij De Tuinen halen of zo. Jaja, Holland and Barrett geloof ikquote:Op maandag 25 januari 2021 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb hier nog een bakje staan, doe er niets mee. Opsturen?
De vorige bewoners hebben 6 jaar geleden de hele badkamer vernieuwd. Dus ben toch eerder bang dat ze iets stoms hebben gedaanquote:Op maandag 25 januari 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kit randen zijn vaak oud en dan krijg je lekkage.
Oei ja, maar dan is dat met die voegen ook niet heel plausibel eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De vorige bewoners hebben 6 jaar geleden de hele badkamer vernieuwd. Dus ben toch eerder bang dat ze iets stoms hebben gedaan
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt aannemelijk, alleen bij die voetbal hooligans deed de conducteur de deur op slot omdat ze de hele wc hadden onder gescheten een gepiest en het liep in plassen het tussenstuk in. Dus daarna was er idd geen toilet meer, maar daarvoor wisten ze al niet hoe je zo'n vernuftig ding gebruikt.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof niet dat ik op een houseparty ooit meer dan een blote bast heb gezien. Ook niet toen ik met de trein ging. Al heb ik geloof ik wel eens op een perron geplast. Ook op de Coolsingel trouwens tijdens de Dance Parade. Ik heb niet het idee dat dat te maken heeft met de muziek maar eerder met het feit dat mensen bang zijn voor housers en de openbare toiletten ontoegankelijk maken.
Ik las deze zin drie keer.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze mensen stapten uit de trein, paar meisjes deden hun broek/kousen omlaag, door de hurken en poepen. Echt keek er naar en dacht heel veel
Ja die! Ik zie nu dat dat recept gewoon helemaal geen spekjes heeftquote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
https://www.internationalcuisine.com/dutch-boerenkool-stamppot/ Deze toevallig?
Dan is het toch geen boerenkool?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja die! Ik zie nu dat dat recept gewoon helemaal geen spekjes heeft
Er is nergens een optie om te reageren en te melden dat het recept niet klopt, en dat de spekjes ontbreken en de rookworst gestoomd hoort te worden...quote:Op maandag 25 januari 2021 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
https://www.internationalcuisine.com/dutch-boerenkool-stamppot/ Deze toevallig?
beidenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las deze zin drie keer.
Dacht je heel veel?
Of dacht je "heel veel"?
Wat raar. Ik heb Ohra als verzekeraar.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Nou verzekering gebeld en die zeiden dat we een loodgieter moesten bellen. Maar volgens de loodgieter is het 99% van de tijd het voegwerk in de douche, dat valt niet onder de verzekeringdus zelf maar eens gaan kijken.
Ik ben nu net met Winx gestart, maar daarna ga ik toch ook maar naar Bridgeton, denk ik. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit te wachten tot ik Bridgeton kan kijken, maar de man des huizes moet alles eerst perfect instellen. Blijkbaar had ik geen dolby aanstaan of zo. Alsof ik verschil hoor. Ja, als je het me direct achter elkaar laat horen, maar zo valt het me echt niet op.
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef derLudolf het volgende:
Niemand getriggerd door de term Scholtenhuis overigensJawel hoor, ik weet best wat het was, en waarom we blij moeten zijn dat we een plaats waar mensen liever van het dak springen dan binnen blijven, niet meer hebben. Relschoppers of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ja dat is plan b.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei ja, maar dan is dat met die voegen ook niet heel plausibel eigenlijk
Kan je geen andere loodgieter proberen die misschien wel even wil komen kijken?
Dat. En volk wat eigenlijk een avondje rellen en matten wel leuk vindt, is natuurlijk al maandenlang ernstig gehinderd in het vinden van een gelegenheid. Dat is natuurlijk achterlijk enzo, maar ja, de mensheid is nu eenmaal vrij achterlijk. Vooral de soortgenoten met aanhangsel tussen de achterbenen en een leeftijd tussen de 15 en 35.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Isabeau het volgende:
quote:De Dierenbescherming, Deloitte, Eyes on Animals en slachterij Vion hebben samen een systeem voor cameratoezicht ontwikkeld. Vion installeert dit camerasysteem in de slachterijen in Nederland en Duitsland.
De afgelopen jaren hebben grote slachthuizen in Nederland cameratoezicht geïmplementeerd. Elke dag worden er honderden uren aan videobeelden gegenereerd. Hoewel het huidige cameratoezicht kan helpen bij het identificeren van problemen in de omgang met dieren, zijn er beperkingen. In de praktijk bekijken slachthuizen een willekeurige en beperkte selectie, waardoor veel misstanden ongezien blijven.
In reactie hierop ontwikkelden de Dierenbescherming, Deloitte, Eyes on Animals en slachterij Vion samen een innovatief cameratoezichtsysteem. De ontwikkelde videosoftware maakt gebruik van kunstmatige intelligentie om te monitoren hoe met dieren wordt omgegaan. Het systeem detecteert bewegingen van personen, dieren en objecten en hun interactie.
Algoritmes
Videofragmenten die (mogelijk) afwijken van het protocol van Vion met betrekking tot de omgang met dieren, worden automatisch geselecteerd door het algoritme van het systeem. Deze videofragmenten worden via het dashboard beschikbaar gesteld om te beoordelen. Dierenwelzijnsfunctionarissen van Vion kunnen op basis van de videofragmenten effectiever en gerichter maatregelen nemen.
“Steam” is toch niet bakken?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waardeloos recept. Ik ga ze schrijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah dat is wel interessant. Ik vind het van de zotte dat het überhaupt moet hoor, en ik denk dat er nog heel wat verbetering mogelijk is qua mentaliteit van het personeel (en dan bedoel ik niet enkel de mensen uit Roemenië en Polen geplukt) maar dit biedt wel mogelijkheden tot verbetering natuurlijkquote:
En dat in deze tijden.... ik noem het opruiingquote:Op maandag 25 januari 2021 18:10 schreef Myraela het volgende:
Mensen geen paniek, maar..,
Ik zie net een taart van Lof der Zoetheid op Instagram. We hebben dit nodig in ons leven. Begeef je allemaal kalm en rustig naar de uitgang.
Chai spiced cake, kokosmelk limoencurd, kokosfrosting en gemberjelly.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:47 schreef fietsie het volgende:
Enjoy, het is wel enorm vermakelijk; en de geruchtenmachine spreekt inmiddels over meerdere vervolgseizoenen
jij mag mijn stukjequote:Op maandag 25 januari 2021 18:10 schreef Myraela het volgende:
Ik zie net een taart van Lof der Zoetheid op Instagram. We hebben dit nodig in ons leven. Begeef je allemaal kalm en rustig naar de uitgang.
Dat zit lekker extra comfortabelquote:Op maandag 25 januari 2021 18:18 schreef Barreltje het volgende:
Tevens zit ik heerlijk op de bank te kijken hoe k vanavond een 3 hangen diner in elkaar knutselt
V: coquille op een chorizo mais bedje
H: gegrilde rundgebraad, met aardappels en gegrilde romaine sla
N: eton mess![]()
Na de taart vandaag morgen weer +5 kilo
‘Hangen’ is de toet?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:18 schreef Barreltje het volgende:
Tevens zit ik heerlijk op de bank te kijken hoe k vanavond een 3 hangen diner in elkaar knutselt
Tja, ten eerste heb ik op dit moment buiten niets te doen en ten tweede niets te verbergenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er is blijkbaar een grootscheepse controle gaande in de binnenstad.... dat is wat die roepers om vrijheid met hun sloopgedrag voor elkaar hebben gekregen.
Ik was het meest geschokt van de foto van de piano toen ik vanmorgen over de rellen las.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stationspiano in Eindhoven heeft het overleefd![]()
![]()
Min of meer dan... ik hoorde wat gewonde nootjes![]()
Als ik me de indeling van jouw huis goed herinner staat je bank op een plek van waar je de keuken niet kunt zien?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:18 schreef Barreltje het volgende:
Winx Club was volgens mij iets toen ik een begin-tiener was inderdaad. Ik heb er nooit wat van meegekregen, want ik mocht niet naar "de commerciële" kijkenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nu net met Winx gestart, maar daarna ga ik toch ook maar naar Bridgeton, denk ik. Ben wel benieuwd.
Winx is overigens wel okay, beetje tienerserie volgens mij. Maar stiekem kan ik daar wel van genieten.
Interessantquote:Op maandag 25 januari 2021 16:57 schreef Candaasje het volgende:
Ok, deurenstress gehad () nu bedenken welke handgreepjes ik wil.
Eenvoudig soepje vanavond hier. Want om 19 uur een lezing 'Vogel EHBO' van de studievereniging in Utrecht.
Ja, als je niet tegen een beetje pittig kan, dan ga je die niet lekker vinden. Ik zou eigenlijk geen sausjes zonder een beetje pit weten.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog specifieke tips voor smaakmakers/sausjes waar geen ui of knoflook in zit en die niet scherp zijn? (En dan bedoel ik niet 'niet heel scherp', maar gewoon echt niet scherp, want ik vind zo'n beetje alles scherp, ook als m'n vader en broertje zeggen dat het zoet is..).
Die saus van @:Myraela zal dan wel te scherp zijn denk ik?
Groesbeek ook al. Spannend.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Lees nu noodbevel in Nijmegen, Harderwijk en Groesbeek. Hier hoor ik wel harde knallen, maar ja, dat hoor ik wekelijks dus hopelijk niets aan de hand.
Mwa. Ik heb Winx Club als kind wel een paar keer gezien, maar niet echt. Was het eigenlijk alweer helemaal vergeten tot ik net wat plaatjes googlede. Ik hou gewoon van series met een beetje magie.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:08 schreef Tele6 het volgende:
Winx Club was volgens mij iets toen ik een begin-tiener was inderdaad. Ik heb er nooit wat van meegekregen, want ik mocht niet naar "de commerciële" kijken
Is het voor jou nostalgie?
Een sausje zonder een beetje pit is mayonaise? Ketchup? Geen oriental-aankopen iig.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als je niet tegen een beetje pittig kan, dan ga je die niet lekker vinden. Ik zou eigenlijk geen sausjes zonder een beetje pit weten.
Qua udon noodles merk ik niet zoveel verschil eigenlijk.
Van hun, ow yes!quote:Op maandag 25 januari 2021 18:10 schreef Myraela het volgende:
Dit is een simpele zoetzure saus, heb hem zelf niet op, maar als ik zo naar die ingrediënten kijk kan er niet zoveel mis mee zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 18:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Door jullie posts heb ik nu ook zin om bij amazing oriental te bestellen.
Ik zou alleen bij God niet weten wat ik daar zou moeten bestellen, dus ik ga zo jullie lijstjes nog een keer nalezen.
Nog specifieke tips voor smaakmakers/sausjes waar geen ui of knoflook in zit en die niet scherp zijn? (En dan bedoel ik niet 'niet heel scherp', maar gewoon echt niet scherp, want ik vind zo'n beetje alles scherp, ook als m'n vader en broertje zeggen dat het zoet is..).
Die saus van @:Myraela zal dan wel te scherp zijn denk ik?
En als ik udon noodles wil, nog tips voor een merk of zijn ze allemaal lekker?
En als alternatief voor yumyum noodles van de Appie dus Nissin noodles?
En welke sojasaus of ketjap moet ik kiezen daar?
Ik moet even gaan avondeten geloof ik, voor ik die hele webshop in m'n online kar mik.
Enige die hier aan het rellen was in het durp was de noodopvang dat mijn kind de laatste drie uur alleen was en ze alleen daarvoor moest blijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:15 schreef Aure het volgende:
Er zijn ook echt wel zoetzure sausjes bij oriental hoorik zal eens kijken of ik wat op de webshop kan vinden
Hier ook veel politie op de been trouwens. Er waren allemaal oproepen op de socials om hier te gaan rellen, maar tot nu toe weet de politie het de kop in te drukken
quote:Op maandag 25 januari 2021 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige die hier aan het rellen was in het durp was de noodopvang dat mijn kind de laatste drie uur alleen was en ze alleen daarvoor moest blijven
Ja, jammer voor je man
Ja als het haar hobby is dan zou ze het wat enthousiaster doen denk ikquote:
Oh, die klinkt wel lekker!! Thanks.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit is een simpele zoetzure saus, heb hem zelf niet op, maar als ik zo naar die ingrediënten kijk kan er niet zoveel mis mee zijn
https://www.orientalwebsh(...)eet-sour-sauce-295ml
Ik zou deze met gefrituurde snacks ofzo eten denk ik, loempia, pasteitje, zulks.
Qua ketjap verschillen de meningen altijd enorm. Mijn vader is helemaal team Bango. Ik gebruik altijd kaki tiga.
Mij mogen ze ook controleren, maar die agenten hebben vast wat beters te doen. Dit is allemaal zo onnodig. En natuurlijk koren op de molen van de complotdenkers Want Hun Vrijheid *huilhuil*quote:Op maandag 25 januari 2021 19:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, ten eerste heb ik op dit moment buiten niets te doen en ten tweede niets te verbergenWat is het probleem?
Ik snap hun liveblog niet. Ik zie niks, behalve dat er iets mis is met m'n cookie-instellingen ongeacht wat ik doe met die instellingen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Van Omroep Gelderland deze tekst: Ook in Groesbeek is veel politie aanwezig.
En dan dit plaatje erbij![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik ook. Dus extra blij toen ik het filmpje vond met levende pianoquote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was het meest geschokt van de foto van de piano toen ik vanmorgen over de rellen las.
Vijf minuten te laat maar, tandenpoetsen komt morgen wel weer voor een keerquote:
Dat valt me nog meequote:Op maandag 25 januari 2021 19:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Vijf minuten te laat maar, tandenpoetsen komt morgen wel weer voor een keer
Levende piano?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Dus extra blij toen ik het filmpje vond met levende piano
Heeft een rare update manier. Je moet ergens een heel klein vinkje aanzetten, dan krijg je updates.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap hun liveblog niet. Ik zie niks, behalve dat er iets mis is met m'n cookie-instellingen ongeacht wat ik doe met die instellingen.
Stationspiano Eindhoven was gisteren vernieldquote:
Assholesquote:Op maandag 25 januari 2021 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stationspiano Eindhoven was gisteren vernield![]()
Vandaag filmpje met pianist: piano doet het nogMin of meer.
Waar?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft een rare update manier. Je moet ergens een heel klein vinkje aanzetten, dan krijg je updates.
De lekkage zelf valt dan niet onder de verzekering. De gevolgschade vaak wel. Schade veroorzaakt door leiding/drinkwater. Hemelwater en grondwater schade zijn vaak uitgesloten.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Als de lekkage komt door slechte voegen of kitwerk is dit ook vrijwel altijd uitgeslotenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
De lekkage zelf valt dan niet onder de verzekering. De gevolgschade vaak wel. Schade veroorzaakt door leiding/drinkwater. Hemelwater en grondwater schade zijn vaak uitgesloten.
Ditquote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als de lekkage komt door slechte voegen of kitwerk is dit ook vrijwel altijd uitgesloten
Wanneer je in het liveblog staat, zie je een vakje met een belletje rechts op de pagina, op dezelfde hoogte als laatst bijgewerkt. Er is een vastgezet bericht met belangrijkste nieuws, en dan daaronder komen de updatesquote:Op maandag 25 januari 2021 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb alle vinkjes aangevinkt die ik kan aanvinken in hun cookiemenu. Misschien zijn het m'n browserinstellingen maar ik snap het niet.
Als er 2 dienders zijn is dat 100% meer inzet.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Van Omroep Gelderland deze tekst: Ook in Groesbeek is veel politie aanwezig.
En dan dit plaatje erbij![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik ook dat belletje niet kan zienquote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer je in het liveblog staat, zie je een vakje met een belletje rechts op de pagina, op dezelfde hoogte als laatst bijgewerkt. Er is een vastgezet bericht met belangrijkste nieuws, en dan daaronder komen de updates
Staat dat er dan duidelijk in? Dus leidingbreuk wel, doorlekken niet?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als de lekkage komt door slechte voegen of kitwerk is dit ook vrijwel altijd uitgesloten
Als het komt door gebrek aan onderhoud, zoals dat, wordt het vaak niet gedekt door verzekeraarquote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Staat dat er dan duidelijk in? Dus leidingbreuk wel, doorlekken niet?
De oorzaak wordt niet vergoed. Maar de vervolgschade, lees behang en verf vaak wel. Tenzij duidelijk uitgesloten.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het komt door gebrek aan onderhoud, zoals dat, wordt het vaak niet gedekt door verzekeraar
Neeee, ABC ketjap. Vindt RobinOok ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, die klinkt wel lekker!! Thanks.
En even de ketjap's opzoeken allebei.
Oh zo, ja dat zou goed kunnenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
De oorzaak wordt niet vergoed. Maar de vervolgschade, lees behang en verf vaak wel. Tenzij duidelijk uitgesloten.
Het goed en nogmaals lezen van de polis kan een boel geld opleveren voor herstel weet ik na de lekkage hier.
De schade is volledig vergoed. Het vervangen van de doorgeroeste waterleiding was wel eigen rekening.
Vervolg schade wordt dus niet gedekt als de oorzaak niet gedekt is.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
De oorzaak wordt niet vergoed. Maar de vervolgschade, lees behang en verf vaak wel. Tenzij duidelijk uitgesloten.
Het goed en nogmaals lezen van de polis kan een boel geld opleveren voor herstel weet ik na de lekkage hier.
De schade is volledig vergoed. Het vervangen van de doorgeroeste waterleiding was wel eigen rekening.
Waar doe je die sesamdressing op/over?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neeee, ABC ketjap. Vindt RobinOok ook.
En kewpie heeft een sesamdressing die we mogen. Zwarte bonensaus en oestersaus van Lee Kum Kee volgens mij ook.
Tjins toko en Adian Fpodlovers zijn ook prima trouwens.
Pokebowl, salades, misschien sushi.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar doe je die sesamdressing op/over?
Het is een inloopdouchequote:Op maandag 25 januari 2021 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik weet niet precies waar je lekkage had, Sarabi, maar als het van onder je douchebak/bad vandaan komt en het is een ouwe, kan het ook zijn dat hij bij de afvoer is begonnen te roesten. Dat deed die bij mijn ouders. Dan is het email waar de afvoer zit niet meer goed genoeg en lekt het daar. We konden het zien toen we het rvs putje losschroefden, dan zie je de randen van het email.
Goeie, ga ik eens opsnorrenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Pokebowl, salades, misschien sushi.
Inderdaad, dat sowieso.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat zou goed kunnen
Goed polis lezen is altijd een goed idee ja. Verzekeraars schrijven het graag niet heel duidelijk op in je voordeel
Oh ja, goeie. Koos mag nog een keer voor mij aan de kookquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Barreltje het volgende:
Zo... verjaardagsdiner op![]()
K. mag blijven
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Barreltje het volgende:
K. mag blijven
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Barreltje het volgende:
K. mag blijven
We mochten niet speculeren over haar jaarringen?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
(wist niet of je in het openbaar gefeliciteerd wilde worden)
24 zeiden ze vandaag op werk.. ik ga er voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
We mochten niet speculeren over haar jaarringen?
Ik denk dat je in staat bent dat over de buhne te krijgen jaquote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
24 zeiden ze vandaag op werk.. ik ga er voor.
Oh, die ABC ketjap ook opzoeken dan!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neeee, ABC ketjap. Vindt RobinOok ook.
En kewpie heeft een sesamdressing die we mogen. Zwarte bonensaus en oestersaus van Lee Kum Kee volgens mij ook.
Tjins toko en Adian Fpodlovers zijn ook prima trouwens.
Helpt het je ook niet om de bonen eerst goed af te spoelen?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, die ABC ketjap ook opzoeken dan!
Ahh ja de kewpie sesamdressing ken ik! Die halen m'n ouders altijd bij de visboer, maar die verkopen ze daar dus ook.. die is echt lekker!!
Bonen kan ik ook niet goed tegen en allergisch voor schaal- en schelpdierenecht super handig. Maar de kewpie suggestie ben ik heel blij mee, kan ik die eindelijk zelf eens halen ipv bij m'n ouders leuren!
@:Barreltje gefeliciteerd!!
Helpt wel inderdaad, al verschilt het per bonensoort hoeveel last er dan nog overblijft. Afgespoelde canneloni bonen gaan goed, afgespoelde kidneybonen heb ik wel nog last van. Vind die laatste juist lekker, dus die eet ik nog wel eens als ik geen afspraken heb die dag of de dag erna. Maar in een saus kan ik ze natuurlijk niet meer afspoelen dus dat wordt m denk ik nietquote:Op maandag 25 januari 2021 21:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Helpt het je ook niet om de bonen eerst goed af te spoelen?
Huuuu.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Ik was net begonnen met koken. En toen dunschilde ik mijn pinknagel er af. Dat was pijnlijk en bloedde als een rund. Zuster Lein gaf instructies zodat zuster J het kon verzorgen. En nu doet het alleen nog zeer. En mijn darmen zijn van slag door de adrenaline
Oh bah, da's pijnlijk. Mak an dusquote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Ik was net begonnen met koken. En toen dunschilde ik mijn pinknagel er af. Dat was pijnlijk en bloedde als een rund. Zuster Lein gaf instructies zodat zuster J het kon verzorgen. En nu doet het alleen nog zeer. En mijn darmen zijn van slag door de adrenaline
Ik zie nu J voor me met zit op zijn hoofd:quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Autjs...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja! Ik stond ook echt de hele tijd zo te hupsen als een kleuter die moet plassen. Iew iew iew iew. Ik ging maar gewoon door met koken tot J thuis was want dan had ik iets te doen.quote:
Hm, bummer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helpt wel inderdaad, al verschilt het per bonensoort hoeveel last er dan nog overblijft. Afgespoelde canneloni bonen gaan goed, afgespoelde kidneybonen heb ik wel nog last van. Vind die laatste juist lekker, dus die eet ik nog wel eens als ik geen afspraken heb die dag of de dag erna. Maar in een saus kan ik ze natuurlijk niet meer afspoelen dus dat wordt m denk ik niet
@:Lucky_Strike auw!! En irritant van meteen van slag zijnde darmen ook, dubbel kut!
Awwquote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Autjs...
Oh inzake feite voor @:Tele6 : (wilde) vogels kunnen door stress cortisol aanmaken (ja ok dat doen wij ook), maar zijn zodanig gevoelig voor corticosteroïden dat het hun immuunsysteem al snel plat legt. Daardoor zijn ze dan extra vatbaar voor schimmelinfecties. En kunnen dus na keurig te zijn geopereerd aan een gebroken poot alsnog hartstikke dood gaan door zo'n schimmel.
In het kader van hormonen en dat ze niet altijd handig zijn
Gewoon echt je hele nagelquote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hahahahaha dat hupsen herken ik wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja! Ik stond ook echt de hele tijd zo te hupsen als een kleuter die moet plassen. Iew iew iew iew. Ik ging maar gewoon door met koken tot J thuis was want dan had ik iets te doen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:57 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd Barrel!![]()
Lezing was wel interessant. Moest wel grinniken toen de docent opeens bedacht dat ze nu als de wiedeweerga de auto in moest vanwege de avondklok![]()
Maar als je dan een beetje tussen de regels hoort wat ze allemaal al leren in de eerste jaren, ook qua praktijk/ hanteren dieren, dan baal ik natuurlijk driedubbel van die klote lotings/toelatingsprocedure hier in NLNiet dat ik spijt heb van Antwerpen, maar nouja, toch bleuh
![]()
Ja, maar is wel te voorkomen met goede AB/medicatiequote:
Vogels zijn stoer. Je zou het niet zeggen voor wat fluffy veertjes en vooral veel lucht, maar stoer.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, maar is wel te voorkomen met goede AB/medicatie
En ik moet wel zeggen, de andere helft van de lezing ging over het veilig kunnen hanteren van vogels. Handdoeken, handschoenen (roofvogels) en veiligheidsbrillen (watervogels zoals reigers) kwamen voorbij. Oh en ganzen die je graag onder poepen/plassen.
Dus ik moet zeggen... het zijn ook wel gevederde dinosauriërs
Ik durf niet te kijken. Een eind.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahahaha dat hupsen herken ik wel.![]()
Is ie er helemaal af?
Het is maar goed dat ik de context weetquote:Op maandag 25 januari 2021 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Note to self: indien gewonde vogel gevonden, advies vragen in cul slowchat.
Ik dacht meer aan bloedwijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu J voor me met zit op zijn hoofd:
[ afbeelding ]
Klinkt tofquote:Op maandag 25 januari 2021 21:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, maar is wel te voorkomen met goede AB/medicatie
En ik moet wel zeggen, de andere helft van de lezing ging over het veilig kunnen hanteren van vogels. Handdoeken, handschoenen (roofvogels) en veiligheidsbrillen (watervogels zoals reigers) kwamen voorbij. Oh en ganzen die je graag onder poepen/plassen.
Dus ik moet zeggen... het zijn ook wel gevederde dinosauriërs
quote:
Ja die gaan dus voor je ogenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt tof
Er vliegen hier best vaak reigers door de tuin. Net pterodactyls
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef Barreltje het volgende:
K. mag blijven
Au! Gelukkig je nagel, dat komt snel goedquote:Op maandag 25 januari 2021 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
HUuuuuquote:Op maandag 25 januari 2021 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken. Een eind.
Oeh, heb je het linkje naar de soep voor mij, aub?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:22 schreef Myraela het volgende:
Oriental bestelling geplaatst.Ik heb er nog wat steranijs en gedroogde paddenstoelen bij gedaan zodat ik de soep der soepen van @:minilot weer een keer kan maken.
Lekker bezigquote:Op maandag 25 januari 2021 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net vorige week het allerlaatste stukje blauwe teennagel er af geknipt
Ik hoop wel dat de pinknagel mooi terug groeit. Ik heb heel mooie nagels. Dat hou ik graag zo.
Gewoon es wat verschillende ketjaps proberen en kijken wat je zelf lekker vindtquote:Op maandag 25 januari 2021 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, die ABC ketjap ook opzoeken dan!
Ahh ja de kewpie sesamdressing ken ik! Die halen m'n ouders altijd bij de visboer, maar die verkopen ze daar dus ook.. die is echt lekker!!
Bonen kan ik ook niet goed tegen en allergisch voor schaal- en schelpdierenecht super handig. Maar de kewpie suggestie ben ik heel blij mee, kan ik die eindelijk zelf eens halen ipv bij m'n ouders leuren!
@:Barreltje gefeliciteerd!!
*zich aangesproken voelt*quote:Op maandag 25 januari 2021 23:13 schreef fietsie het volgende:
OK, nu is er een kenner: Ketjap Asin, "is dat er niet meer" ?
Ik kreeg van de toko mevrouw een verhaal over dat ze het niet meer kon inkopen en toen snapte ik het niet meer.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*zich aangesproken voelt*
Paar maanden geleden nog wel, ik heb het sindsdien in huis.
Hier stond/staat het gewoon in de supermarkt.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg van de toko mevrouw een verhaal over dat ze het niet meer kon inkopen en toen snapte ik het niet meer.
Yup, hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier stond/staat het gewoon in de supermarkt.
Hier een handje voor rotterdam.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 06:48 schreef borisz het volgende:
De rellen in Haarlem waren dus een blok van mijn flat af. Ik woon op 1 hoog en kreeg er live weinig van mee. Online zie je de beelden natuurlijk wel.
Yes, dat is deze: http://www.theppk.com/2011/10/mushroom-hot-pot/quote:Op maandag 25 januari 2021 22:08 schreef Yinny het volgende:
Oeh, heb je het linkje naar de soep voor mij, aub?
Zou het niet doet, Peter R frustratiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier een handje voor rotterdam.
Niet thuis... dus vooral online gekeken... maar wel heel dichtbij ineens.
Begrijp net van collega’s dat ik ook even jinek terug moet kijken...
Ik moet ook nog 5 webinars.. liefst voor morgen... ik twijfel sowieso nogquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou het niet doet, Peter R frustratie
Gewoon op double speedquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 5 webinars.. liefst voor morgen... ik twijfel sowieso nog
Ik ben gelukkig van het merendeel van die meetings afquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon op double speed
Gisteren 10 uur in meets gezeten... Vandaag 2 uur, iets meer verdeling zou fijner zijn.
Vandaag wel lekker veel schrijfwerk en gelukkig veel zin in.
Het ken toch maar meezitten soms
ik zat nog even door jouw oestersauslijstje heen te snuffelen..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon op double speed
Gisteren 10 uur in meets gezeten... Vandaag 2 uur, iets meer verdeling zou fijner zijn.
Vandaag wel lekker veel schrijfwerk en gelukkig veel zin in.
Het ken toch maar meezitten soms
Tags aanpassen naar: [img=400]xxx[/img]quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
kan ik de plaatjes ook downsizen trouwens?
nu is het wel heel veel oestersaus
heldquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tags aanpassen naar: [ [url=xxx]afbeelding[/url] ]
Hmm dan ga ik eerst mn 5 webinars maar even kijken :Squote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Geloof niet dat ik een rustig weekje krijg als ik 'm mails bekijk.
En ik zou Jinek niet terugkijken, wat Gjoel zegt, P R. overload.. Hij heeft altijd alles voorspeld, weet waarom iets is en hoe het opgelost moet worden. Makkelijk roepen aan de kant
Hoever ben je al met de The One Spreadsheet?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Pijn. Stom.
Ik ga geen rellen of gesprekken er over terugkijken. Ik geloof het wel. Ik wil niets met die lui te maken hebben. Ik zit wat dit soort dingen betreft graag in een mentaal hutje op de hei.
Als ik een beetje normaal kan typen, maak ik weer een deel van mijn grote klus af vandaag (the one spreadsheet). Zin in.
Zo'n 75-80%quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoever ben je al met de The One Spreadsheet?
Wat houdt Azure in in dit geval?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig van het merendeel van die meetings afHet project is nu zo goed als klaar, maar er komen hier en daar nog wat kleine losse eindjes boven drijven. En ik kan me gaan richten op nieuwe dingen
Azure
Datawarehousing
PowerBI
Wat heeft hij voorspeld?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Geloof niet dat ik een rustig weekje krijg als ik 'm mails bekijk.
En ik zou Jinek niet terugkijken, wat Gjoel zegt, P R. overload.. Hij heeft altijd alles voorspeld, weet waarom iets is en hoe het opgelost moet worden. Makkelijk roepen aan de kant
waarschijnlijk dat het uit de hand zou gaan lopen..quote:
Azure is de grote wolk van Microsoft.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat houdt Azure in in dit geval?
Ik weet wat van gezondheids IT technische shizzle momenteel, maar verder technisch blanco hier
Nou, dat is idd wel echt een top voorspelling meneer de Vriesquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat het uit de hand zou gaan lopen..
nahja.. dat deed ik ook al weken geleden...
en steeds vaker ook...
Ahaquote:
Dat is toch wel vrij regelmatig zo...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, dat is idd wel echt een top voorspelling meneer de Vries![]()
Kerst is verplaatst naar Pasen in mijn familie, maar zal wel oogstfeestentijd worden als ik alles zo zie gebeurenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Kerstmis is gewoon pas een maand geleden. Het voelt echt als veel langer.
Goed voornemen voor elke dag tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dat vandaag maar een betere dag mag zijn dan gisteren.
Bedankt voor deze realisatiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Kerstmis is gewoon pas een maand geleden. Het voelt echt als veel langer.
Haha ik zag dit niet meer, maar dat is er nog hoor. Ook bij amazing oriental en volgens mij verkoopt appie het inderdaad ook gewoon van conimex ofzo. Maar die zou ik dan niet zo snel kopen.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:13 schreef fietsie het volgende:
OK, nu is er een kenner: Ketjap Asin, "is dat er niet meer" ?
Gebruik jij dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ik zag dit niet meer, maar dat is er nog hoor. Ook bij amazing oriental en volgens mij verkoopt appie het inderdaad ook gewoon van conimex ofzo. Maar die zou ik dan niet zo snel kopen.
Beetje spuitelf wel dit
Nee ik gebruik het zelf nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebruik jij dat?
Ik heb alleen Kikkoman en black soy sauce in huis qua zoute handel
Wij gebruiken Azure als integratieplatform en zometeen ook als dataplatform. En zoals Z al zei: het is de grote MS internetwolk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat houdt Azure in in dit geval?
Ik weet wat van gezondheids IT technische shizzle momenteel, maar verder technisch blanco hier
Ja daar heb ik wel zin in!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:45 schreef Myraela het volgende:
En eerst nog wat maanden waarin het weer hopelijk wat beter gaat zijn. En we lekker vanuit de tuin kunnen werken.
Nou...lente, zo'n zin in.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel zin in!![]()
Ik kijk echt zo hard uit naar de lente
Urgh mn levenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit te wachten tot ik Bridgeton kan kijken, maar de man des huizes moet alles eerst perfect instellen. Blijkbaar had ik geen dolby aanstaan of zo. Alsof ik verschil hoor. Ja, als je het me direct achter elkaar laat horen, maar zo valt het me echt niet op.
Wat is een integratieplatform?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij gebruiken Azure als integratieplatform en zometeen ook als dataplatform. En zoals Z al zei: het is de grote MS internetwolk.
Ben jij ook getrouwd met Koos?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Urgh mn levenen het misprijzend kijken als ik een muziekje of serietje op mn laptop kijk
Ja he? Was ook 'druk' tijdens de lunchwandeling op straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou...lente, zo'n zin in.
Gisteren was het zo'n mooie dag. Gewandeld in het zonnetje. Had eigenlijk de ereader mee moeten nemen, dan was ik lekker op een bankje gaan zitten lezen. En later kon de balkondeur best een tijd open. Maar het werd ook meteen heel koud toen de zon weg was.
Dat zag ik ook tijdens lunchtijd, daarom wat later gegaan. Woon hier aan een hondenuitlaatveld met een wandelpad naar een ander deel. Was haast file lopen om een uur of 13quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja he? Was ook 'druk' tijdens de lunchwandeling op straat.
Ik heb een aantal collega's die zo'n booking meteen afzeggen. Daar staat ook een blok in de agenda. Je moet van hele goede huize komen wanneer je daar door heen mag. En da's ook logisch. Onze HK collega's lunchen vaak al om 11-11.30 en beginnen dan om 12 uur met de middag meetingsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:
Hier regende het gisteravond ijs dus werd er niet gewandeld, en nu is er weer een meeting door mn pauze heengeboekt
Hoezo jammer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier was het gisterenavond tijdens het wandelen juist erg drukbeetje jammer.
Dan werk jij zeker weten niet in een ziekenhuisquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal collega's die zo'n booking meteen afzeggen. Daar staat ook een blok in de agenda. Je moet van hele goede huize komen wanneer je daar door heen mag. En da's ook logisch. Onze HK collega's lunchen vaak al om 11-11.30 en beginnen dan om 12 uur met de middag meetings
Tuurlijk maar liever niet waar/wanneer ik wandelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo jammer?
Vind het wel fijn dat mensen beetje bewegen ondanks alle omstandigheden
Nee, verre vanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan werk jij zeker weten niet in een ziekenhuis
Ja ok, truequote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk maar liever niet waar/wanneer ik wandel![]()
De hele tijd mensen inhalen of ingehaald worden is niet mijn idee van relaxed wandelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm wilde veel doen vandaag maar m'n gedachten zijn er niet bij.Ahw, sterkte, hopelijk een betere uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Troponine toevallig? Werd in het UMCU erg veel op geprikt in opsporing van (stille) hartinfarcten, maar het is natuurlijk maar één van vele enzymes)
Hmm wilde veel doen vandaag maar m'n gedachten zijn er niet bij.Bah, sterkte. FIjn dat ze 'm goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
#jesuisdatquote:
Hmm wilde veel doen vandaag maar m'n gedachten zijn er niet bij.Ai, eng. Sterkte met vinden van afleiding. En ik duim natuurlijk dat ze er snel achter zijn van de hoe en de wat en dan vlot kunnen fixen en dan iedereen weer veilig thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hmm wilde veel doen vandaag maar m'n gedachten zijn er niet bij.Oh zorgelijk?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke prik bedoel je en waarom? Covid-vaccinatie?
Ja, ik vind dat ook frappant. Wij wonen pas een maand in dit huis, voelt als veel langer...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:47 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |