abonnement Unibet Coolblue
pi_197560560




Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

[ afbeelding ](bron:RIVM)



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%
[..]

--------------------------------------------

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe 'technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo'n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:
[..]

Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ afbeelding ]


https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

[ afbeelding ]

[ twitter ]
De jonge en een professor.
Wie gelooft u?

Vaccinatie gevolgen:
https://hpv-vaccine-side-(...)e-effects-world-map/

Twitteraars met klaarblijkelijke vaccin kennis:
https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true
(be aware of the source...)



SuPeRSPrEaDeR EvEnT !!1!!!11!!!!!!!

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197560691
Oh. Excuus. Ik postte door het slotje heen. :(
Definitely not CIA
pi_197560736
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Een semi vaccinatie-plicht ben ik mordicus op tegen.
Hoe mainstream ik ook ben.
We doen deze pandemie met zijn allen. En we gaan (wmb) ook bij het licht aan het einde van de tunnel geen mensen uitsluiten of extra beboeten in een of andere vorm.

*Vaccinatiekorting*

Opgelost en klinkt gelijk een stuk positiever ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197560798
quote:
Heel triest.
Definitely not CIA
pi_197560836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

*Vaccinatiekorting*

Opgelost en klinkt gelijk een stuk positiever ^O^
Dat kan niet. :N
Zou daar zo op tegen zijn. Dat verzekeraars alleen al dit soort info hebben.
Het gaat niemand wat aan.
Definitely not CIA
pi_197560905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Heel triest.
Ik vind het van beide een trieste actie. Handhaven tegen een niet werkend mondkapje vs provoceren tegen de politie.

Welke kant gaan we op? |:(
pi_197560965
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Heel triest.
Ik heb begrip voor mensen die echt geen mondkapje kunnen dragen. Maar die zie je doorgaans niet vol trots roepen dat ze lekker toch geen mondkapje gaan dragen. Trieste figuren die niets mankeren en toch pertinent een mondkapje blijven weigeren verpesten het draagvlak voor de mensen die dat echt niet aankunnen.

Naast dat we dankzij zulk soort figuren nog heel lang strenge maatregelen gaan hebben en gewone mensen dankzij hen allerlei noodzakelijke medische ingrepen maandenlang moeten uitstellen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197561004
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:27 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik vind het van beide een trieste actie. Handhaven tegen een niet werkend mondkapje vs provoceren tegen de politie.

Welke kant gaan we op? |:(
Toen de mondkapjes niet verplicht waren maar wel geadviseerd, dat was toch ook prima ?
Een enkeling droeg het niet. Nou, geen probleem. Niemand die daar een punt van maakte.
Maar nu is het twee kale koppen als rammen die tegen elkaar aanstoten. Zo jammer.
Definitely not CIA
pi_197561135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor mensen die echt geen mondkapje kunnen dragen. Maar die zie je doorgaans niet vol trots roepen dat ze lekker toch geen mondkapje gaan dragen. Trieste figuren die niets mankeren en toch pertinent een mondkapje blijven weigeren verpesten het draagvlak voor de mensen die dat echt niet aankunnen.

Naast dat we dankzij zulk soort figuren nog heel lang strenge maatregelen gaan hebben en gewone mensen dankzij hen allerlei noodzakelijke medische ingrepen maandenlang moeten uitstellen.
Ik draag hem tegenwoordig alleen over mijn mond. Kan ik ten minste nog adem halen en is minder schadelijk voor mijn gezondheid. ^O^
pi_197561145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor mensen die echt geen mondkapje kunnen dragen. Maar die zie je doorgaans niet vol trots roepen dat ze lekker toch geen mondkapje gaan dragen. Trieste figuren die niets mankeren en toch pertinent een mondkapje blijven weigeren verpesten het draagvlak voor de mensen die dat echt niet aankunnen.

Naast dat we dankzij zulk soort figuren nog heel lang strenge maatregelen gaan hebben en gewone mensen dankzij hen allerlei noodzakelijke medische ingrepen maandenlang moeten uitstellen.
Dat geldt ook voor het vaccin.
Zoveel mensen kunnen het niet nemen vanwege medische redenen. Autoimmuun-ziekte, zwanger, chemokuur. What ever.
En dan ga je toch niet uitsluitingen of prijsverhogingen bedenken vanwege die kleine groep die het om ideologische (of welke andere) redenen niet willen nemen?

Laat zo iemand. Heb respect voor de autonomie van mensen.
Definitely not CIA
pi_197561171
Hoe harder je pusht hoe meer er terug geduwd wordt. Logisch.
Definitely not CIA
pi_197561207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik draag hem tegenwoordig alleen over mijn mond. Kan ik ten minste nog adem halen en is minder schadelijk voor mijn gezondheid. ^O^
Schadelijk? :D

Als een mondkapje jou schade toebrengt ben je zeker van porselein gemaakt ofzo?
pi_197561228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Schadelijk? :D

Als een mondkapje jou schade toebrengt ben je zeker van porselein gemaakt ofzo?
Geen zin om dat ding elke dag te vervangen, dus de schimmel die er inmiddels in zit wil ik niet inademen ;)
  donderdag 21 januari 2021 @ 22:41:49 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197561292
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor het vaccin.
Zoveel mensen kunnen het niet nemen vanwege medische redenen. Autoimmuun-ziekte, zwanger, chemokuur. What ever.
En dan ga je toch niet uitsluitingen of prijsverhogingen bedenken vanwege die kleine groep die het om ideologische (of welke andere) redenen niet willen nemen?

Laat zo iemand. Heb respect voor de autonomie van mensen.
Glijdende schaal ook. Wat te denken van rokers? Niet-sporters? Topsporters? Drugsgebruikers? Brokkenpiloten? Mensen met een gezicht dat jou niet aanstaat?
Huilen dan.
pi_197561395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor het vaccin.
Zoveel mensen kunnen het niet nemen vanwege medische redenen. Autoimmuun-ziekte, zwanger, chemokuur. What ever.
En dan ga je toch niet uitsluitingen of prijsverhogingen bedenken vanwege die kleine groep die het om ideologische (of welke andere) redenen niet willen nemen?

Laat zo iemand. Heb respect voor de autonomie van mensen.
Kijk, als een werkgever belachelijk hoge bedragen moet investeren om zijn bedrijf tegen de gevolgen van corona te beschermen en nog vele malen meer uit moet geven aan zieke werknemers door corona......dan begrijp ik dat zo iemand niet blij is met een werknemer die uit principe een vaccin weigert. Als die dan ook nog eens weigert om met je mee te denken, dan is het gauw over voor een werkgever. Wij werken ook al maanden met allerlei beperkingen en hebben al vele collega's gehad die besmet zijn geweest. Als een collega van mij openlijk aangeeft schijt te hebben aan de maatregelen en het vaccin, dan zal hem dat niet in dank worden afgenomen.

En als straks de horeca, drukke winkels en festivals weer open zouden kunnen voor de gevaccineerde meerderheid of langer voor iedereen dicht moeten blijven, dan denk ik dat bijna iedereen het hun wel gunt om weer open te kunnen.

Dat zijn wel situaties waar we straks, als men de kans heeft gehad om gevaccineerd te worden, voor gaan komen te staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197561438
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Glijdende schaal ook. Wat te denken van rokers? Niet-sporters? Topsporters? Drugsgebruikers? Brokkenpiloten? Mensen met een gezicht dat jou niet aanstaat?
Ja precies. Vooral die laatste groep. _O_

We zijn 1 maatschappij. Waar ligt die grens? We doen het samen. :D
Definitely not CIA
pi_197561470
Het zou geen discussie moeten zijn.
Definitely not CIA
pi_197561530
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kijk, als een werkgever belachelijk hoge bedragen moet investeren om zijn bedrijf tegen de gevolgen van corona te beschermen en nog vele malen meer uit moet geven aan zieke werknemers door corona......dan begrijp ik dat zo iemand niet blij is met een werknemer die uit principe een vaccin weigert. Als die dan ook nog eens weigert om met je mee te denken, dan is het gauw over voor een werkgever. Wij werken ook al maanden met allerlei beperkingen en hebben al vele collega's gehad die besmet zijn geweest. Als een collega van mij openlijk aangeeft schijt te hebben aan de maatregelen en het vaccin, dan zal hem dat niet in dank worden afgenomen.

En als straks de horeca, drukke winkels en festivals weer open zouden kunnen voor de gevaccineerde meerderheid of langer voor iedereen dicht moeten blijven, dan denk ik dat bijna iedereen het hun wel gunt om weer open te kunnen.

Dat zijn wel situaties waar we straks, als men de kans heeft gehad om gevaccineerd te worden, voor gaan komen te staan.
Jij denkt dat het aan je werkgever is om je medische files op te vragen ? :{
Definitely not CIA
pi_197561696
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij denkt dat het aan je werkgever is om je medische files op te vragen ? :{
Ik denk dat je maar met niet vol trots op de werkvloer moet gaan verkondigen dat corona maar een griepje is of een complot. En dat je maar beter niet prominent in beeld moet komen bij viruswappiedemonstraties. En dat je maar beter kan voorkomen dat je met je wappiehoofd op videre komt te staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 21 januari 2021 @ 22:55:04 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197561700
Als mijn werkgever denkt zich met mijn medische gegevens te moeten bemoeien dan ga ik daar toch wel een groot probleem van maken, maar wanneer je bijvoorbeeld in de ouderenzorg werkt dan snap ik wel dat het een lastiger verhaal wordt.
Huilen dan.
pi_197561745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat je maar met niet vol trots op de werkvloer moet gaan verkondigen dat corona maar een griepje is of een complot. En dat je maar beter niet prominent in beeld moet komen bij viruswappiedemonstraties. En dat je maar beter kan voorkomen dat je met je wappiehoofd op videre komt te staan.
Vrijheid van meningsuiting ten zij het jouw mening niet is?
pi_197561831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting ten zij het jouw mening niet is?
Als jij van mening bent dat eenhoorns de mooiste dieren ter aarde zijn dan is dat prima. Als jij van mening bent dat corona slechts een onschuldig griepje is en je geen vaccin hoeft te nemen en je niet aan maatregelen hoeft te houden dan ben je een onverantwoord risico wat voor enorme schade aan het bedrijf en hun personeel aan kan richten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197561842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting ten zij het jouw mening niet is?
Meer dat je daarmee aangeeft het niet serieus te nemen en zodoende waarschijnlijk de verplichte regels niet heel erg streng zal naleven, dat schrikt mensen af.
  donderdag 21 januari 2021 @ 23:01:58 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197561875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting ten zij het jouw mening niet is?
Het is toch geen heel grote verrassing voor je dat je op een mening aangekeken kan worden?
Huilen dan.
pi_197561897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij van mening bent dat eenhoorns de mooiste dieren ter aarde zijn dan is dat prima. Als jij van mening bent dat corona slechts een onschuldig griepje is en je geen vaccin hoeft te nemen en je niet aan maatregelen hoeft te houden dan ben je een onverantwoord risico wat voor enorme schade aan het bedrijf en hun personeel aan kan richten.
Ik houdt mij gewoon aan de regels hoor, maar ben er fel op tegen. Mag dat niet meer. Jij hebt het over het bijwonen van viruswappiedemonstraties... Dat hoort bij vrijheid van meningsuiting.
pi_197561905
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij van mening bent dat eenhoorns de mooiste dieren ter aarde zijn dan is dat prima. Als jij van mening bent dat corona slechts een onschuldig griepje is en je geen vaccin hoeft te nemen en je niet aan maatregelen hoeft te houden dan ben je een onverantwoord risico wat voor enorme schade aan het bedrijf en hun personeel aan kan richten.
Dat zou niet uit mogen maken.
Want wij 'normies' vaccineren ons ook voor groepen die om wat voor reden dan ook, zich niet kunnen laten inenten.
Prima toch.
We doen dit samen.

(En nu ben ik weg :) )
Definitely not CIA
pi_197562061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik houdt mij gewoon aan de regels hoor, maar ben er fel op tegen. Mag dat niet meer. Jij hebt het over het bijwonen van viruswappiedemonstraties... Dat hoort bij vrijheid van meningsuiting.
Wie zegt dat je je mening niet mag uiten dan?

Dat je erop aan wordt gekeken lijkt me logisch, wat je mening ook is. Jij beoordeelt iemand niet op z'n mening omtrent dingen? :?
pi_197562104
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:47 schreef capricia het volgende:
Het zou geen discussie moeten zijn.
Vind ik van wel, als evenementen sneller weer kunnen door alleen gevaccineerde mensen binnen te laten..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197562129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Kijk, als een werkgever belachelijk hoge bedragen moet investeren om zijn bedrijf tegen de gevolgen van corona te beschermen en nog vele malen meer uit moet geven aan zieke werknemers door corona......dan begrijp ik dat zo iemand niet blij is met een werknemer die uit principe een vaccin weigert. Als die dan ook nog eens weigert om met je mee te denken, dan is het gauw over voor een werkgever. Wij werken ook al maanden met allerlei beperkingen en hebben al vele collega's gehad die besmet zijn geweest. Als een collega van mij openlijk aangeeft schijt te hebben aan de maatregelen en het vaccin, dan zal hem dat niet in dank worden afgenomen.

En als straks de horeca, drukke winkels en festivals weer open zouden kunnen voor de gevaccineerde meerderheid of langer voor iedereen dicht moeten blijven, dan denk ik dat bijna iedereen het hun wel gunt om weer open te kunnen.

Dat zijn wel situaties waar we straks, als men de kans heeft gehad om gevaccineerd te worden, voor gaan komen te staan.
Eng gedoe, dit vaccin verplichten..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197562486
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Wie zegt dat je je mening niet mag uiten dan?

Dat je erop aan wordt gekeken lijkt me logisch, wat je mening ook is. Jij beoordeelt iemand niet op z'n mening omtrent dingen? :?
Door tegen iemand te zeggen dat je beter niet met je gezicht in beeld moet komen op een demonstratie, omdat jouw werkgever dat mogelijk zou kunnen zien en je erop zou kunnen wijzen vind ik te ver gaan. Ik lees dan tussen de regels door.

Maar mijn punt ging voornamelijk over:
Als jij van mening bent dat eenhoorns de mooiste dieren ter aarde zijn dan is dat prima. Als jij van mening bent dat corona slechts een onschuldig griepje is en je geen vaccin hoeft te nemen en je niet aan maatregelen hoeft te houden dan ben je een onverantwoord risico wat voor enorme schade aan het bedrijf en hun personeel aan kan richten.

Ik hou me netjes aan de maatregelen, maar heb daar wel een afwijkende mening voor waar ik mogelijk bij zal gaan demonstreren. Avondklok gaat mij te ver en dit is de enige middel die we hebben. w/
pi_197562640
@PSVCL Hoe zit het met die roadmap uit oktober die je postte? Is vrij aardig uitgekomen moet ik toegeven. Komt het basisinkomen er al aan?
pi_197562866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik houd mij gewoon aan de regels hoor, maar ben er fel op tegen. Mag dat niet meer. Jij hebt het over het bijwonen van viruswappiedemonstraties... Dat hoort bij vrijheid van meningsuiting.
"Het demonstratierecht is gegeven. Dat hoef je niet eens aan te vragen. Je mag demonstreren. Zeker in een periode waarin de overheid zich enorm veel macht toe-eigent." Aldus Halsema.

Dat zagen we vorige week zondag. Je mag demonstreren maar dan krijg je wel een koude douche en een paar corrigerende tikken.
pi_197562923
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:46 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

"Het demonstratierecht is gegeven. Dat hoef je niet eens aan te vragen. Je mag demonstreren. Zeker in een periode waarin de overheid zich enorm veel macht toe-eigent." Aldus Halsema.

Dat zagen we vorige week zondag. Je mag demonstreren maar dan krijg je wel een koude douche en een paar corrigerende tikken.
Ja, te triest voor woorden en een BLM demonstratie is geen enkel probleem hoor. Het virus is zo slim.
pi_197563178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja, te triest voor woorden en een BLM demonstratie is geen enkel probleem hoor. Het virus is zo slim.
Blm hield zich 10 januari gewoon aan de regels in het Westerpark... Of ben je oude koeien van 8 maanden geleden waarvan iedereen allang weet dat het niet goed ging uit de sloot aan t halen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197563246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:46 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

"Het demonstratierecht is gegeven. Dat hoef je niet eens aan te vragen. Je mag demonstreren. Zeker in een periode waarin de overheid zich enorm veel macht toe-eigent." Aldus Halsema.

Dat zagen we vorige week zondag. Je mag demonstreren maar dan krijg je wel een koude douche en een paar corrigerende tikken.
Ze mochten gewoon demonstreren, alleen niet daar en niet met zoveel mensen. 2,5 uur lang zijn ze gesommeerd om te vertrekken. Tja, dan grijpt de politie dus in

Was trouwens ook een leuk vliegtuig met de banner " koud hè " dat overvloog terwijl ze al dat water over die koffiedrinkers heen spoten.



Bleken de demonstranten ook nog eens zelf betaald te hebben.. _O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197563314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:04 schreef devlinmr het volgende:
Ze mochten gewoon demonstreren, alleen niet daar en niet met zoveel mensen.
Je mag demonstreren, maar wel alleen en in je eigen tuin. Daar komt het op neer. Leuk demonstratierecht.
pi_197563326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:08 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Je mag demonstreren, maar wel alleen en in je eigen tuin. Daar komt het op neer.
Nee, 500 man Westerpark. Door een rechter bekrachtigd

Bovendien was het geen demonstratie toch? Men was aan het koffie drinken. Politie heeft dus geen enkele demonstratie opgebroken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 00:33:51 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197563683
z.g. winnen op vormfouten..
bij gebrek aan de waarheid aan je kant.

zie je ook bij juristen als Ferd G.
volledig losgezongen van enige vorm van menselijkheid

zum kotzen
Huig
  vrijdag 22 januari 2021 @ 00:41:37 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197563781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:33 schreef Orwell het volgende:

bij gebrek aan de waarheid aan je kant.

Huilen dan.
pi_197565719
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zou niet uit mogen maken.
Want wij 'normies' vaccineren ons ook voor groepen die om wat voor reden dan ook, zich niet kunnen laten inenten.
Prima toch.
We doen dit samen.

(En nu ben ik weg :) )
Welke groepen? Die 'risico groepjes' maar 'n heel erg kleine deel van de bevolking zijn. Ik zie echt helemaal geen goede reden om alle gezonde mensen met 'n goedwerkende immuunsysteem te vaccineren. Als mensen beter beschermd of veiliger van voelen met zo'n vaccin kunnen ze dat laten doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197565739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:09 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Vind ik van wel, als evenementen sneller weer kunnen door alleen gevaccineerde mensen binnen te laten..
Prima. Dan die ongevaxte kunnen gezellig ergens anders gaan - zonder de gezeik van de dansende pro-vaxxers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197565752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 23:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ja, te triest voor woorden en een BLM demonstratie is geen enkel probleem hoor. Het virus is zo slim.
Meh...BLM, antifada....beide heel erg dubieuse organisaties zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197566081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 05:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Prima. Dan die ongevaxte kunnen gezellig ergens anders gaan - zonder de gezeik van de dansende pro-vaxxers.
Leuk die tweedeling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566092
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Blm hield zich 10 januari gewoon aan de regels in het Westerpark... Of ben je oude koeien van 8 maanden geleden waarvan iedereen allang weet dat het niet goed ging uit de sloot aan t halen
Jezus wat ben jij hypocriet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566103
Het is pure idioterie om de bevolking jaarlijks te laten vaccineren. Het is een soort vreemde drang om eeuwig te leven van extreme elite oid bang voor het vagevuur.

Maar reken het svp uit wat het oplevert zo een vaccinatie en kijk naar de kosten en hou het vrijwillig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 januari 2021 @ 07:36:48 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197566184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:24 schreef ludovico het volgende:
Het is pure idioterie om de bevolking jaarlijks te laten vaccineren. Het is een soort vreemde drang om eeuwig te leven van extreme elite oid bang voor het vagevuur.

Maar reken het svp uit wat het oplevert zo een vaccinatie en kijk naar de kosten en hou het vrijwillig.
Dat zeg ik over de gehele gezondheidszorg. Thoughts & prayers zijn veel goedkoper.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197566381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij hypocriet.
Vertel klopt het wat ik zeg of niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:15:24 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197566430
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197566438
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:33 schreef Orwell het volgende:
z.g. winnen op vormfouten..
hé, het waren de woorden van de organisator die de legale toegestane demonstratie op in het Westerpark had afgeblazen
quote:
bij gebrek aan de waarheid aan je kant.
welke waarheid heb je het over?
quote:
zie je ook bij juristen als Ferd G.
volledig losgezongen van enige vorm van menselijkheid

zum kotzen
Ja want ik ben degene hier die vindt dat gezondheidszorg een luxe is en dat mensen met een zwakke gezondheid maar aan hun lot moeten worden over gelaten geïsoleerd van iedereen en alles zonder verzorging. :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197566561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 00:33 schreef Orwell het volgende:
z.g. winnen op vormfouten..
hé, het waren de woorden van de organisator die de legale toegestane demonstratie op in het Westerpark had afgeblazen
quote:
bij gebrek aan de waarheid aan je kant.
welke waarheid heb je het over?
quote:
zie je ook bij juristen als Ferd G.
volledig losgezongen van enige vorm van menselijkheid

zum kotzen
Ja want ik ben degene hier die vindt dat gezondheidszorg een luxe is en dat mensen met een zwakke gezondheid maar aan hun lot moeten worden over gelaten geïsoleerd van iedereen en alles zonder verzorging. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:24 schreef ludovico het volgende:
Het is pure idioterie om de bevolking jaarlijks te laten vaccineren. Het is een soort vreemde drang om eeuwig te leven van extreme elite oid bang voor het vagevuur.

Maar reken het svp uit wat het oplevert zo een vaccinatie en kijk naar de kosten en hou het vrijwillig.
Vaccin pk m beet 15¤x2=30+ kosten.. wellicht 50¤ totaal

1 dag IC 25000¤
1 Coronapatient ligt tussen de 7-35 dagen op de IC.. dan nog in een gewoon bed, maar dat laat ik even zitten
1 Coronapatient op de IC kost dus 125000-875000¤

Daar kun je dus 2500- 17500 mensen van vaccineren

Bij 6800- 970 ic opnames us vaccinatie dus goedkoper
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 09:01:25 #52
236264 crew  capricia
pi_197566799
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 05:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke groepen? Die 'risico groepjes' maar 'n heel erg kleine deel van de bevolking zijn. Ik zie echt helemaal geen goede reden om alle gezonde mensen met 'n goedwerkende immuunsysteem te vaccineren. Als mensen beter beschermd of veiliger van voelen met zo'n vaccin kunnen ze dat laten doen.
De mensen die het wel willen maar niet kunnen. Bijv mensen die een chemokuur krijgen. Zo zijn er meer groepen.
Definitely not CIA
pi_197566842
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:01 schreef capricia het volgende:

[..]

De mensen die het wel willen maar niet kunnen. Bijv mensen die een chemokuur krijgen. Zo zijn er meer groepen.
Das een non reden. Die hebben ook last van alle andere virussen en zullen voorzichtig moeten zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566847
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

hé, het waren de woorden van de organisator die de legale toegestane demonstratie op in het Westerpark had afgeblazen
[..]

welke waarheid heb je het over?
[..]

Ja want ik ben degene hier die vindt dat gezondheidszorg een luxe is en dat mensen met een zwakke gezondheid maar aan hun lot moeten worden over gelaten geïsoleerd van iedereen en alles zonder verzorging. :')
[..]

Vaccin pk m beet 15¤x2=30+ kosten.. wellicht 50¤ totaal

1 dag IC 25000¤
1 Coronapatient ligt tussen de 7-35 dagen op de IC.. dan nog in een gewoon bed, maar dat laat ik even zitten
1 Coronapatient op de IC kost dus 125000-875000¤

Daar kun je dus 2500- 17500 mensen van vaccineren

Bij 6800- 970 ic opnames us vaccinatie dus goedkoper
Okay dus ook allemaal verplicht griep vaccin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 05:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke groepen? Die 'risico groepjes' maar 'n heel erg kleine deel van de bevolking zijn. Ik zie echt helemaal geen goede reden om alle gezonde mensen met 'n goedwerkende immuunsysteem te vaccineren. Als mensen beter beschermd of veiliger van voelen met zo'n vaccin kunnen ze dat laten doen.
8.500.000 chronisch zieken in Nederland (50% van de bevolking)

https://www.nivel.nl/sites/default/files/bestanden/1003626.pdf

Zullen niet allemaal meteen in de risicogroep vallen, maar even om aan te duiden dat het geen kleine groepen zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197566895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

8.500.000 chronisch zieken in Nederland (50% van de bevolking)

https://www.nivel.nl/sites/default/files/bestanden/1003626.pdf

Zullen niet allemaal meteen in de risicogroep vallen, maar even om aan te duiden dat het geen kleine groepen zijn
Aangezien we niet weten welk deel daarvan in de risicogroep valt, duidt je statistiek niet aan dat het een grote risicogroep is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566901
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay dus ook allemaal verplicht griep vaccin?
Is er een verplicht covid vaccin dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 09:10:57 #58
236264 crew  capricia
pi_197566921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das een non reden. Die hebben ook last van alle andere virussen en zullen voorzichtig moeten zijn.
Ja. En als genoeg anderen wel het vaccin nemen, beschermen we deze groep ook, via groepsimmuniteit.
Dat was alles wat ik wilde aangeven. :)
Definitely not CIA
pi_197566931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aangezien we niet weten welk deel daarvan in de risicogroep valt, duidt je statistiek niet aan dat het een grote risicogroep is.
ach
Mensen met een nieraandoening vallen in de risicogroep

https://nierstichting.nl/(...)text=Ruim%2010%25%20(1.7%20miljoen%20mensen,overlijden%20door%20hart%2D%20en%20vaatziekten.

Veel mensen weten niet dat ze nierschade hebben
Ruim 10% (1.7 miljoen mensen) van de Nederlandse bevolking heeft chronische nierschade. 40% (680.000 mensen) daarvan weet dat niet. Klachten ontstaan vaak pas als de nierfunctie nog maar 30% is.

Dus daar heb je al een "klein" risicogroepje te pakken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:13:13 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197566959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 05:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke groepen? Die 'risico groepjes' maar 'n heel erg kleine deel van de bevolking zijn. Ik zie echt helemaal geen goede reden om alle gezonde mensen met 'n goedwerkende immuunsysteem te vaccineren. Als mensen beter beschermd of veiliger van voelen met zo'n vaccin kunnen ze dat laten doen.
Ik zie er 3. Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren (dat zijn er een dikke tien miljoen) komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht.

1 - Dat zijn tienduizenden mensen. Bij ongebreidelde verspreiding zal de toestroom van patiënten ook zonder patiënten uit de risicogroepen groter zijn dan de zorg aankan.
2 - Al was dat niet het geval, denk dan aan de gigantische maatschappelijke kosten die de opname van tienduizenden mensen kost. Directe kosten, maar ook indirect: deze mensen kunnen bijvoorbeeld een tijd niet werken.
3 - De kans op een ernstig ziekteverloop is niet heel groot wanneer je jong en gezond bent, maar de kans op (serieuze) bijwerkingen van de vaccinatie is nog kleiner.
Huilen dan.
pi_197566986
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. En als genoeg anderen wel het vaccin nemen, beschermen we deze groep ook, via groepsimmuniteit.
Dat was alles wat ik wilde aangeven. :)
Groepsimmuniteit is een leugen. Of iig weer niet zo zwart wit als gepretendeerd lijkt te worden.

