Beetje jammer. Was leuker geweest als het van een budget af gingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:27 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Els had het in de dagboekkamer gevraagd en ze worden inderdaad bijgevuld.
Unlimited hottubben dus.
Hij begint zelf elke keer..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Gaan we allemaal continu zeiken tegen mario ?
Of een opdracht doen om hout te verdienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Beetje jammer. Was leuker geweest als het van een budget af ging
Niet allemaal. Maar af en toe "zeg" ik er iets van. Gewoon ontopic blijven en niet elke keer dingen vertellen die we al tig keren hebben gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Heeft zelf een grote bek. Kan hij hem ook terug verwachten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
Maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bemoei met je eigen posting
Oeh SNAP !!!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]En straks ben je blij dat je weer bij je kinderen bent.
Jup. Oh vanavond gaat een heftige aflevering worden. De bewoners krijgen een filmpje van Jill te zien. De promo was na RTL Boulevardquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit dus toch de streams te snel weer aangezet
Overheen lezen. Een struisvogel tussen de kippen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bemoei met je eigen posting
Nou dat zou wel boeiend zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jup. Oh vanavond gaat een heftige aflevering worden. De bewoners krijgen een filmpje van Jill te zien. De promo was na RTL Boulevard
Els is weer in overlevings mode dus gooit iedereen onder de bus, zodat ze zelf maar niet genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:17 schreef danilel het volgende:
Els probeert heel smiechterig en achterbaks zo Jill het hakblok op te sturen
Ik denk dat dat nog van huismeester is zou nu bij Liese moeten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
waarom heeft nick een blauw oog op zijn plaatje bovenaan?
Is huismeester?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
waarom heeft nick een blauw oog op zijn plaatje bovenaan?
eerste keer dat t mij opvaltquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog van huismeester is zou nu bij Liese moeten.
Bloed?quote:
Het lacht nu nog. Volgende week genomineerdquote:
Ach joh daar doen we niet meer aanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoe @:Juan_Roman
jij mocht openen
welke TT wil je
Dat gaat een flinke uitdaging worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Els is weer in overlevings mode dus gooit iedereen onder de bus, zodat ze zelf maar niet genomineerd wordt.
quote:
Schijnt liters bloed gevloeid zijn uit haar punaniquote:
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef mario390 het volgende:
om 3:10 stond daan nog bij jill de zit op de anrecht
zo het was maximal en halfe ur dat haar dann
misselijk word en niet en ur
Ja litersquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt liters bloed gevloeid zijn uit haar punani
Wie bedoelen jullie eigenlijk met Mario ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar af en toe "zeg" ik er iets van. Gewoon ontopic blijven en niet elke keer dingen vertellen die we al tig keren hebben gezien.
Heeft geen zinquote:
Het was te proberen. Ik weet het, vergeefse moeite. Maarjeweetmaarnooit.quote:
Luigiquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie bedoelen jullie eigenlijk met Mario ?
Alleen deze gedachtegang van Els al.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Vast, maar ik denk niet dat de bewoners dit Jill aanrekenen, ze zullen het eerder rottig voor haar vinden.
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
3:15 heeft zij zich bij de kledingkast neergelegt
zij vond de slaapkamer niet meer
Zieke geesten heb je overal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen deze gedachtegang van Els al.Dan heb je volgens mij echt een zieke geest.
Als Els een lekker ding was had je een andere meningquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen deze gedachtegang van Els al.Dan heb je volgens mij echt een zieke geest.
Ze zou het beter lezen als ze begint te bleiten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
Daan heeft haar "pussy album" gekregen.
Hij heeft de stream van vannacht op repeat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft de stream van vannacht op repeat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
dat wat natte over heeft,over jillquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is 19.37 uur. Waar hèb je het nou over?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Els een lekker ding was had je een andere mening
Gisteren zag ze er nog vrouwelijk uit, nu is het net weer een kerelquote:
Els is gewoon een heks en haar ware aard komt steeds meer bovenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.
Ik hoor niet allesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met lekker of vies ding. Als je iemand wil aanrekenen dat hij/zij ziek wordt spoor je gewoon niet.
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
is toch triest dat je zoiets alleen al meeneemt
Zou ze nu dan wat vrolijker gaan doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
Daan is voorlopig zoet met haar album
Ik vraag het me afquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ze nu dan wat vrolijker gaan doen?
ze blijft schoonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren zag ze er nog vrouwelijk uit, nu is het net weer een kerel
Naat zit er bij dus kan nu ook niet luisterenquote:
Wat voor bestaansrecht ze er uit denkt te halen is mij ook al een raadsel, behalve de Emo-Kaart uitspelen voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
is toch triest dat je zoiets alleen al meeneemt
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Naat zit er bij dus kan nu ook niet luisteren
Denk als ze die hottub leeg laten lopen en het water buiten afsluiten dat Els helemaal niet meer te genieten isquote:
Als ik je heb eet ik je opquote:
Zou het? want het heeft de touwtjes toch nog goed in handen? Of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het lacht nu nog. Volgende week genomineerd
Denk ik ook ??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk als ze die hottub leeg laten lopen en het water buiten afsluiten dat Els helemaal niet meer te genieten is
Ik heb dr nog niet eerder zo zien lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe troep van voeger... Daniiii heel blij ...het item ontgaat me weer
[ afbeelding ]
Neusbelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ik je heb eet ik je op
Heeft ze haar poëzie album mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe troep van voeger... Daniiii heel blij ...het item ontgaat me weer
[ afbeelding ]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ik je heb eet ik je op
Roodkapje?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb dr nog niet eerder zo zien lachen
Ik dacht dat Els er twee terug legde en de rest mee namquote:
Onzin. Els moet blijvenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)
Teruggekregen van Achter dus, na onderdeel geweest te zijn van een spel 2 weken terug ..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze haar poëzie album mee.
Okayquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Even snel gegoogled is van een mopje
Borderlinerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bordeliner. Het lacht en het jankt(voor de Belgen schreeuwen)
Was een klein kaboutertje is een verhaaltjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahhaa waar is dat ook al weer van..
Kan ook nog. Dacht dat dat hard geworden snot wasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie?
Die draaide jaar neusbel goed
Speciaal voor jou...quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
In een aftandse herberg vraagt een grote en stoere man aan de herbergier of hij nog een plaatstje heeft waar de man kan overnachten. De herbergier stemt toe en geeft de man een sleutel.
Midden in de nacht schrikt een man wakker. Hij hoort een stem; "Als ik je heb, eet ik je op".
De man, niet bang uitvallen, laat er geen gras over groeien en vertrekt met de noorderzon uit de herberg.
Een dag later verschijnt er weer een man aan de balie om te vragen of er een kamer over is. De herbergier geeft de man een sleutel en vertelt het verhaal over zijn klant die met de noorderzon vertrokken is.
De man haalt zijn schouders op en trekt zich terug in zijn kamer. Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je hebt, eet ik je op". Hoewel ook hij geen bang uitgevallen persoon is, weigert hij nog langer in het hotel te blijven.
De volgende dag komt een klein, schlemielig mannetje bij de herbergier. Hij zou voor een nacht een kamer willen huren. De herbergier waarschuwt de man voor wat zich de afgelopen twee nachten heeft afgespeeld. De man vraagt echter om de sleutel, omdat hij echt geen zin heeft verder te reizen.
Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je heb, eet ik je op". Voordat de man zich bedenkt rukt hij de deur van de kast open. Daar kijkt hij naar beneden en ziet een heel klein kaboutertje met een vingertje in zijn neus, die roept: "Als ik je heb, eet ik je op"!
Die zag ik niet aankomen😂quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
In een aftandse herberg vraagt een grote en stoere man aan de herbergier of hij nog een plaatstje heeft waar de man kan overnachten. De herbergier stemt toe en geeft de man een sleutel.
Midden in de nacht schrikt een man wakker. Hij hoort een stem; "Als ik je heb, eet ik je op".
De man, niet bang uitvallen, laat er geen gras over groeien en vertrekt met de noorderzon uit de herberg.
Een dag later verschijnt er weer een man aan de balie om te vragen of er een kamer over is. De herbergier geeft de man een sleutel en vertelt het verhaal over zijn klant die met de noorderzon vertrokken is.
De man haalt zijn schouders op en trekt zich terug in zijn kamer. Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je hebt, eet ik je op". Hoewel ook hij geen bang uitgevallen persoon is, weigert hij nog langer in het hotel te blijven.
De volgende dag komt een klein, schlemielig mannetje bij de herbergier. Hij zou voor een nacht een kamer willen huren. De herbergier waarschuwt de man voor wat zich de afgelopen twee nachten heeft afgespeeld. De man vraagt echter om de sleutel, omdat hij echt geen zin heeft verder te reizen.
Ook hij wordt midden in de nacht wakker en hoort een stem: "Als ik je heb, eet ik je op". Voordat de man zich bedenkt rukt hij de deur van de kast open. Daar kijkt hij naar beneden en ziet een heel klein kaboutertje met een vingertje in zijn neus, die roept: "Als ik je heb, eet ik je op"!
Daarom juist jij bent ook een mormel die ik graag ziequote:
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..quote:
Thomas kreunde omdat hij op de wc zat hij moest nodig Kakie kakie doenquote:
[..]
Speciaal voor jou...
Voel mij vereerdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom juist jij bent ook een mormel die ik graag zie
Weet je spoilers te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..
En dat slaat dan weer op Els
Okayquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou.. ging over als ik je heb dan eet ik je op..
En dat slaat dan weer op Els
Jawel Els klauwt en eet drop.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen doet iets behalve Els.
Els: 'Niemand heeft volgens mij ergens zin in vandaag'
Ik ben van je gaan houdenquote:
dingetjes van thuisquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom heeft daan dr poesalbum gekregen?
Nope sorryquote:
Ho. Ly. Shit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Speciaal voor jou...
Of straks huilie huilie doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dingetjes van thuis
kindjes hebben daar vanalles in geplakt en geschreven
..
triggert Daan misschien wel om
ff na te denken .. of ze wel echt mee wil blijven doen
Ja qoute die ellende nog een keerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ho. Ly. Shit.
Die vertelde mijn opa toen toen ik een klein Whuzzetje was! (En dat is aardig lang geleden...)
[Nathalie mode ON]
Mijn opa.... zulke mooie herinneringen, ik heb hem helaas maar kort mogen kennen. IK HEB EEN MOEILIJKE DAG NU
[..]
Speciaal voor jou...
Vertel. Waar heb je het moeilijk meequote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ho. Ly. Shit.
Die vertelde mijn opa toen toen ik een klein Whuzzetje was! (En dat is aardig lang geleden...)
[Nathalie mode ON]
Mijn opa.... zulke mooie herinneringen, ik heb hem helaas maar kort mogen kennen. IK HEB EEN MOEILIJKE DAG NU
Even in Dm danquote:
Uh.. ok. Mag ik eerst een kaarsje?quote:
Die ziet haar imperium instorten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die is aan het afkicken van de alcohol.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Els denkt ook "Jill is weg en mag lekker wegblijven"
Koekkoekquote:
Heeft Jill ze zelf verteld via een videoboodschapquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
De bewoners weten dus nog niet dat Jill voorlopig niet terug komt?![]()
Hebben ze wel verteld dat alles goed is met Jill?
Waarom zou ze dat denken?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Heeft Els even pech.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Jill was op tv met een boodschap dat het goed ging en snel terug komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
De bewoners weten dus nog niet dat Jill voorlopig niet terug komt?![]()
Hebben ze wel verteld dat alles goed is met Jill?
Voor Jill komt er weer een nieuwe. Lood om oud metaalwerkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Scheelt haar weer een tegenspeler. Ze begon al "met volgens de regels mag ze niet terugkomen"
Ze hebben zelf ook het idee dat Jill heel stemmen gaat krijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Scheelt haar weer een tegenspeler. Ze begon al "met volgens de regels mag ze niet terugkomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |