Ach, ondertussen kan dan alvast iemand anders waar ze afspraken mee gemaakt heeft qua verplaatsingen de stok alvast ophalen....quote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat vreselijk! Zo'n noodzakelijke ov-reis en dan gewoon een powerbank vergeten.
Toch niet na de avondklok ehquote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ondertussen kan dan alvast iemand anders waar ze afspraken mee gemaakt heeft qua verplaatsingen de stok alvast ophalen....
Ik iig niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ondertussen kan dan alvast iemand anders waar ze afspraken mee gemaakt heeft qua verplaatsingen de stok alvast ophalen....
Heeft diegene wel al een mooie stok om mee te rellenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch niet na de avondklok eh
Zou wel fraai zijn als de trein vertraging heeft tot na 21 uurquote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch niet na de avondklok eh
Ik ben thuis, foto's komen er zo aan.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou wel fraai zijn als de trein vertraging heeft tot na 21 uur
Happy huntingSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik overigens niet getrokken. Ik stond om vier uur al naast m'n bed en om 7 over 5 op t station. Als ik op de terugweg van het plaatsen vertraging had opgelopen had ik @Rob gebeld om me thuis te brengen. Ik vind treinreizen geweldig, maar langer dan een uur of 10 moet het toch niet duren.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou wel fraai zijn als de trein vertraging heeft tot na 21 uur
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef DJMO het volgende:
Happy huntingSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan hier ook geen kaas van maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
serieus? zulke foto's? hier kan je toch helemaal niks mee.....
Oh volgens mij mis ik een foto. Even zoeken. Ben een beetje gaar en slaperig.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:24 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier ook geen kaas van maken.
*gelukkig maar want mijn lijf doet rare dingen met lactose*
Ah.. het is iig op de grens met Amsterdam zie ik..quote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh volgens mij mis ik een foto. Even zoeken. Ben een beetje gaar en slaperig.
-edit- ontbrekende foto toegevoegd
Amateurquote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
serieus? zulke foto's? hier kan je toch helemaal niks mee.....
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, de oude garde laat zien hoe het moetquote:Op maandag 25 januari 2021 18:04 schreef boertie het volgende:
Krijg het niet meer voor mekaar om een link te plaatsen. Ik ben het verleerd![]()
Dan het adres maar achter een spoiler omdat fatsoenlijke foto's toch wel moeilijk is.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stolwijkquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef superkimmi het volgende:
Newsflash[ link | afbeelding ]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
upload photo album online
Nou in plaats van de boel hier steeds op slot te gooien... ga die stok halen en doe gezellig mee met het spelquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:11 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Nou in plaats van de boel hier steeds op slot te gooien... ga die stok halen en doe gezellig mee met het spel
snap het ook niet goedquote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie maar 1 manier om die stok te vinden met zulke foto's. Allemaal met de trein naar Diemen en aan de wandel.
(maak je niet druk om het noodzakelijk zijn van deze reis met het ov of niet hoor)
Geeft Fok je een werkgeversverklaring?quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:16 schreef superkimmi het volgende:
Ik kan evt straks even gaan checken als er twijfel is?
Nee maar ik woon op loopafstand en heb een hond die uit moetquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft Fok je een werkgeversverklaring?
Zolang je hem aanlijnt ben ik voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee maar ik woon op loopafstand en heb een hond die uit moet
Zekerquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang je hem aanlijnt ben ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop