Echt hè, ben net ook lang bezig geweest met terugkijken en lezen, niet te doen!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb NET de liveshow van gister afgekeken, maar het is aan de TT duidelijk te zien dat ik t volgende al weer gemist heb
Niet te dooooeeeeeeen!
Ja klopt, heb ik ook vaak gehad dat personen zo wel op twee verschillende plaatsen zijn en best wel lang.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Op stream 2 is die nieuwe aardappelen aan het schillen en bij mij op stream 1 nog aan het sporten
Ik heb t maar los gelaten dat ik t hier soms niet kan volgen, of hier spoilers krijg voor de TV uitzendingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, ben net ook lang bezig geweest met terugkijken en lezen, niet te doen!
D'r is zoveel gebeurd vannacht.. ook voordat Jill onwel werd. Het is niet te doen ...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, ben net ook lang bezig geweest met terugkijken en lezen, niet te doen!
quote:
Ja ik precies zo, het is nu eenmaal zo. Best gezellig ja, mooi oom de tijd te doden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t maar los gelaten dat ik t hier soms niet kan volgen, of hier spoilers krijg voor de TV uitzendingen.
En dat ik met t kijken van de TV shows dingen dubbel zie en totaal niet meer chronologisch
So be it!
Vind t wel gezellig.
Nee die had hoofdpijn en geen muispijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef suzi1 het volgende:
aha daan dr zoon heeft dezelfde ongemakken gehad als jill. naar EH maar niks aan de hand
Pijn aan de muis dan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef suzi1 het volgende:
aha daan dr zoon heeft dezelfde ongemakken gehad als jill. naar EH maar niks aan de hand
Ik snap die zoon wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef zodeju het volgende:
Daan heeft met haar zoon drie keer naar het ziekenhuis gemoeten voor spannings buikpijn net zoals spannings hoofdpijn.....
muis in zn hoofd (zn moeder)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee die had hoofdpijn en geen muispijn.
Ja 1 topic teruglezen ok, maar 4!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
D'r is zoveel gebeurd vannacht.. ook voordat Jill onwel werd. Het is niet te doen ...
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef dezomervoorbij het volgende:
Heeft Thomas Jill stiekem uit elkaar getrokken?
quote:
Zie je het voor je?quote:
30 minutt dann was de ambulance daarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef Toweler het volgende:
Vind het niks gek dat daan liese en Thomas moe zijn die zijn de hele nacht bij jill gebleven
Nootje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb weer geen geluid op de streams
Ja lol! Ik zou het hem ook gunnen, maar ik denk dat als ze zooo dichtbij komt dat hij haar er weer uit stemt!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:50 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Zie je het voor je?
Zou het Thomas wel gunnen btw. Leuke knaap!
Heftaaaaaaagh!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
D'r is zoveel gebeurd vannacht.. ook voordat Jill onwel werd. Het is niet te doen ...
Ik denk dat Thomas zijn schot al heeft gelost voor dat Jill hem met 1 vinger aangeraakt heeftquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja lol! Ik zou het hem ook gunnen, maar ik denk dat als ze zooo dichtbij komt dat hij haar er weer uit stemt!
That's Daan!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef Sestra666 het volgende:
net nog een grote muil over patje en nu gaat ze met hem rummicubbenik snap dat niet
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas zijn schot al heeft gelost voor dat Jill hem met 1 vinger aangeraakt heeft
tuurlijk, ze doen hun best alle beelden te verwijderen. Lukt ze alleen nooit dus ze kunnen die bezetting netzo goed op de regie gooien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:50 schreef suzi1 het volgende:
is filmpje verwijderd van Productie laat Jill naar adem snakken op toilet?
Ok, nou da's duidelijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is een protocol voor noodgevallen. Toevallig hadden Thomas en Rene het daar gisteren nog over. Iemand mag max 24 uur het huis uit om weer terug te mogen komen. Buiten moet je je dan aan alle geldende maatregelen houden.
Verlate menstruatie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:46 schreef suzi1 het volgende:
de linkjes worden denk te vaak openlijk gezet in een topic ipv spoilerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
tuurlijk, ze doen hun best alle beelden te verwijderen. Lukt ze alleen nooit dus ze kunnen die bezetting netzo goed op de regie gooien.
quote:
staat er nog 1, en de media hebben hun filmpjes allang gemaakt. Dus dit verhaal kan niet in de doofpotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de linkjes worden denk te vaak open gezet in een topic ipv spoiler
Ja. Plus dat ze al enige dagen niet heeft gekakt ofzoquote:
Zoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
ik denk wat daan nu vertelte hadde zij zelfs of
haar tochter
Zat ze behoorlijk vol.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Plus dat ze al enige dagen niet heeft gekakt ofzo
ja dat problem heeft maar ook nattemutzquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Shit,... ik had beter moeten lezen
In een paar filmpjes dan:quote:
Of een cameraatje hangen, kan ook helpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, wel goed punt. Geen idee of er een soort "nachtwaker" is daar. Of een knopje in DBK.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Of een cameraatje hangen, kan ook helpen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
Wat hoor ik voor geluiden? Zit iemand te kakken of zo?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zoon heeft geen menstruatie,dat moet je als
meid wel weten
Waren rare kreuntjes tussendoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
Wat Daan vertelde dat het spanningsbuikpijn kan zijn....dat had haar zoon ook en is daarvoor drie keer in het ziekenhuis geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zoon heeft geen menstruatie,dat moet je als
meid wel weten
Thanx!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
In een paar filmpjes dan:
- https://www.dailymotion.com/video/x7yu3ft
- https://www.dailymotion.com/video/x7yu3rf
Er hangen er daar 130 + maar ze doen er geen zak mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Of een cameraatje hangen, kan ook helpen.
oke sorry dann heb je gelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat Daan vertelde dat het spanningsbuikpijn kan zijn....dat had haar zoon ook en is daarvoor drie keer in het ziekenhuis geweest.
Flauw grapje is my middle namequote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Shit,... ik had beter moeten lezen. Het was een flauw grapje
Wait, what. Is de knikker nu al weg?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft net even gechecked of de knikker alweer in het doosje zat. Dat was niet zo. Ze zei: 'Ik durf bijna niet te kijken'
Ik meende dat ie terug wasquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft net even gechecked of de knikker alweer in het doosje zat. Dat was niet zo. Ze zei: 'Ik durf bijna niet te kijken'
Sjit dat is niet fijn.quote:
wut, die is al daaaaaagen weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wait, what. Is de knikker nu al weg?
Nope, vannacht is hij uit de creme gehaald en terug in de doos gestopt waar iedereeen bijzatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
wut, die is al daaaaaagen weg.
Daan heeft hem in d'r crèmmetje gestopt.
Hij is terug na de knikkergate van gisterenavond na de live uitzending.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, niet meer!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daan kan er geen afscheid van nemen. En denk dat hij ook niet terug gaat liggen in het kistje....Volgens Daan heeft BB niet voor niks haar die knikker gegeven op basis van haar profiel....vertelde ze vanmorgen aan Nick. Ze is er nog steeds niet van overtuigd dat het niet een dramatisch einde betekent voor de groep. En dawilzeniquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wait, what. Is de knikker nu al weg?
Wait wutquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:06 schreef Licargon het volgende:
[..]
Nope, vannacht is hij uit de creme gehaald en terug in de doos gestopt waar iedereeen bijzat
Zo, na tien minuten al gestopt omdat Daan gaat janken en doet alsof ze het met goede intenties heeft meegenomen die knikker. En dan draait ze het zo dat Nick de schuld krijgt omdat hij er naar vroeg. Terwijl Daan hem puur voor haar zelf heeft. Bah!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
In een paar filmpjes dan:
- https://www.dailymotion.com/video/x7yu3ft
- https://www.dailymotion.com/video/x7yu3rf
Avonturen van vannacht gemist soms?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Na vanacht denk ik wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:09 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij ligt thomas en els nog in bed mag dat zomaar?
Denk dat ze na wat er vannacht allemaal gebeurd is wel even coulant daarmee zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:09 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij ligt thomas en els nog in bed mag dat zomaar?
ik heb van de keuken gezien dat jowi buitenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
Meeste wel meegekregen, dat Daan het had opgebiecht enzo, dat Jill bijna dood was, maar niet dat Daan hem ook had terug gestopt.quote:
Ja ze zegt het op een manier alsof het dan ok is, omdat BB het weet.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Vannacht aan het terugkijken ...
Daan : ik heb 'm, en Big Brother weet ervan.
Ehmm .. duh ... BB weet alles.
Jill heeft 'm samen met Daan uit het crèmepotje gehaald en Jill heeft 'm toen met gevoel voor dramatiek terug in het doosje gedaan. Ze maakte nog een opmerking dat hij heel lekker rook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meeste wel meegekregen, dat Daan het had opgebiecht enzo, dat Jill bijna dood was, maar niet dat Daan hem ook had terug gestopt.
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet dat ze hem voor haar zelf heeft....Ze wil de controle houden over de knikker een soort rare obsesie. Als de knikker vrij ligt is ze bang dat de hel uitbreekt daar. Totaal niet denken dat het dan voor een week is want die persoon wordt de week erna genomineerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zo, na tien minuten al gestopt omdat Daan gaat janken en doet alsof ze het met goede intenties heeft meegenomen die knikker. En dan draait ze het zo dat Nick de schuld krijgt omdat hij er naar vroeg. Terwijl Daan hem puur voor haar zelf heeft. Bah!
jillquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Allemaal je nest uit. Naar de woonkamer....check je zender
Jill of sanctie knikker?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill heeft 'm samen met Daan uit het crèmepotje gehaald en Jill heeft 'm toen met gevoel voor dramatiek terug in het doosje gedaan. Ze maakte nog een opmerking dat hij heel lekker rook.
Ik dat laatste ook niet letterlijk, maar begreep dat dat het plan was, en als het hele huis weet waar ie verstopt lag had ‘m daar blijven bewaren ook weinig zin meerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meeste wel meegekregen, dat Daan het had opgebiecht enzo, dat Jill bijna dood was, maar niet dat Daan hem ook had terug gestopt.
Ja dat klinkt ook wel plausibel hoor, ze heeft inderdaad een rare obsessie, ook doordat ze denkt dat BB hem echt voor haar heeft bedoeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet dat ze hem voor haar zelf heeft....Ze wil de controle houden over de knikker een soort rare obsesie. Als de knikker vrij ligt is ze bang dat de hel uitbreekt daar. Totaal niet denken dat het dan voor een week is want die persoon wordt de week erna genomineerd.
Ik ben bang dat ze niet terugkomt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:15 schreef mario390 het volgende:
jill gaat zeker nu niet meer op liese stemmen
ik denk zij zegt haar en Grote Dankjewel
de is er ook betje klaar van vannacht om 5 00 naarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
Arme Liese, lag net een kwartiertje op bed.
??quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Het is klaar, over en uit. Die komt niet meer terug.
hör opquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Zit weer in het kistje blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Verstopt Daan de knikker steeds ergens anders.
Choco.quote:
Jazekers!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
Komt Jill nu terug of niet? Ik verstond ze niet goed.
Jill vertelde in een videoboodschap dat ze vannacht toch ongesteld is geworden en dat dat met hevige buikkrampen gepaard ging. Zo erg dat ze het niet meer goed kon handelen. Ze voelt zich nu beter en hoopt snel weer terug te zijn.quote:
Neen. Anders had ze wel gezegd wanneer. Ze laat het in het midden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill vertelde in een videoboodschap dat ze vannacht toch ongesteld is geworden en dat dat met hevige buikkrampen gepaard ging. Zo erg dat ze het niet meer goed kon handelen. Ze voelt zich nu beter en hoopt snel weer terug te zijn.
Als je heel eerlijk bent weet je best dat Daan ‘m niet voor haarzelf had, daar valt dan alleen minder over te klagenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zo, na tien minuten al gestopt omdat Daan gaat janken en doet alsof ze het met goede intenties heeft meegenomen die knikker. En dan draait ze het zo dat Nick de schuld krijgt omdat hij er naar vroeg. Terwijl Daan hem puur voor haar zelf heeft. Bah!
tuurlijk wel, waarom zou ze niet terugkomenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Anders had ze wel gezegd wanneer. Ze laat het in het midden.
Hier nog een, dacht dat ze zei hoop jullie weer snel te zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
Eruit is niet meer er in, dat zijn de regels. Zeker als je onder andere mensen bent geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, waarom zou ze niet terugkomen
Ze zei ik hoop jullie snel weer te zien, dat lijkt me duidelijk dat ze terugkomt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Anders had ze wel gezegd wanneer. Ze laat het in het midden.
stop met nepnieuws aubquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eruit is niet meer er in, dat zijn de regels. Zeker als je onder andere mensen bent geweest.
Dat zo precies. Daan deed het om te voorkomen dat iemand hem ging gebruiken. Dat was niet haar taak en dus verkeerd. Maar ze ging hem niet voor haarzelf gebruiken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je heel eerlijk bent weet je best dat Daan ‘m niet voor haarzelf had, daar valt dan alleen minder over te klagen
Nee want ik hou niet van klagen, ik denk zelf, heel eerlijk, dat Daan hem voor zich zelf heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je heel eerlijk bent weet je best dat Daan ‘m niet voor haarzelf had, daar valt dan alleen minder over te klagen
Omdat hij dat niet wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, waarom zou ze niet terugkomen
niet bij zoiets, nu in quarantaine dag of 5 met een pcr testquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eruit is niet meer er in, dat zijn de regels. Zeker als je onder andere mensen bent geweest.
En een vaginatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
niet bij zoiets, nu in quarantaine dag of 5 met een pcr test
Hevige menstruatiekrampen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier nog een, dacht dat ze zei hoop jullie weer snel te zien.
Alleen niet wat het nu was waarvoor ze naar het ziekenhuis moest met buikpijn.
Wie is hij?quote:
Dat ik een andere mening heb dan jij maakt het niet dom gelul, da's een beetje flauw.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zo precies. Daan deed het om te voorkomen dat iemand hem ging gebruiken. Dat was niet haar taak en dus verkeerd. Maar ze ging hem niet voor haarzelf gebruiken.
Soms wordt er hier een beetje dom geluld. Maar dat is FOK
lekker streams kijken in het hotel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
die komt dus pas over een week weer terug ofzo
En de boot was kapot.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:23 schreef mario390 het volgende:
dus bekwam zij dronken
de rote zee![]()
ja dat zij dat niet kann handelen
ligt me wel klaar
Gistermiddag lag ze al ineens met buikpijn op bed dus het verbaast me niet dat dit het toch is uiteindelijk. Gelukkig (hoewel pijn nooit fijn is)quote:
Ik heb het niet tegen jou. Voel je niet aangevallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat ik een andere mening heb dan jij maakt het niet dom gelul, da's een beetje flauw.
Dat kan ook na afloop van BB zijn...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ze zei ik hoop jullie snel weer te zien, dat lijkt me duidelijk dat ze terugkomt.
Nee.neeneenee.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan ook na afloop van BB zijn...
Ok, top!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou. Voel je niet aangevallen.
Er wordt hier soms verkeerde info gegeven, en mensen nemen dat aan en baseren hun mening op verkeerde info.
Tis net Twitter
Rode klats is een te groot risico voor BB-bewoners. Vanaf nu geen vrouwen meer in BBquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill vertelde in een videoboodschap dat ze vannacht toch ongesteld is geworden en dat dat met hevige buikkrampen gepaard ging. Zo erg dat ze het niet meer goed kon handelen. Ze voelt zich nu beter en hoopt snel weer terug te zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En de boot was kapot.
Ow, had ik niet verwacht, ik kreeg zelf nergens die indruk, en dacht dat alle klagers hier het vooral leuk vonden om te rellenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee want ik hou niet van klagen, ik denk zelf, heel eerlijk, dat Daan hem voor zich zelf heeft.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die testwissers voor Corona zijn zo lang, dat ze er gelijk een uitstrijkje mee kunnen nemen.
Waar ze zo opgehaald wordt door haar ouders....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Nee.neeneenee.
ze zit in het hotel!
Da's waar, maar ik denk dat jij haar er liever niet in hebt, toch?!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan ook na afloop van BB zijn...
Gaat dit nou over een lullige knikker?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:22 schreef suzi1 het volgende:
daan zei gister tegen naomi dat ze hem voor haar of zichzelf wilde. gelul 1e klas, want naomi had hem niet gekregen van haar
Dat hadden ze in het ziekenhuis kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar ze zo opgehaald wordt door haar ouders....
Aanname.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik denk dat jij haar er liever niet in hebt, toch?!
laat maar lullen, hij heeft t altijd foutquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het ziekenhuis kunnen doen.
Je weet toch niet hoe het gaat, misschien werd ze vanuit het ziekenhuis wel naar een hotel gebracht.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat hadden ze in het ziekenhuis kunnen doen.
oke klinkt voor een buitenstaander erg kleinzerig om over een knikker te zeurenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe het gaat, misschien werd ze vanuit het ziekenhuis wel naar een hotel gebracht.
Klopt, maar ik vraag het. Je was vaak anti-Jill als ik me goed herinner, maar maakt niet uit.quote:
Moet je toch beter opletten vriend.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vraag het. Je was vaak anti-Jill als ik me goed herinner, maar maakt niet uit.
is het ook. maar daan is kleinzerigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke klinkt voor een buitenstaander erg kleinzerig om over een knikker te zeuren
De knikker is een symbool, het gaat erom dat je er immuniteit mee kan krijgen, dus je deelname staat op het spel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke klinkt voor een buitenstaander erg kleinzerig om over een knikker te zeuren
Dat heb ik dat verkeerd herinnerd, mijn excuses.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet je toch beter opletten vriend.
voor daan staat haar controle op het spel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
De knikker is een symbool, het gaat erom dat je er immuniteit mee kan krijgen, dus je deelname staat op het spel.
damage control. is al te laatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef Ramptourist het volgende:
Zodra ze beginnen over dat de leiding niet adequaat heeft gereageerd draaien ze het geluid/camera weg.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
voor daan staat haar controle op het spel.
Ik heb dus ook vaak zo'n buikpijn dat ik instort en aan de wc vastzit van misselijkheid door de pijn.quote:
Ja, logischquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef Ramptourist het volgende:
Zodra ze beginnen over dat de leiding niet adequaat heeft gereageerd draaien ze het geluid/camera weg.
schandalig...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:30 schreef Ramptourist het volgende:
ook rote zee problemen of is het van darmen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb dus ook vaak zo'n buikpijn dat ik instort en aan de wc vastzit van misselijkheid door de pijn.
Ja heb ik nu ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van alleen al het geluid, denk ik al .....ik wil ook gebakken ei
Ja gvd, nu heb ik ook zin!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Van alleen al het geluid, denk ik al .....ik wil ook gebakken ei
Van flinke menstruatiekrampen komt de rest er ook wel uit als een papje natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook rote zee problemen of is het van darmen?
Ja, ik nog ik zo lunchen, lekker gebakken eitje, eerst even broodje halen.quote:
Ja vind ik ook, daar kijken we niet voor!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een slappe hap. Zouden sancties op moeten komen.
ongegeneerd stapelenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:37 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt mij niet makkelijk eten uit een voerbak,waarom geen bord?
Ja, lol, maar eerlijk gezegd staat het hem wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawist geen goede omschrijving, ziet er een beetje ordinair uit iig
Vertel!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
FF wat positiefs....Ik heb mijn favoriet gevonden.![]()
![]()
![]()
![]()
Het geeft voor mij gelijk een andere kijk op deze BB.
https://nl.wikipedia.org/(...)%20de%20mond%20staat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
wijsheidstanden - verstandskiezen
het zijn kiezen!
als niet was zij al erder legquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van flinke menstruatiekrampen komt de rest er ook wel uit als een papje natuurlijk
Ff terugspoelen en op live drukken Miep!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is nu al sinds 3 weken dat geluid en video niet samenlopen op diverse streams.
Je hoort de mensen praten, en dan 5 tot wel 10 seconden later beweegt de mond.
Dit is heel verwarrend voor me om te volgen.
Zou dit probleem aangepakt kunnen worden?
Dank,
Miep
Nick? dat is een topper vind ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
![]()
Absoluut, vindt het hem erg goed staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, lol, maar eerlijk gezegd staat het hem wel.
Wie dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
![]()
het zijn ook best rare toiletgeluiden somsquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het is nu al sinds 3 weken dat geluid en video niet samenlopen op diverse streams.
Dank,
Miep
dit is het serviesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:37 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt mij niet makkelijk eten uit een voerbak,waarom geen bord?
f5 wil nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dank,
Miep
Ja, moet dit om de 5 minuten doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ff terugspoelen en op live drukken Miep!
"Een kies is een vrij grote tand die achter in de mond staat."quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)%20de%20mond%20staat.
Elke kies is een tand.
Niet elke tand is een kies.
Ik kan geen cliffhanger meer aan vandaag. Wie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wou het nog even voor mezelf houden maar vooruitquote:
De kat van mijn moeder heeft ook zo'n bakje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit is het servies
ronde platte borden nog niet gespot
Ja dat viel me ook op, zwaar irritant!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja, moet dit om de 5 minuten doen.
Maar de opnames die hier gepost worden naar DailyMotion nemen dit probleem over, alsof het besmettelijk is:
https://www.dailymotion.com/video/x7yu3ft
zit in je computer/ apparaatquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja, moet dit om de 5 minuten doen.
Maar de opnames die hier gepost worden naar DailyMotion nemen dit probleem over, alsof het besmettelijk is:
https://www.dailymotion.com/video/x7yu3ft
Nick heeft de afgelopen week behoorlijk wat punten gescoord. Ik vond hem eerst vervangbaar, maar het is wel een leuke bewonerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nick? dat is een topper vind ik.
Heb ik hem nu zonder shirtje gemist, fuck zeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wou het nog even voor mezelf houden maar vooruitMichel....die nude vaatwasser uitruimt en al aardappels geschild heeft.
Dan draai je het bord op zijn kop... Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit is het servies
ronde platte borden nog niet gespot
Aha, is hij nude de afwasser aan het legen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wou het nog even voor mezelf houden maar vooruitMichel....die nude vaatwasser uitruimt en al aardappels geschild heeft.
Z'n tactiek werktquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helaas wa het een spatie foutje, maar nude was geen onwelkome bijkomstigheid geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Aha, is hij nude de afwasser aan het legen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik hem nu zonder shirtje gemist, fuck zeg.
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Helaas wa het een spatie foutje, maar nude was geen onwelkome bijkomstigheid geweest
ZE is smerigquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 06:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Onderstaand filmpje in een spoiler, beelden kunnen als schokkend ervaren worden. En gelukkig dat Liese er is.deze link werkt niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]als ik kijk zit ze in haar neus te baggeren.
Dat korte & pittige grijze shirtje?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft onder haar badjas nog steeds dat grijze gevalletje aan.
En al t vuil glijdt er afquote:
als dat regiefoutjes zijn kann je datquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook op, zwaar irritant!
Els en Nathalie stonden gedeeld samen onderaan mijn favoriete lijst, maar Els staat daar bij mij troosteloos onderaanquote:
Ook voor de restaurants, bij vorst en sneeuw laten ze zelfs de deuren open om katten en honden binnen te laten slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
patrick praat zoveel onzin.
Turkije is geen 2 maar 1 uur verschil
en de zwerfhonden liggen allemaal voor de bus
altijd strenge winters in turkijequote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ook voor de restaurants, bij vorst en sneeuw laten ze zelfs de deuren open om katten en honden binnen te laten slapen.
Maar hij had wel gelijk toen hij riep dat er stemmings complotjes in het huis zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
patrick praat zoveel onzin.
Turkije is geen 2 maar 1 uur verschil
en de zwerfhonden liggen allemaal voor de bus
Nathalie was vannacht wel één van de dames die zich bekommerde om Jill en haar hielpquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Het zal Nathalie niet bevallen dat alle aandacht nu naar Jill gaat. Helemaal als Jill weer terug komt.
Lol, lekker tempje!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
altijd strenge winters in turkijemomenteel 15 graden
In de binnenlanden en het oosten welquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
altijd strenge winters in turkijemomenteel 15 graden
Dat was mij ook opgevallen. Ik krijg het alleen slecht uit mn mondquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Nathalie was vannacht wel één van de dames die zich bekommerde om Jill en haar hielp
Goed, verder vind ik het ook een heks
shabby typje..Thuis zal ze wel altijd in badjas en grote pantoffels lopen, of lopen? ze is volgens mij iemand die weinig loopt..Ik stel me haar voor als ma Flodder, met altijd een peuk in haar mond en een fles bier in bereik...Halfhangend op een bankquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]als ik kijk zit ze in haar neus te baggeren.
Goed te lezen, ik vind dat we ook de goede dingen moeten benoemen, anders krijg je een eenzijdig beeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Nathalie was vannacht wel één van de dames die zich bekommerde om Jill en haar hielp
dat zijn niet de resorts waar patrick het over heeftquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de binnenlanden en het oosten wel
Het zou wel heel erg zijn als iemand die toen nog wakker was niet zou helpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:52 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen. Ik krijg het alleen slecht uit mn mond
Wat ik kon zien was dat ze er bij stond. Is dat "bekommeren"quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef JACM het volgende:
[..]
En in de discussie tegen Els scoorde ze ook behoorlijk wat punten begreep ik uit de COSquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef JACM het volgende:
[..]
ze sprak ineens meerdere mensen aan voor het lullen en verdraaien achter mensen hun rug omquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:53 schreef Benny het volgende:
[..]
En in de discussie tegen Els scoorde ze ook behoorlijk wat punten begreep ik uit de COS
Als je goed keek zag je dat Nathalie het haar van Jill in een staart deed zodat ze daar geen last meer van had. Daarnaast ging ze met Thomas de buitendeur checken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat ik kon zien was dat ze er bij stond. Is dat "bekommeren"
Ik heb beeld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
shabby typje..Thuis zal ze wel altijd in badjas en grote pantoffels lopen, of lopen? ze is volgens mij iemand die weinig loopt..Ik stel me haar voor als ma Flodder, met altijd een peuk in haar mond en een fles bier in bereik...Halfhangend op een bank
Ze is ook geen slecht mens. En ze weet ook wel hoe je sociaal moet zijn. Ze heeft mi gewoon een enorme behoefte om in de spotlight te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:51 schreef JACM het volgende:
[..]
Nah. Vooruit dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Als je goed keek zag je dat Nathalie het haar van Jill in een staart deed zodat ze daar geen last meer van had. Daarnaast ging ze met Thomas de buitendeur checken.
Wel iets meer dan erbij staan
Het is een gluiperd die voor de show af en toe een knuffel uit deelt en wat liefs zegt maar ondertussen is het een ratquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:53 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg zijn als iemand die toen nog wakker was niet zou helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |