Lekker van oorlogje dromen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer lekker knalluh vandaag ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:13 schreef JACM het volgende:
Zal wel hier gepost zijn al, anders bij deze. Je moet wel uit Belgie komen (of een VPN hebben);
https://mailing.vier.be/o(...)RlceljZ26hcZM2fliMnq
Was inderdaad al gepost, maar dan op de Telegraaf site:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:13 schreef JACM het volgende:
Zal wel hier gepost zijn al, anders bij deze. Je moet wel uit Belgie komen (of een VPN hebben);
Ik kijk wel nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:13 schreef JACM het volgende:
Yep, hier ging het foutquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou ook onwel worden met een bitch zoals Nathalie
waar lez je dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill komt dinsdag terug maandag krijgt ze een test en bij negatief komt ze dinsdag terug. Ze zit in een hotel opgesloten. Geen tv en internet.
Wat een marteling voor dat meisjequote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill komt dinsdag terug maandag krijgt ze een test en bij negatief komt ze dinsdag terug. Ze zit in een hotel opgesloten. Geen tv en internet.
Daar kiest ze zelf voor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een marteling voor dat meisje![]()
Hopelijk krijgt ze een boek ofzo.
Anders wordt ze helemaal gek
Staat op de voorpagina van de telegraafquote:
Lezen is niet haar sterkste kant.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen haar een lappendeken laten breien, met een ballon in haar handen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt, er zijn 2 verschillende filmpjes. Eén gericht aan de bewoners en één gericht aan de buitenwereld.quote:
voorpagina? erste seite?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat op de voorpagina van de telegraaf
klopt,zij kann soms niet stillzittenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar heeft ze niet zelf voor gekozen. Ze heeft gekozen om opgesloten te zitten met bewoners, niet alleen in een hotel afgesloten van de buitenwereld.quote:
Deze opmerking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lezen is niet haar sterkste kant.
Ik vind dat je wat meer respect mag tonenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:19 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ze kunnen haar een lappendeken laten breien, met een ballon in haar handen.
Gelijk audio lockquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas nu over beslissingen mbt Jill van vannacht
Niet geschikt voor BB.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt,zij kann soms niet stillzitten
Jawel, ze is dyslectisch. Heeft ze zelf verteld. Darom wist ze ook niet hoe ze Big Brother in de sneeuw moest schrijven.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze opmerking slaat nergens op.
[..]
Wilde ik ook net posten... daarmee wekken ze enkel de indruk dat ze eventueel een fout hebben gemaakt oid (niet dat ik dat denk, maar laat ze openlijk spreken zeg)quote:
Ze kan er ook met kappen nu dus wel degelijk eigen keuze.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar heeft ze niet zelf voor gekozen. Ze heeft gekozen om opgesloten te zitten met bewoners, niet alleen in een hotel afgesloten van de buitenwereld.
Ze gaan wat aanpassen in de verbinding tussen huis en hoofdredactie. Ze leren er dan toch uit zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas nu over beslissingen van de productie mbt Jill van vannacht
nee daar werd zij helemal gekquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:19 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Ze kunnen haar een lappendeken laten breien, met een ballon in haar handen.
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar heb je de video van de belgiesite?
Zelfde video staat hier:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar heb je de video van de belgiesite?
Censuurquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarom worden de mensen die een gesprek aan het voeren zijn niet gevolgd maar wel de mensen die stil aan het puzzelen zijn??
Voor seks een duimpje omhoog.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spreek een woord af ofzo als er iemand hulp nodig heeft ofzo
Je zou maar eens een hartaanval krijgen in dat huis
Ben je zo dood.
Of dat er iemand uit de zorgsector mee aan de knoppen zit om de gezondheid van de bewoners te controleren. Zou ook een grote vooruitgang zijn.
Bedenk me nu trouwens dat ik ook nog geen AED heb zien hangen in het huis. Of ben ik blind?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je zo dood.
Of dat er iemand uit de zorgsector mee aan de knoppen zit om de gezondheid van de bewoners te controleren. Zou ook een grote vooruitgang zijn.
Dat is overdreven om 24/7 een zorgverlener erbij te hebben vind ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je zo dood.
Omdat het over de productie gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarom worden de mensen die een gesprek aan het voeren zijn niet gevolgd maar wel de mensen die stil aan het puzzelen zijn??
Ja het doet mij ook goed, ik zie dat al die weken al..Complimenten..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Ze zijn wel netjes qua opruimen in de keuken.
Net Nick gelijk mes in vaatwasser, niets laten slingeren of zo.
Tonen ze de gameroom nietquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Het spel in de Gameroom, dus we mogen weer niets gaan zien zo...
Moet daar geen BHV'er aanwezig zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je zo dood.
Leuk?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:29 schreef Benny het volgende:
"Beste bewoners, maak jullie klaar voor het spel"
Ik heb dat ook altijd!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij komt direkt uit de bed,hoe kann dat zijn dat zij al hot uit ziet?
Maar is het niet goed gegaan dan vannacht? Ze is toch opgehaald? Een AED zou wel okee zijn. Maar ze hebben vannacht blijkbaar toch contact gehad en er is gehandeld. Of duurde het zo lang? De aanrijdtijd van de ambulance kan ook wel anders zijn door de corona..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet daar geen BHV'er aanwezig zijn?
Maar achteraf krijg je wel genoeg mee om een idee te krijgen wat er is gebeurd. Dat is ook nog wel leuk om te volgenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk?
wij krijgen er toch niets van te zien op de livestreams.
Het is geen Utopia inderdaad....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Ze zijn wel netjes qua opruimen in de keuken.
Net Nick gelijk mes in vaatwasser, niets laten slingeren of zo.
Duurde heel lang, denk wel een half uur nadat ze gevonden werdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar is het niet goed gegaan dan vannacht? Ze is toch opgehaald? Een AED zou wel okee zijn. Maar ze hebben vannacht blijkbaar toch contact gehad en er is gehandeld. Of duurde het zo lang? De aanrijdtijd van de ambulance kan ook wel anders zijn door de corona..
Thomas is geen man maar een kindquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ow daan, geen douchhokje tussen jou en een man... kindjes ogen dicht
Volgens mij haar kinderenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Thomas is geen man maar een kind
Thomas is een reuze kleuter.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Thomas is geen man maar een kind
Zet dat naakt maar uit je hoofd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:32 schreef mario390 het volgende:
liese doucht da ziet zij niet hot uit
maar naakt
En hier: https://www.hln.be/tv/big(...)-productie~a9fe719b/quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zelfde video staat hier:
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-ziekenhuisopname
ja dat is 2021,quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zet dat naakt maar uit je hoofd.
En dan gaan ze de voetjes in beeld brengen, nou nou, leuk voor de gekkies met hun voetfetisjisme.
en waar zie je de gameroom danquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Iedereen in sportkleding.![]()
Aan de setting in de gameroom te zien hebben ze dat niet echt nodig.
Ze was in het toilet? En er waren Thomas en Liese..en ja je verwacht het niet..Kijk als het nu oudere mensen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:34 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Duurde heel lang, denk wel een half uur nadat ze gevonden werd
Moeten ze weer kistjes openen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef Tourniquet het volgende:
Iedereen in sportkleding.![]()
Aan de setting in de gameroom te zien hebben ze dat niet echt nodig.
er zijn niet zo heel veel mensen geinteresseerd in BB Brazilie....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is 2021,
in brasil douchen soms 5 meiden met bikini in en hok
als en party was
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en waar zie je de gameroom dan
Vindt dat ook niks, dan kunnen ze als tweede keus iemand kiezen die ze als groep eruit willen hebben. Het slaat op niks groepskeuze. Gewoon waar het voor bedoelt is persoonlijk gebruik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:28 schreef chufi het volgende:
Laat dr terugkomen, maar zet dr op de nominatiestoel... Eens kijken of ze dan als groep de knikker gebruiken .. Dan zijn ze ook af van dat probleem
dat denk je,maar is niet zoquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn niet zo heel veel mensen geinteresseerd in BB Brazilie....
Gewoon naar huis sturen die Jill, heeft daar niets te zoeken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat ook niks, dan kunnen ze als tweede keus iemand kiezen die ze als groep eruit willen hebben. Het slaat op niks groepskeuze. Gewoon waar het voor bedoelt is persoonlijk gebruik.
ze zeigen maar ook niks van de szenequote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef Flory het volgende:
[..]
En hier: https://www.hln.be/tv/big(...)-productie~a9fe719b/
Klinkt een stuk interessanter dan ditquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is 2021,
in brasil douchen soms 5 meiden met bikini in en hok
als en party was
Het reuze kind het broertje van Kloontjequote:
Je moet in ieder geval heel goed je Portugees kunnen .quote:
Dat knikker gedoe snap ik niet..Als het voor persoonlijk gebruik is, dan is het toch door BB aan Daan gegeven? Dus Daan kan hem gebruiken als ze genomineerd wordt..BB wil dus niet dat Daan er uit gaat. Jammer genoeg..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat ook niks, dan kunnen ze als tweede keus iemand kiezen die ze als groep eruit willen hebben. Het slaat op niks groepskeuze. Gewoon waar het voor bedoelt is persoonlijk gebruik.
Eens. Ze moeten maandag weer stemmen, als ze dinsdag pas terug komt is dat veel te laat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:40 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Gewoon naar huis sturen die Jill, heeft daar niets te zoeken.
Die gaan ze echt niet nomineren, iig niet nuquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:40 schreef Yolk het volgende:
Als ze Jill nomineren, stop ik met kijken.
Dit is de Cos van de nederlands/belgische BB niet de Cos van Brazilie.quote:
Als ge denkt dat ge kunt vliegen en ge probeert dat, is de kans groot dat uw tanden uitvallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:40 schreef BB-King het volgende:
Michel heeft vaak dromen dat tanden uit zijn mond vallen en dat hij kan vliegen.
Patrick heeft weer dromen dat hij in het water rijdt.
De tijdlijn die daar geschetst wordt klopt ook niet. Feitelijk is ze 2 keer onwel geworden, 1 keer door de drank en pas later door de buikkrampen. Tussendoor is ze nog in bed geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:37 schreef Flory het volgende:
[..]
En hier: https://www.hln.be/tv/big(...)-productie~a9fe719b/
Dan hakken we haar in tweeën, krijg jij de bovenste helft en dan zet ik wel ergens de onderste helft neerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, het is een mooie meid maar juist haar benen vind ik niet zo.
Wablief?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zeigen maar ook niks van de szene
Hij heeft wel gelijk, er zijn meer Brazilianen dan Nederlanders en Belgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval heel goed je Portugees kunnen .
Slechte zaak daarom gewoon eruit.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet nomineren, iig niet nu
Echt, dat eerste? Waarom dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moest fysieke testen afleggen om in BB huis te komen
En Thomas heeft corona gehad in de zomer
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas was aan het trainen voor de 100 meter sprint
Nee, hij moet voor de hele groep klaar liggen, Daan moest alleen het breiwerk waar ze met z'n alle gebreid hebben terug brengen en dat werd goed gekeurd en als prijs kregen ze die knikker.....Dus niks persoonlijk voor Daan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat knikker gedoe snap ik niet..Als het voor persoonlijk gebruik is, dan is het toch door BB aan Daan gegeven? Dus Daan kan hem gebruiken als ze genomineerd wordt..BB wil dus niet dat Daan er uit gaat. Jammer genoeg..
Hij is niet aan Daan gegeven voor Daan. Zij werd toevallig geroepen om de prijs op te halen in de vorm van de knikker.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat knikker gedoe snap ik niet..Als het voor persoonlijk gebruik is, dan is het toch door BB aan Daan gegeven? Dus Daan kan hem gebruiken als ze genomineerd wordt..BB wil dus niet dat Daan er uit gaat. Jammer genoeg..
Wat een onzin , ze komt gewoon weer terug zodra dat kan/magquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Slechte zaak daarom gewoon eruit.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan hakken we haar in tweeën, krijg jij de bovenste helft en dan zet ik wel ergens de onderste helft neer
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als ge denkt dat ge kunt vliegen en ge probeert dat, is de kans groot dat uw tanden uitvallen.
Dus....Daan speelt een beetje vals??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hij moet voor de hele groep klaar liggen, Daan moest alleen het breiwerk waar ze met z'n alle gebreid hebben terug brengen en dat werd goed gekeurd en als prijs kregen ze die knikker.....Dus niks persoonlijk voor Daan.
Klaargezet voordat Jill eruit lag?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de foto van de gameroom staan 10 barkrukken en 3 stoelen. 13 in totaal. Er zijn nu 12 bewoners in het huis.....
ik werd boos,regie gevt geen fout zuquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zelfde video staat hier:
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-ziekenhuisopname
Ik zie niet in waarom, mijn favo op het moment. Kan zo weer terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Slechte zaak daarom gewoon eruit.
Dat zou een goede verklaring kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klaargezet voordat Jill eruit lag?
Niet nomineren vanwege zoiets is nog grotere onzin.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin , ze komt gewoon weer terug zodra dat kan/mag
beetje menselijkheid mag wel zeker xdquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Niet nomineren vanwege zoiets is nog grotere onzin.
Yes, was ook op tv te zien dat ze in de dagboekkamer zei dat ze het expres anders aan de groep had verteld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dus....Daan speelt een beetje vals??
Heel erg vals, gaf expres verkeerde uitleg aan de prijs.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dus....Daan speelt een beetje vals??
Nick is wel echt hoofdpersoon deze week hequote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Nick naar voorraadkamer, sluit de deur.
Je maakt er nu ineens een heel ander verhaal vanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Niet nomineren vanwege zoiets is nog grotere onzin.
Het is geen kleuterklasje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje menselijkheid mag wel zeker xd
Ja, huismeester.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick is wel echt hoofdpersoon deze week he
huismeester nog steedsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick is wel echt hoofdpersoon deze week he
nee ik dacht als van de offic.site is dat szenenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Wablief?
Sorry Mario, ben ondertussen aan het bijlezen, zag dit hier in de krant
Is op zich best slim, ze kan alleen niet zo goed liegenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel erg vals, gaf expres verkeerde uitleg aan de prijs.
Nu zegt ze het uit groepsbelang gedaan te hebben want anders had de hel losgebroken als iemand hem gebruikt had.
Ik denk dat ze die knikker op een vaag plekje heeft verstopt en dat het onprettig zit.quote:
Ik weet eigenlijk niet op welke dag dat normaal gebeurd... ook even geen zin om te checkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
Zal vandaag de nieuwe huismeester worden gekozen?
Lol!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, Daan maakte een grapje
*krekelgeluid*
Ik denk dan, dat ze haar juist die knikker hebben gegeven vanwege de uitzonderlijke exit van gisteren, als extra spanning..Ik heb totaal niks met Daan ook hoor. Dat betuttelende gedrag en gejank als ze haar door hebben. En als er ergens iets besproken wordt, zie ik haar plotseling opduiken in een hoekje en snel haar hoofd afwenden en doen alsof ze er per ongeluk is...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel erg vals, gaf expres verkeerde uitleg aan de prijs.
Nu zegt ze het uit groepsbelang gedaan te hebben want anders had de hel losgebroken als iemand hem gebruikt had.
Die haar bovenkamer draait overuren nadat ze zowel Jill als Thomas niet naar bed kreeg toen ze met Liese over de nominaties aan het praten waren.quote:
Vind Michel wel ok. Patrick mwah, weet ik nog niet. Julie valt me mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat vinden jullie nu van de nieuwe bewoners?
Patrick ok, Michel beetje mooiboy maar wel vriendelijk, de dame daar merk je weinig van...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vorige week vrijdag, Thomas op zondag (de week ervoor)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet op welke dag dat normaal gebeurd... ook even geen zin om te checken
Hoe staan ze in jouw ranking systeem?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op zich wel, maar vindt het stom van BB dat de boodschapper van prijzen het verkeerd mag overbrengen in eigen belang. In vervolg gewoon bij de prijs een brief doen die iedereen kan lezen. Eigenlijk moet ze afgestraft worden en BB dacht waarschijnlijk dat de groep dat wel zou doen maar die zijn zo laks om daar een punt van te maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is op zich best slim, ze kan alleen niet zo goed liegen
Oke, dus het zou kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag, Thomas op zondag (de week ervoor)
Eens... Julie is een beetje onzichtbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef Sangha het volgende:
[..]
Patrick ok, Michel beetje mooiboy maar wel vriendelijk, de dame daar merk je weinig van...
Ja beetje neutraal en afzijdig, niet echt opvallend aanwezig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens... Julie is een beetje onzichtbaar
Inderdaad. Een tijdskip.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
wow opeens zijn de bewoners verdwenen
Tita Tovenaar !quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
wow opeens zijn de bewoners verdwenen
Hmm Als iedereen dat mag, is het gewoon onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vindt het stom van BB dat de boodschapper van prijzen het verkeerd mag overbrengen in eigen belang. In vervolg gewoon bij de prijs een brief doen die iedereen kan lezen. Eigenlijk moet ze afgestraft worden en BB dacht waarschijnlijk dat de groep dat wel zou doen maar die zijn zo laks om daar een punt van te maken.
Maar die knikker heeft ze al een week in haar bezit. BB heeft aan verschillende bewoners gevraagd naar de knikker maar ze gingen er gewoon niet op in omdat ze geen vermoeden hadden dat Daan Liegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dan, dat ze haar juist die knikker hebben gegeven vanwege de uitzonderlijke exit van gisteren, als extra spanning..Ik heb totaal niks met Daan ook hoor. Dat betuttelende gedrag en gejank als ze haar door hebben. En als er ergens iets besproken wordt, zie ik haar plotseling opduiken in een hoekje en snel haar hoofd afwenden en doen alsof ze er per ongeluk is...
Iedere RLS hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:55 schreef spapaars het volgende:
En weer met een dikke vinger naar de betalende kijker.
Was ook mijn idee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
Zal vandaag de nieuwe huismeester worden gekozen?
3 minuten maar, was in Utopia ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Is ook aangegeven, loopt paar minuten achter.
Achterlopen is wat anders dan knippen hèquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
3 minuten maar, was in Utopia ook.
Dinsdag pas? Quarantaine?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze niet een Jill camera in haar hotelkamer plaatsen?
Wel zo eerlijk als ze toch pas dinsdag terugkomt.
Vanmorgen is ze alweer over de knikker begonnen met Nick dat ze het er niet mee eens is dat die knikker op de schoorsteen ligt. Ze kan zo geen controlle houden erop. Piekeren hoe ze hem weer in bezit krijgt en met wat voor smoes.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:52 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Die haar bovenkamer draait overuren nadat ze zowel Jill als Thomas niet naar bed kreeg toen ze met Liese over de nominaties aan het praten waren.
TV kijkers zijn vaak geen streamers.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
We weten toch dat de gameroom niet op de streams is. Met als de DBK. Er moet nog wel iets overblijven voor de uitzendingen dat nieuw is.
Tja gekkigheid, ondertussen mist ze dagen aan opdrachten e.d. en nominatie van maandag ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dinsdag pas? Quarantaine?
yepquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja ik las dat ze pas op z'n vroegst dinsdag terug mocht komen vanwege quarantaine regels.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En bewaking voor de deur.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef BB-King het volgende:
Kunnen ze niet een Jill camera in haar hotelkamer plaatsen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Komen ze zo weer terug met 2 nieuwe bewoners....
Dit beeld is + ongeveer 3 minuten met realiteitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook ja. Zware tijden voor haarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen is ze alweer over de knikker begonnen met Nick dat ze het er niet mee eens is dat die knikker op de schoorsteen ligt. Ze kan zo geen controlle houden erop. Piekeren hoe ze hem weer in bezit krijgt en met wat voor smoes.
En dan wordt het een item op tv van 30 seconden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:59 schreef Sangha het volgende:
Jammer dat we het spel niet meekrijgen, was echt leuk op de cos pas met dat tennissen buiten!
Zonder knikker loopt ze wel ergens ander over te piekeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:00 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook ja. Zware tijden voor haar
My Precioussssquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen is ze alweer over de knikker begonnen met Nick dat ze het er niet mee eens is dat die knikker op de schoorsteen ligt. Ze kan zo geen controlle houden erop. Piekeren hoe ze hem weer in bezit krijgt en met wat voor smoes.
Ja dat viel me ook al op!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan wordt het een item op tv van 30 seconden.
Toch niet "Ik heb het gevoel oehoe" he?quote:
Ik hoor ook wel geroezemoes van stemmen in de verte.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:03 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoor is een harde ruis.
Daan had er met een paar bewoners over gesproken dat zij hem zou bewaren en dat het beter was. Die waren het met haar eens. Maar daar heeft ze niet de hele waarheid tegen gezegd. Dus niet dat je hem in kon zetten voor jezelf. Dat kwam gisteravond na de liveshow pas aan het licht. Daan wilde het geheim houden voor de nieuwe nu bang dat die misschien hem pakken. Dus eigenlijk loopt ze al meer dan een week rond met een slecht geweten of de angst dat het uit zou komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Als iedereen dat mag, is het gewoon onderdeel van het spel.
Wel creëert dat nog meer wantrouwen.
Wat wel belachelijk is dat wij streamers het niet direct weten
volgens mijn is die knikker bedoeld geweest voor 1 van de 3 genomineerde en dat heeft Daan dus geblokkeerd met der domme gedragquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die knikker heeft ze al een week in haar bezit. BB heeft aan verschillende bewoners gevraagd naar de knikker maar ze gingen er gewoon niet op in omdat ze geen vermoeden hadden dat Daan Liegt.
Ja echt, gelukkig heb ik haar vandaag weinig gezien en vooral gehoord. Fijn!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Nathalie ook, ik kom zo aan het kotsen van dat meisje ze moet OVERAL bij zijn.
Nee toch, iedereen mocht hem gebruiken, ook voor volgende nominaties.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn is die knikker bedoeld geweest voor 1 van de 3 genomineerde en dat heeft Daan dus geblokkeerd met der domme gedrag
"Wie deze token inzet, kan niet genomineerd worden" zei Big Brother.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn is die knikker bedoeld geweest voor 1 van de 3 genomineerde en dat heeft Daan dus geblokkeerd met der domme gedrag
Dat is nog steeds niet duidelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Wie deze token inzet, kan niet genomineerd worden" zei Big Brother.
Het is dus bedoeld als immuniteitstoken, niet om een nominatie ongedaan te maken.
Ik denk dat wanneer Jill terug is er alweer een nominatie ronden is geweest, en ik denk ook niet dat je kunt stemmen op iemand die buiten het huis is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:10 schreef Whuzz het volgende:
Ik neem aan dat Daan er nu op zal staan dat *in het groepsbelang* de knikker voor Jill wordt ingezet. Want daan is zoooo voor het groepsbelang. Toch? TOCH?
Je valt in herhaling herr mario.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:12 schreef mario390 het volgende:
daar zie je de 29 minutt van jill
https://nieuws.bbchat.nl/(...)bulance-ter-plaatse/
Zou best kunnen......rare is dat ze tegen Nick nog zei ze hebben niet voor niks mij gekozen. Ze hebben naar mijn profiel gegeken ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oh ja lol! Dan kunnen we nog even voort.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, gaat steeds een minuut vanaf
Volgens mij hebben ze haar gewoon gekozen om de prijs op te halen, de knikker dus, omdat ze ook de breispullen moest ophalen, het begin van die opdracht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou best kunnen......rare is dat ze tegen Nick nog zei ze hebben hem niet voor niks mij gekozen. Ze hebben naar mijn profiel gegeken ...
Zelf dacht ik dat zou kunnen omdat ze daar weten dat ze helemaal door draait wat die kikker betreft.![]()
Ok, snap ik, ik heb het gezien, danke!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht je heeft niet gezien de link
Ook dat nog inderdaad, maar wat wel raar is dat kan alleen tijdens het stemmen. Dus twee met de meeste stemmen gaat er eentje uit waar de kijker dus niet meer kan kiezen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Wie deze token inzet, kan niet genomineerd worden" zei Big Brother.
Het is dus bedoeld als immuniteitstoken, niet om een nominatie ongedaan te maken.
Nee dan nemen ze de 3e om er 2 van te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad, maar wat wel raar is dat kan alleen tijdens het stemmen. Dus twee met de meeste stemmen gaat er eentje uit waar de kijker dus niet meer kan kiezen.
Het blijft vaag allemaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet duidelijk.
Gister zeiden ze in de live show dat de knikker je kan helpen als je genomineerd BENT.
Hey, doe eens even niet zo logisch enzo. GEWOON DIE KNIKKER OPGEVEN JA!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:12 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Jill terug is er alweer een nominatie ronden is geweest, en ik denk ook niet dat je kunt stemmen op iemand die buiten het huis is.
Wanner dan exact? Ik heb het stukje zojuist nog teruggekeken, maar dat wordt niet gezegd. Geraldine zegt juist nog een keer "de token, waarmee als je 'm inzet bij de nominaties, je immuniteit hebt".quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet duidelijk.
Gister zeiden ze in de live show dat de knikker je kan helpen als je genomineerd BENT.
oh ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee dan nemen ze de 3e om er 2 van te maken
ja kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:16 schreef JimLaFleur het volgende:
Je kunt 24/7 live meekijken! Alleen de leuke stukjes krijg je niet te zien! Je krijgt wel Els en Nathalie te zien die 100x in herhaling vallen en Nathalie die 25.000x Snapje en weetje wel wat ik bedoel zegt! Top EntertainmentWaar slaat dit op?
Oh, in dat geval ga ik ook twijfelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wanner dan exact? Ik heb het stukje zojuist nog teruggekeken, maar dat wordt niet gezegd. Geraldine zegt juist nog een keer "de token, waarmee als je 'm inzet bij de nominaties, je immuniteit hebt".
Je wordt dan gewoon geschrapt uit de lijst met stemmen, en de 2 met daarna de meeste stemmen zijn genomineerd. Ik vind dat niet zo raar. Het is hetzelfde idee als een vrijstelling inzetten bij Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad, maar wat wel raar is dat kan alleen tijdens het stemmen. Dus twee met de meeste stemmen gaat er eentje uit waar de kijker dus niet meer kan kiezen.
Eens, saai mensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:22 schreef Yolk het volgende:
Oei, Zoey heeft alle media-aandacht nodig om een beetje populair te worden, en nu mocht ze niet meedoen aan het spel. Van mij mag ze wel naar huis, dus gunstig!
Leuke lieve stem!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:22 schreef Benny het volgende:
Een vrouwelijke stem zegt dat ze plaats mogen nemen achter de roze lijn
Ja echt h`è!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Els roept dat Daniele moet loslaten....moet zij nodig zeggen..
Precies,.. ik ben niet boos, ze gaat het er vast weer 3 dagen over hebben... mindfuck weet jequote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Rhosyn het volgende:
Els roept dat Daniele moet loslaten....moet zij nodig zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |