Het bizarre is dat dit geen slechte grap is: https://www.thelocal.de/20210118/german-considersquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe er nu hier iets met kampen gepost kan worden en dat dit niet wordt verwijderd door de mods....
AZ vaccin is toch 1 prikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij het AZ vaccin zou een langere periode tussen de 1e en de 2e prik juist weer beter werken volgens deze hoogleraar. Snappen jullie het nog?
is dat een variant van de spelt?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het bizarre is dat dit geen slechte grap is: https://www.xandernieuws.(...)-duitsland-een-feit/
Een detentiekamp omdat je tijdens je quarantaine buiten bent geweest..
Ik zie nu mn eigen bron pas, hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
is dat een variant van de spelt?
Ja hoor, dat snap ik welquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij het AZ vaccin zou een langere periode tussen de 1e en de 2e prik juist weer beter werken volgens deze hoogleraar. Snappen jullie het nog?
Zij hebben gewoon gesloten inrichtingen voor weigeraars. Dat je vrijheid wordt ontnomen omdat je je niet aan de quarantaine houdt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
is dat een variant van de spelt?
Detentiecenter, gesloten inrichting, quarantainehotel, hoe je het ook wilt noemen, je vrijheid wordt je ontnomen en je wordt opgesloten.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon gesloten inrichtingen voor weigeraars. Dat je vrijheid wordt ontnomen omdat je je niet aan de quarantaine houdt.
Dat kun je een kamp noemen, een gesloten inrichting of detentie. Maar omdat het Duitsers zijn noemen we het kampen.
ah zo, ik wist niet dat gevangenissen op fok kampen werden genoemd.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zij hebben gewoon gesloten inrichtingen voor weigeraars. Dat je vrijheid wordt ontnomen omdat je je niet aan de quarantaine houdt.
Dat kun je een kamp noemen, een gesloten inrichting of detentie. Maar omdat het Duitsers zijn noemen we het kampen.
Gevangeniskamp?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Detentiecenter, gesloten inrichting, quarantainehotel, hoe je het ook wilt noemen, je vrijheid wordt je ontnomen en je wordt opgesloten.
Misschien kunnen we het het beste een gevangenis noemen.
In Duitsland beginnen ze dus ook door te draaien. Het wordt met de dag gekker.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het bizarre is dat dit geen slechte grap is: https://www.thelocal.de/20210118/german-considers
Een detentiekamp omdat je tijdens je quarantaine buiten bent geweest..
Bij Pfizer zou de effectiviteit minder zijn als de periode tussen de 1e en 2e prik te lang is. Wat is precies het verschil?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, dat snap ik wel
Waarom jij niet?
Pfizer is een mRNA vaccin, AZ een Vectorvaccin. Denk niet dat we kunnen gokken hoe die 2e prik gaat werken zonder dat dat getest is op dit moment. Of naar het VK kijken, daar doen ze 't volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Pfizer zou de effectiviteit minder zijn als de periode tussen de 1e en 2e prik te lang is. Wat is precies het verschil?
quote:Talkshowlegende Larry King is zaterdagochtend overleden op 87-jarige leeftijd. Dat is bekendgemaakt via zijn Twitter-account. De man werd begin dit jaar opgenomen in het ziekenhuis nadat hij besmet raakte met het coronavirus.
Maart valt voor mij nog onder begin 2022quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan is het ook weer winter he, die 1.5m of het afstand houden zou best langer kunnen blijven.
mondkapjes zijn met een beetje mazzel dan wel pleite
Precies, ik weet weinig van vaccins, ik weet alleen wel dat die interval tussen ene en volgende prik per vaccin verschilt en het soms juist gunstiger is de volgende later te zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Pfizer is een mRNA vaccin, AZ een Vectorvaccin. Denk niet dat we kunnen gokken hoe die 2e prik gaat werken zonder dat dat getest is op dit moment. Of naar het VK kijken, daar doen ze 't volgens mij.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze nog even wachten tot na komende winter, neem aan dat @Predator40 dat bedoelt, vooral ook omdat er voor de lente toch geen fuck georganiseerd wordt bijna aan grote events en festivals en stuff, en het dus niet heel veel extra schade aanricht.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Verwacht dat afstand houden tzt eerder een advies wordt, mocht het berhaupt nog nodig zijn.
Eh...ja? Ander vaccin, andere methodiek en werking.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De wereld en samenleving bestaat uit meer dan festivals en evenementen, wist je dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:27 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze nog even wachten tot na komende winter, neem aan dat @:predator40 dat bedoelt, vooral ook omdat er voor de lente toch geen fuck georganiseerd wordt bijna aan grote events en festivals en stuff, en het dus niet heel veel extra schade aanricht.
Advies zal het nooit worden, Rutte roept ongeveer dagelijks dat die niet kan wachten om weer normaal te doen en handen te schudden en te knuffelen, in de kamer, persco's, overal. We doen het omdat het "nodig" is, niet omdat we er gelukkig van worden.
Dus zodra het niet meer "nodig" is zoals jij zegt, zal het ook geen advies meer zijn, want dan is het vrij letterlijk geschift. Tot die tijd zal het een regel zijn, want anders doet geen mens het , want we haten het collectief.
En nog iets: als je een overgangsperiode zou hebben van zeg 3 maanden waarin je het niet meer een regel maar wel een advies maakt, dan is dat natuurlijk rampzalig voor de economie. want letterlijk alles waar mensen bij elkaar komen - nachtlcubs, concerten, horeca, bioscoop, theaters, etc, alles, mag dan weer op 100% open als vanouds, en zal dat ook doen. Het stomste wat de overheid dan kan doen is zo'n advies nog geven voor zeg nog 3 maanden, want dan houd je dus kunstmatig 3 maanden gigantisch de economische wederopstanding tegen terwijl dat dan niet meer nodig is. Dan zullen veel mensen namelijk niet durven te gaan naar al die plekken.
Dus: "nodig" -> regel. Niet meer "nodig" -> regel weg. en dan zal er gewoon gezegd worden "ik sta hier vandaag met goed nieuws. We hebben samen de pandemie overkomen. Nu iedereen gevaccineerd is adviseren de experts van het OMT ons dat we de maatregelen kunnen afschaffen. Blijf de samenhorigheid er een beetje inhouden en geniet van uw herwonnen vrijheden. Fijne avond". Er is geen enkel reden voor een advies als het niet meer nodig is voor zoiets onnatuurlijks, krankzinnigs, ongezelligs, beperkends, wat nergens meer voor nodig is straks en waar iedereen zo snel mogelijjk van af wil om 1000 redenen. Het is niet als met roken ofzo, dat blijft altijd ongezond
Maar goed, of dat punt in oktober, december, of maart volgend jaar bereikt wordt, dat is de vraag, maar het zal dus zowieso eind dit jaar/begin volgend jaar zijn afgaande op de experts,en zowieso op tijd om op z'n minst volgend jaar weer volop van alles te genieten wat we nu missen: festivals, vierdaagse, feestjes, vrienden knuffelen, you name it.
Ger Rijkers hield het in mijn contact met hem op "ik heb er alle vertrouwen in dat 2022 weer een topjaar wordt", dat ging over de sportzomer dus volle heides bij formule 1 en gevulde stadiums zingende fans
Ik kan wel even snel een nieuwsartikel typen als je wil, dan hebben we het vast gehadquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
Nice, de slechtnieuwstrein raast dus weer op volle toeren.
Zijn er al nieuwsberichten die melden dat 2021 nog slechter zal worden dan 2020? Weten we vast waar we aan toe zijn.
Ik zeg 2022, dat wordt pas een slecht jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
Nice, de slechtnieuwstrein raast dus weer op volle toeren.
Zijn er al nieuwsberichten die melden dat 2021 nog slechter zal worden dan 2020? Weten we vast waar we aan toe zijn.
2030 wordt helemaal een slecht jaar, dan word ik 40quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg 2022, dat wordt pas een slecht jaar.
Thuis heb ik tijdens het werk altijd live sets aan staan, maar soms is het alsof je naar het verleden zit te staren.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:52 schreef Predator40 het volgende:
heimwee![]()
https://www.twitch.tv/asot
Lucky, voor mij is dat daadwerkelijk 2022. Dus sws kutjaar jaquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
2030 wordt helemaal een slecht jaar, dan word ik 40
Geloof mij, je voelt er niks vanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lucky, voor mij is dat daadwerkelijk 2022. Dus sws kutjaar ja
Hehe, aan de naam kan ik niks doen. Maar het is gewoon goed nieuws hier trouwens de studie.quote:
Dit lijkt me wel gigantisch goed nieuws.quote:
Ik kon het niet helpen, het was zo'n mooie naam in combinatie met die post en de materiequote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hehe, aan de naam kan ik niks doen. Maar het is gewoon goed nieuws hier trouwens de studie.
https://www.globenewswire(...)d-complications.html
Die obsessie met knuffelen ookquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
De wereld en samenleving bestaat uit meer dan festivals en evenementen, wist je dat?
Hoe kom jij toch aan zo'n eenzijdige focus daarop?
sommigen andere mensen word de vrijheid ook van ontnomen al duizenden jaren, misschien moeten we eens van dat systeem af danquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Detentiecenter, gesloten inrichting, quarantainehotel, hoe je het ook wilt noemen, je vrijheid wordt je ontnomen en je wordt opgesloten.
Misschien kunnen we het het beste een gevangenis noemen.
Hoho, sinds wanneer gaan we hier goed nieuws posten? Alles is kut en het komt nooit meer goed, dt willen we horen!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hehe, aan de naam kan ik niks doen. Maar het is gewoon goed nieuws hier trouwens de studie.
https://www.globenewswire(...)d-complications.html
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoho, sinds wanneer gaan we hier goed nieuws posten? Alles is kut en het komt nooit meer goed, dt willen we horen!
Of je stelt je even aan..quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe er nu hier iets met kampen gepost kan worden en dat dit niet wordt verwijderd door de mods....
Dat is BS uiteraard.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:04 schreef Breekfast het volgende:
Klopt het is medicatie die ze normaal gebruiken bij jicht. (moest het ook even googlen hoor)quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel gigantisch goed nieuws.
Blijkbaar is het een medicijn met lage kosten en hoge beschikbaarheid en wordt 't al heel lang gebruikt, dus dat zou in kunnen houden dat je het overspoelen van je IC's ook kunt 'behandelen' met medicatie. Lijkt me erg gunstig!
Een misdrijf plegen vind ik wel van een andere orde.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommigen andere mensen word de vrijheid ook van ontnomen al duizenden jaren, misschien moeten we eens van dat systeem af dan
Hoe bedoel je? Daarom schreef ikquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
De wereld en samenleving bestaat uit meer dan festivals en evenementen, wist je dat?
Hoe kom jij toch aan zo'n eenzijdige focus daarop?
quote:Pfizer Will Ship Fewer Vaccine Vials to Account for ‘Extra’ Doses
After the surprise discovery of an extra dose in every vial, Pfizer executives successfully lobbied the F.D.A. to change the vaccine’s formal authorization language. The company charges by the dose.
https://www.nytimes.com/2021/01/22/health/pfizer-vaccine.html
Echt he... nu krijgen we dus minder geleverd, aangezien we meer uit een buisje weten te peuterenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
En iedere keer dat je iets positiefs hoort over een farmaceutisch bedrijf word dat onmiddelijk gecompenseerd door een bericht zoals dit:
[..]
niks mis met 40+, je gaat je niet anders gedragen en/of voelen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
2030 wordt helemaal een slecht jaar, dan word ik 40
Wij niet maar de VS wel. Dit is specifiek voor de VS .quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he... nu krijgen we dus minder geleverd, aangezien we meer uit een buisje weten te peuteren
Verschrikkelijk inderdaad. Omdat er een pandemie is gooien we ons hele medische hebben en houden maar op straat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:35 schreef Molo het volgende:
Las net op LinkedIn
'prikpic is de nieuwe dickpic'
Is nog waar ook, je struikelt over de prikfoto's (zorgachtergrond hier dus veel connecties in dat veld)
Bron? Pfizer zegt dat het de effectiviteit (bij een langere periode tussen beide prikken) niet kan garanderen, omdat ze het niet getest hebben. Maar het meest waarschijnlijke is dat de effectiviteit even hoog of hoger zal liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij Pfizer zou de effectiviteit minder zijn als de periode tussen de 1e en 2e prik te lang is. Wat is precies het verschil?
Dat is waarschijnlijk 33% effectiviteit gedurende de drie weken tussen de 1ste en de 2de prik, niet 33% effectiviteit na drie weken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:21 schreef Za het volgende:
UK single dose aanpak werkt niet, mogelijk zelfs averechts gezien het mutaties in de hand kan werken, er lopen inmiddels al pakweg 4 miljoen Britten met 1 dosis. Wat een puinhoop.
[ twitter ]
bewust besmet rond gaan lopen of naar het werk gaan is gewoon een misdrijfquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een misdrijf plegen vind ik wel van een andere orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |