Gelukkig was Gaby Blaaser toch geen gemisquote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef spapaars het volgende:
Iemand meteen vermoorden voordat het spel echt is begonnen, is een zwak begin, omdat er nog geen enkele goede reden was te verzinnen waarom die persoon weg moest uit het spel.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Gelukkig was Gaby Blaaser toch geen gemis
Nee, dat mis ik ook nog wel een beetjequote:Op zondag 14 maart 2021 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar het blijft voor de kijkers vooral kijken, er is niets te raden, de kaarten liggen open op tafel.
Ik vond dat juist wel leuk tov WIDM. Nu zie je tenminste ook meteen de andere kant van het spel (de verraders) en hoe iedereen denkt en de keuzes maakt. Het psychologische deel zeg maar.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar het blijft voor de kijkers vooral kijken, er is niets te raden, de kaarten liggen open op tafel.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ze mogen bij RTL wel eens een keer ophouden met die promo's die het spelverloop verraden. We zijn afgelopen zaterdag bij de nacht geëindigd en in de promo komen er al zoveel mensen voorbij van wie je dan weet dat ze in ieder geval die nacht hebben overleefd...
Maar we hebben Francis nog niet zien gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:58 schreef Legoblokje het volgende:
Sinan is wel vooruit gegaan. In WIDM19 wilde hij niet zip-linen
Ik had wel één schep aarde erop verwacht.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Niet eens daadwerkelijk in de grond met zand erop
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Kazan bang? Die kent toch wat trucjes zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |