Het één sluit het ander niet uit hoor. Je kunt nul problemen hebben met een transvrouw die een hoge functie bekleed, maar wel met het feit dat ze die functie waarschijnlijk aan identity politics te danken heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Loopt in een topic over een transgender vrouw constant te verkondigen dat bepaalde mensen op specifieke functies zitten dankzij kwaadaardige identiteitspolitiek, maar vindt het heus geen probleem dat deze transgendervrouw deze functie heeft. Riiiiiight.
Je valt weer compleet door de mand.
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:26 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit statement is natuurlijk evenmin bewezen.
Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.quote:Levine had a fellowship at New York City's Mount Sinai Hospital from 1988 to 1993[9] where she trained in pediatrics.[10] After moving from Manhattan to central Pennsylvania in 1993,[9] she joined the staff at Penn State Hershey Medical Center. During her tenure there, she created Penn State Hershey Medical Center's adolescent medicine division and eating disorders clinic. She was in charge of the latter when she was nominated for the position of Pennsylvania Physician General in 2015.[9]
In 2015, Levine was nominated by Pennsylvania Governor-elect Tom Wolf to be Pennsylvania's Physician General.[2] In her capacity as Physician General, Levine signed an order that allowed law enforcement officers to carry the anti-overdose medication naloxone. She has credited the drug with saving the lives of almost 1,000 opioid users who had overdosed.[2] She served as Physician General until 2017.
In July 2017 Governor Wolf appointed Levine as Secretary of Health,[11] and she was unanimously confirmed.[2] In January 2021, then-President-elect Joe Biden announced that he is nominating Levine to be the Assistant Secretary for Health. If confirmed, she will be the first openly transgender federal official to be confirmed by the Senate.[3][4]
Het feit? Wat? Dat is helemaal geen feit. Dat is gewoon jouw bekrompen en achterlijke mening. Eentje die finaal onderuit geveegd wordt door haar CV.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit hoor. Je kunt nul problemen hebben met een transvrouw die een hoge functie bekleed, maar wel met het feit dat ze die functie waarschijnlijk aan identity politics te danken heeft.
Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:56 schreef Dejannn het volgende:
Kortom, er zijn dus geen concrete posts zoals initieel beweerd werd. Goed om dat even te hebben gerectificeerd.
En omdat hij er nu niet meer concreet voor uit durft te komen, krijgen we dat trieste 'het zal wel identity politics zijn' gezever.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.
Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.
Sinds 2011 identificeert ze zich als vrouw. Of ze omgebouwd is of hormonen neemt houd ze voor zichzelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?
https://fact-files.com/dr-rachel-levine-wiki/quote:Dr. Rachel Levine Transgender
Rachel was born a man but she transitioned and began identifying as a woman in 2011. According to the Washington Post, she started seeing a therapist in 2001 and at around 2008 she started to grow out her hair before publicly announcing herself as a transgender woman. She took voice lessons to sound more like a woman. Rachel, however, doesn’t like to discuss whether she took hormones or had surgery as she calls it a private medical matter
Voordat ze door de senaat van Pennsylvania (meerderheid republikeins) unaniem benoemd werd tot Secretary of Health. Die hebben haar allemaal gekozen omdat ze transgender is?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?
Als deze allemaal zijn verwijderd, hebben we daar niets aan. Ik zie nu trouwens ook dat er een paar posts van mij verwijderd zijn, terwijl ik verder niets had geplaatst wat nu heel schokkend was.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.
Ehm, nee. Je pakt nu een stukje van Wikipedia wat als bewijs zou moeten dienen dat deze transgender vrouw vanwege haar CV (dat overigens niet zo heel erg indrukwekkend is) is aangenomen. Alleen dat staat er niet specifiek, dat is meer hoe jij het geheel interpreteertquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.
Oké, dank je wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Sinds 2011 identificeert ze zich als vrouw. Of ze omgebouwd is of hormonen neemt houd ze voor zichzelf.
[..]
https://fact-files.com/dr-rachel-levine-wiki/
Interessant punt, want het is denk ik heel moeilijk om te achterhalen hoe het werkelijk is gegaan. Ik den dat transgenders zulke banen prima kunnen doen, maar dat ze de schijn bij velen tegen hebben vanwege dat inclusiviteitspunt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het waarschijnlijk een grote rol heeft gespeeld dat zij een transgender vrouw is. Dit is namelijk waar tegenwoordig bewust op geselecteerd wordt om zo "divers en inclusief" mogelijk te zijn.
De vraag was helemaal neutraal bedoeld. Ik vroeg me gewoon af op welk moment ze transgender was geworden omdat ik me afvroeg in hoeverre ze er eerder in haar carrière last van had gehad of juist niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Voordat ze door de senaat van Pennsylvania (meerderheid republikeins) unaniem benoemd werd tot Secretary of Health. Die hebben haar allemaal gekozen omdat ze transgender is?
[...]
Met God converseren is misschien raar. Maar dat er wijsheid kan zitten in oude geschriften vind ik niet gek gedacht.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso wel lachen.
Een transgender is raar, op die positie.
Dat de Republikeinen zich al sinds Reagan laten omringen en adviseren door met God converserende evangelicals die hun inspiratie uit twee- tot drieduizend jaar oude Midden-Oosterse geschriften halen, is dan weer totaal niet bizar.
Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....quote:Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met God converseren is misschien raar. Maar dat er wijsheid kan zitten in oude geschriften vind ik niet gek gedacht.
Bijna ieder staatshoofd gelooft door God gezonden te zijn. Vooral monarchen.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
Dat was in de 17e eeuw misschien zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bijna ieder staatshoofd gelooft door God gezonden te zijn. Vooral monarchen.
Onze keuning zegt dat nochtans ook nog.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was in de 17e eeuw misschien zo.
Verder doelde ik op de mensen om Trump heen.
Bron?quote:Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onze keuning zegt dat nochtans ook nog.
Dat vind ik ook. Mijn punt is alleen dat oude geschriften wijsheid kunnen bevatten.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Mijn punt is alleen dat oude geschriften wijsheid kunnen bevatten.
De vraag is alleen welke god.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Etto is, naar ik begrijp, praktiserende katholiek. Het zal dus wel meevallen met die haat.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:58 schreef Dejannn het volgende:
Jouw haat richting religieuzen zit echt op een eng diep niveau.
Ik ben zelf religieusquote:Op zondag 24 januari 2021 15:58 schreef Dejannn het volgende:
Jouw haat richting religieuzen zit echt op een eng diep niveau.
Opvallend. Dat had ik niet verwacht gezien het feit dat je geregeld behoorlijk tekeer gaat over bepaalde groepen religieuzenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben zelf religieus
Ik haat echter wel bijbelzwaaiende hypocrisie, inderdaad. Met een passie.
Wanneer ze religie proberen te politiseren, en daarbij ook nog eens dwars tegen alles waar het evangelie toe oproept ingaan, is het niet meer dan normaal dat men te keer gaat. Walgelijke hypocrisie.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Opvallend. Dat had ik niet verwacht gezien het feit dat je geregeld behoorlijk tekeer gaat over bepaalde groepen religieuzen.
Oké, fair enough. Prima dat je even je visie toelicht. Dat verduidelijkt altijd weer wat zaken.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer ze religie proberen te politiseren, en daarbij ook nog eens dwars tegen alles waar het evangelie toe oproept ingaan, is het niet meer dan normaal dat men te keer gaat. Walgelijke hypocrisie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou, gefeliciteerd hoor transgenders! Het moet de grootste dag in de geschiedenis zijn wanneer 1 van jullie als staatssecretaris in het kabinet Biden wordt benoemd. Het zal ook voor deze mevrouw geweldig zijn om te zijn gekozen vanwege haar kwaliteiten en niet vanwege haar gelachtswissel om publiciteitsredenen.
Ondanks ik denk dat ze daarom gekozen is , moet je haar wel een kans geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou, gefeliciteerd hoor transgenders! Het moet de grootste dag in de geschiedenis zijn wanneer 1 van jullie als staatssecretaris in het kabinet Biden wordt benoemd. Het zal ook voor deze mevrouw geweldig zijn om te zijn gekozen vanwege haar kwaliteiten en niet vanwege haar gelachtswissel om publiciteitsredenen.
Ongeacht hoe een transgender op dit moment aan een hoge functie komt, het wordt zonder twijfel op identity politics geschoven. Ik denk dat er bij velen een "haat" voor transgenders onder verschuilt. Vooral als je ziet hoe fel er op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit hoor. Je kunt nul problemen hebben met een transvrouw die een hoge functie bekleed, maar wel met het feit dat ze die functie waarschijnlijk aan identity politics te danken heeft.
Je maakt een foutje....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ondanks ik denk dat ze daarom gekozen is , moet je HET wel een kans geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |