abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 14:16:16 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197590131
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:13 schreef Dejannn het volgende:
Daily Show, dat zegt ook wel genoeg. Die zijn ook niet bepaald neutraal of onpartijdig. Die pushen bewust een specifiek narratief.
Misschien allemaal wel betaalde Antifa-acteurs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 14:23:10 #52
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197590221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Behalve dus de democratische partij die loopt te pushen voor "abortions up until birth"

En jij want ik heb je je afschuw over de 24 week abortions nog niet horen uitspreken.
Dat doet hij ook niet omdat die man geen visie heeft maar constant klakkeloos napraat wat CNN en andere haatdragende media hem voorschotelt. En maar janken en miepen op Trump en wie dan ook. Maar hij ligt er niet wakker van hoor! _O-
  zaterdag 23 januari 2021 @ 14:25:41 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197590262
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als transgender kan je met "trumpisten" zoals jij het noemt nog best blij zijn. Mensen die hun mening ventileren op internet, maar je in elk geval op straat niet bedreigen of bespugen of in elkaar slaan.
Nee geestelijk geweld van de Trump-achterban tegen hen is immers helemaal prima
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 14:28:28 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197590308
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:23 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Dat doet hij ook niet omdat die man geen visie heeft maar constant klakkeloos napraat wat CNN en andere haatdragende media hem voorschotelt. En maar janken en miepen op Trump en wie dan ook. Maar hij ligt er niet wakker van hoor! _O-
Ik heb het meer van bronnenonderzoek.

Probeer het eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 14:30:28 #55
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197590337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb het meer van bronnenonderzoek.

Probeer het eens.
Inderdaad. En je bronnen komen niet verder dan een CNN, MSNBC, en Nu.nl. ^O^

Daar waren we het al over eens. ;)
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 14:39:25 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197590502
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:30 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Inderdaad. En je bronnen komen niet verder dan een CNN, MSNBC, en Nu.nl. ^O^

Daar waren we het al over eens. ;)
Ironisch. Stelt dat iemand 'klakkeloos' zaken overneemt, komt zelf niet verder dan het klakkeloos herhalen van wat je op je schimmige altrechtse sites tot je hebt genomen: dat iedereen die niet meedeint met de waanzin van de Oppertietenbierman gewoon teveel CNN kijkt.

Wat een treurnis.

Gooi er nog even Deep State, kartel en Big Tech tegenaan, dan heb je je plasje weer gedaan. Voeg er desgewenst nog een batshit insane complottheorie naar eigen keuze aan toe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197590557
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat genuanceerde toneelspel, daar gelooft echt niemand meer in. En dat je overal al heel snel totalitaire neigingen meent waar te nemen, heeft meer te maken met je idee dat er sprake is van een monolithisch 'linksgeoriënteerd' blok van machthebbende instanties en mensen - derhalve voel je je stelselmatig als arme conservatief al onderdrukt, achtergesteld en monddood gemaakt - dan met lieden die je aanspreken op je bizarre uitspraken, je historisch onbenul, je doodvermoeiende 'ik ben heel objectief' act en je chronische gebrek aan inhoud.
Ik denk eerder dat mijn genuanceerde visie simpelweg niet in jouw binaire wereldbeeld past. Ik zie ook dat je weer allemaal niet kloppende aannames doet. Monolitisch linksgeoriënteerd blok? Hier heb ik het nochtans niet over gehad. Mijzelf onderdrukt voelen als arme conservatief? Ik voel mijzelf nochtans niet arm en nochtans geen uitgesproken conservatieveling. Ook heb ik nergens gesteld dat ik zeer objectief zou zijn. Zie je nu hoe je weer allemaal dingen aan het invullen bent? ;).

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat Jim Crow in jouw vertelling verder niets met ID politics te maken heeft bevestigt tenslotte bovenstaande.

Misschien toch eens de bronnen induiken en nagaan hoe ras, religie, klasse, geslacht en seksuele voorkeur in de VS vanaf het begin een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de opmaak en uitvoering van het politieke bestel; dat is namelijk de enige manier dat bijstelling plaats vindt: onderzoek doen. Ik snap dat dat wat minder sexy en sensationeel klinkt als je gezwaai met het Rode Spook - ook dat heb je heel goed afgekeken van je conservatieve helden, gooi gewoon alles op communisten - maar dat is wel hoe bijstelling werkt.
Jim Crow valt inderdaad niet onder identiteitspolitiek. Het hele concept van identiteitspolitiek is ook pas ontstaan gaandeweg de tweede helft van de 20e eeuw. Niet enkel mijn visie overigens:

quote:
There are disputes regarding the origins of the term “identity politics.” Black groups, women’s groups, and gay and lesbian groups all claim original authorship. Almost all authors, even while disagreeing over who was the first to use the term, agree that its original usage goes back to the 1970s and even 1960s. The term identity politics originally emerged out of the more radicalized political atmosphere of those times. And it emerged originally as a way of consciousnessraising among marginalized groups and as a means to empower those groups who felt oppressed by the society around them. Identity politics aimed to raise the self-awareness of these groups and also provide them with political power as a force to be reckoned with in the political arena. It was only in the 1990s and thereafter that the term was used to apply to a broader array of interest groups and that it entered mainstream political discourse. By now it is one of the most widely used terms in the field. The 1960s and 1970s in America and Europe saw the emergence of new and large-scale political movements onto the stage. These included black power movements, radicalized students, Greens, feminists, gays, Marxists, Indians and other indigenous movements, and progressives of various kinds. (Wiarda 2005, 150)
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee geestelijk geweld van de Trump-achterban tegen hen is immers helemaal prima
Geestelijk geweld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 14:42:29 ]
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 14:47:04 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197590631
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mijn genuanceerde visie simpelweg niet in jouw binaire wereldbeeld past. Ik zie ook dat je weer allemaal niet kloppende aannames doet. Monolitisch linksgeoriënteerd blok? Hier heb ik het nochtans niet over gehad. Mijzelf onderdrukt voelen als arme conservatief? Ik voel mijzelf nochtans niet arm en nochtans geen uitgesproken conservatieveling. Ook heb ik nergens gesteld dat ik zeer objectief zou zijn. Zie je nu hoe je weer allemaal dingen aan het invullen bent? ;).
[..]

Jim Crow valt inderdaad niet onder identiteitspolitiek. Het hele concept van identiteitspolitiek is ook pas ontstaan gaandeweg de tweede helft van de 20e eeuw. Niet enkel mijn visie overigens:
[..]

[..]

Geestelijk geweld?
Ja, laten we de echte neutrale lezers daar maar zelf over beslissen, over die 'nuance'.

Dat er verder nu pas een term aan dat blindstaren op aspecten van iemands identiteit is gekoppeld, betekent uiteraard niet dat de principes erachter in de VS gewoon al vanaf 1776 golden, en in het Zuiden tot 1964 zelfs wettelijk waren vastgelegd.

Maar dat past niet in 'het narratief'. Want dat focussen op, pak 'm beet, ras, dat is echt pas iets van de laatste jaren toen de door de Frankfurter Schule gehersenspoelde cultureel-marxisten hun tentakels over de Westerse wereld spreidde, toen bedrijfsleven, politiek, academia en media door 'linksgeoriënteerde' idealisten werden overgenomen. Daarvoor was dat er gewoon niet, het kwalificeren van mensen op basis van, pak 'm beet, religie. Zeker niet in de VS, Land of the Free.

Snap wel dat dat wat vervelend is om te moeten constateren, dat datgene waar je zegt een hekel aan te hebben in wezen gewoon een inventie uit eigen koker is. Dat nu kleurtjes zijn gewisseld, doet daar niets aan af.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-01-2021 14:53:05 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 14:50:46 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197590685
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Klopt.

Stellen dat vrouwen gewoon voor een abortus gaan 'wanneer ze er even geen zin meer in hebben', of dat er daadwerkelijk een melkwegstelstel bestaat waarin ideeën als die van Tran ooit aangenomen worden en er straks dus infanticide plaats gaat vinden door gewillige dokters omdat, nogmaals, 'vrouwen er even geen zin meer in hebben', is een waanbeeld dat inderdaad zo spoedig mogelijk bijgesteld dient te worden.
Ik vind abortus een enorm ingewikkeld onderwerp. Wat ik een keer hoorde van iemand die bij een abortuskliniek was geweest, was dat er vrouwen zijn die al vier keer een abortus hebben laten plegen. Dat begrijp ik niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 14:52:29 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197590714
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind abortus een enorm ingewikkeld onderwerp. Wat ik een keer hoorde van iemand die bij een abortuskliniek was geweest, was dat er vrouwen zijn die al vier keer een abortus hebben laten plegen. Dat begrijp ik niet.
Het is ook ingewikkeld.

Derhalve is het wat dommig om het tot gruwelpropaganda te reduceren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 23 januari 2021 @ 15:30:32 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197591276
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:42 schreef Dejannn het volgende:

Geestelijk geweld?
Zo kun je de voortdurende vijandige houding van de Trump-boys wel benoemen ja.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 15:39:47 #62
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197591431
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:42 schreef Dejannn het volgende:

Geestelijk geweld?
Microaggressions :'(
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197591490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zo kun je de voortdurende vijandige houding van de Trump-boys wel benoemen ja.
Wat noem jij een vijandige houding?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:39 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Microaggressions :'(
Hier komt het inderdaad op neer denk ik _O-. Iemand heeft een andere visie = microaggression :D.
pi_197591519
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 23:42 schreef LXIV het volgende:
Zou het niet kunnen dat transgenders graag babies doden omdat ze onbewust beseffen dat ze zelf nooit kinderen kunnen krijgen? Dat zou wel een goede reden zijn om transgenders uit te sluiten van bepaalde politieke functies.
:') :')
pi_197591792
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind abortus een enorm ingewikkeld onderwerp. Wat ik een keer hoorde van iemand die bij een abortuskliniek was geweest, was dat er vrouwen zijn die al vier keer een abortus hebben laten plegen. Dat begrijp ik niet.
Ik wel. Fuck kinderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197592022
quote:
Zou dat gebeuren ja? Ik zou niet weten waarom(ik ben wel benieuwd).
Incelfrikandel
  zaterdag 23 januari 2021 @ 17:17:53 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197592953
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat noem jij een vijandige houding?
Een houding waarbij je er problemen van gaat lopen maken als iemand anders zich liever wenst om te bouwen. En al helemaal als je die wilt buitensluiten van bestuurlijke functies.

quote:
Hier komt het inderdaad op neer denk ik _O-. Iemand heeft een andere visie = microaggression :D.
"Andere visie", weer het bekende eufemisme voor alt-right gedachtegoed. _O_
pi_197593201
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef Hexagon het volgende:
Een houding waarbij je er problemen van gaat lopen maken als iemand anders zich liever wenst om te bouwen. En al helemaal als je die wilt buitensluiten van bestuurlijke functies.
Dat betreft dus niemand in dit topic. Ik heb volgens mij nog geen post gezien waarbij users an sich van transgenders een probleem maken of stellen dat zij moeten worden buitengesloten van bestuurlijke functies.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:17 schreef Hexagon het volgende:
"Andere visie", weer het bekende eufemisme voor alt-right gedachtegoed. _O_
Ook dit niet. Maar jij tracht wel weer mensen weg te zetten als 'alt-right' simpelweg omdat zij jouw visie niet delen. Jammer, ook hier komt die binaire lens weer naar sterk naar voren.

"Alt-right gedachtegoed" = alles waar ik het als links-en progressief persoon niet mee eens ben.
pi_197593315
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:35 schreef Dejannn het volgende:
Dat betreft dus niemand in dit topic. Ik heb volgens mij nog geen post gezien waarbij users an sich van transgenders een probleem maken of stellen dat zij moeten worden buitengesloten van bestuurlijke functies.
Genoeg in het vorige deel, een mod heeft ze echter verwijderd. Post #28 is nog wel zo'n pareltje.
Incelfrikandel
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 17:48:32 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197593345
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat betreft dus niemand in dit topic. Ik heb volgens mij nog geen post gezien waarbij users an sich van transgenders een probleem maken of stellen dat zij moeten worden buitengesloten van bestuurlijke functies.
[..]

Ook dit niet. Maar jij tracht wel weer mensen weg te zetten als 'alt-right' simpelweg omdat zij jouw visie niet delen. Jammer, ook hier komt die binaire lens weer naar sterk naar voren.

"Alt-right gedachtegoed" = alles waar ik het als links-en progressief persoon niet mee eens ben.
Zie post #5.

Verder blijft het hilarisch hoe uitgerekend jij jeremieert over binaire lenzen en vooringenomenheid.

Edit: al weggehaald zie ik.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197593438
Kortom, er zijn dus geen concrete posts zoals initieel beweerd werd. Goed om dat even te hebben gerectificeerd :).
pi_197593612
Hmmm. Je ongelijk niet durven toegeven is een ongezonde houding die ik niet van je ken Dejan en het siert je ook niet.
Incelfrikandel
pi_197593632
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is zeker wel iets van tegenwoordig, helaas wordt het tribalisme en de intersectionele identiteitspolitiek steeds meer overheersend.
Kap eens met die smerige insinuaties, zonder daar enig bewijs voor aan te dragen. Die vrouw zit er namelijk gewoon op haar merites.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197593703
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat betreft dus niemand in dit topic. Ik heb volgens mij nog geen post gezien waarbij users an sich van transgenders een probleem maken of stellen dat zij moeten worden buitengesloten van bestuurlijke functies.
[..]

Ook dit niet. Maar jij tracht wel weer mensen weg te zetten als 'alt-right' simpelweg omdat zij jouw visie niet delen. Jammer, ook hier komt die binaire lens weer naar sterk naar voren.

"Alt-right gedachtegoed" = alles waar ik het als links-en progressief persoon niet mee eens ben.
Loopt in een topic over een transgender vrouw constant te verkondigen dat bepaalde mensen op specifieke functies zitten dankzij kwaadaardige identiteitspolitiek, maar vindt het heus geen probleem dat deze transgendervrouw deze functie heeft. Riiiiiight.

:')

Je valt weer compleet door de mand.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197593802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:12 schreef probeer het volgende:
Die vrouw zit er namelijk gewoon op haar merites.
Dit statement is natuurlijk evenmin bewezen ;).
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 18:32:37 #76
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197593861
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Loopt in een topic over een transgender vrouw constant te verkondigen dat bepaalde mensen op specifieke functies zitten dankzij kwaadaardige identiteitspolitiek, maar vindt het heus geen probleem dat deze transgendervrouw deze functie heeft. Riiiiiight.

:')

Je valt weer compleet door de mand.
Het één sluit het ander niet uit hoor. Je kunt nul problemen hebben met een transvrouw die een hoge functie bekleed, maar wel met het feit dat ze die functie waarschijnlijk aan identity politics te danken heeft.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_197593865
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit statement is natuurlijk evenmin bewezen ;).
quote:
Levine had a fellowship at New York City's Mount Sinai Hospital from 1988 to 1993[9] where she trained in pediatrics.[10] After moving from Manhattan to central Pennsylvania in 1993,[9] she joined the staff at Penn State Hershey Medical Center. During her tenure there, she created Penn State Hershey Medical Center's adolescent medicine division and eating disorders clinic. She was in charge of the latter when she was nominated for the position of Pennsylvania Physician General in 2015.[9]

In 2015, Levine was nominated by Pennsylvania Governor-elect Tom Wolf to be Pennsylvania's Physician General.[2] In her capacity as Physician General, Levine signed an order that allowed law enforcement officers to carry the anti-overdose medication naloxone. She has credited the drug with saving the lives of almost 1,000 opioid users who had overdosed.[2] She served as Physician General until 2017.

In July 2017 Governor Wolf appointed Levine as Secretary of Health,[11] and she was unanimously confirmed.[2] In January 2021, then-President-elect Joe Biden announced that he is nominating Levine to be the Assistant Secretary for Health. If confirmed, she will be the first openly transgender federal official to be confirmed by the Senate.[3][4]
Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197593923
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit hoor. Je kunt nul problemen hebben met een transvrouw die een hoge functie bekleed, maar wel met het feit dat ze die functie waarschijnlijk aan identity politics te danken heeft.
Het feit? Wat? Dat is helemaal geen feit. Dat is gewoon jouw bekrompen en achterlijke mening. Eentje die finaal onderuit geveegd wordt door haar CV.

Dit is dus precies die smerige onzin die ik bedoel. Stellen dat zij haar functie wel aan haar transgender-zijn te danken moet hebben (want identiteitspolitiek) is niets minder dan slecht verborgen haat jegens transgenders.
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 18:39:20 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197593947
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:56 schreef Dejannn het volgende:
Kortom, er zijn dus geen concrete posts zoals initieel beweerd werd. Goed om dat even te hebben gerectificeerd :).
Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197593983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.
En omdat hij er nu niet meer concreet voor uit durft te komen, krijgen we dat trieste 'het zal wel identity politics zijn' gezever.

En dan heb je ook nog figuren als TS die daar met open ogen intuinen.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 23 januari 2021 @ 18:45:40 #81
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197594043
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.
Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197594255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?
Sinds 2011 identificeert ze zich als vrouw. Of ze omgebouwd is of hormonen neemt houd ze voor zichzelf.

quote:
Dr. Rachel Levine Transgender

Rachel was born a man but she transitioned and began identifying as a woman in 2011. According to the Washington Post, she started seeing a therapist in 2001 and at around 2008 she started to grow out her hair before publicly announcing herself as a transgender woman. She took voice lessons to sound more like a woman. Rachel, however, doesn’t like to discuss whether she took hormones or had surgery as she calls it a private medical matter
https://fact-files.com/dr-rachel-levine-wiki/
pi_197594520
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Op welk moment in haar leven is ze van geslacht veranderd?
Voordat ze door de senaat van Pennsylvania (meerderheid republikeins) unaniem benoemd werd tot Secretary of Health. Die hebben haar allemaal gekozen omdat ze transgender is?

Fuck, dat ik hier ook weer serieus op in ga.
"Pools are perfect for holding water"
pi_197594552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die waren er wel degelijk. Tot het misselijkmakende af.
Als deze allemaal zijn verwijderd, hebben we daar niets aan. Ik zie nu trouwens ook dat er een paar posts van mij verwijderd zijn, terwijl ik verder niets had geplaatst wat nu heel schokkend was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:32 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Prima staat van dienst. Dus daar is wel degelijk genoeg bewijs van.
Ehm, nee. Je pakt nu een stukje van Wikipedia wat als bewijs zou moeten dienen dat deze transgender vrouw vanwege haar CV (dat overigens niet zo heel erg indrukwekkend is) is aangenomen. Alleen dat staat er niet specifiek, dat is meer hoe jij het geheel interpreteert :).

Ik blijf erbij dat het waarschijnlijk een grote rol heeft gespeeld dat zij een transgender vrouw is. Dit is namelijk waar tegenwoordig bewust op geselecteerd wordt om zo "divers en inclusief" mogelijk te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2021 19:18:30 ]
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:21:04 #85
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197594620
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sinds 2011 identificeert ze zich als vrouw. Of ze omgebouwd is of hormonen neemt houd ze voor zichzelf.
[..]

https://fact-files.com/dr-rachel-levine-wiki/
Oké, dank je wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:22:18 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197594652
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het waarschijnlijk een grote rol heeft gespeeld dat zij een transgender vrouw is. Dit is namelijk waar tegenwoordig bewust op geselecteerd wordt om zo "divers en inclusief" mogelijk te zijn.
Interessant punt, want het is denk ik heel moeilijk om te achterhalen hoe het werkelijk is gegaan. Ik den dat transgenders zulke banen prima kunnen doen, maar dat ze de schijn bij velen tegen hebben vanwege dat inclusiviteitspunt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:30:13 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197594806
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Voordat ze door de senaat van Pennsylvania (meerderheid republikeins) unaniem benoemd werd tot Secretary of Health. Die hebben haar allemaal gekozen omdat ze transgender is?

[...]
De vraag was helemaal neutraal bedoeld. Ik vroeg me gewoon af op welk moment ze transgender was geworden omdat ik me afvroeg in hoeverre ze er eerder in haar carrière last van had gehad of juist niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197597160
De eerste bekende Amerikaanse transgender:



Niets nieuws onder de zon.
pi_197600030
Misschien is ze niet de eerste, misschien was er eerder een trans op een gelijke functie maar die vond het misschien niet nodig om het aan de grote klok te hangen 🤷♂
  Beste debater 2022 zaterdag 23 januari 2021 @ 23:23:10 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197600870
Sowieso wel lachen.

Een transgender is raar, op die positie.

Dat de Republikeinen zich al sinds Reagan laten omringen en adviseren door met God converserende evangelicals die hun inspiratie uit twee- tot drieduizend jaar oude Midden-Oosterse geschriften halen, is dan weer totaal niet bizar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 24 januari 2021 @ 11:01:22 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197605053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso wel lachen.

Een transgender is raar, op die positie.

Dat de Republikeinen zich al sinds Reagan laten omringen en adviseren door met God converserende evangelicals die hun inspiratie uit twee- tot drieduizend jaar oude Midden-Oosterse geschriften halen, is dan weer totaal niet bizar.
Met God converseren is misschien raar. Maar dat er wijsheid kan zitten in oude geschriften vind ik niet gek gedacht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197605098
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Met God converseren is misschien raar. Maar dat er wijsheid kan zitten in oude geschriften vind ik niet gek gedacht.
Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 januari 2021 @ 11:13:46 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197605229
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
Bijna ieder staatshoofd gelooft door God gezonden te zijn. Vooral monarchen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197605313
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bijna ieder staatshoofd gelooft door God gezonden te zijn. Vooral monarchen.
Dat was in de 17e eeuw misschien zo.

Verder doelde ik op de mensen om Trump heen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 januari 2021 @ 11:18:57 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_197605331
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was in de 17e eeuw misschien zo.

Verder doelde ik op de mensen om Trump heen.
Onze keuning zegt dat nochtans ook nog.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_197605437
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Onze keuning zegt dat nochtans ook nog.
Bron?

En nogmaals, het gaat mij om de personen die Trump omringden en aanhanger van hem waren.

Je gaat geen Nederlandse dominee of doorsnee burger vinden die claimt dat onze koning door God is gezonden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 januari 2021 @ 14:10:15 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197608471
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
Dat vind ik ook. Mijn punt is alleen dat oude geschriften wijsheid kunnen bevatten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Beste debater 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:17:15 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197608645
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Mijn punt is alleen dat oude geschriften wijsheid kunnen bevatten.
Klopt.

Alleen hebben Evangelicals in de VS daar niet zoveel tijd voor wanneer het over barmhartigheid en vredelievendheid gaat; het komt enkel van pas wanneer ze kunnen mauwen over homo's en abortus.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197608679
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump werd de afgelopen jaren omringd door evangelicals die claimden dat de president door God was gezonden. Dat is best raar gedrag....
De vraag is alleen welke god.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste debater 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:20:29 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197608720
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

De vraag is alleen welke god.
Mammon

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')