Ja virusoverdracht gaat langzamer. Ja effecten zullen minder zijn per besmetting. Nee, dit virus ga je niet uitroeien en er blijven cases bestaan. Corona zal vervallen in allerlei andere virussen qua schadelijkheid zoals influenza.

Die marginale groep waar je over spreekt kun je niet beschermen die zijn vatbaar voor alle virussen.

Die zullen we op andere manieren moeten beschermen.

Ik ben geen voorstander van gezonde mensen vaccineren. Je blijft bezig namelijk.

Vrijwillig? Prima, be my guest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is er een verplicht covid vaccin dan?
Das een reeel discussieonderwerp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197566997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das een reeel discussieonderwerp.
dat is niet de vraag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197567010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ach
Mensen met een nieraandoening vallen in de risicogroep

https://nierstichting.nl/(...)text=Ruim%2010%25%20(1.7%20miljoen%20mensen,overlijden%20door%20hart%2D%20en%20vaatziekten.

Veel mensen weten niet dat ze nierschade hebben
Ruim 10% (1.7 miljoen mensen) van de Nederlandse bevolking heeft chronische nierschade. 40% (680.000 mensen) daarvan weet dat niet. Klachten ontstaan vaak pas als de nierfunctie nog maar 30% is.

Dus daar heb je al een "klein" risicogroepje te pakken
Je specificeert lekker weinig en noemt het gelijk maar risicogroep. Leuk, op die manier kunnen we influenza ook wel super dodelijk noemen. Is het misschien ook. Maar wel menselijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197567027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

dat is niet de vraag
Dan is het antwoord op je vraag "nee" maar mis ik de relabantie van je vraag.

Lijkt me zinvol om over reëele principes te praten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197567037
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zie er 3. Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren (dat zijn er een dikke tien miljoen) komt 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht.

1 - Dat zijn tienduizenden mensen. Bij ongebreidelde verspreiding zal de toestroom van patiënten ook zonder patiënten uit de risicogroepen groter zijn dan de zorg aankan.
2 - Al was dat niet het geval, denk dan aan de gigantische maatschappelijke kosten die de opname van tienduizenden mensen kost. Directe kosten, maar ook indirect: deze mensen kunnen bijvoorbeeld een tijd niet werken.
3 - De kans op een ernstig ziekteverloop is niet heel groot wanneer je jong en gezond bent, maar de kans op (serieuze) bijwerkingen van de vaccinatie is nog kleiner.
Misschien handig om een enquête te doen of mensen daadwerkelijk minder ziek zijn geworden dit jaar dan anders....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197567041
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je specificeert lekker weinig en noemt het gelijk maar risicogroep. Leuk, op die manier kunnen we influenza ook wel super dodelijk noemen. Is het misschien ook. Maar wel menselijk.
Ik noem het geen risicogroep, dat doet de overheid op basis van wat ze zien aan patienten en onderliggend lijden
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator vrijdag 22 januari 2021 @ 09:18:43 #68
236264 crew  capricia
pi_197567046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit is een leugen. Of iig weer niet zo zwart wit als gepretendeerd lijkt te worden.

Ja virusoverdracht gaat langzamer. Ja effecten zullen minder zijn per besmetting. Nee, dit virus ga je niet uitroeien en er blijven cases bestaan. Corona zal vervallen in allerlei andere virussen qua schadelijkheid zoals influenza.

Die marginale groep waar je over spreekt kun je niet beschermen die zijn vatbaar voor alle virussen.

Die zullen we op andere manieren moeten beschermen.

Ik ben geen voorstander van gezonde mensen vaccineren. Je blijft bezig namelijk.

Vrijwillig? Prima, be my guest.
De pokken hebben we op die manier weggekregen. En dat beschermt ook die mensen.
Definitely not CIA
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:21:59 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197567101


Rijksoverheid komt met opvallende tips voor thuis voetbal kijken

Wat een klucht, voetbal staat inmiddels niet meer op hun site volgens mij vanwege al het commentaar wellicht over hoe belachelijk het is.



:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:27:59 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197567196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:

[..]


Ik ben geen voorstander van gezonde mensen vaccineren. Je blijft bezig namelijk.

Dat lijkt me niet. Nu is dit virus nieuw, maar na een tijdje zijn dit virus en de mensen wat meer aan elkaar gewend *; en is het gewoon één van de vele virussen waar je af en toe verkouden of een beetje ziekjes van wordt. Maar dankzij de (niet-absolute) immuniteit de we tegen die tijd hebben opgebouwd vallen de bejaarden niet meer met de bosjes tegelijk om en is er ook een veel kleinere toestroom van patiënten die niet tot een risicogroep behoren.

Vaccinaties zijn een manier om die immuniteit een beetje op weg te helpen. Hoe lang dat nodig is? Goede vraag.
Huilen dan.
pi_197567244
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef capricia het volgende:

[..]

De pokken hebben we op die manier weggekregen. En dat beschermt ook die mensen.
True maar pokken muteert niet zo snel. Ander type.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197567261
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Nu is dit virus nieuw, maar na een tijdje zijn dit virus en de mensen wat meer aan elkaar gewend *; en is het gewoon één van de vele virussen waar je af en toe verkouden of een beetje ziekjes van wordt. Maar dankzij de (niet-absolute) immuniteit de we tegen die tijd hebben opgebouwd vallen de bejaarden niet meer met de bosjes tegelijk om en is er ook een veel kleinere toestroom van patiënten die niet tot een risicogroep behoren.

Vaccinaties zijn een manier om die immuniteit een beetje op weg te helpen. Hoe lang dat nodig is? Goede vraag.
Als dat na 1 ronde vrijwillig niet voldoende is.. Dan ligt dat aan politieke opvattingen waar ik weinig reden toe zie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197567277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik noem het geen risicogroep, dat doet de overheid op basis van wat ze zien aan patienten en onderliggend lijden
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen
Grappig. Dan is ook iedereen risicogroep voor influenza.

Niks zeggend dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:34:20 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197567305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als dat na 1 ronde vrijwillig niet voldoende is.. Dan ligt dat aan politieke opvattingen waar ik weinig reden toe zie.
Een virus trekt zich weinig aan van politieke opvattingen, evenals de mate waarin immuniteit opgebouwd wordt. Ik denk dat ik mis wat je wil zeggen?
Huilen dan.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:36:44 #75
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197567340
Deze 16 jarige kanjer komt op voor haar rechten als mens!
Hopelijk een voorbeeld voor vele andere.

Het bestuur van de school: "jij bent niet normaal als je geen mondkapje draagt"

Goedzo meissie, leraren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Blijf maar bij ze weg met zo'n instelling.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197567386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze 16 jarige kanjer komt op voor haar rechten als mens!
Hopelijk een voorbeeld voor vele andere.

Het bestuur van de school: "jij bent niet normaal als je geen mondkapje draagt"

Goedzo meissie, leraren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Blijf maar bij ze weg met zo'n instelling.
Maar Greta Thunberg vond je te jong en moest haar mond houden en had te kleine tieten om serieus genomen te worden. _O- _O- 8)7 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:43:12 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197567427
Ach gut heb je de trol weer zijn commentaar slaat nergens op buiten lekker trollen, het meiske heeft iig meer ballen dan jij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:48:19 #78
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197567535
twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:54:55 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197567649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze 16 jarige kanjer komt op voor haar rechten als mens!
Hopelijk een voorbeeld voor vele andere.

Het bestuur van de school: "jij bent niet normaal als je geen mondkapje draagt"

Goedzo meissie, leraren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Blijf maar bij ze weg met zo'n instelling.
Net als de joden :'( !!!

Denk dat het beste meisje niet heel goed opgelet heeft bij geschiedenis... en bij Nederlands :') .
Huilen dan.
pi_197567740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappig. Dan is ook iedereen risicogroep voor influenza.

Niks zeggend dus.
Waarom kom je altijd met je influenza? Influenza veroorzaakt veel minder slachtoffers over het algemeen. Als er een variant komt die net zo besmettelijk blijkt te zijn als covid, met eenzelfde impact als covid, dan zullen dezelfde maatregelen genomen worden.
Tot die tijd, hebben we nu covid waar we mee moeten dealen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:00:18 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197567745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Rijksoverheid komt met opvallende tips voor thuis voetbal kijken

Wat een klucht, voetbal staat inmiddels niet meer op hun site volgens mij vanwege al het commentaar wellicht over hoe belachelijk het is.

[ afbeelding ]

:{
Regeltjes voor kleuters die nog niet zelf na kunnen denken , dus build back better is terug naar je kleutertijd en volwassen af . :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:05:33 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197567833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze 16 jarige kanjer komt op voor haar rechten als mens!
Hopelijk een voorbeeld voor vele andere.

Het bestuur van de school: "jij bent niet normaal als je geen mondkapje draagt"

Goedzo meissie, leraren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Blijf maar bij ze weg met zo'n instelling.
Schrijnend de degeneratie van de wereldbevolking , iedereen in een tunnelvisie dwingen :r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:06:56 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197567853


:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197568076
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een virus trekt zich weinig aan van politieke opvattingen, evenals de mate waarin immuniteit opgebouwd wordt. Ik denk dat ik mis wat je wil zeggen?
Dat het vrijwillig moet, men die op de IC komt zal zelf verantwoordelijk zijn voor niet nemen vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197568293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom kom je altijd met je influenza? Influenza veroorzaakt veel minder slachtoffers over het algemeen. Als er een variant komt die net zo besmettelijk blijkt te zijn als covid, met eenzelfde impact als covid, dan zullen dezelfde maatregelen genomen worden.
Tot die tijd, hebben we nu covid waar we mee moeten dealen
Omdat het een prima te vergelijken virus is.

Als jouw immuunsysteem kut is ga je ook kapot aan influenza.

Dat anders behandelen is daarom hypocriet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197568602
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

hé, het waren de woorden van de organisator die de legale toegestane demonstratie op in het Westerpark had afgeblazen
[..]

welke waarheid heb je het over?
[..]

Ja want ik ben degene hier die vindt dat gezondheidszorg een luxe is en dat mensen met een zwakke gezondheid maar aan hun lot moeten worden over gelaten geïsoleerd van iedereen en alles zonder verzorging. :')
Wel grappig om te zien hoe je de gedachte gang van één persoon overdraagt op iemand anders.
pi_197568618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel grappig om te zien hoe je de gedachte gang van één persoon overdraagt op iemand anders.
Dan lees je niet goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197568642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed
Dan moet je zo'n argument er niet bij plaatsen om je punt sterker te maken. Maar ja dat is mijn mening.
pi_197568944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 10:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat het een prima te vergelijken virus is.

Als jouw immuunsysteem kut is ga je ook kapot aan influenza.

Dat anders behandelen is daarom hypocriet.
Het dringt echt niet tot je door.. Ja van Influenza kan je ook goed ziek worden en zelfs overlijden als je (heel) zwak bent.

Maar bij Corona belanden er veel meer mensen op de IC itt Influenza.. Daarnaast blijven ook gezonde mensen lang last van klachten nadat ze virus vrij zijn.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197568960
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Patroon op 22-01-2021 16:18:22 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:17:08 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197568991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit is een leugen. Of iig weer niet zo zwart wit als gepretendeerd lijkt te worden.

...
Hoezo dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197569480
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Virologen kaarten aan dat er dierlijke reservoirs zijn. Dat het snel muteert etc etc. Succes met je virus uitdoven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197569504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Het dringt echt niet tot je door.. Ja van Influenza kan je ook goed ziek worden en zelfs overlijden als je (heel) zwak bent.

Maar bij Corona belanden er veel meer mensen op de IC itt Influenza.. Daarnaast blijven ook gezonde mensen lang last van klachten nadat ze virus vrij zijn.
Das niet van toepassing op het vraagstuk of extremere maatregelen dan vrijwillig vaccineren nodig zijn. Naar mijn mening iig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:42:30 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197569543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Virologen kaarten aan dat er dierlijke reservoirs zijn. Dat het snel muteert etc etc. Succes met je virus uitdoven.
Oh voor dit virus specifiek bedoel je? Leugen is dan wel wat overdreven denk ik, maar zou kunnen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197569596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh voor dit virus specifiek bedoel je? Leugen is dan wel wat overdreven denk ik, maar zou kunnen ja.
Definieer virus specifiek... Ieder virusdeeltje zal net niet identiek zijn ergens in het genetische materiaal.

Waar trek je de grens ander virus....

Engelse variant.. Zuid Afrikaans.. Covid 21.

Succes. Deze discussie worden te snel semantisch.

Het virus wat we nu zien, zal in de toekomst een rol blijven betekenen. Maar op andere schaal en in andere vorm.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:04:47 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197569878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Definieer virus specifiek... Ieder virusdeeltje zal net niet identiek zijn ergens in het genetische materiaal.

Waar trek je de grens ander virus....

Engelse variant.. Zuid Afrikaans.. Covid 21.

Succes. Deze discussie worden te snel semantisch.

Het virus wat we nu zien, zal in de toekomst een rol blijven betekenen. Maar op andere schaal en in andere vorm.
Als in dit type Corona virus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197569956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als in dit type Corona virus.
Das geen objectief te kwantificeren definitie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197570133
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das niet van toepassing op het vraagstuk of extremere maatregelen dan vrijwillig vaccineren nodig zijn. Naar mijn mening iig.
Qua maatregelen zeker wel, anders raakt de zorg overbelast. Maar goed zorg is een luxe en oudjes kunnen de tyfus krijgen volgens sommige hier...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197570176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Qua maatregelen zeker wel, anders raakt de zorg overbelast. Maar goed zorg is een luxe en oudjes kunnen de tyfus krijgen volgens sommige hier...
Vrijwillig of niet.

Bij ebola kwam ik een spuitje halen. Nu vind ik het propaganda.

Als ik risicogroep was ging ik ook een prikje halen.

En als angstige zonder immuunsysteem... Moet je net zo bang zijn voor willekeurig ander virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197570220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrijwillig of niet.

Bij ebola kwam ik een spuitje halen. Nu vind ik het propaganda.

Als ik risicogroep was ging ik ook een prikje halen.

En als angstige zonder immuunsysteem... Moet je net zo bang zijn voor willekeurig ander virus.
Dat is dus gewoon niet waar.. Experts roepen het, mensen op de vloer (verplegers etc) roepen het, maar @ludivico weet het allemaal veel beter..

Daarbij hoe kan je weten dat je immuunsysteem echt top is..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197570389
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar.. Experts roepen het, mensen op de vloer (verplegers etc) roepen het, maar @:ludivico weet het allemaal veel beter..

Daarbij hoe kan je weten dat je immuunsysteem echt top is..
Zonder immuunsysteem ga je aardig stuk van virussen, dus hou op hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:39:30 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197570399
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das geen objectief te kwantificeren definitie.
Waarom niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197570841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Deze 16 jarige kanjer komt op voor haar rechten als mens!
Hopelijk een voorbeeld voor vele andere.

Het bestuur van de school: "jij bent niet normaal als je geen mondkapje draagt"

Goedzo meissie, leraren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. Blijf maar bij ze weg met zo'n instelling.
Die uitspraak klopt ook wel. Volgzaam zijn is nou eenmaal de norm. Voor je rechten opkomen durft maar een enkeling.

Jammer dat de linkjes (jouw link zelf wel) het niet meer doen. Alweer gecensureerd.
pi_197572890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:30 schreef koosbasterd het volgende:
Rechter spreekt man zonder mondmasker vrij: “Verplichten is ongrondwettelijk”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210121_96050588

https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F

Rechter zal straks wel teruggefloten worden, anders werkt het spelletje niet meer.
pi_197573718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 15:31 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

België.. :')
Gaat bij ons niet op iig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197574438
Jesus Christ – talk about painting grim pictures! Some people here seem to think that half of the population is going to drop dead at any moment.

Anyhoos – die 'risico groepjes' heel erg klein zijn.
Verder heb ik geen zin om dit te 'discusseren'.Waste of fckin time.

Dit stukje 'n paar weken terug door Wegenbouwer gepost:

'Bij mensen met ernstige immuunstoornissen, zoals aangeboren immuun-deficiënties, stoornissen die ontstaan door immuunsuppresieve medicatie of een hiv-infectie, is de werking van het immuunsysteem tegen infecties verstoord, waardoor zij een hoger risico hebben op infectieziekten en op een ernstiger ziektebeloop. Bij deze groepen is daarom preventie van een infectie met SARS-CoV-2 belangrijk en dat kan met vaccinatie worden bereikt. Hoewel er geen onderzoeksgegevens beschikbaar zijn over deze groepen, wegen volgens de commissie de voordelen van vaccinatie op tegen de nadelen. De commissie adviseert dan ook deze groepen te vaccineren en zorgvuldig te monitoren.'
bron: https://www.gezondheidsra(...)atie-biontech-pfizer
….............................
https://www.nieren.nl/bib(...)n-voor-nierpati-nten

Het advies aan nierpatiënten en niertransplantatiepatiënten is op dit moment:
Laat u vaccineren.

Laat u ook vaccineren:
als u zwanger bent én afweeronderdrukkende medicijnen gebruikt
een niertransplantatie hebt ondergaan
een ernstig gestoorde nierfunctie hebt
moet dialyseren
als u volledig genezen bent van een coronavirus-infectie

'Er zijn uitzonderingen op het algemene advies om u te laten vaccineren. Maar dat komt maar weinig voor. In slechts enkele situaties kan het verstandig zijn om de vaccinatie uit te stellen.

En 'n leuke filmpje....
Propaganda technique: Lesser Of Two Evils


[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 22-01-2021 17:49:44 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197575010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zonder immuunsysteem ga je aardig stuk van virussen, dus hou op hoor.
Hoe weet je zeker dat je immuunsysteem klaar is voor covid-19?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197575340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 17:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Hoe weet je zeker dat je immuunsysteem klaar is voor covid-19?
De mijne? Kben gezond, hoe weet jij zeker dat je niet in een ongeluk belandt als je in een auto stapt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197575550
twitter

_O- net echt.
pi_197576019
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

De mijne? Kben gezond, hoe weet jij zeker dat je niet in een ongeluk belandt als je in een auto stapt?
Niet daarom neem ik voorzorgsmaatregelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197576184


RIP
pi_197576521
Wel 'grappige' fun fact. Ciska Scheidel, directeur COVID-19 Vaccinaties, wou in de jaren 90 als JOVD voorzitter seks met dieren legaliseren.

Hoe kom je op zo'n functie terecht met zulke extreme denkbeelden?
pi_197576564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 18:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
_O- net echt.
Grappig... Hoe heet ze?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197576567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:10 schreef Sponsje88 het volgende:
Wel 'grappige' fun fact. Ciska Scheidel, directeur COVID-19 Vaccinaties, wou in de jaren 90 als JOVD voorzitter seks met dieren legaliseren.

Hoe kom je op zo'n functie terecht met zulke extreme denkbeelden?
Rutte wilde dit toch legaliseren met kinderen? dat vind ik nog gestoorder.

(ff lachen)
pi_197576595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Rutte wilde dit toch legaliseren met kinderen? dat vind ik nog gestoorder.

(ff lachen)
Nee, Rutte wou sex met kinderen niet legaliseren.
pi_197576631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Rutte wilde dit toch legaliseren met kinderen? dat vind ik nog gestoorder.

(ff lachen)
Dingen uit context halen.. Opnieuw verbaas me ik over bepaalde lui in dit topic.. Iedereen en alles beschuldigen van alles zonder enkel bewijs.. Maar als ze wappie genoemd worden weten ze niet hoe snel ze een TR moeten doen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197576635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:10 schreef Sponsje88 het volgende:
Wel 'grappige' fun fact. Ciska Scheidel, directeur COVID-19 Vaccinaties, wou in de jaren 90 als JOVD voorzitter seks met dieren legaliseren.

Hoe kom je op zo'n functie terecht met zulke extreme denkbeelden?
Grappige is dat het pas in 2010 verboden werd dus in de jaren 90 gewoon legaal was.
Beetje raar gelogen feit van je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197576683
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dingen uit context halen.. Opnieuw verbaas me ik over bepaalde lui in dit topic.. Iedereen en alles beschuldigen van alles zonder enkel bewijs.. Maar als ze wappie genoemd worden weten ze niet hoe snel ze een TR moeten doen.
Precies, of als Trump van iets wordt beschuldigd (wat dan wel weer waar is) staan ze ook op hun achterste poten. :')
pi_197576749
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappige is dat het pas in 2010 verboden werd dus in de jaren 90 gewoon legaal was.
Beetje raar gelogen feit van je
Zoek maar op JOVD en sex met dieren. Hebben ze geen enkel bezwaar tegen en stond in politieke programma. Hoef je niet goed te praten hoor.

Mijn punt blijft. Hoe komt zo iemand op die positie terecht?
pi_197576760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dingen uit context halen.. Opnieuw verbaas me ik over bepaalde lui in dit topic.. Iedereen en alles beschuldigen van alles zonder enkel bewijs.. Maar als ze wappie genoemd worden weten ze niet hoe snel ze een TR moeten doen.
Snap overigens die obsessie met pedofilie van sommige wappies niet - you're a pedo, he's a pedo, everyone's a fucking pedo. Gevalletje waar het hart vol van is, misschien?
pi_197576938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zoek maar op JOVD en sex met dieren. Hebben ze geen enkel bezwaar tegen en stond in politieke programma. Hoef je niet goed te praten hoor.

Mijn punt blijft. Hoe komt zo iemand op die positie terecht?
Gezien het tot 2010 voor niemand een probleem was lijkt het me weer eens een onzinnige frame
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Snap overigens die obsessie met pedofilie van sommige wappies niet - you're a pedo, he's a pedo, everyone's a fucking pedo. Gevalletje waar het hart vol van is, misschien?
Dat heb ik ook nooit begrepen net zoals dat hele verhaal met satanische rituelen etc.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197577177
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gezien het tot 2010 voor niemand een probleem was lijkt het me weer eens een onzinnige frame
Dat vind jij en dat mag. Ik vind het bizar dat zo'n partij voorstander was voor zoiets. Dat er eerder geen wetten waren is een ander verhaal.
pi_197577213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat vind jij en dat mag. Ik vind het bizar dat zo'n partij voorstander was voor zoiets. Dat er eerder geen wetten waren is een ander verhaal.
Jovd is geen partij.
Jongeren ban FvD zijn antisemitisch vind ik iets enger

Maar goed tegen beter weten in heb ik gezocht op jouw termen en kom eigenlijk alleen wappie sites tegen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577283
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jovd is geen partij.
Jongeren ban FvD zijn antisemitisch vind ik iets enger
Dat vind ik ook niet kunnen, maar dat een voorzitter van jovd met zo'n extreme denkbeeld op die positie zit evenmin.
pi_197577318
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet kunnen, maar dat een voorzitter van jovd met zo'n extreme denkbeeld op die positie zit evenmin.
Zou het wellicht mogelijk zijn dat ze aan t provoceren waren ?
Echt, waar maak je je druk om
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577399
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zou het wellicht mogelijk zijn dat ze aan t provoceren waren ?
Echt, waar maak je je druk om
Nogmaal ik vond het een grappige feit en vraag mij oprecht af hoe het komt dat zo iemand met dat soort extreme denkbeelden op die positie terecht gekomen is.

Ik maak me verder niet druk hoor, maar jij probeert het aan alle kanten te ontkrachten. Dat vind ik ook grappig om te zien.
pi_197577437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nogmaal ik vond het een grappige feit en vraag mij oprecht af hoe het komt dat zo iemand met dat soort extreme denkbeelden op die positie terecht gekomen is.

Ik maak me verder niet druk hoor, maar jij probeert het aan alle kanten te ontkrachten. Dat vind ik ook grappig om te zien.
2 jaar hebben ze dat geroepen. 92-94. Ze waren ook voor het homohuwelijk, grappig genoeg hoor je daar dan weer niemand over
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577438
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet kunnen, maar dat een voorzitter van jovd met zo'n extreme denkbeeld op die positie zit evenmin.
Wat ik me van de later jaren 90 kan herinneren is dat sex met dieren geen issue was.. Niet dat het normaal was maar het gebeurde wel.. Volgens mij hebben zowel Jambers en Menno Buch hiet ook aandacht aan gegeven.

En nee ik vind Sex met dieren niet normaal..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197577572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat ik me van de later jaren 90 kan herinneren is dat sex met dieren geen issue was.. Niet dat het normaal was maar het gebeurde wel.. Volgens mij hebben zowel Jambers en Menno Buch hiet ook aandacht aan gegeven.

En nee ik vind Sex met dieren niet normaal..
Nou... Een lekker hertje :@
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577608
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

2 jaar hebben ze dat geroepen. 92-94. Ze waren ook voor het homohuwelijk, grappig genoeg hoor je daar dan weer niemand over
Nouja niemand... SGP is volgens mij tegen.
pi_197577662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nouja niemand... SGP is volgens mij tegen.
SGP is alleen voor de bühne tegen homohuwelijk, op weg naar huis parkeren ze allemaal langs de snelweg op donkere parkeerplaatsen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197577675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

SGP is alleen voor de bühne tegen homohuwelijk, op weg naar huis parkeren ze allemaal langs de snelweg op donkere parkeerplaatsen
_O-
pi_197578090
twitter


Holy shit ik zie net iets vaags in de lucht, dat moet een teken zijn! Ik ga wappie worden *O*
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 22 januari 2021 @ 20:12:26 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197578169
Lekker relevant allemaal.
Huilen dan.
pi_197580125
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

SGP is alleen voor de bühne tegen homohuwelijk, op weg naar huis parkeren ze allemaal langs de snelweg op donkere parkeerplaatsen
Idd, zelf de grootste bezoekers van het frikandellenbos.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:34:46 #138
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197580564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Idd, zelf de grootste bezoekers van het frikandellenbos.
Vertel....
Goed 'zaken doen' daar..?
De Clownsschoen nog tegengekomen?

(geintje)
Huig
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:35:51 #139
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197580586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat ik me van de later jaren 90 kan herinneren is dat sex met dieren geen issue was.. Niet dat het normaal was maar het gebeurde wel.. Volgens mij hebben zowel Jambers en Menno Buch hiet ook aandacht aan gegeven.

En nee ik vind Sex met dieren niet normaal..
oud of nieuw..?
Huig
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:39:21 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197580665
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat ik me van de later jaren 90 kan herinneren is dat sex met dieren geen issue was.. Niet dat het normaal was maar het gebeurde wel.. Volgens mij hebben zowel Jambers en Menno Buch hiet ook aandacht aan gegeven.

En nee ik vind Sex met dieren niet normaal..

En met een fiets?

BTW gaan we niet een beetje van het topic af :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197580765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:35 schreef Orwell het volgende:

[..]

oud of nieuw..?
?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197580806
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Heel triest.
LOL.

Wat een idioot die vermeende agent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:13:05 #143
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197581376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

?
euh, ik bedoelde...
(kut om een slechte grap uit te moeten leggen...david Brent momentje..) :') :|W
Huig
pi_197581478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:13 schreef Orwell het volgende:

[..]

euh, ik bedoelde...
(kut om een slechte grap uit te moeten leggen...david Brent momentje..) :') :|W
Na 10x lezen is het kwartje gevallen.. iets met moeilijk denken over iets simpels.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 22 januari 2021 @ 22:28:23 #145
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197581668
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 22:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Na 10x lezen is het kwartje gevallen.. iets met moeilijk denken over iets simpels.
lol..
Huig
pi_197582731
Die demonstratie lijst in OP mag wel weg gehaald worden als ik deze filmpje bekijk:

https://www.facebook.com/(...)137568918178264/?t=0

Ze gaan vanaf nu elke week koffie drinken in amsterdam en 14 maart op het malieveld.

PS als je geen facebook hebt net als mij dan moet je even naar beneden scrollen en je kan het filmpje bekijken:
https://www.facebook.com/(...)=kC-R&redirect=false

EDIT- facebook zuigt... ik moet nu ook inloggen met de 2e link.
Een oudere filmpje:

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210119_94822345

We gaan het zien zondag... w/

[ Bericht 16% gewijzigd door Sponsje88 op 22-01-2021 23:52:34 ]
pi_197583705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zoek maar op JOVD en sex met dieren. Hebben ze geen enkel bezwaar tegen en stond in politieke programma. Hoef je niet goed te praten hoor.

Mijn punt blijft. Hoe komt zo iemand op die positie terecht?
pi_197584365
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]

Holy shit ik zie net iets vaags in de lucht, dat moet een teken zijn! Ik ga wappie worden *O*
Dat is een halo-maan.
pi_197584479
Waar blijft de griep ;(
pi_197584497
“Het gedraagt zich als de griep.Heeft dezelfde symptomen als de griep.Het muteert als de griep.Zelfde groep mensen gaan dood als aan de griep.
Is het dan niet gewoon de griep?
En waar is de griep gebleven wereldwijd?”

_O_
pi_197584570
Welcome to the year 2030. Welcome to my city - or should I say, "our city". I don't own anything. I don't own a car. I don't own a house. I don't own any appliances or any clothes.

It might seem odd to you, but it makes perfect sense for us in this city. Everything you considered a product, has now become a service. We have access to transportation, accommodation, food and all the things we need in our daily lives. One by one all these things became free, so it ended up not making sense for us to own much


https://www.weforum.org/a(...)e-could-change-2030/
pi_197584802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 01:59 schreef PSVCL het volgende:
“Het gedraagt zich als de griep.Heeft dezelfde symptomen als de griep.Het muteert als de griep.Zelfde groep mensen gaan dood als aan de griep.
Is het dan niet gewoon de griep?
En waar is de griep gebleven wereldwijd?”

_O_
Gaan we deze weer herhalen? Is het alweer tijd? :')
pi_197585555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 02:12 schreef PSVCL het volgende:
Welcome to the year 2030. Welcome to my city - or should I say, "our city". I don't own anything. I don't own a car. I don't own a house. I don't own any appliances or any clothes.

It might seem odd to you, but it makes perfect sense for us in this city. Everything you considered a product, has now become a service. We have access to transportation, accommodation, food and all the things we need in our daily lives. One by one all these things became free, so it ended up not making sense for us to own much


https://www.weforum.org/a(...)e-could-change-2030/
Tot bepaalde hoogte is deeleconomie helemaal slim.

Maar bedrijven gaan ook niet efficiënter om met resources dan jijzelf. Dus dikke kolder dat waanzinnige idee dat veel en veel te extreem wordt gepresenteerd.

Enge club dat wef.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197587065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 02:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Gaan we deze weer herhalen? Is het alweer tijd? :')
Blijven herhalen zorgt ervoor dat het waar wordt... Heb ik op Oprah gezien
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 10:58:46 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197587122
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 19:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Rutte wilde dit toch legaliseren met kinderen? dat vind ik nog gestoorder.

(ff lachen)
Stond hij even voor schut :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 23 januari 2021 @ 11:27:00 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197587503
Dood Pepijn (14) maakt problemen jongeren in lockdown pijnlijk duidelijk

AMSTERDAM - Op 16 januari overleed de 14-jarige Pepijn Remmers aan de gevolgen van een koolmonoxidevergiftiging in combinatie met drugs. In een brief laten zijn ouders weten dat Pepijn veel moeite had met de coronamaatregelen, zoals het online onderwijs.

Pepijn werd vorige week gevonden in een tentje net buiten de ring in Amsterdam-Noord. "Alles wees erop dat hij een tripje wilde maken. Nog één keer dat gelukzalige gevoel meemaken, en daar eens goed voor is gaan liggen," schrijven zijn ouders in een brief. "Waarschijnlijk heeft hij een pilletje genomen, het briketje aangestoken en is gaan liggen. Hij is in een roes gegleden, de koolstofmonoxide heeft stil en ongemerkt zijn werk gedaan."

Lockdown
In de brief, waarin de ouders van Pepijn schrijven over zijn overlijden en de periode daarvoor, is te lezen dat Pepijn erg veel moeite had met het online onderwijs. "Aanvankelijk juichte hij de eerste lockdown toe, omdat hij veel vrijheid kreeg. Maar al snel bekoelde dat enthousiasme. Hij miste zijn vrienden. Hij kon het niet opbrengen om uren achter een pc te zitten voor onderwijs, zonder directe aansturing."


Heftig...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197587826
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Dood Pepijn (14) maakt problemen jongeren in lockdown pijnlijk duidelijk

AMSTERDAM - Op 16 januari overleed de 14-jarige Pepijn Remmers aan de gevolgen van een koolmonoxidevergiftiging in combinatie met drugs. In een brief laten zijn ouders weten dat Pepijn veel moeite had met de coronamaatregelen, zoals het online onderwijs.

Pepijn werd vorige week gevonden in een tentje net buiten de ring in Amsterdam-Noord. "Alles wees erop dat hij een tripje wilde maken. Nog één keer dat gelukzalige gevoel meemaken, en daar eens goed voor is gaan liggen," schrijven zijn ouders in een brief. "Waarschijnlijk heeft hij een pilletje genomen, het briketje aangestoken en is gaan liggen. Hij is in een roes gegleden, de koolstofmonoxide heeft stil en ongemerkt zijn werk gedaan."

Lockdown
In de brief, waarin de ouders van Pepijn schrijven over zijn overlijden en de periode daarvoor, is te lezen dat Pepijn erg veel moeite had met het online onderwijs. "Aanvankelijk juichte hij de eerste lockdown toe, omdat hij veel vrijheid kreeg. Maar al snel bekoelde dat enthousiasme. Hij miste zijn vrienden. Hij kon het niet opbrengen om uren achter een pc te zitten voor onderwijs, zonder directe aansturing."


Heftig...
Wie laat zijn 14 jarige in een tentje met drugs alleen buiten slapen?
Klinkt alsof Pepijn al veel andere problemen had.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197588191
Voor al die mensen die kapot gaan omdat de regering zgn de economie om zeep helpt

'Tekort aan loodgieters en elektriciens zal komende jaren verdubbelen' https://www.nu.nl/economi(...)ren-verdubbelen.html (via @nunl)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:10:38 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197588233
500,000 more kids face mental health issues as they’re denied school, vaccines, friends and holidays. We’re betraying a generation

British children suffer record levels of depression in our Covid lockdown, with suicidal thoughts, self-harm and eating disorders surging. With schools unlikely to reopen until April, it’s not just their education that’s at risk.

The gloom is infectious, as a study out today from the Universities of Birmingham and Oxford confirmed. Formerly freewheeling, high-spirited online chats have morphed into muted complaints and low moods as the novelty of school in the kitchen wore off long ago. The wide, everchanging schoolyard social networks of our children have disappeared, replaced by social contact with whoever happens to be online at the same time they are. Boredom encourages bickering and the subtleties of personal relationships are forced to rely on broadband speed, What’s App chat emojis and access to a shared computer.

It is not healthy in any way. We now risk destroying our children’s love of learning while creating a mental health crisis that has struck half a million previously healthy kids across the nation already, according to the Centre for Mental Health.

It says 500,000 children under 18 in England, with no previous problems, will need mental health care due to the devastating economic, health and family pressures caused by the ongoing coronavirus crisis. This has manifested itself in children as young as five reporting self-harm and suicidal thoughts to counsellors and a tripling in the number of eating disorders reported by adolescents.

A survey by England’s Mental Health of Children and Young People survey found that more than a quarter of children aged five to 16 reported disrupted sleep, one in five did not have somewhere quiet to work, and girls had the highest prevalence (27.2 per cent) of probable mental health issues.

This is all shocking news.

Our children are facing serious problems with their mental health in numbers never seen before and yet with no end date in sight they are expected to sit in front of a screen five hours a day, five days a week. It’s not helping, and it is clear that keeping schools shut is doing immense and lasting damage to our children.


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197588286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
500,000 more kids face mental health issues as they’re denied school, vaccines, friends and holidays. We’re betraying a generation

British children suffer record levels of depression in our Covid lockdown, with suicidal thoughts, self-harm and eating disorders surging. With schools unlikely to reopen until April, it’s not just their education that’s at risk.

The gloom is infectious, as a study out today from the Universities of Birmingham and Oxford confirmed. Formerly freewheeling, high-spirited online chats have morphed into muted complaints and low moods as the novelty of school in the kitchen wore off long ago. The wide, everchanging schoolyard social networks of our children have disappeared, replaced by social contact with whoever happens to be online at the same time they are. Boredom encourages bickering and the subtleties of personal relationships are forced to rely on broadband speed, What’s App chat emojis and access to a shared computer.

It is not healthy in any way. We now risk destroying our children’s love of learning while creating a mental health crisis that has struck half a million previously healthy kids across the nation already, according to the Centre for Mental Health.

It says 500,000 children under 18 in England, with no previous problems, will need mental health care due to the devastating economic, health and family pressures caused by the ongoing coronavirus crisis. This has manifested itself in children as young as five reporting self-harm and suicidal thoughts to counsellors and a tripling in the number of eating disorders reported by adolescents.

A survey by England’s Mental Health of Children and Young People survey found that more than a quarter of children aged five to 16 reported disrupted sleep, one in five did not have somewhere quiet to work, and girls had the highest prevalence (27.2 per cent) of probable mental health issues.

This is all shocking news.

Our children are facing serious problems with their mental health in numbers never seen before and yet with no end date in sight they are expected to sit in front of a screen five hours a day, five days a week. It’s not helping, and it is clear that keeping schools shut is doing immense and lasting damage to our children.


:{
Het nieuwe normaal ;(
pi_197588672
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wie laat zijn 14 jarige in een tentje met drugs alleen buiten slapen?
Klinkt alsof Pepijn al veel andere problemen had.
Ik denk dat je nu ziet wat er bij tegenslag gebeurd bij een generatie die zelf amper tegenslag kennen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197588793
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:38 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu ziet wat er bij tegenslag gebeurd bij een generatie die zelf amper tegenslag kennen.
Wat ik vooral zie in geval van Pepijn is falende ouders en iemand die niet snapt dat briketten branden in een tentje dodelijk is. Heeft geen fuck met welke maatregelen dan ook te maken in dit geval
Erg triest dat deze jongen misbruikt wordt door de anti covid maatregelen sekte
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197588860
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat ik vooral zie in geval van Pepijn is falende ouders en iemand die niet snapt dat briketten branden in een tentje dodelijk is. Heeft geen fuck met welke maatregelen dan ook te maken in dit geval
Erg triest dat deze jongen misbruikt wordt door de anti covid maatregelen sekte
Dat ook en natuurlijk maakt elke ouder fuck-ups, maar als je zoon al op zijn veertiende aan de drugs zit... En natuurlijk beginnen ze op die leeftijd te experimenteren en kunnen ze de verkeerde vrienden tegenkomen.. Maar je bent er toch zelf bij om een verslaving te voorkomen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197588881
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:10 schreef controlaltdelete het volgende:
500,000 more kids face mental health issues as they’re denied school, vaccines, friends and holidays. We’re betraying a generation

British children suffer record levels of depression in our Covid lockdown, with suicidal thoughts, self-harm and eating disorders surging. With schools unlikely to reopen until April, it’s not just their education that’s at risk.

The gloom is infectious, as a study out today from the Universities of Birmingham and Oxford confirmed. Formerly freewheeling, high-spirited online chats have morphed into muted complaints and low moods as the novelty of school in the kitchen wore off long ago. The wide, everchanging schoolyard social networks of our children have disappeared, replaced by social contact with whoever happens to be online at the same time they are. Boredom encourages bickering and the subtleties of personal relationships are forced to rely on broadband speed, What’s App chat emojis and access to a shared computer.

It is not healthy in any way. We now risk destroying our children’s love of learning while creating a mental health crisis that has struck half a million previously healthy kids across the nation already, according to the Centre for Mental Health.

It says 500,000 children under 18 in England, with no previous problems, will need mental health care due to the devastating economic, health and family pressures caused by the ongoing coronavirus crisis. This has manifested itself in children as young as five reporting self-harm and suicidal thoughts to counsellors and a tripling in the number of eating disorders reported by adolescents.

A survey by England’s Mental Health of Children and Young People survey found that more than a quarter of children aged five to 16 reported disrupted sleep, one in five did not have somewhere quiet to work, and girls had the highest prevalence (27.2 per cent) of probable mental health issues.

This is all shocking news.

Our children are facing serious problems with their mental health in numbers never seen before and yet with no end date in sight they are expected to sit in front of a screen five hours a day, five days a week. It’s not helping, and it is clear that keeping schools shut is doing immense and lasting damage to our children.


:{
Tuurlijk laten we Covid19 de schuld geven van een al jarenlang falende overheid in de UK waar 1/3 van de kinderen in armoede opgroeit en obestitas de norm is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 12:56:54 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197588956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het nieuwe normaal ;(
Fraid so..

Nog meer nieuwe normaal..

twitter


Corona Knast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197588992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fraid so..

Nog meer nieuwe normaal

[ twitter ]
Even de context.. Nee het gaat niet om mensen die zich niet aan de Covid regels houden. Het gaat om wappies die in quarantaine moeten zitten ivm besmetting/contact met besmet iemand; maar daar schijt aan hebben en dus terecht dan maar opgenomen worden want gevaar voor zichzelf of anderen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:02:04 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197589036
twitter


Alle Creeps komen voorbij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197589038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 12:51 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat ook en natuurlijk maakt elke ouder fuck-ups, maar als je zoon al op zijn veertiende aan de drugs zit... En natuurlijk beginnen ze op die leeftijd te experimenteren en kunnen ze de verkeerde vrienden tegenkomen.. Maar je bent er toch zelf bij om een verslaving te voorkomen..
Die drugs zijn nog 1 ding, maar een 14 jarige alleen ergens in Amsterdam Noord in een tentje laten slapen :') :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:08:44 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197589132
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 11:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wie laat zijn 14 jarige in een tentje met drugs alleen buiten slapen?
Klinkt alsof Pepijn al veel andere problemen had.
Niemand. Zie: https://www.memori.nl/med(...)mmers_1611390643.pdf
Huilen dan.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:08:57 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197589135
Wel een heel treurig verhaal.
Huilen dan.
pi_197589266
quote:
Toch kan je wel stellen dat er al iets psychisch mis was met die jongen als ie zo snel uit balans is.

Signalen zijn er misschien wel geweest maar die heb je als ouder niet door..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 23 januari 2021 @ 13:24:23 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197589370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Toch kan je wel stellen dat er al iets psychisch mis was met die jongen als ie zo snel uit balans is.

Signalen zijn er misschien wel geweest maar die heb je als ouder niet door..
Ik weet het niet hoor. Puberbreinen en rare tijden...
Huilen dan.
pi_197591562
twitter

tunnelvisie, alleen met corona wordt rekening gehouden.
pi_197592920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
tunnelvisie, alleen met corona wordt rekening gehouden.
Mwoah... Recessie voor een groot deel door Brexit... Meneer vergeet even dat zonder maatregelen er veel meer doden zouden zijn. Meneer schrijft mensen die nog jaren te leven hebben maar de pech hebben momenteel aan de chemotherapie te zitten of chronische zieken hebben helemaal af..

Tunnelvisie indeed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197593147
quote:
Eerst minuut al BS.. ondernemer en zzp'ers worden zeer redelijk gecompenseerd. Blijkt ook uit de minimale hoeveelheid faillissementen en de lage werkeloosheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197593249
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eerst minuut al BS.. ondernemer en zzp'ers worden zeer redelijk gecompenseerd. Blijkt ook uit de minimale hoeveelheid faillissementen en de lage werkeloosheid
4000 euro terwijl veel kosten hebben van meer van 15k. ja dat helpt.
pi_197593337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

4000 euro terwijl veel kosten hebben van meer van 15k. ja dat helpt.
BS

https://cmweb.nl/2021/01/(...)bedrijven-en-zzpers/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197594016
quote:
Zullen vast een aantal buiten de boot valle. Maar doe niet net alsof de regering niks of te weinig doet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197594049
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zullen vast een aantal buiten de boot valle. Maar doe niet net alsof de regering niks of te weinig doet.
Dat zeg ik niet. Jij zegt dat het BS is wat kennelijk niet het geval is. En dat bedrijven niet zijn omgevallen komt doordat ze hun pensioen aan het erin pompen zijn als ik de verhalen moet geloven. Dus staat nog wel wat te wachten als dit te lang gaat duren.
pi_197594087
quote:
Solitary confinement :')
Quarantaine heet dat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197594121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Jij zegt dat het BS is wat kennelijk niet het geval is. En dat bedrijven niet zijn omgevallen komt doordat ze hun pensioen aan het erin pompen zijn als ik de verhalen moet geloven. Dus staat nog wel wat te wachten als dit te lang gaat duren.
Ik zeg dat jouw 4000¤ bs is. De regelingen zijn zeer royaal. Er blijft altijd een stuk eigen risico over.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197594211
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zeg dat jouw 4000¤ bs is. De regelingen zijn zeer royaal. Er blijft altijd een stuk eigen risico over.
Mijn 4k :D Ik reageer alleen op jouw BS post.

Die ondernemer heeft het erover en kan zijn gelogen, maar dat betwijfel ik als ik dus die artikelen erbij haal en het over 10 duizenden ondernemers gaat. Dat is niet een handjevol ondernemers waar we het over hebben.
pi_197594280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:58 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mijn 4k :D Ik reageer alleen op jouw BS post.

Die ondernemer heeft het erover en kan zijn gelogen, maar dat betwijfel ik als ik dus die artikelen erbij haal en het over 10 duizenden ondernemers gaat. Dat is niet een handjevol ondernemers waar we het over hebben.
We zullen het zien. Vooralsnog gaat er weer 4500000000¤ extra die kant op.

Herstel.. 7600000000
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197594426
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

We zullen het zien. Vooralsnog gaat er weer 4500000000¤ extra die kant op.

Herstel.. 7600000000
Hoop dat het genoeg is. Ik maak me wel zorgen om dit plaatje...:

pi_197594926
De basisinkomen is trending op twitter.. :s)
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends

twitter


Wat een toeval weer.
pi_197595010
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:
De basisinkomen is trending op twitter.. :s)
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends

[ twitter ]

Wat een toeval weer.
Like clockwork. :X
pi_197595058
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:
De basisinkomen is trending op twitter.. :s)
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends

[ twitter ]

Wat een toeval weer.
twitter


Dat zag deze man goed vorig jaar. eerst iedereen bankroet maken daarna iedereen afhankelijk van de overheid.
  zaterdag 23 januari 2021 @ 19:47:19 #191
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197595079
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eerst minuut al BS.. ondernemer en zzp'ers worden zeer redelijk gecompenseerd. Blijkt ook uit de minimale hoeveelheid faillissementen en de lage werkeloosheid
holy fuck..

en wanneer je 1000 liter chloor in een bergbeekje dumpt, en binnen een uur alle vissen nog leven blijkt
dat de chloor dump geen invloed heeft/ zal hebben op de visstand in dat beekje..
Huig
pi_197598081
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

[ twitter ]

Dat zag deze man goed vorig jaar. eerst iedereen bankroet maken daarna iedereen afhankelijk van de overheid.
:') |:(
Hoe komt de overheid ookalweer aan geld?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197601124
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:') |:(
Hoe komt de overheid ookalweer aan geld?
pi_197601513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 23:35 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmmm.... Nee. Nice try though
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197601573
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoop dat het genoeg is. Ik maak me wel zorgen om dit plaatje...:

[ afbeelding ]
Verdienen we goed aan dus. Gezien de rente die de Nederlandse staat betaald.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197601691
Ondertussen heeft de "elite" in Spanje het bericht dat vaccins ze tot slaaf maken van Bill en dat het hun DNA verandert niet op tijd gekregen

https://www.nu.nl/coronav(...)leider-stapt-op.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197602480
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:
Ondertussen heeft de "elite" in Spanje het bericht dat vaccins ze tot slaaf maken van Bill en dat het hun DNA verandert niet op tijd gekregen

https://www.nu.nl/coronav(...)leider-stapt-op.html
Als je gedwongen wordt om een vaccin te nemen waar Bill Gates persoonlijk zowat zijn halve vermogen in heeft gestopt ben je dan op dat moment nog geen slaaf van Bill Gates dan?
pi_197602552
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 02:13 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je gedwongen wordt om een vaccin te nemen waar Bill Gates persoonlijk zowat zijn halve vermogen in heeft gestopt ben je dan op dat moment nog geen slaaf van Bill Gates dan?
Welk vaccin heeft Bill Gates zijn halve vermogen in gestoken dan?
pi_197603750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:
De basisinkomen is trending op twitter.. :s)
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends

[ twitter ]

Wat een toeval weer.
Niks mis mee
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197604847
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 09:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks mis mee
Als iets gratis is, dan ben jij het product. Heb ik geleerd.

Probleem die ik heb met het basis inkomen is dat je afhankelijk bent van de overheid. Als we kijken naar china met hun sociale score systeem, dan worden ze aan alle kanten belemmerd als ze een negatieve score hebben. Ik zie het al helemaal voor me... Komen ze je straks tegen op een demo tegen de overheid.. das dan een score van -10. Jouw basisinkomen zal gereduceerd worden met 50%. Fijne dag nog. ;)
  zondag 24 januari 2021 @ 11:01:07 #201
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197605048
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:50 schreef Sponsje88 het volgende:
Als iets gratis is, dan ben jij het product. Heb ik geleerd.

Probleem die ik heb met het basis inkomen is dat je afhankelijk bent van de overheid. Als we kijken naar china met hun sociale score systeem, dan worden ze aan alle kanten belemmerd als ze een negatieve score hebben. Ik zie het al helemaal voor me... Komen ze je straks tegen op een demo tegen de overheid.. das dan een score van -10. Jouw basisinkomen zal gereduceerd worden met 50%. Fijne dag nog. ;)
Net als nu met je uitkering(?)
Voordeel van een basis inkomen is dat het gross van de bureaucratie overboord kan en werken ook echt loont.

Anyway, je kan met gerust hart een vaccin halen. In spanje piept de "elite" al voor. Iets dat hier ooit als 'voorwaarde' werd gesteld voor het virus om echt te zijn :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197605234
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 02:13 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Als je gedwongen wordt om een vaccin te nemen waar Bill Gates persoonlijk zowat zijn halve vermogen in heeft gestopt ben je dan op dat moment nog geen slaaf van Bill Gates dan?
Zijn halve vermogen weggeven voelt die man niet eens.
Maar vertel typte jij je bericht op een computer of smartphone?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605267
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef R0N1N het volgende:
In spanje piept de "elite" al voor. Iets dat hier ooit als 'voorwaarde' werd gesteld voor het virus om echt te zijn
Beeldvorming. Vind het best raar dat men voor het 'voordringen' moet opstappen. Nu zullen mensen denken.. Is niks mis mee als de 'elite' het zo graag wilt.
pi_197605318
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als iets gratis is, dan ben jij het product. Heb ik geleerd.
alleen is het niet gratis
quote:
Probleem die ik heb met het basis inkomen is dat je afhankelijk bent van de overheid.
niet meer dan nu
quote:
Als we kijken naar china met hun sociale score systeem, dan worden ze aan alle kanten belemmerd als ze een negatieve score hebben. Ik zie het al helemaal voor me... Komen ze je straks tegen op een demo tegen de overheid.. das dan een score van -10. Jouw basisinkomen zal gereduceerd worden met 50%. Fijne dag nog. ;)
Doen ze dat nu dan ook met aftrekposten, tegemoetkomingen, toeslagen etc?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605359
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Beeldvorming. Vind het best raar dat men voor het 'voordringen' moet opstappen. Nu zullen mensen denken.. Is niks mis mee als de 'elite' het zo graag wilt.
Dus eerst wordt er geroepen " laat de elite het eerst zelf maar nemen" dan doen ze dat en dan is het "beeldvorming"

Oke :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605458
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

alleen is het niet gratis
[..]

niet meer dan nu
[..]

Doen ze dat nu dan ook met aftrekposten, tegemoetkomingen, toeslagen etc?
Nee, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden en dan built back better (voor de elite). Zal me niks verbazen als ook wij zo'n score systeem krijgen.
pi_197605469
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus eerst wordt er geroepen " laat de elite het eerst zelf maar nemen" dan doen ze dat en dan is het "beeldvorming"

Oke :?
Ahh jij was erbij... Ik geloof er geen drol van.
pi_197605492
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, maar alles moet eerst kapot gemaakt worden en dan built back better (voor de elite). Zal me niks verbazen als ook wij zo'n score systeem krijgen.
Heb je liever build back worse?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605550
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heb je liever build back worse?
Nee, maar ik heb ook liever niet dat ze eerst alles kapot maken om vervolgens iets te implementeren waar alleen de elite er baat bij hebben. Of denk je dat ze het slechter zullen hebben?
pi_197605568
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als iets gratis is, dan ben jij het product. Heb ik geleerd.
Dat geldt dus hier niet. Voor dingen als Facebook wel, maar niet voor een politiek "middel" zoals basisinkomen.
pi_197605583
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb ook liever niet dat ze eerst alles kapot maken om vervolgens iets te implementeren waar alleen de elite er baat bij hebben. Of denk je dat ze het slechter zullen hebben?
Wat maken ze kapot dan volgens jou?
En wie is de elite?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605607
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat maken ze kapot dan volgens jou?
En wie is de elite?
De economie en jouw vrijheid.

De 0.0001%.
pi_197605681
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zijn halve vermogen weggeven voelt die man niet eens.
Maar vertel typte jij je bericht op een computer of smartphone?
Doet er verder weinig toe, het gaat er niet om of hij het voelt of niet.

Verder is het sowieso een non-argument om mee te beginnen want Bill Gates heeft helemaal niet z'n halve vermogen in een vaccin zitten. Sterker nog, de beste man heeft helemaal geen vaccin dus dat Gates-bashen mag wat mij betreft wel een keer stoppen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Beeldvorming. Vind het best raar dat men voor het 'voordringen' moet opstappen. Nu zullen mensen denken.. Is niks mis mee als de 'elite' het zo graag wilt.
Waarom vind je dat raar? De gekozen volksvertegenwoordigers dringen voor op het volk wat ze zogenaamd dienen, en je vindt het raar als dat met kritiek beantwoord wordt? :? Ik vind het nogal schandalig.

Ook moet je niet vergeten dat ze daar echt 10x zo bang voor Corona zijn, vrijwel iedereen. Dat komt o.a. door het hoge dodental, maar ook grotendeels door de manier waarop daar is opgetreden - leger op straat e.d.
pi_197605740
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De economie en jouw vrijheid.

De 0.0001%.
De economie zal een dipje krijgen maar dat veert wel weer op. Let maar op zodra maatregelen versoepeld worden gaat iedereen uit eten, vakantie vliegen, etc en zul je de economie gigantisch zien groeien.
Vergis je niet, mensen geven veel minder uit nu,gaat allemaal op de spaarrekening of wordt in het huis geïnvesteerd. Ik probeer een schilder en een dakdekker te krijgen... Eerste mogelijkheid... Na de bouwvak :%

De 0.00001% van wat? Noem eens namen en wat hebben die eraan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197605887
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Doet er verder weinig toe, het gaat er niet om of hij het voelt of niet.

Verder is het sowieso een non-argument om mee te beginnen want Bill Gates heeft helemaal niet z'n halve vermogen in een vaccin zitten. Sterker nog, de beste man heeft helemaal geen vaccin dus dat Gates-bashen mag wat mij betreft wel een keer stoppen.
[..]

Waarom vind je dat raar? De gekozen volksvertegenwoordigers dringen voor op het volk wat ze zogenaamd dienen, en je vindt het raar als dat met kritiek beantwoord wordt? :? Ik vind het nogal schandalig.

Ook moet je niet vergeten dat ze daar echt 10x zo bang voor Corona zijn, vrijwel iedereen. Dat komt o.a. door het hoge dodental, maar ook grotendeels door de manier waarop daar is opgetreden - leger op straat e.d.
Jij denkt dat de politici zo bang zijn voor het virus dat ze gaan voordringen? Als het virus echt zo gevaarlijk was, dan had je grapperhaus niet gezien op een huwelijk... Dit is gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen te laten vaccineren.
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De economie zal een dipje krijgen maar dat veert wel weer op. Let maar op zodra maatregelen versoepeld worden gaat iedereen uit eten, vakantie vliegen, etc en zul je de economie gigantisch zien groeien.
Vergis je niet, mensen geven veel minder uit nu,gaat allemaal op de spaarrekening of wordt in het huis geïnvesteerd. Ik probeer een schilder en een dakdekker te krijgen... Eerste mogelijkheid... Na de bouwvak :%

De 0.00001% van wat? Noem eens namen en wat hebben die eraan?
De meeste zijn niet zichtbaar, maar je moet denken aan de rothschild en de soro's van deze wereld. Maar dat wist je zelf ook wel.

Edit- mensen kunnen nu nog in opstand komen, straks als al je vrijwheid is afgepakt niet meer. Ze zijn bang voor de 99.9%.
pi_197605918
twitter
pi_197605938
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Jij denkt dat de politici zo bang zijn voor het virus dat ze gaan voordringen? Als het virus echt zo gevaarlijk was, dan had je grapperhaus niet gezien op een huwelijk... Dit is gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen te laten vaccineren.
Nee, even begrijpend lezen graag. Ik zeg omdat de bevolking daar zo bang is voor het virus, dat ze direct van schande zullen spreken wanneer politici voordringen op het nemen van het vaccin.

Overigens is er daar niets nodig om mensen aan te sporen het vaccin te nemen, ze staan allemaal in de rij. Daar zijn echt absoluut geen verspoedigende tactieken voor nodig.
pi_197606028
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Jij denkt dat de politici zo bang zijn voor het virus dat ze gaan voordringen? Als het virus echt zo gevaarlijk was, dan had je grapperhaus niet gezien op een huwelijk... Dit is gewoon een manier om zoveel mogelijk mensen te laten vaccineren.
[..]

De meeste zijn niet zichtbaar, maar je moet denken aan de rothschild en de soro's van deze wereld. Maar dat wist je zelf ook wel.

Edit- mensen kunnen nu nog in opstand komen, straks als al je vrijwheid is afgepakt niet meer. Ze zijn bang voor de 99.9%.
100-99,9=0,1... Net was het nog 0,0001

Maar goed, als jij denkt dat 7000 mensen op de wereld de hele wereldbevolking kunnen controleren dan leef je in een fantasiewereld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606038
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, even begrijpend lezen graag. Ik zeg omdat de bevolking daar zo bang is voor het virus, dat ze direct van schande zullen spreken wanneer politici voordringen op het nemen van het vaccin.

Overigens is er daar niets nodig om mensen aan te sporen het vaccin te nemen, ze staan allemaal in de rij. Daar zijn echt absoluut geen verspoedigende tactieken voor nodig.
Als jij het zegt... Het komt voor mij vooral over als beeldvorming. De cijfers liegen er niet om. Men doet net alsof het de mazelen is met een R12 en die politici weten dat echt wel.
pi_197606066
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Lammert ziet het goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606073
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

100-99,9=0,1... Net was het nog 0,0001

Maar goed, als jij denkt dat 7000 mensen op de wereld de hele wereldbevolking kunnen controleren dan leef je in een fantasiewereld
Mijn god als we gaan mierenneuken dan hoef je niet te reageren hoor. :@

Het zijn niet alleen slechte mensen... Er zitten ook goede bij.
pi_197606076
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als jij het zegt... Het komt voor mij vooral over als beeldvorming. De cijfers liegen er niet om. Men doet net alsof het de mazelen is met een R12 en die politici weten dat echt wel.
Spanje zit er vrij weinig mee hoe het op jou over komt. Ik weet redelijk hoe de situatie er is, ik woon er al ruim 12 jaar. We hebben het hier over sentiment onder het volk, en dan kom jij met iets nietszeggends als "de cijfers liegen er niet om?" Welke cijfers? Weet je dan zelf wel waar je het over hebt?
pi_197606086
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als jij het zegt... Het komt voor mij vooral over als beeldvorming. De cijfers liegen er niet om. Men doet net alsof het de mazelen is met een R12 en die politici weten dat echt wel.
Nee men doet alsof het Covid19 is. De enigen die vergelijkingen maken zijn de ontkenners die het met griep vergelijken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606096
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mijn god als we gaan mierenneuken dan hoef je niet te reageren hoor. :@

Het zijn niet alleen slechte mensen... Er zitten ook goede bij.
Prima, punt blijft dat 7000 mensen onmogelijk 7000000000 kunnen controleren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606130
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Prima, punt blijft dat 7000 mensen onmogelijk 7000000000 kunnen controleren
Not with that attitude. Ondertussen worden onze vrijheden beetje bij beetje eraf geschaafd.
pi_197606135
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Not with that attitude. Ondertussen worden onze vrijheden beetje bij beetje eraf geschaafd.
De pandemie van 1918 zijn we inderdaad ook nooit meer te boven gekomen. :')
pi_197606139
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee men doet alsof het Covid19 is. De enigen die vergelijkingen maken zijn de ontkenners die het met griep vergelijken
Geen zin om weeeer die discussie te voeren. We hebben een meningsverschil waar we kennelijk niet uitkomen.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:11:12 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197606208
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als jij het zegt... Het komt voor mij vooral over als beeldvorming. De cijfers liegen er niet om. Men doet net alsof het de mazelen is met een R12 en die politici weten dat echt wel.
Houd toch op man. Werkelijk niemand zegt dat corona een supervetgevaarlijk virus is. Waarom blijf je doen alsof dat wel zo is?
Huilen dan.
pi_197606213
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:06 schreef illusions het volgende:

[..]

De pandemie van 1918 zijn we inderdaad ook nooit meer te boven gekomen. :')
Volgens sommige mensen is de bevolkingsgroei een probleem...
pi_197606231
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Not with that attitude. Ondertussen worden onze vrijheden beetje bij beetje eraf geschaafd.
Zolang mensen blijven ontkennen en elkaar blijven opzoeken en daarmee het virus blijven verspreiden dan komt inderdaad het moment dat de overheid repressief moet optreden.
Dat moment is dus nu.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:12:43 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197606235
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen is de bevolkingsgroei een probleem...
Volgens sommige wetten der logica is oneindige bevolkingsgroei een probleem...
Huilen dan.
pi_197606248
Toch frappant hoe jij een argument doodzwijgt zodra je ongelijk wordt bewezen, om het een paar dagen later weer eens dunnetjes over te gaan doen. In Nederland zouden de politici toch het voortouw moeten nemen met het vaccin? Nu doen ze dat in Spanje en denk je dat het "beeldvorming" is, je reinste onzin.
pi_197606253
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen is de bevolkingsgroei een probleem...
Wat heeft dat met mijn post te maken?
pi_197606283
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zolang mensen blijven ontkennen en elkaar blijven opzoeken en daarmee het virus blijven verspreiden dan komt inderdaad het moment dat de overheid repressief moet optreden.
Dat moment is dus nu.
Nou, toen ze die 1.5m gingen invoeren dacht ik al bij mezelf van... Dat gaat niet werken... op een bevolking van 17 miljoen mensen. Maar wel grappig... Het ging eerst om de doden, toen om de IC bedden en nu om de besmettingen.

Whats next?
pi_197606295
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat heeft dat met mijn post te maken?
Bevolkingsgroei is toen drastisch gereduceerd ;)
pi_197606296
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nou, toen ze die 1.5m gingen invoeren dacht ik al bij mezelf van... Dat gaat niet werken... op een bevolking van 17 miljoen mensen. Maar wel grappig... Het ging eerst om de doden, toen om de IC bedden en nu om de besmettingen.

Whats next?
Het gaat nog steeds om de IC bedden. Daar heeft het altijd om gegaan.

Waarom recycle jij zo vaak argumenten die bewezen onwaar zijn?
pi_197606325
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Bevolkingsgroei is toen drastisch gereduceerd ;)
Ik vraag wat heeft dat met mijn post te maken, niet met jouw antwoord erop. We hadden het over inperking van rechten, iets compleet anders, waarop ik opperde dat we na de Spaanse griep ook met zoveel regels zijn blijven zitten (niet dus).

Blijf eens bij de fucking les man, schiet zo echt niet op.
pi_197606337
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 02:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Welk vaccin heeft Bill Gates zijn halve vermogen in gestoken dan?
Die man heeft flinke aandelen in de hele vaccinatie-industrie en daarnaast is 'ie ook behoorlijk geldschieter van de WHO.
Kijk maar wat de Bill&Melinda Gates-Foundation allemaal doet.
pi_197606340
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds om de IC bedden. Daar heeft het altijd om gegaan.

Waarom recycle jij zo vaak argumenten die bewezen onwaar zijn?
Het gaat ook om de IC bedden, maar de hoge besmettingen zijn ook een probleem. Ik herhaal ze, omdat ik dezelfde vragen krijg.
pi_197606355
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vraag wat heeft dat met mijn post te maken, niet met jouw antwoord erop. We hadden het over inperking van rechten, iets compleet anders, waarop ik opperde dat we na de Spaanse griep ook met zoveel regels zijn blijven zitten (niet dus).

Blijf eens bij de fucking les man, schiet zo echt niet op.
:W
pi_197606358
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die man heeft flinke aandelen in de hele vaccinatie-industrie en daarnaast is 'ie ook behoorlijk geldschieter van de WHO.
Kijk maar wat de Bill&Melinda Gates-Foundation allemaal doet.
"de vaccinatie industrie"?

Hij heeft in een vaccin geïnvesteerd ja. Daar is tot nu toe nog niets uitgekomen, dus het slaat helemaal nergens op om Gates weer in deze discussie te betrekken.
pi_197606364
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

:W
Wat een waardeloze discussie.
pi_197606368
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een waardeloze discussie.
Mee eens.
pi_197606371
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:20 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mee eens.
Doe er dan wat aan en reageer op de materie i.p.v. op je eigen antwoorden.
pi_197606384
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe er dan wat aan en reageer op de materie i.p.v. op je eigen antwoorden.
Ik reageer zoals ik wil. Als dat niet volgens jouw standaarden voldoet, dan reageer je toch niet op mijn berichten. Ik heb daar niet om gevraagd hoor.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:22:07 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197606389
Niveautje weer hoor.
Huilen dan.
pi_197606401
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
Niveautje weer hoor.
Om te janken inderdaad.
pi_197606474
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nou, toen ze die 1.5m gingen invoeren dacht ik al bij mezelf van... Dat gaat niet werken... op een bevolking van 17 miljoen mensen. Maar wel grappig... Het ging eerst om de doden, toen om de IC bedden en nu om de besmettingen.

Whats next?
Het ging nooit primair om de doden. Maar altijd om de zorg capaciteit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606499
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die man heeft flinke aandelen in de hele vaccinatie-industrie en daarnaast is 'ie ook behoorlijk geldschieter van de WHO.
Kijk maar wat de Bill&Melinda Gates-Foundation allemaal doet.
En door dit te posten heb jij weer bijgedragen aan het Bill&Melinda gates-Foundation budget ^O^
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197606652
twitter


Geen corona meer op Curaçao, avondklok blijft.
pi_197606753
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het ging nooit primair om de doden. Maar altijd om de zorg capaciteit
Dat willen ze maar niet snappen. Dit complot gedoe komt niet voor uit kritisch zijn. Maar uit pure haat tegen de leiders, politiek, elite en Big Pharma. Op zich niks mis mee maar kom met fucking feiten ipv valse claims.

Maar hun woede en haat maakt ze blind.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 24 januari 2021 @ 12:49:36 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197606813
Wat een onzin lees ik weer hier van de normies :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197606850
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het ging nooit primair om de doden. Maar altijd om de zorg capaciteit
Dat zal best, maar ik praat over de media en hoe wij bang gemaakt zijn. Eerst ging het over de doden. Ik kan me nog herinneren over de beelden die we te zien kregen vanuit china en italië. Daarna ging het over de IC capaciteit en werd je bang gemaakt met beelden van mensen die op de IC zitten. Nu gaat het over het aantal besmettingen. Ze houden je emotioneel gevangen totdat er een vaccin is. En dan blijkt dat het niet bestendig is tegen mutaties en begint het weer opnieuw.
pi_197606871
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik praat over de media en hoe wij bang gemaakt zijn. Eerst ging het over de doden. Ik kan me nog herinneren over de beelden die we te zien kregen vanuit china en italië. Daarna ging het over de IC capaciteit en werd je bang gemaakt met beelden van mensen die op de IC zitten. Nu gaat het over het aantal besmettingen. Ze houden je emotioneel gevangen totdat er een vaccin is. En dan blijkt dat het niet bestendig is tegen mutaties en begint het weer opnieuw.
Je herhaalt weer.

Het ging altijd om de IC capaciteit, toen en nu.
pi_197606889
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin lees ik weer hier van de normies :D
Gelukkig heb jij altijd van die enorm hoogwaardige bijdragen. :')

Ga maar weer strijken, doei mop. :W
pi_197607017
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat zal best, maar ik praat over de media en hoe wij bang gemaakt zijn. Eerst ging het over de doden. Ik kan me nog herinneren over de beelden die we te zien kregen vanuit china en italië. Daarna ging het over de IC capaciteit en werd je bang gemaakt met beelden van mensen die op de IC zitten.
bang gemaakt? Dan ben je wel erg snel bang. Zie het gewoon eens als feitelijk verslaggeven. Of hadden ze alles in een doofpot moeten stoppen?
Vanaf het moment dat het in Nederland kwam ging het om IC en ziekenhuis capaciteit
quote:
Nu gaat het over het aantal besmettingen.
logisch want hoe meer besmettingen hoe meer zieken hoe meer mensen in het ziekenhuis.
quote:
Ze houden je emotioneel gevangen
oh please
quote:
totdat er een vaccin is. En dan blijkt dat het niet bestendig is tegen mutaties en begint het weer opnieuw.
Welkom in de wondere wereld van virussen.
Jouw oplossing is oogkleppen op en gewoon blijven doen zoals altijd ? Hoe denk je dat dat gaat voorkomen dat je straks met een simpele maar acute appendicitis niet meer geholpen kan worden?

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 24-01-2021 13:07:54 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197607056
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een onzin lees ik weer hier van de normies :D
Grappig hoe jij "normaal zijn" probeert om te buigen naar een soort van scheldwoord.
Leukste is nog dat je jezelf dus als abnormaal typeert daarmee
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:03:00 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197607064
Duo Snip en Snap.. de dikke en dunne. HOIJE

Kevin stond langs de weg te praten met een oud-vriendin en plotseling zonder reden stopt de politie en vraagt aan de dame of alles goed gaat. Kan het zijn dat de politie gebruik maakt van een AI smart Camera systeem om (geregistreerde) personen te herkennen? Is dit waarom de politie foto’s maakt van identiteitsbewijzen en auto kentekens van demonstranten? De politie heeft al eerder aangegeven dat Kevin in hun systeem bekend staat als activist.

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197607082
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

bang gemaakt? Dan ben je wel erg snel bang. Zie het gewoon eens als feitelijk verslaggeven. Of hadden ze alles in een doofpot moeten stoppen?
[..]

logisch want hoe meer besmettingen hoe meer zieken hoe meer mensen in het ziekenhuis.
[..]

oh please
[..]

Welkom in de wondere wereld van virussen.
Jouw oplossing is oogkleppen op en gewoon blijven doen zoals altijd ? Hoe denk je dat dat gaat voorkomen dat je straks met een simpele maar acute appendicitis niet meer geholpen kan worden?
Tel eens voor de gein hoevaak het woordje "doden" in dit artikel wordt beschreven en zeg me dat je niet bang gemaakt wordt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a048cf45/
pi_197607229
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tel eens voor de gein hoevaak het woordje "doden" in dit artikel wordt beschreven en zeg me dat je niet bang gemaakt wordt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a048cf45/
Vertel jij me eerst maar eens hoe dit bangmakerij is ipv feitelijke berichtgeving?
Jij bent meer van de aanpak van deze man

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197607285
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel jij me eerst maar eens hoe dit bangmakerij is ipv feitelijke berichtgeving?
Jij bent meer van de aanpak van deze man

[ afbeelding ]
Als je met dezelfde vergrootglas zou kijken naar de griep, dan kan je hetzelfde beeld schetsen.
En jij bent meer van deze aanpak:
pi_197607318
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je met dezelfde vergrootglas zou kijken naar de griep, dan kan je hetzelfde beeld schetsen.
En jij bent meer van deze aanpak:
[ afbeelding ]
Ah daar is de griep weer... Vertel wanneer was de laatste 1 jaar + durende griepepidemie ookalweer?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197607428
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah daar is de griep weer... Vertel wanneer was de laatste 1 jaar + durende griepepidemie ookalweer?
Tuurlijk kijk maar weer weg. Het ging over de bangmakerij van het dodental en dat je het zelfde beeld kan schetsen met de griep als je daar met dezelfde vergrootglas op zou richten.
pi_197607477
Bandje staat weer op repeat he jongens?
pi_197607563
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:24 schreef illusions het volgende:
Bandje staat weer op repeat he jongens?
Als je steeds dezelfde vragen blijft stellen, dan krijg je ook steeds dezelfde antwoorden.
pi_197607701
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tuurlijk kijk maar weer weg. Het ging over de bangmakerij van het dodental en dat je het zelfde beeld kan schetsen met de griep als je daar met dezelfde vergrootglas op zou richten.
Zoals al 2 miljoen keer aan je is uitgelegd.... Nee dat kun je niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:43:14 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197607864
Eindhoven, pliesie is staat al klaar.

Link
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:54:26 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197608117
twitter


Urk

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197608118
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindhoven, pliesie is staat al klaar.

Link
OnrechtTV :')

Dat je shit volgt met een dergelijke naam is wel weer heel typerend. :D
pi_197608174
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:54 schreef illusions het volgende:

[..]

OnrechtTV :')

Dat je shit volgt met een dergelijke naam is wel weer heel typerend. :D
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:53 schreef illusions het volgende:
Gelukkig heb jij altijd van die enorm hoogwaardige bijdragen.
Je mist wat zelfkennis.
pi_197608224
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

Je mist wat zelfkennis.
Waar doel je op?
  zondag 24 januari 2021 @ 13:59:06 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197608232
quote:
Wat vind je hier nou van?
Huilen dan.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:59:13 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197608238
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

[..]

Je mist wat zelfkennis.
Laat um, niet op ingaan die gast doe ik ook niet. Gebakken lucht die mensen allemaal Hugonootjes :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197608294
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Eindhoven, pliesie is staat al klaar.

Link
Mooi
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197608361
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat um, niet op ingaan die gast doe ik ook niet. Gebakken lucht die mensen allemaal Hugonootjes :o
Goedzo meiske, vertel jij iedereen maar even de omgangsvormen hier, iemand zou maar een discussie aangaan. Brrr, eng!

En nou weer strijken.
pi_197608422
quote:
Jij vindt brandstichting lovenswaardig?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:12:37 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197608529
Wat boeit het jullie wat ik ervan denk, blijf vragen aan mij wat je wil ik ga er niet op in. Geen zin in en al helemaal geen interesse om met jullie in gesprek te gaan. c_/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197608627
Nieuwe livestream:

Hopelijk blijft deze wel online...
pi_197609072
Mooi om te zien dat men zich niet heeft laten afschrikken door het machtsvertoon van vorige week. Hopelijk blijft dit uit vandaag.
pi_197609107
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:36 schreef Wegenbouwer het volgende:
Mooi om te zien dat weinig mensen zich hebben laten afschrikken door het machtsvertoon van vorige week. Hopelijk blijft dit uit vandaag.
Gewoon net zoals bij het voetbal de lange lat erop bij weigering van het opvolgen van bevelen van de Politie.

Keihard aanpakken dit schorem.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 24 januari 2021 @ 14:44:47 #282
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197609212
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:36 schreef Wegenbouwer het volgende:
Mooi om te zien dat men zich niet heeft laten afschrikken door het machtsvertoon van vorige week. Hopelijk blijft dit uit vandaag.
Mow je weet het nooit, Romeo's zijn tegenwoordig al een "normaal" onderdeel binnen demo's. Vraag me af waar al dat blauw overal vandaan komt de laatste tijd terwijl in het oude normaal geklaagd werd over te weinig agenten om alles te doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197609250
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zijn halve vermogen weggeven voelt die man niet eens.
Maar vertel typte jij je bericht op een computer of smartphone?
Het is ook een beetje specifiek en niet helemaal letterlijk bedoeld. Ik typ vooral vanaf een smartphone. Hoezo?
pi_197609339
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:19 schreef illusions het volgende:

[..]

"de vaccinatie industrie"?

Hij heeft in een vaccin geïnvesteerd ja. Daar is tot nu toe nog niets uitgekomen, dus het slaat helemaal nergens op om Gates weer in deze discussie te betrekken.
Moderna & co hebben behoorlijk aandelen van de B&MG-foundation. Zo zijn er vele bedrijven die vaccins ontwikkelen meer die van dezelfde foundation behoorlijk geld krijgen.

Het slaat volgens mij wel ergens op Bill Gates in deze discussie te betrekken.
pi_197609395
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:38 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Gewoon net zoals bij het voetbal de lange lat erop bij weigering van het opvolgen van bevelen van de Politie.

Keihard aanpakken dit schorem.
Typt wel lekker veilig weg achter je schermpje hè?
pi_197609458
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:56 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Typt wel lekker veilig weg achter je schermpje hè?
Gaan we dreigen?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197609461
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Goedzo meiske, vertel jij iedereen maar even de omgangsvormen hier, iemand zou maar een discussie aangaan. Brrr, eng!

En nou weer strijken.
Waar slaat dit op? "nou weer strijken"?
Gaat alles goed verder?
pi_197609485
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Gaan we dreigen?
Ik stel je een simpele vraag. Dat jij daar een dreigement inziet is niet mijn verantwoordelijkheid.
pi_197609507
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:01 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik stel je een simpele vraag. Dat jij daar een dreigement inziet is niet mijn verantwoordelijkheid.
Waarom zou ik achter mijn scherm vandaan komen? Ben geen agent of wappie.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197609565
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Waarom zou ik achter mijn scherm vandaan komen? Ben geen agent of wappie.
Ik vind je oproep tot geweld (van inderdaad achter een computerscherm) getuigen van een laffe populistische houding.
pi_197609644
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:06 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind je oproep tot geweld (van inderdaad achter een computerscherm) getuigen van een laffe populistische houding.
Gepast geweld lijkt me niks mis mee. Luisteren of knuppel op je kop. Heel simpel..

Of zoals we zeggen wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 24 januari 2021 @ 15:10:52 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197609653
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:00 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? "nou weer strijken"?
Gaat alles goed verder?
Laat ze toch tikken. Staan als een dijk achter de pliesie en het gezag, liefste willen ze dat mensen met een andere mening ervan langs krijgen slaan met die knuppel, sluit ze op daar genieten ze van. We weten allemaal dat een aantal users hier alleen maar aanwezig zijn om te stoken en niks met bnw hebben. Gewoon boven staan en laten blaten :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197609687
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:10 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Gepast geweld lijkt me niks mis mee. Luisteren of knuppel op je kop. Heel simpel..
Dat vind ik een erg barbaarse en simplistische methode van je opvatting over willen brengen.
pi_197609922
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat vind ik een erg barbaarse en simplistische methode van je opvatting over willen brengen.
Opvatting over willen brengen? Je hebt te luisteren naar de politie.. is heel simpel.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197610002
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Opvatting over willen brengen? Je hebt te luisteren naar de politie.. is heel simpel.
Ik zie het, vooral in deze situatie meer als afdwingen van eigen gelijk dmv geweldpleging door een autoriteit.
pi_197610040
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik zie het, vooral in deze situatie meer als afdwingen van eigen gelijk dmv geweldpleging door een autoriteit.
Vorige week hadden die lui wapens mee, nu oproepen/dreigingen om met wat wapens te komen.. maar ze zijn heel vredelievend hoor..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197610281
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vraag me af waar al dat blauw overal vandaan komt de laatste tijd terwijl in het oude normaal geklaagd werd over te weinig agenten om alles te doen.
quote:
Meer dan 3600 boetes voor schenden avondklok, 25 aanhoudingen
De politie heeft gisteravond en vannacht meer dan 3600 boetes uitgedeeld voor het overtreden van de avondklok. 25 mensen zijn aangehouden, meldt de politie. Zij weigerden te vertrekken of pleegden openlijk geweld.
https://nos.nl/artikel/23(...)25-aanhoudingen.html
Van 3600 x 95 Euro kan je een heleboel agenten betalen. En dat was pas de 1e avond :M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197610302
Sommige mensen zijn zover gepolariseerd dat ze het verschil tussen dag en nacht niet meer zien. Laat ze lekker.

Het recht op demonstreren is dood. Als je toch gaat demonstreren, dan wordt je geregistreerd en krijg je klappen. Vrij NL is niet meer. :N
  zondag 24 januari 2021 @ 15:44:33 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197610443
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:39 schreef Sponsje88 het volgende:
Sommige mensen zijn zover gepolariseerd dat ze het verschil tussen dag en nacht niet meer zien. Laat ze lekker.

Het recht op demonstreren is dood. Als je toch gaat demonstreren, dan wordt je geregistreerd en krijg je klappen. Vrij NL is niet meer. :N
Las een stukje van een vrouw gisteravond op weg met haar zieke hond naar de nooddierenarts. Twee keer aangehouden in een half uurtje tijd door de pliesie, werd op een agressieve manier te woord gestaan schreef ze. Demonstraties zijn vervuild zeker in deze tijd. Politie drijft mensen in een hoek met het waterkanon een kant op en dan komen er rellen opgejut door romeo's. Laten we hopen deze keer eens niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197610593
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Las een stukje van een vrouw gisteravond op weg met haar zieke hond naar de nooddierenarts. Twee keer aangehouden in een half uurtje tijd door de pliesie, werd op een agressieve manier te woord gestaan schreef ze. Demonstraties zijn vervuild zeker in deze tijd. Politie drijft mensen in een hoek met het waterkanon een kant op en dan komen er rellen opgejut door romeo's. Laten we hopen deze keer eens niet.
Begint steeds meer op een politiestaat te lijken. :N
pi_197610792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach gut heb je de trol weer zijn commentaar slaat nergens op buiten lekker trollen, het meiske heeft iig meer ballen dan jij.
Dan mogen we dus aannemen dat jij nu flink aan het demonstreren bent in Eindhoven of Amsterdam? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')