Ongeveer eeuwig in de koelkastquote:Op maandag 25 januari 2021 13:57 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit miso gekocht. Hoe lang blijft dat goed als ik zo'n bakje koop?
Ik heb gele, want lekker veelzijdig inzetbaarquote:
Ik vond op Amazing Oriental een kopje 'Airfryer snacks', daar werd ik enthousaist van maar aanbod viel tegen.quote:
Wat fijn zeg!quote:Op maandag 25 januari 2021 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTosti's op
Lunchwandeling gehad
(en wat een weertje
). Nu weer keihard aan de slag om een ontwerp te maken voor nieuwe functionaliteit
Had ik al gezegd dat ik mijn huidige baan echt geweldig vind?
Yes deze heb ikquote:Op maandag 25 januari 2021 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
ABC Ketjap. Er zou geen andere mogen bestaan. Miso en mirin want daar is Yotam fan van. Koreaanse barbecuesaus/marinade want fascinerend. Kewpie sesammayodressingspul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Loempia's kunnen vast wel?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond op Amazing Oriental een kopje 'Airfryer snacks', daar werd ik enthousaist van maar aanbod viel tegen.
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!Klinkt zoveel fijner dan je vorige baan.
[..]
Yes deze heb ik
Die ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat
Waar eet je dit bij?
Ik eet regelmatig heel matig als lunch, had vandaag opwarm Indiaas.
Fikte mijn werkkamer uit erna![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Doe ik door wokgroenten, rijst- en noedelgerechten, macaroni zelfs. Is niet zo pittig maar wel iets minder zoet. Heel lekker!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit!
Waar eet je dit bij?
Ik eet regelmatig heel matig als lunch, had vandaag opwarm Indiaas.
Fikte mijn werkkamer uit erna![]()
Klinkt wel goed als dipsausjequote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Doe ik door wokgroenten, rijst- en noedelgerechten, macaroni zelfs. Is niet zo pittig maar wel iets minder zoet. Heel lekker!
Indiaas is ook al een fantastische lunch!
Mijn man heeft de vorige keer heel veel kroepoek besteld om zelf te bakkenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nog niet aan de 39 euro, waren we al klaar met tips voor Oriental?
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!Klinkt zoveel fijner dan je vorige baan.
[..]
Yes deze heb ik
Ik vind tomatensoep met panini ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lunchen jullie allemaal lekker trouwens. Ik vond mijn gevulde tomatensoep met panini al heel wat![]()
Ik heb de zoete ketjap van ABC. Gewoon om mee te koken, door babi ketjap enzo. Af en toe als dipsaus bij gyoza ofzo want al dat lekkere spul van jullie mag ik niet.Spoilers!
Petjel-saus? Ipv satehsaus gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Oestersausquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef Myraela het volgende:
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Groningen wordt ook gezellig vanavond schijnt... Het Scholtenhuis herbouwen zal wel niet lukken voor vanavond
Deed ik ook.. superlekkerquote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn man heeft de vorige keer heel veel kroepoek besteld om zelf te bakken
Hier op het verlanglijstje ook double deluxe soysauce Lee Kum keequote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Oestersaus
Bamboescheuten
Jasmijnthee
Zwarte sojasaus Pearl River Sauce, eventueel met mushrooms
Udon noodles
Sesamolie, goeie smaakvolle
Hoanh thanh wan tan bouillonblokjes
Thaise currypasta
Tteokbokki
Gochujang
Oh echt? gelukkig woon ik niet in het centrumquote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.
Je zit toch zo aan de ¤39,-?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb gewoon al teveel in huis.Misschien maar kijken of ik ergens die crispy chili oil en miso pasta kan bestellen met een lager bestelbedrag om geen verzendkosten te betalen. Of verzendkosten betalen natuurlijk, maar daar heb ik altijd een hekel aan.
Ik heb altijd de vierde van boven, want veel oesters erinquote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier op het verlanglijstje ook double deluxe soysauce Lee Kum kee
Gewoon sojasaus op zich.. maar wel echt heel lekker
sesamolie staat er altijd bij.
Oestersaus van lee Kum kee (daar zit daadwerkelijk oesters in)
en ik moest mocht mee bestellen van iemand hier..
Ik heb het meeste gewoon nog in huis. Ik zou het kunnen opvullen met dimsum, maar dat schiet het doel voorbij, want voor diepvries moet je altijd betalen.quote:
https://www.gelderlander.(...)ndernemers~a0e797f0/quote:Op maandag 25 januari 2021 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh echt? gelukkig woon ik niet in het centrum
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nijmegen ook. En de vaste kern van Nec (of nac, ik vergeet dat altijd) ook geen lieverdjes willen "hun" ondernemers gaan beschermen. "Lief" natuurlijk, maar dan heb je dus 3 partijen..externe hooligans, interne hooligans en dan ook nog de politie.
En vast geen glaasjes waterquote:Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?
Of willen ze hun dealers beschermen?Heel wat van die figuren schijnen het nodige te hebben geconsumeerd...
Goeie kokosmelk dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het meeste gewoon nog in huis. Ik zou het kunnen opvullen met dimsum, maar dat schiet het doel voorbij, want voor diepvries moet je altijd betalen.
Ben benieuwd, zou wel leuk zijn als die hooligans eens in een goed daglicht kwamenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)ndernemers~a0e797f0/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef derLudolf het volgende:
Niemand getriggerd door de term Scholtenhuis overigensNooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een plaats?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Om zich te beschermen natuurlijk tegen het 5G Vaccin.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dezelfde ondernemers waar vanavond de ruiten van gaan sneuvelen?
Of willen ze hun dealers beschermen?Heel wat van die figuren schijnen het nodige te hebben geconsumeerd...
Beter als ze het licht uit de ogen wordt geknuppeld door wat ME'ersquote:Op maandag 25 januari 2021 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zou wel leuk zijn als die hooligans eens in een goed daglicht kwamen
Oeh, kokosmelk is nog wel een goede.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:37 schreef Molo het volgende:
Goeie kokosmelk dan?![]()
Chinees nieuwjaar hapjes?
Ahja.. goed puntquote:Op maandag 25 januari 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb altijd de vierde van boven, want veel oesters erin![]()
https://www.aziatische-ingredienten.nl/oestersaus/
Oh, bedenk me nu dat Myraela natuurlijk vegetarisch eet meestal, oeps
Berucht pand aan de grote markt in Stad. Gebouwd door de familie Scholten, hun concern was een van de voorlopers van Honig.quote:
En de laatste...de virologen die de waarheid (whatever) willen vertellen worden vermoord. Je reinste james bond en zoquote:Op maandag 25 januari 2021 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om zich te beschermen natuurlijk tegen het 5G Vaccin.
Want tegen corona hoef je je niet te beschermen, 98% van de bevolking wordt er amper ziek van, niet eens een griepje, en de hoeveelheid mensen die dood gaat is zeker 100 keer minder dan wat de overheid rapporteert want die liegen allemaal, en het gaat allemaal om doden die al dood hadden gemoeten aan iets anders, dus heel deze lockdown is door hen aan ons opgeleg omdat zij hun grotere plannen willen doordrukken en onze onderdrukking eisen.
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter als ze het licht uit de ogen wordt geknuppeld door wat ME'ers
Hoeven ze niet langs jullie huis? Dat heb ik wel, mochten ze hier naar de binnenstad willen komt een deel hier voorbijquote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.
Daar sta jij toch boven Kaatje, letterlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeven ze niet langs jullie huis? Dat heb ik wel, mochten ze hier naar de binnenstad willen komt een deel hier voorbij
Oh zo. We gaan het zien. Dacht dat dat ongeveer hetzelfde slag volk was...quote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee man onze hooligans gaan de stad beschermen! Beetje knokken met die virusgekkies, ik mag het wel.
Een ethische oplossing is niet effectief... Een effectieve oplossing is iets minder ethisch te verantwoorden.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zit met dat rellen met 1 ding in mijn maag; mijn verstand -begrijpt- dat er zoiets als een rechtstaat is, maar mijn ethische-engine vind het onaanvaardbaar wanneer het OM de politie en ME gaat beoordelen en veroordelen. Ik denk dat in dit geval een geweldsinstructie: " Alles mag, tot vanavond zo laat ", voor mijn -gevoel- wel prima is. Alleen dat vind mn verstand dan weer geen goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |