abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197618705
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:27 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is waar. Ook dingen als "vermijd drukte" en zelfs "werk thuis tenzij het niet anders kan" lijken weinig te doen.

Het zijn natuurlijk ook maar adviezen en er wordt 0,0 op gehandhaafd.
Hoe kan je op een advies handhaven? Los van bordjes met "het is te druk, kom niet!"
  zondag 24 januari 2021 @ 20:30:41 #252
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197618734
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:27 schreef Tijn het volgende:
Dat is waar. Ook dingen als "vermijd drukte" en zelfs "werk thuis tenzij het niet anders kan" lijken weinig te doen.

Het zijn natuurlijk ook maar adviezen en er wordt 0,0 op gehandhaafd.
Handhaving of niet, doordat teveel mensen tóch op pad gingen en tóch naar drukke plaatsen gingen, zitten we nu in de huidige situatie.

Blijkbaar liggen de prioriteiten van veel mensen op een andere plek dan het beperken van dood en verderf door een virus.
So we just called him Fred
  zondag 24 januari 2021 @ 20:31:15 #253
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197618748
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hoe kan je op een advies handhaven? Los van bordjes met "het is te druk, kom niet!"
Afstraffen met een lockdown en avondklok?
  zondag 24 januari 2021 @ 20:31:26 #254
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197618749
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Noem het maar weinig :')
Ik weet zeker dat er veel meer thuisgewerkt kan worden dan nu gebeurt.
pi_197618777
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:30 schreef Fred het volgende:

[..]

Handhaving of niet, doordat teveel mensen tóch op pad gingen en tóch naar drukke plaatsen gingen, zitten we nu in de huidige situatie.

Blijkbaar liggen de prioriteiten van veel mensen op een andere plek dan het beperken van dood en verderf door een virus.
Ik vind dit wel heel simplistisch allemaal hoor. Mensen hebben ook grenzen aan wat ze aankunnen.
zie email 27 oktober
pi_197618807
Mooi om te zien hoe er na al die tijd nog steeds zo vastgeklampt wordt aan het ideaalbeeld van lockdowns ("met een eerdere lockdown was dit niet nodig geweest") terwijl eind oktober overal in Europa (en Israël) besmettingen opliepen en "de tweede golf" werd ingezet, ongeacht de zwaarte van de op dat moment geldende maatregelen.
pi_197618816
quote:
88s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als iemand een beetje inlevingsvermogen heeft een een moreel kompas is dat mogelijk ja.
quote:
88s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als iemand een beetje inlevingsvermogen heeft een een moreel kompas is dat mogelijk ja.
Hm, idk, het zou mij koud laten. Lijkt me vooral kut omdat het waarschijnlijk saaie code is om te schrijven, geen uitdaging. Dan lijkt het me eigenlijk veel interessanter om een algoritme te mogen schrijven wat een zo etisch mogelijke beslissing moet maken ^^

Maar ik zou bv. ook wel cool vinden om aan coole gevechtsvliegtuigen ofzo te werken, of bv. uitdagende algoritmes voor militaire robots enzo. Is gewoon coole shit en een leuke uitdagening om aan te werken technisch :)
#WeesGeenWhales
  zondag 24 januari 2021 @ 20:34:19 #258
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197618824
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:29 schreef trein2000 het volgende:
Betwijfel ik. Zeker gezien de duur.
Als we meer thuis waren gebleven was een incidentele avondwandeling nu nog steeds mogelijk.

En had je nu misschien nog met 2 mensen incidenteel op de koffie gekund.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:35:14 #259
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197618850
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Maar ik zou bv. ook wel cool vinden om aan coole gevechtsvliegtuigen ofzo te werken, of bv. uitdagende algoritmes voor militaire robots enzo. Is gewoon coole shit en een leuke uitdagening om aan te werken technisch :)
Ja, cool man, bedenken hoe je iemand dood kan schieten -O-
pi_197618860
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mooi om te zien hoe er na al die tijd nog steeds zo vastgeklampt wordt aan het ideaalbeeld van lockdowns ("met een eerdere lockdown was dit niet nodig geweest") terwijl eind oktober overal in Europa (en Israël) besmettingen opliepen en "de tweede golf" werd ingezet, ongeacht de zwaarte van de op dat moment geldende maatregelen.
Allemaal ongehoorzame jongeren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:36:12 #261
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197618875
Dit kan wel eens het volgende grote politieke schandaal worden. Vakbonden van leraren hebben dus actief meegewerkt aan de schadelijke corona-protocollen die golden voor scholen. Waardoor de scholen van augustus t/m december een grote voedingsbron zijn gebleken voor nieuwe infecties.

twitter

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197618876
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef Fred het volgende:

[..]

Als we meer thuis waren gebleven was een incidentele avondwandeling nu nog steeds mogelijk.

Dat laatste kan nog steeds.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:36:47 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197618884
quote:
88s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens zelf wel zo'n brief om ook buiten de avondklok te mogen, maar die ga ik natuurlijk niet gebruiken, want ik heb geen essentieel beroep.

Mensen moeten zelf ook een beetje nadenken en niet proberen de regels maximaal op te rekken.
Ja mijn vrouw heeft ook zo'n formulier en ik straks ook. Maar we gaan nu niet opeens extra naar buiten na 21uur :')
  zondag 24 januari 2021 @ 20:38:29 #264
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197618913
Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een vrijstellingsbrief voor die avondklok :D

Je krijgt ze bij wijze van spreken bij een pakje boter lijkt het.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:39:32 #265
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197618933
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:32 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind dit wel heel simplistisch allemaal hoor. Mensen hebben ook grenzen aan wat ze aankunnen.
Zo simpel is het ook: als mensen niet bij elkaar komen, kan het virus zich ook niet verspreiden.

De een zal daar makkelijker mee om kunnen gaan dan de ander, dat is zeker waar. Maar is "ik kan het niet aan" reden om de regels aan je laars te lappen en daarmee de vrijheid van anderen nog verder te beperken?
pi_197618941
Wordt wel een beetje extreem helaas. Dan bedoel ik het in de rug trappen van mensen en daarna op buiken slaan, door de politie.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:40:11 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197618950
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef Fred het volgende:

[..]

Waarom alleen een incidentele avondwandeling? Als je 7x per week gaat is het schadelijker ofzo?

En betreffende die koffie, dat kan nog steeds. Het is een advies.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:40:33 #268
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197618958
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen hier een vrijstellingsbrief voor die avondklok :D

Dat je het kan krijgen wil nog niet zeggen dat je er ook gebruik van moet maken...
pi_197618960
quote:

Botersmokkel kan er ook nog wel bij met alle andere jaren '40-vergelijkingen. :P
pi_197618982
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:39 schreef Sfancta het volgende:
Wordt wel een beetje extreem helaas. Dan bedoel ik het in de rug trappen van mensen en daarna op buiken slaan, door de politie.
Ze kunnen met trots terugkijken op deze geslaagde dag. Het wordt met de dag gekker in dit land. Dit gaat nog eens goed fout aflopen op termijn. En ik kan me er niet eens druk om maken. De overheid en de politie oogsten wat ze zaaien.
pi_197618986
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:34 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

[..]

Hm, idk, het zou mij koud laten. Lijkt me vooral kut omdat het waarschijnlijk saaie code is om te schrijven, geen uitdaging. Dan lijkt het me eigenlijk veel interessanter om een algoritme te mogen schrijven wat een zo etisch mogelijke beslissing moet maken ^^

Ik heb vroeger gewerkt aan een aantal overheidsprojecten in de IT. Op het moment dat je de functionele eisen leest dan gaat het je echt niet in de koude kleren zitten hoor. Ik kan me redelijk makkelijk ervan afsluiten en het nut ervan zien, maar op een gegeven moment ging er in mijn hoofd om: "Als ik in deze implementatie een fout maak kan dat gevolgen hebben voor mensen"

Denk dat je het onderschat ;)
  zondag 24 januari 2021 @ 20:41:59 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197618989
quote:

Mijn vrouw kreeg hem vrijdagavond ongevraagd in de mailbox :D

Werkt echt nooit 's avonds...
  zondag 24 januari 2021 @ 20:43:26 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197619024
quote:
16s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef Gretzl het volgende:
Dit kan wel eens het volgende grote politieke schandaal worden. Vakbonden van leraren hebben dus actief meegewerkt aan de schadelijke corona-protocollen die golden voor scholen. Waardoor de scholen van augustus t/m december een grote voedingsbron zijn gebleken voor nieuwe infecties.

[ twitter ]

[ twitter ]
He daar is Martino weer! Eens zien of ie nog wat te duiden heeft :)
  zondag 24 januari 2021 @ 20:43:36 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197619027
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mijn vrouw kreeg hem vrijdagavond ongevraagd in de mailbox :D

Werkt echt nooit 's avonds...
Volgens mij sturen heel veel bedrijven hem gewoon in bulk aan het complete werknemersbestand.
pi_197619028
Was net nog even op straat, bizar veel auto's met meerdere mensen erin, wat je normaal niet ziet rond dit tijdstip, dan is het ongeveer stil met een enkele auto.
Denk toch dat mensen hun bezoekjes wat vervroegd hebben.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197619035
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:39 schreef Fred het volgende:

[..]

Zo simpel is het ook: als mensen niet bij elkaar komen, kan het virus zich ook niet verspreiden.

De een zal daar makkelijker mee om kunnen gaan dan de ander, dat is zeker waar. Maar is "ik kan het niet aan" reden om de regels aan je laars te lappen en daarmee de vrijheid van anderen nog verder te beperken?
Mensen zijn er nu eenmaal erg goed in om gedrag voor zichzelf goed te praten. Ik zag laatst een onderzoek waaruit bleek dat de grote meerderheid van zichzelf vond dat ze zich goed aan de regels houdt, en de grote meerderheid óók vond dat andere mensen zich niet goed aan de regels houdt. Dat kan natuurlijk niet.

Datzelfde zie je in dit topic ook. Veel mensen die claimen dat zij zich goed aan de regels houden, maar die verfoeide anderen niet.
pi_197619041
quote:
16s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:36 schreef Gretzl het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]
Alles is toch ondertussen al dicht, wil het RedTeam nu alles dicht houden?

Er is nog steeds niet bevestigd dat scholen een grote voedingsbron waren. Dat lijkt het RedTeam (ongeacht onderzoeken die het tegendeel beweren) maar te blijven roepen. Begint een beetje een hangende langspeelplaat te worden.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:44:17 #278
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197619050
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:40 schreef leolinedance het volgende:
Waarom alleen een incidentele avondwandeling? Als je 7x per week gaat is het schadelijker ofzo?
Minder buiten = minder kans op mensen zien = minder kans op virus verspreiding = minder doden

quote:
En betreffende die koffie, dat kan nog steeds. Het is een advies.
Tja, "blijf thuis" was ook een advies, deden we ook niet zoveel mee en tadá lockdown en avondklok. (En duizenden doden en zieken)
  zondag 24 januari 2021 @ 20:45:00 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197619075
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ze kunnen met trots terugkijken op deze geslaagde dag. Het wordt met de dag gekker in dit land. Dit gaat nog eens goed fout aflopen op termijn. En ik kan me er niet eens druk om maken. De overheid en de politie oogsten wat ze zaaien.
Dat is helaas de waarheid. Ik het liever anders gezien.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:45:39 #280
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197619087
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:43 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Mensen zijn er nu eenmaal erg goed in om gedrag voor zichzelf goed te praten. Ik zag laatst een onderzoek waaruit bleek dat de grote meerderheid van zichzelf vond dat ze zich goed aan de regels houdt, en de grote meerderheid óók vond dat andere mensen zich niet goed aan de regels houdt. Dat kan natuurlijk niet.

Datzelfde zie je in dit topic ook. Veel mensen die claimen dat zij zich goed aan de regels houden, maar die verfoeide anderen niet.
Jep, Nederland is een land vol egoïsten. Zolang de ander zich maar aan de regels houdt en de ellende achter de voordeur van een ander blijft is er niets aan de hand.
pi_197619093
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Fred het volgende:

[..]

Minder buiten = minder kans op mensen zien = minder kans op virus verspreiding = minder doden
[..]

Tja, "blijf thuis" was ook een advies, deden we ook niet zoveel mee en tadá lockdown en avondklok. (En duizenden doden en zieken)
Dit is echt veel te makkelijk. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik boos of verdrietig moet worden of je reactie moet negeren. Als je buiten komt veroorzaak je doden?

Mijn hemel, doe normaal.
pi_197619144
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef Fred het volgende:

[..]

Jep, Nederland is een land vol egoïsten.
Dat is een bijzondere conclusie om te trekken uit wat ik schreef. Ik denk dat Nederland een land vol mensen is. Die heus het nut van bepaalde maatregelen wel zien, maar tegelijkertijd die maatregelen niet volledig volgen. Cognitieve dissonantie is een bitch.
  zondag 24 januari 2021 @ 20:47:24 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197619145
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef Fred het volgende:

[..]

[..]

Niet mee eens, maar dat was al wel duidelijk. Vooral het 1e punt, het 2e punt klopt wel maar daar ging het niet over. Je stelde dat dat niet meer kon.
pi_197619156
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:39 schreef Fred het volgende:

[..]

Ik geloof niet in zuiver altruïsme, en ben derhalve van mening dat een ieder die zich aan de maatregelen houdt dat in eigen belang doet, en dat hetzelfde geldt voor iemand die zich er niet aan houdt. Dat het houden aan maatregelen ook goed uitpakt voor het grote geheel is slechts leuk meegenomen (daar zijn ze ook een beetje voor bedacht, uiteindelijk).
I'll give you something to do
pi_197619157
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor. Maar als je die beelden allemaal ziet, dan is voor mij het begrip politie ook niks meer waard. Ik dacht dat ze de vriend van de burger waren. Nee, ze slaan er liever op los, vrouw of man, geen probleem.
Keur dat stenengegooi en alles natuurlijk niet goed, maar dat is 90% het gevolg van uitlokking van dat machogedrag van hun.
pi_197619165
quote:
13s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, cool man, bedenken hoe je iemand dood kan schieten -O-
Nee dat is easy, meer om de algoritmes te verzinnen om burgers te onderscheiden van militairen enzo, dat is interessant 😃
#WeesGeenWhales
pi_197619190
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef Fred het volgende:

[..]

Jep, Nederland is een land vol egoïsten. Zolang de ander zich maar aan de regels houdt en de ellende achter de voordeur van een ander blijft is er niets aan de hand.
En dit gaat alleen maar toenemen. Van solidariteit en dus onze samenleving is helemaal niets meer van over na de coronacrisis. De bewindslieden zijn namelijk bezig het helemaal tot de grond toe af te breken met hun repressie, gebrek aan perspectief en een selecte groep op laten draaien voor de kosten van het lockdownbeleid.
pi_197619205
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb vroeger gewerkt aan een aantal overheidsprojecten in de IT. Op het moment dat je de functionele eisen leest dan gaat het je echt niet in de koude kleren zitten hoor. Ik kan me redelijk makkelijk ervan afsluiten en het nut ervan zien, maar op een gegeven moment ging er in mijn hoofd om: "Als ik in deze implementatie een fout maak kan dat gevolgen hebben voor mensen"

Denk dat je het onderschat ;)
Maar die druk maak het toch juist spannend en interessant?

Waar werkte je dan zoal aan? Wat voor gevolgen? :O
#WeesGeenWhales
pi_197619251
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik geloof niet in zuiver altruïsme, en ben derhalve van mening dat een ieder die zich aan de maatregelen houdt dat in eigen belang doet, en dat hetzelfde geldt voor iemand die zich er niet aan houdt. Dat het houden aan maatregelen ook goed uitpakt voor het grote geheel is slechts leuk meegenomen (daar zijn ze ook een beetje voor bedacht, uiteindelijk).
Zolang een maatregel iemand niet persoonlijk schaadt zal diegene er waarschijnlijk weinig moeite mee hebben. Maar als je geestelijke gezondheid onderuit gaat doordat je al maanden niemand ziet wil je er even uit, dan sla je dat advies dus (terecht) in de wind. Als het water je aan de lippen staat als ondernemer doe je hetzelfde.

We lijken soms te vergeten dat iemand die zich niet aan de adviezen heeft gehouden daar misschien wel een goede reden voor heeft. Het is niet aan ons om daarover te oordelen, en al helemaal niet om het te veroordelen.
pi_197619265
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor. Maar als je die beelden allemaal ziet, dan is voor mij het begrip politie ook niks meer waard. Ik dacht dat ze de vriend van de burger waren. Nee, ze slaan er liever op los, vrouw of man, geen probleem.
Keur dat stenengegooi en alles natuurlijk niet goed, maar dat is 90% het gevolg van uitlokking van dat machogedrag van hun.
Het directe gevolg van moedeloosheid en frustratie door de maatregelen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_197619272
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:47 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? :')

Die mensen die daar stonden:
- Kwamen naar een demonstratie die verboden was
- Waren onderweg tig keer gewaarschuwd om weg te gaan, met informatieborden en al
- Zijn vervolgens door de politie tig keer gesommeerd om weg te gaan omdat ze anders geweld gaan gebruiken
- Zagen de ME en de waterwerpers zich opstellen

Als je dan toch blijft staan, dan sta je daar in de volle wetenschap dat je geweld over je heen gaat krijgen. En voor het merendeel: omdat je zelf lekker wil rellen.
pi_197619274
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 24 januari 2021 @ 20:51:13 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197619276
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:43 schreef _serial_ het volgende:
Was net nog even op straat, bizar veel auto's met meerdere mensen erin, wat je normaal niet ziet rond dit tijdstip, dan is het ongeveer stil met een enkele auto.
Denk toch dat mensen hun bezoekjes wat vervroegd hebben.
Er zijn momenteel demonstraties/groepen op de been in Den Haag, Venlo, Tilburg, Helmond en Enschede.

Hoera voor de avondklok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 januari 2021 @ 20:51:44 #294
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_197619289
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef chratnox het volgende:
Dit is echt veel te makkelijk. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik boos of verdrietig moet worden of je reactie moet negeren. Als je buiten komt veroorzaak je doden?
Hoe meer mensen je ziet, des te groter de kans dat je bijdraagt aan het verspreiden van het virus.

Door de verspreiding van het virus worden mensen ziek en gaan mensen dood.

Dus als je naar buiten gaat en je komt mensen kan je potentieel bijdragen aan iemands dood.

Niet leuk, waarschijnlijk niemands bedoeling, maar helaas wel de realiteit waar we in leven.
pi_197619300
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Alles is toch ondertussen al dicht, wil het RedTeam nu alles dicht houden?

Er is nog steeds niet bevestigd dat scholen een grote voedingsbron waren. Dat lijkt het RedTeam (ongeacht onderzoeken die het tegendeel beweren) maar te blijven roepen. Begint een beetje een hangende langspeelplaat te worden.
De toegangswegen naar de natuurgebieden zijn nog niet met militaire blokkades afgezet, er rijden nog steeds vrachtwagens van en naar het buitenland voor futiliteiten zoals dagelijkse levensbehoeften, industrie en bouw is nog niet platgelegd. Nog genoeg werk te doen voor het RedTeam!
  zondag 24 januari 2021 @ 20:53:55 #296
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197619357
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:52 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

De toegangswegen naar de natuurgebieden zijn nog niet met militaire blokkades afgezet, er rijden nog steeds vrachtwagens van en naar het buitenland voor futiliteiten zoals dagelijkse levensbehoeften, industrie en bouw is nog niet platgelegd. Nog genoeg werk te doen voor het RedTeam!
Verbod op interregionaal reizen _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 24 januari 2021 @ 20:54:35 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197619374
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mijn hemel, doe normaal.
Negeren, heeft toch geen zin. Lijkt ook wel een troll soms.
pi_197619403
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dan hoop ik wel dat je met 'regio' straat wilt zeggen, want anders gaat het natuurlijk nog mis.

Ik ben serieus benieuwd hoe die leden van het Red Team zelf in het leven staan. Hebben ze (thuiswonende) kinderen? Hebben ze een partner? Hebben ze een baan waarvoor ze meer moeten doen dan hun laptop 's morgens openklappen?
pi_197619412
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een neplockdown zolang er niet echt wordt gehandhaafd:

pi_197619438
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zolang een maatregel iemand niet persoonlijk schaadt zal diegene er waarschijnlijk weinig moeite mee hebben. Maar als je geestelijke gezondheid onderuit gaat doordat je al maanden niemand ziet wil je er even uit, dan sla je dat advies dus (terecht) in de wind. Als het water je aan de lippen staat als ondernemer doe je hetzelfde.

We lijken soms te vergeten dat iemand die zich niet aan de adviezen heeft gehouden daar misschien wel een goede reden voor heeft. Het is niet aan ons om daarover te oordelen, en al helemaal niet om het te veroordelen.
Er gaat inderdaad niemand zichzelf opofferen of besluiten eraan onderdoor te gaan for the greater good. Althans niet in NL, en dat is ons goed recht. Een ander gaat niet aan je denken, dus zul je het zelf moeten doen.
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')