Dat was niet zo fraai van hem nee!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op Naomi en Liese gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan is het pas half af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef mario390 het volgende:
man man dat is te erg
jowi sje moet stoppen nu
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
Hij heeft straks alleen nog een soort keppeltje bovenop.
Morgen!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef KnalPoenani het volgende:
Heb ik Idols gemist? Dat was toch vandaag?
Ja maar echt he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef Tourniquet het volgende:
Hij heeft straks alleen nog een soort keppeltje bovenop.
Uh, doe Els maar!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:13 schreef rinardo het volgende:
wie is de volgende die jowi mag gaan knippen?
Els Els of Els![]()
![]()
Wel een geschikt karakter, NSB-er ....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:14 schreef Rhosyn het volgende:
Nee, niet zielig. Doet hij zelf. Wilt hij zelf. Jowie doet zijn best. Dat kapsel past gewoon niet bij Thomas. Ongeschikt hoofd. Ongeschikt haar.
Dat dus, hij vind het zelf prima! En hij heeft er geen kop voor nee, iets te bol. Gelukkig hebben ze wel veel lol en dat zie ik tien keer liever als de teletubbies.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:14 schreef Rhosyn het volgende:
Nee, niet zielig. Doet hij zelf. Wilt hij zelf. Jowie doet zijn best. Dat kapsel past gewoon niet bij Thomas. Ongeschikt hoofd. Ongeschikt haar.
Als er geen enkele haar meer op Thomas te vinden is.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Een Poll
Wanneer stopt Joy met Thomasscheren
Straks
Als 'ie kaal is
Mogenochtend na 6 uur lang scheren
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:20 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zou hier voor gaan..
[ afbeelding ]
Hebben alle tijd daarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn kapster doet een vrouwenkapsel sneller dan dit, maar is ook wel een hele goeie kapster
morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Toweler het volgende:
Deden toch een playback show vanavond?
nee morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Toweler het volgende:
Geheime opdracht. Houd een medebewoner zo lang mogelijk in de badkamer.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:19 schreef odie22 het volgende:
is het een challenge , 24 h thomas kappen ?
Vanavond is het de Jan Lul Kaalscheer Showquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:23 schreef Toweler het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
de dag dat je meer haar op je reet hebt dan op je hoofd
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:29 schreef Jockari het volgende:
Djeezes !!! Kim Jong-un in the house !
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:29 schreef Jockari het volgende:
Djeezes !!! Kim Jong-un in the house !
Ik vind hem niet leuk nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Joy als gluiperig homootje te zien is ook wel weer leuk
[ afbeelding ]
Bovenop veel te langquote:
Hier mag ik nog tot 0:00 buitenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:33 schreef Paul het volgende:
Maar hebben ze wel door dat er een avondklok is
Het verkloten van het het haar van BB grootste gespeelde sukkel.. ja dat is wél leuk ... en geen betere eikel die dat doet dan de verplichte lieve huis homoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk nee.
Jowi gaat eigen salon beginnen straks als BB klaar isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die ziet de achterkant niet zo goed in de spiegel dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe vind Thomas het dat is de vraag.
die baalt als een stekkerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe vind Thomas het dat is de vraag.
Die is makkelijker. Zak over de kop en klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:40 schreef Lobmans het volgende:
Geeft iemand een seintje als ze aan Els haar kapsel beginnen?
Hij gaf vanmiddag aan mannen te kunnen knippen. Vrouwen niet, dat is een kunst op zichquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nick ook de kappersschool gedaan toevallig
Anders doen ze nu geen moerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat ik niet snap de hele dag doen ze geen moer, en om deze klok gaan ze schoonmaken. Waarom??
Je hebt verstoppertje gemist. Dat was wel leukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
omy ik kijk net pas de streams na 6 uur weg te zijn geweest. maar dit is het hoogte en toppunt van de dag denk?!
Bizar eigenlijk, in 2006 mocht alles, welkom in 2021quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet dansense meiden opnieuw monteren, DM zette het weg als 18+, geen idee waarom ....
Zelfde kapsel als Thomasquote:
Denk dat babes in de titel ze triggerde ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Bizar eigenlijk, in 2006 mocht alles, welkom in 2021
tnxquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt verstoppertje gemist. Dat was wel leuk
Verder niet zoveel volgens mij.
Daar zitten we dan, opgesloten in ons eigen huis naar surrogaat familie te kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, in 2006 mocht alles, welkom in 2021
Sjesusquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet dansense meiden opnieuw monteren, DM zette het weg als 18+, geen idee waarom ....
Hoerenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daan is nog steeds ongesteld. Verder niks nieuws.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx
geen fitties en slidings dus
wel menstruaties?
ik hoef niet te weten wanneer er iemand ongesteld isquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx
geen fitties en slidings dus
wel menstruaties?
Veel erger, de helft is Belg.. totale nixnut gebrabbel laat staan de kans op een tepel, dan wel een geneukje tussen een van beidequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zitten we dan, opgesloten in ons eigen huis naar surrogaat familie te kijken
ow is het zover, ze moest gisteren al 10x zeggen dat ze het ging wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Daan is nog steeds ongesteld. Verder niks nieuws.
Nee. Dat is pesten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef Keep_on_Track het volgende:
[ afbeelding ]
Iets anders. Achter de mannen, op de verwarming, ligt al tijden - onbeheerd - de Tent van Els.
Wat zou er nou mooier zijn om dat ding te verdonkeremanen, tijdelijk te verstoppen, ergens anders neer te leggen, naadje los te maken, extra luchtgaten in te maken, onder het kussen van Natte neer te leggen, tijdelijk in de voorraadkamer deponeren ....men is daar toch niet zo creatief......
Het tubprobleem is in een ogenblik opgelost als ze willen....even wat verleggen en gepiept. i
Vreselijk, die opgeschoren hoofden.quote:
Hij komt zo lekker in de groep te liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liese en Michael bonden.. Lieze flirt zelfs een klein beetje
Het is inderdaad een vreselijk lelijk kapsel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vreselijk, die opgeschoren hoofden.
BB coupequote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vreselijk, die opgeschoren hoofden.
Die heeft Jowi al bijgewerkt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef Rhosyn het volgende:
Als ze maar van het haar van Michel afblijven.
Els heeft er nog wel 1quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
nou nick, poets zijn tanden dan ook maar en vergeet zijn pamper niet voor vannacht
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eens zien of deze er wel door heen komt, dancing babes tweede poging ...![]()
Liese en Zoey hebben lol.Hartstikke goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
ik ga stukquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef M.Ritcher het volgende:
Ik had dat in 5 minuten voor elkaar met een bloempot. Staat hij daar uren te klooien.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eens zien of deze er wel door heen komt, dancing babes tweede poging ...![]()
Liese en Zoey hebben lol.Kan je aub ook het filmpje uploaden van het verstoppertje moet iets van 18:50 zijn ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Oh, dat is dan gelukkig goed afgelopen. Geen gescheerquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die heeft Jowi al bijgewerkt.
Ja, heb al een paar verzoeken, maar gaat morgen worden denk ik...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je aub ook het filmpje uploaden van het verstoppertje moet iets van 18:50 zijn ofzo
doe gelijk een waardebon,quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je aub ook het filmpje uploaden van het verstoppertje moet iets van 18:50 zijn ofzo
Stond gepland voor een training in de US volgende maand, maar gaat niet door vrees ik ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe gelijk een waardebon,
dr bij..
verkanzie sjeck
toch ,jill zei zij heeft kontschaamhaarquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:50 schreef rinardo het volgende:
aleee niemand heeft kontschaamhaar lol
Langs de voorzijde ziet het er wel oke uit, maar aan de achterzijde klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:02 schreef rinardo het volgende:
Thomas komt de woonkamer in en iedereen joelt en zegt whoooo moooi ma echt leuk, staat je goed . Hoe dan kan je zo liegen???
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:02 schreef rinardo het volgende:
Thomas komt de woonkamer in en iedereen joelt en zegt whoooo moooi ma echt leuk, staat je goed . Hoe dan kan je zo liegen???
stream loop achter, hoor het nu ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef Keep_on_Track het volgende:
Champignoncontrole door de huisboa.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:04 schreef Keep_on_Track het volgende:
Champignoncontrole door de huisboa.
Fris. Zoals ik al zei: geen kinderkopje meer. Groeit vanzelf weer aanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Friss Kaas Korea
U mag zelf beslissen
Tot op heden gemoedelijk....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is Natte?
De sfeer in het huis is best goed eigenlijk. Zelfs bijna gezellig te noemen.
mooi blijven kost geldquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel om de 3 weken naar de kapper. 33 euro per keer ...pff
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel om de 3 weken naar de kapper. 33 euro per keer ...pff
ik betaal max 20 hierquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
33 euro voor een mannenkapsel, wat.
Ze hebben haar opgesloten in de saunaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is Natte?
De sfeer in het huis is best goed eigenlijk. Zelfs bijna gezellig te noemen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hebben haar opgesloten in de sauna
Daarom draag jij een capouchon waarschijnlijk.🤣😂🤣quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
ik betaal max 20 hier
Ziet er niet uit.quote:
Liever niet.quote:
Goed voor de bingokaartquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kaarsen, straks staat heel dat huis in de fik
Ik heb er nog niet op gelet, maar lopen ze hier ook over de banken? Ook zo'n "goeie" gewoonte.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekker met je voeten op het aanrecht
Heldquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : als ik een keer genomineerd word en ik mag blijven, gaat m'n baard eraf.
Morgen!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gingen ze geen idool doen vanavond of heb ik dat gemist?
Dat zou wel een mooie zijn. Thomassa weer in paniek op die alarmknop drukkenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kaarsen, straks staat heel dat huis in de fik
Dat vind ik echt not done ......ook niet met je kont. Zoveel ruimte en het is helemaal in om op het aanrecht te zitten....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Lekker met je voeten op het aanrecht
erst morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gingen ze geen idool doen vanavond of heb ik dat gemist?
Ga zo de hond uitlatenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef Clasientje het volgende:
Wat een stilte zeg me straat, weg alles is stil eigenlijk ook wel relex.
Ja, kijk uit op een doorgaande weg met veel verkeer, nu helemaal niets meer ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:21 schreef Clasientje het volgende:
Wat een stilte zeg me straat, weg alles is stil eigenlijk ook wel relex.
Zo, Naomi komt los....hij is ook wel heel leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi: "Ik denk dat je goed kan masseren Michel"
Hond uitlaten moet gewoon kunnen😉quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ga zo de hond uitlaten
Snap je wat ik bedoel ?
Dat zal bizar zijn.....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kijk uit op een doorgaande weg met veel verkeer, nu helemaal niets meer ...
Ze valt niet op hemquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, Naomi komt los....hij is ook wel heel leuk.
Ja, laatste keer was tijdens werkzaamheden een jaar of vier geleden, toen kwam er ook geen verkeer meer langs, weird ...quote:
quote:
Is mode dit kapselquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:10 schreef mario390 het volgende:
boah ik geloof als me jemand zo en bijna kalkop makt gaa ik hem
illen
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand nog interesse in Michel onder de douche vanmorgen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Valt niet op binnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de zitten aan een doorgaande weg ,BBhuis
niemand zegt
raar stil ineens
"schaapjes""
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
Hij is een beetje te jong voor je, maar het doet vast geen pijn ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Kijken mag hoor. Heeft nog nooit iemand mij verbodenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij is een beetje te jong voor je, maar het doet vast geen pijn ....
Ik geloof je, maakte een dolletje. Maar buiten dat het de knapste daar is vind ik hem ook zeer sympathiek . Makkelijk om mee in gesprek te gaan. En hoewel hij er niet vandaan komt hoor ik een heerlijk haags accentje vooral als achter de zin het woordje DAN komt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze vindt het een knappe man maar verder niet interessant.
Geloof me nou maar
Nie zo eng doen hequote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef engine het volgende:
Wat heeft Naat in de VS gestudeerd?
Ze gaat nog klinken als een normaal persoon.
Dat deden Zoey en Naomi ook vanmorgen ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
Kijken mag hoor. Heeft nog nooit iemand mij verboden
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik geloof je, maakte een dolletje. Maar buiten dat het de knapste daar is vind ik hem ook zeer sympathiek . Makkelijk om mee in gesprek te gaan. En hoewel hij er niet vandaan komt hoor ik een heerlijk haags accentje vooral als achter de zin het woordje DAN komt.
Ik vind Michael een leuke man om naar te kijken. Aangenaam persoon met meestal een lach op zijn gezicht. Plus dat hij goede gesprekken kan voeren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat deden Zoey en Naomi ook vanmorgen ...
Dâh Mâgnie dat is valsspelen met voorkennis.. en dan, ze moet in Q net als in het begin 3 weken geledenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik mis Jill, hoop dat ze wat beelden heeft kunnen bekijken .....
Bedankt namens @zodejuquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:38 schreef mario390 het volgende:
ik willt hem plaatsen maar daar was geen vrouw hier
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind Michael een leuke man om naar te kijken. Aangenaam persoon met meestal een lach op zijn gezicht. Plus dat hij goede gesprekken kan voeren.
Jammer dat hij zich heeft laten strikken door BB.
Maar filmpje hoeft niet hoor...moet die gekke gameverslaafde kat van mij van het tablet verjagen.
Te laat, je vroeg er om, is nu aan het monteren ...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:38 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Michael een leuke man om naar te kijken. Aangenaam persoon met meestal een lach op zijn gezicht. Plus dat hij goede gesprekken kan voeren.
Jammer dat hij zich heeft laten strikken door BB.
Maar filmpje hoeft niet hoor...moet die gekke gameverslaafde kat van mij van het tablet verjagen.
ja vind ik ook zielig dat zij niks mag,lief meisjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk op de ringweg A10 en zie totaal niksquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kijk uit op een doorgaande weg met veel verkeer, nu helemaal niets meer ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja, de avondklok werkt denk ik ....quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik kijk op de ringweg A10 en zie totaal niks
En heeft ook echt iets te vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Heerlijke man om naar te kijken en te luisteren!
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Awhhh laat hem/haar nog even spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hopelijk hebben de medewerkers allemaal een werkgeversverklaringquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ze mogen moeten dus naar bed.. het Avondklokje Regieklokje van gehoorzaamheid tikt
Alleen nachtdienst als ballonnetje vastgehouden moet
Haar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Awhhh laat hem/haar nog even spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. IK OPEN NIETIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |