SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gingersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is top![]()
Ik wil eigenlijk een meisjeskabouter zijn.... met rode haren....
Wel vrouwelijke gingersquote:
Die van mij wordt een 'kunstbouter'quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een adoptiekabouter.
Is dat een eufemisme voor gerrieën?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij wordt een 'kunstbouter'
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaakquote:
Oh kut....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is US al. Die Gerrie't complete Mona Lisa's bij elkaar.
neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor gerrieën?
bijna nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou! Ik heb een tijdje geleden (ja tijdje geleden want wanneer ben ik voor het laatst nou écht ergens geweest) echt een fokking hotte mannelijke ginger gezien.... gebeurd niet zo vaak
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:26 schreef UitStraling het volgende:
Volgende pushbericht, meiden van de Hockeyclub wordt met klem afgeraden naar de club te komen want ze kunnen de veiligheid niet garanderen.
Teleurstelling.quote:
Douchen bij USquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?
Vind het wel leuk, maar iemand die blond is of donker haar met een leuk snoetje vind ik ook weer leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb niks met gingers, of sproeten
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij werpt je niet op als hun beschermheer?
ik ben maar half ginger.quote:
gelijk eruit trekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag wel al wat wit/grijze haren voorbij komen.
dat komt door de deal die gemaakt hebtquote:
Dus je halfje ben je ook al kwijt?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat komt door de deal die gemaakt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |