Mensen vallen niet aan omdat je sterk bent, maar wanneer je zwak bent. Als zo'n eenheid komt kun je ook het effect krijgen dat men met de staart tussen de benen afdruipt, omdat er niet veel te halen valt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een andere definitie hebben van de-escalerend. Het zal zeker indruk maken om een wapen op je gericht te hebben als relschopper, maar juist dan krijg je situaties waarin iemand onverwachts reageert.
Er werd net toch door een ziekenhuis gezegd dat dat niet het geval was? Was dat niet Laurentius?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Sfancta het volgende:
In Roermond zijn relschoppers momenteel ramen aan het kapotslaan van het Laurentius ziekenhuis.
In de ogen van de complotwappies doen die net alsof er veel covid patiënten liggen terwijl dat volgens de complotwappies niet waar is. Want Thierry Baudet heeft gezegd dat er geen oversterfte is. Zoiets?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Snap dit echt niet, waarom een ziekenhuis?
Why?! Hoe dom kan je zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Sfancta het volgende:
In Roermond zijn relschoppers momenteel ramen aan het kapotslaan van het Laurentius ziekenhuis.
dat was in Enschedequote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er werd net toch door een ziekenhuis gezegd dat dat niet het geval was? Was dat niet Laurentius?
Sowieso geprobeerd bij het MST te Enschede. Maar niet geluktquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er werd net toch door een ziekenhuis gezegd dat dat niet het geval was? Was dat niet Laurentius?
Tegen begin volgend jaar is het als het goed is over (hooguit na winter), dus volgend jaar staat iedereen weer op dat festival en is het binnen 3 maanden goeddeels vergeten. Deze zomer kan dat nog niet misschien (overheid stuurt heel sterk op wel met hun 1 juli garantiefonds daarvoor), maar zowieso veeeeeel meer dan nu. Als mensen in restaurant zitten te bikken met een vriend(in) slopen dit soort mensen geen binnensteden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn altijd tellen en geweld geweest natuurlijk.
Probleem is, de mensen kunnen elkaar, door al die sociale media, steeds meer opjutten en vinden.
Als ik soms lees wat mensen op Facebook zetten of hoe hard de meningen van mensen kunnen zijn, ik verbaas me daar echt over.
En van wat ik zie, wordt het enkel mee. Ook door de media en alles.
Of het echt meer is of groter of erger wordt, tja geen idee. Gevoelsmatig wel tov de afgelopen 10 jaar. En het zal in golfbewegingen gaan. Maar ik weet, nouja denk/verwacht, wel dat als die corona icm vaccins niet snel onder controle is, dat het steeds erger zal worden en we er langer last van kunnen krijgen. Steeds meer gekte en alles.
Owja de artsen die geld krijgen om te liegen..quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In de ogen van de complotwappies doen die net alsof er veel covid patiënten liggen terwijl dat volgens de complotwappies niet waar is. Want Thierry Baudet heeft gezegd dat er geen oversterfte is. Zoiets?
Dat klopt, maar als de menigte nergens meer heen kan krijg je die vecht of vlucht reactie. Er zullen er op dat moment een aantal tussen zitten die wel de confrontatie opzoeken, waardoor het uit de hand loopt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mensen vallen niet aan omdat je sterk bent, maar wanneer je zwak bent. Als zo'n eenheid komt kun je ook het effect krijgen dat men met de staart tussen de benen afdruipt, omdat er niet veel te halen valt.
Lastig, ze zijn helaas niet echt T_Tquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gewoon zo'n schattige anime als voorbeeld doorzeven is genoeg, denk ik.![]()
Blof opzetten gaat echt te verquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef TLC het volgende:
Wat je ook kunt doen om die tokkies te verdrijven is keihard op de speakers een cd van Blof op repeat te zetten, zijn ze snel genoeg bij moeders thuis.
Ik hoop t allemaal idd dat 't einde jaar weer beetje normaal is. En niet dat er weer 1 of andere mutatie is. (al verwacht ik dat er qua vaccins het dan een stuk makkelijker is)quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Tegen begin volgend jaar is het als het goed is over (hooguit na winter), dus volgend jaar staat iedereen weer op dat festival en is het binnen 3 maanden goeddeels vergeten. Deze zomer kan dat nog niet misschien (overheid stuurt heel sterk op wel met hun 1 juli garantiefonds daarvoor), maar zowieso veeeeeel meer dan nu. Als mensen in restaurant zitten te bikken met een vriend(in) slopen dit soort mensen geen binnensteden.
En nogmaals, dat is omdat de laatste 10/20 jaar mede dankzij internet je het live kan volgen op 094509437859437598347599875395 kanalen, net als oorlog, men denkt het wordt allemaal steeds erger, maar het wordt gewoon globaal steeds beter sinds wo2.
Nu is het even erger ja, maar dat is na afschaffen van die 1,5m etc. zo weer weg, dan is iedereen veel te druk bezig met roaring twenties deel 2 en dansen.
sorry ik ging idd mijn boekje te buitenquote:
Dit is natuurlijk wel de kern van het probleem. De jongeren en jong-volwassenen hebben niks meer te doen. Als klap op de vuurpijl mogen ze in de avond het huis niet uit. En dat allemaal voor een virus dat hen niet raakt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Cue_ het volgende:Maar ik weet, nouja denk/verwacht, wel dat als die corona icm vaccins niet snel onder controle is, dat het steeds erger zal worden en we er langer last van kunnen krijgen. Steeds meer gekte en alles.
op een gegeven moment is het wel klaar met de-escaleren toch ?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Lastig, ze zijn helaas niet echt T_T
Maar serieus, hoe de-escaleer je door machinegeweren te brengen?
En deze eenheid is er dus perfect op getraind om dit zo goed mogelijk te voorkomen....quote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef chratnox het volgende:
Als iemand een wapen op jou richt is de standaardreactie van iemand aanvallen, vluchten of bevriezen. Juist die ondoordachte respons van 'aanvallen' is het meest gevaarlijk, dat geeft een situatie die je niet kunt voorspellen (en dus niet kunt beheersen). Dat kan dus tot gevolg hebben dat het verder escaleert en er doden vallen.
De wet voorziet in het gebruik van een vuurwapen ter bestrijding van wanordelijkheden, bij optreden in gesloten verband onder leiding van een meerdere. Maar volgens mij moet je daar echt niet aan willen beginnen. (Kan ook niet zomaar trouwens, moet burgemeester mee instemmen)quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Als er gevaar is voor het eigen leven of andermans leven. En dan niet enkel omdat iemand mogelijk een tik op de kop krijgt. Denk veelal dat er sowieso wapens bij de tegenpartij moet zijn.
Ook maar goed natuurlijk
Naja dat hen niet raakt.... op de IC's liggen niet echt alleen oudere mensen hoor, en ook jongere mensen kunnen zwaar geraakt worden door dit virusquote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel de kern van het probleem. De jongeren en jong-volwassenen hebben niks meer te doen. Als klap op de vuurpijl mogen ze in de avond het huis niet uit. En dat allemaal voor een virus dat hen niet raakt.
Als er niet heel snel verbetering komt dan gaat dit nog veel gekker worden. Doen alsof we dit niet aan zagen komen is echt heel naïef.
Sterker nog men had die discussie niet eens moeten willen voeren.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral veel redenen om de overtreding van de wet te rechtvaardigen. Of het nou een oorlogswet is of niet, het is 'the law of the land'. Je houdt je daar aan, klaar.
We hadden nooit zo'n lange discussie moeten hebben over de avondklok. Je zag de laatste week al steeds meer verzet komen richting de stemming in de Kamer. De bevolking moet je overrompelen met besluiten, niet eerst een maatschappelijke discussie aangaan. Men denkt nu echt Rutte een soort onderdrukker is, terwijl hij tot deze week heeft vertikt om vrijheidsbeperkende maatregelen te nemen. We hebben het veel langer volgehouden zonder dit soort maatregelen dan ieder ander land in Europa.
Ja, dat mag. Tijdens de TT hier in Assen zijn altijd Duitse, Italiaanse, Engelse en Spaanse juten aanwezig. Die kunnen hun eigen landgenoten aansprekenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mag de Duitse politie wel optreden in Nederland eigenlijk? Anders krijg je daar gedoe mee.
Waarschijnlijk om aan te tonen dat corona niet bestaat. ofzoquote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Snap dit echt niet, waarom een ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |