Beetje jammer. Was leuker geweest als het van een budget af gingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Els had het in de dagboekkamer gevraagd en ze worden inderdaad bijgevuld.
Unlimited hottubben dus.
Hij begint zelf elke keer..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Gaan we allemaal continu zeiken tegen mario ?
Of een opdracht doen om hout te verdienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Beetje jammer. Was leuker geweest als het van een budget af ging
Niet allemaal. Maar af en toe "zeg" ik er iets van. Gewoon ontopic blijven en niet elke keer dingen vertellen die we al tig keren hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Heeft zelf een grote bek. Kan hij hem ook terug verwachten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bemoei met je eigen posting
Oeh SNAP !!!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]En straks ben je blij dat je weer bij je kinderen bent.
Jup. Oh vanavond gaat een heftige aflevering worden. De bewoners krijgen een filmpje van Jill te zien. De promo was na RTL Boulevardquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit dus toch de streams te snel weer aangezet
Overheen lezen. Een struisvogel tussen de kippen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bemoei met je eigen posting
Nou dat zou wel boeiend zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup. Oh vanavond gaat een heftige aflevering worden. De bewoners krijgen een filmpje van Jill te zien. De promo was na RTL Boulevard
Els is weer in overlevings mode dus gooit iedereen onder de bus, zodat ze zelf maar niet genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef danilel het volgende:
Els probeert heel smiechterig en achterbaks zo Jill het hakblok op te sturen
Ik denk dat dat nog van huismeester is zou nu bij Liese moeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
waarom heeft nick een blauw oog op zijn plaatje bovenaan?
Is huismeester?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
waarom heeft nick een blauw oog op zijn plaatje bovenaan?
eerste keer dat t mij opvaltquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog van huismeester is zou nu bij Liese moeten.
Bloed?quote:
Het lacht nu nog. Volgende week genomineerdquote:
Ach joh daar doen we niet meer aanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoe @:Juan_Roman
jij mocht openen
welke TT wil je
Dat gaat een flinke uitdaging worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Els is weer in overlevings mode dus gooit iedereen onder de bus, zodat ze zelf maar niet genomineerd wordt.
quote:
Schijnt liters bloed gevloeid zijn uit haar punaniquote:
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
om 3:10 stond daan nog bij jill de zit op de anrecht
zo het was maximal en halfe ur dat haar dann
misselijk word en niet en ur
Ja litersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt liters bloed gevloeid zijn uit haar punani
Wie bedoelen jullie eigenlijk met Mario ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar af en toe "zeg" ik er iets van. Gewoon ontopic blijven en niet elke keer dingen vertellen die we al tig keren hebben gezien.
Heeft geen zinquote:
Het was te proberen. Ik weet het, vergeefse moeite. Maarjeweetmaarnooit.quote:
Luigiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie bedoelen jullie eigenlijk met Mario ?
Alleen deze gedachtegang van Els al.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Vast, maar ik denk niet dat de bewoners dit Jill aanrekenen, ze zullen het eerder rottig voor haar vinden.
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
3:15 heeft zij zich bij de kledingkast neergelegt
zij vond de slaapkamer niet meer
Zieke geesten heb je overal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen deze gedachtegang van Els al.Dan heb je volgens mij echt een zieke geest.
Als Els een lekker ding was had je een andere meningquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen deze gedachtegang van Els al.Dan heb je volgens mij echt een zieke geest.
Ze zou het beter lezen als ze begint te bleiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
Daan heeft haar "pussy album" gekregen.
Hij heeft de stream van vannacht op repeat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft de stream van vannacht op repeat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
dat wat natte over heeft,over jillquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Els een lekker ding was had je een andere mening
Gisteren zag ze er nog vrouwelijk uit, nu is het net weer een kerelquote:
Els is gewoon een heks en haar ware aard komt steeds meer bovenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.
Ik hoor niet allesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
is toch triest dat je zoiets alleen al meeneemt
Zou ze nu dan wat vrolijker gaan doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
Daan is voorlopig zoet met haar album
Ik vraag het me afquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ze nu dan wat vrolijker gaan doen?
ze blijft schoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren zag ze er nog vrouwelijk uit, nu is het net weer een kerel
Naat zit er bij dus kan nu ook niet luisterenquote:
Wat voor bestaansrecht ze er uit denkt te halen is mij ook al een raadsel, behalve de Emo-Kaart uitspelen voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
is toch triest dat je zoiets alleen al meeneemt
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Naat zit er bij dus kan nu ook niet luisteren
Denk als ze die hottub leeg laten lopen en het water buiten afsluiten dat Els helemaal niet meer te genieten isquote:
Als ik je heb eet ik je opquote:
Zou het? want het heeft de touwtjes toch nog goed in handen? Of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het lacht nu nog. Volgende week genomineerd
Denk ik ook ??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk als ze die hottub leeg laten lopen en het water buiten afsluiten dat Els helemaal niet meer te genieten is
Ik heb dr nog niet eerder zo zien lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe troep van voeger... Daniiii heel blij ...het item ontgaat me weer
[ afbeelding ]
Neusbelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ik je heb eet ik je op
Heeft ze haar poëzie album mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe troep van voeger... Daniiii heel blij ...het item ontgaat me weer
[ afbeelding ]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ik je heb eet ik je op
Roodkapje?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb dr nog niet eerder zo zien lachen
Ik dacht dat Els er twee terug legde en de rest mee namquote:
Onzin. Els moet blijvenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)
Teruggekregen van Achter dus, na onderdeel geweest te zijn van een spel 2 weken terug ..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze haar poëzie album mee.
Okayquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even snel gegoogled is van een mopje
Borderlinerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)
Was een klein kaboutertje is een verhaaltjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..
Kan ook nog. Dacht dat dat hard geworden snot wasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie?
Die draaide jaar neusbel goed
Speciaal voor jou...quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
In een aftandse herberg vraagt een grote en stoere man aan de herbergier of hij nog een plaatstje heeft waar de man kan overnachten. De herbergier stemt toe en geeft de man een sleutel.
Midden in de nacht schrikt een man wakker. Hij hoort een stem; "Als ik je heb, eet ik je op".
De man, niet bang uitvallen, laat er geen gras over groeien en vertrekt met de noorderzon uit de herberg.
Een dag later verschijnt er weer een man aan de balie om te vragen of er een kamer over is. De herbergier geeft de man een sleutel en vertelt het verhaal over zijn klant die met de noorderzon vertrokken is.
De man haalt zijn schouders op en trekt zich terug in zijn kamer. Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je hebt, eet ik je op". Hoewel ook hij geen bang uitgevallen persoon is, weigert hij nog langer in het hotel te blijven.
De volgende dag komt een klein, schlemielig mannetje bij de herbergier. Hij zou voor een nacht een kamer willen huren. De herbergier waarschuwt de man voor wat zich de afgelopen twee nachten heeft afgespeeld. De man vraagt echter om de sleutel, omdat hij echt geen zin heeft verder te reizen.
Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je heb, eet ik je op". Voordat de man zich bedenkt rukt hij de deur van de kast open. Daar kijkt hij naar beneden en ziet een heel klein kaboutertje met een vingertje in zijn neus, die roept: "Als ik je heb, eet ik je op"!
Die zag ik niet aankomen😂quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
In een aftandse herberg vraagt een grote en stoere man aan de herbergier of hij nog een plaatstje heeft waar de man kan overnachten. De herbergier stemt toe en geeft de man een sleutel.
Midden in de nacht schrikt een man wakker. Hij hoort een stem; "Als ik je heb, eet ik je op".
De man, niet bang uitvallen, laat er geen gras over groeien en vertrekt met de noorderzon uit de herberg.
Een dag later verschijnt er weer een man aan de balie om te vragen of er een kamer over is. De herbergier geeft de man een sleutel en vertelt het verhaal over zijn klant die met de noorderzon vertrokken is.
De man haalt zijn schouders op en trekt zich terug in zijn kamer. Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je hebt, eet ik je op". Hoewel ook hij geen bang uitgevallen persoon is, weigert hij nog langer in het hotel te blijven.
De volgende dag komt een klein, schlemielig mannetje bij de herbergier. Hij zou voor een nacht een kamer willen huren. De herbergier waarschuwt de man voor wat zich de afgelopen twee nachten heeft afgespeeld. De man vraagt echter om de sleutel, omdat hij echt geen zin heeft verder te reizen.
Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je heb, eet ik je op". Voordat de man zich bedenkt rukt hij de deur van de kast open. Daar kijkt hij naar beneden en ziet een heel klein kaboutertje met een vingertje in zijn neus, die roept: "Als ik je heb, eet ik je op"!
Daarom juist jij bent ook een mormel die ik graag ziequote:
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..quote:
Thomas kreunde omdat hij op de wc zat hij moest nodig Kakie kakie doenquote:
[..]
Speciaal voor jou...
Voel mij vereerdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom juist jij bent ook een mormel die ik graag zie
Weet je spoilers te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..
En dat slaat dan weer op Els
Okayquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..
En dat slaat dan weer op Els
Jawel Els klauwt en eet drop.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen doet iets behalve Els.
Els: 'Niemand heeft volgens mij ergens zin in vandaag'
Ik ben van je gaan houdenquote:
dingetjes van thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom heeft daan dr poesalbum gekregen?
Nope sorryquote:
Ho. Ly. Shit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
Of straks huilie huilie doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dingetjes van thuis
kindjes hebben daar vanalles in geplakt en geschreven
..
triggert Daan misschien wel om
ff na te denken .. of ze wel echt mee wil blijven doen
Ja qoute die ellende nog een keerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ho. Ly. Shit.
Die vertelde mijn opa toen toen ik een klein Whuzzetje was! (En dat is aardig lang geleden...)
[Nathalie mode ON]
Mijn opa.... zulke mooie herinneringen, ik heb hem helaas maar kort mogen kennen. IK HEB EEN MOEILIJKE DAG NU
[..]
Speciaal voor jou...
Vertel. Waar heb je het moeilijk meequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ho. Ly. Shit.
Die vertelde mijn opa toen toen ik een klein Whuzzetje was! (En dat is aardig lang geleden...)
[Nathalie mode ON]
Mijn opa.... zulke mooie herinneringen, ik heb hem helaas maar kort mogen kennen. IK HEB EEN MOEILIJKE DAG NU
Even in Dm danquote:
Uh.. ok. Mag ik eerst een kaarsje?quote:
Die ziet haar imperium instorten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die is aan het afkicken van de alcohol.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Els denkt ook "Jill is weg en mag lekker wegblijven"
Koekkoekquote:
Heeft Jill ze zelf verteld via een videoboodschapquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
De bewoners weten dus nog niet dat Jill voorlopig niet terug komt?![]()
Hebben ze wel verteld dat alles goed is met Jill?
Waarom zou ze dat denken?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Heeft Els even pech.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Jill was op tv met een boodschap dat het goed ging en snel terug komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
De bewoners weten dus nog niet dat Jill voorlopig niet terug komt?![]()
Hebben ze wel verteld dat alles goed is met Jill?
Voor Jill komt er weer een nieuwe. Lood om oud metaalwerkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Scheelt haar weer een tegenspeler. Ze begon al "met volgens de regels mag ze niet terugkomen"
Ze hebben zelf ook het idee dat Jill heel stemmen gaat krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Scheelt haar weer een tegenspeler. Ze begon al "met volgens de regels mag ze niet terugkomen"
Die kerels lopen wegquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
Ik snap wel dat Daan geen relaties kan volhouden
Els denkt dat ze super populair is, omdat ze één ronde van René won qua stemmen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook het idee dat Jill heel stemmen gaat krijgen![]()
Geen idee hoe Els en Natte denken ,maar ze hebben het goed fout
Waarom ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ophef in de media in Vlaanderen wellicht?
4 relaties gehad en de laatste relatie: 2 jaar uit elkaar geweest.quote:
Ieder zn poezie-album meequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
Zou ze als ze lesgeeft ook op die toon praten. Zal gezellig zijn in haar klasje.
Is inmiddels ook al weer een terugkerend verhaalquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Speculeren over terugkerende deelnemers...
Nou ik weet er anders wel een paar die Els even kopje onder in de hottub zouden willen douwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen doet iets behalve Els.
Els: 'Niemand heeft volgens mij ergens zin in vandaag'
Jaquote:
Is Thomas die dit denkt ... soort van .. beetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Daan over Ziggo,,die zit nog ergens in een hotel ... sjeezuus Daniii is echt BB-Paranoia geworden
Mens jankt alleen maar. Zou dat geschreeuw(janken voor die Belgen) ook niet volhoudenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
4 relaties gehad en de laatste relatie: 2 jaar uit elkaar geweest.
Wrom verbaast me dat niet?
Als ze dit stukje in de uitzending gebruiken, dan weet je hoe laat het is...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Is inmiddels ook al weer een terugkerend verhaal
Els is er van overtuigd dat ze terugkomt als ze genomineerd is ,quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Els denkt dat ze super populair is, omdat ze één ronde van René won qua stemmen.
Nattebrie denkt niet. Da's een soort amoebe. Het bestaat.
Fixed.quote:
Ze schreeuwen dat gewoon heel vaak en dan hopen ze dat het ook echt gebeurdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook het idee dat Jill heel stemmen gaat krijgen![]()
Geen idee hoe Els en Natte denken ,maar ze hebben het goed fout
Die "Psiecho-terapuijten" (of hoe noemen ze dat in Holland), hebben hun werk niet goed gedaan bij Daan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Daan over Ziggo,,die zit nog ergens in een hotel ... sjeezuus Daniii is echt BB-Paranoia geworden
Ze heeft geloof ik nog niet voor de klas gestaan...vanwege corona. En ze is het pas een 1/2jaartjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
Zou ze als ze lesgeeft ook op die toon praten. Zal gezellig zijn in haar klasje.
In het maanlichtquote:
Due heeft zich van te voren niet goed ingelezen met haar "me-time".quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens jankt alleen maar. Zou dat geschreeuw(janken voor die Belgen) ook niet volhouden
Er zijn mensen die gehecht zijn aan zoiets misschien??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom heeft daan dr poesalbum gekregen?
Gaat niet gebeuren. Thomas is cool en een schatquote:
Nee Daan zei dat sarcastisch.. om Thomas duidelijk te maken dat René weg is en anders al een week eerder weg was geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die "Psiecho-terapuijten" (of hoe noemen ze dat in Holland), hebben hun werk niet goed gedaan bij Daan.
Romantisch, PB kan er zo naast gaan zittenquote:
Ik heb het idee dat er echt iets geks moet gebeuren wil hij niet tot de laatste weken blijvenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Thomas is cool en een schat
Ik geef haar groot gelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Volgens Thomas zou Liese 100% op hem stemmen
Thomas gaat ver komenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
Een luie sukkel is het.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Thomas is cool en een schat
Ze stemmen ook op zwakke mensen. Terwijl die juist sterk zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er echt iets geks moet gebeuren wil hij niet tot de laatste weken blijven
Eigenlijk mochten ze niks (te lezen) meenemen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gehecht zijn aan zoiets misschien??
Hij kreeg ook een behoorlijke preek van Liese vannacht. En volledig terecht ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:01 schreef Benny het volgende:
vraag me af of voor de klas heeft gestaanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:57 schreef engine het volgende:
Thomas in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Op wie zou Liese nu gaan stemmen.
Omdat hij ook complotje heeft met het badje net zoals Jowi.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Why? Ik heb echt nog nergens echt een goede reden gezien/gehoord om Thomas eruit te wippen
Ja dat is niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vraag me af of voor de klas heeft gestaan
Els en Nathaliequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Moet je zelf perfect zijn om te constateren dat iemand aan obesitas lijdt?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar dat denk ik vaak aan jou met je trol gedrag
Als je de definitie trol begrijpt, heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar dat denk ik vaak aan jou met je trol gedrag
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik constateer enkel.
Thomas gaf zo'n debiel antwoord op haar vraag waarom hij die keren op haar stemde,. ik zag vanmiddag in de COS een filmpje daarover .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Why? Ik heb echt nog nergens echt een goede reden gezien/gehoord om Thomas eruit te wippen
Hoe iemand kan denken he?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eigenlijk mochten ze niks (te lezen) meenemen.
Ze heeft erom gesmeekt en nu heeft ze het.
Daan en Els ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Liese speelt het spel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese gaat nu niet op Thomas stemmen denk ik, hij is daarna voor altijd loyaal aan haar. Liese is slim.
Maar dat maakt hem niet bipolairquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
Wat Daan over Patrick zegt klopt wel. HIj kan in een gesprek 180 graden draaien
Denk dat dat meer slimheid is ... bipolair is iets compleet anders.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
Els en Daan verwacht ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niet bipolair
Mwa .. wellicht Nathalie en Els samen buiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben aan het teruglezen, nog iets gemist ?
En daarbuiten vond Liese Thomas zijn instelling bij het breien echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thomas gaf zo'n debiel antwoord op haat vraag waarom hij die keren op haar stemde,. ik zal vanmiddag in de COS een filmpje daarover .
volgens mij van Spapaars
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je zelf perfect zijn om te constateren dat iemand aan obesitas lijdt?
maar dat magquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoopelijk,hij is de landgenote van liese en
stemte op haar![]()
Thomas heeft obesitasquote:
Tering.. waar zal ik beginnen ....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben aan het teruglezen, nog iets gemist ?
Nee oke. Maar buiten dat klopt het wel dat hij heel erg kan wisselenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niet bipolair
Moet dat steeds benoemd worden. Nog even iemand verder de grond in stampen. Ik vind het stoer dat hij mee doet . Hij staat er wel .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moet je zelf perfect zijn om te constateren dat iemand aan obesitas lijdt?
Ze hielden af en toe hun mond. Nu loopt Patrick met ze mee.quote:
Ja, te dom voor woorden. Iets met de opdracht van de kist vond hij stom en Liese maar zeggen het was een opdracht he Thomas en nu al weken geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thomas gaf zo'n debiel antwoord op haar vraag waarom hij die keren op haar stemde,. ik zag vanmiddag in de COS een filmpje daarover .
volgens mij van Spapaars
Ook heel terechtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
En daarbuiten vond Liese Thomas zijn instelling bij het breien echt niet kunnen.
Dat wil ik zo houdenquote:
Bipolair.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
Kijk Danielle gaan van geërgerd naar vrolijk in 1 gesprek!!! Dat kan toch niet, zo zijn mensen toch niet.
Zij geeft les op de HBO? Is zij psych? Ik wist al niet waarin ze les gaf..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
Daan weer da Pat bipolair is
Zou het soms zelfreflectie zijn..
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog een boodschap van Jill of zo geweest in het huis overdag ?
Mwah hij zit nogal vaak.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Moet dat steeds benoemd worden. Nog even iemand verder de grond in stampen. Ik vind het stoer dat hij mee doet . Hij staat er wel .
Patrick is in de buurtquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
Kijk Danielle gaan van geërgerd naar vrolijk in 1 gesprek!!! Dat kan toch niet, zo zijn mensen toch niet.
Hij is gewoon nogal onhandig in het communiceren lijkt mij. Zoekt ook z'n plek nog wat in de groep.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef Benny het volgende:
Das bipolair hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
Vanochtend.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bi polair hoor ik net ....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
quote:
Gewoon het Utopia stem format. Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik stel voor om een keer gewoon de nominaties in de woonkamer te doen ... waar iedereen bij is ,..
"Snit en naad" denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zij geeft les op de HBO? Is zij psych? Ik wist al niet waarin ze les gaf..
Dat jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, te dom voor woorden. Iets met de opdracht van de kist vond hij stom en Liese maar zeggen het was een opdracht he Thomas en nu al weken geleden.
Dat zou een goede zet zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
Ik stel voor om een keer gewoon de nominaties in de woonkamer te doen ... waar iedereen bij is ,..
Luie flikkerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook heel terechtHij vervulde zijn huismeester taken/regels ook beroerd
draait 180 graden, is zij dan ook bipolair??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
Misschien is ze wel Bipolair!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef aswesleep het volgende:
hoor dr nooit over "leerlingen ""quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het streamverslag topic redelijk bijgehouden. Daar moeten wel tijdstippen staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zulke mensen een week laten werken in een opvang/huis met dit soort problemen.. dan zal ze misschien eens wat meer respect hebben en niet dit soort zaken maar zo schreeuwenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat het goed ging en ze graag weer terug wil komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik was om 11 wakker volgens mij.quote:
Las dat ze er net 4 maanden werken, daarvoor in bedrijfsleven. En na 4 maanden dus het BB huis in.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hoor dr nooit over "leerlingen ""
wel hele verhalen over dr andere baan ..
denk dat ze recent .. hbo juffie dipl gehaald heeft
echter nooit gewerkt
Doet ze dat?? Kinderachtig zeg...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:08 schreef Sangha het volgende:
Daan denkt dat je bipolair bent als je wisselt van mening in 1 gesprek, lol. Die snapt er niks van. Klote dat ze dan naar de DBK gaat en dat over hem zegt steeds.
Ja, dank je, dat helpt behoorlijk ....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb vandaag het streamverslag topic redelijk bijgehouden. Daar moeten wel tijdstippen staan.
Samen een straatje om .quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Luchten/UIthoren Dikke Patty wil wel meehoren , maar no way
[ afbeelding ]
quote:
Ze heeft keuze zat. Ze kan er een Eeny-Meeny-Miny-Moe van maken wie ze moet kiezen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja. Die was wel duidelijk inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Daan over de bezopen mensen die zich voor lul hebben gezet
Oh eigenblijk bedoelt ze Lieze
Ik mag hem graagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
Tov de eerste week, is Thomas bij mij ook gezakt naar een zeer laag niveau.
Ik vraag me soms wel af welke bb jij aan het kijken bentquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Wie niet.
Ik zie hem echt behoorlijk zijn best doen om te bewegen
Dat viel best mee,Els was meer bezopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Liese was wel de meest adequate vorige nacht om zich over Jill te ontfermen. Geen Daan gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Daar doelde Daan wel opquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel best mee,Els was meer bezopen.
Had je geen jankstream?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese was wel de meest adequate vorige nacht om zich over Jill te ontfermen. Geen Daan gezien.
Nou... Kijkend naar z'n vorm heb ik het idee dat er inmiddels ook al wel wat kilo's vanaf zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel af welke bb jij aan het kijken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |