Eensquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door Den Haag en Voorburg rijden is sowieso levensgevaarlijk.
Maar goed dat het Schultenbrau was, als hij warme chocolademelk bij zich had gehad waren er doden gevallenquote:
het was een vreemd mensquote:
Dat is nog vriendelijk uitgedrukt.quote:
Ik probeer het positief te benaderenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog vriendelijk uitgedrukt.
Jezus Tijl.quote:
In Zoutelande?quote:
Dat kan ik waarderen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeer het positief te benaderen
Nee dat kwam voort uit alle hete drankenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ging toch over warme chocolademelk? Dus ik dacht met thee zit ik wel veilig.
Ik las het inderdaad, dat ze intern al iets hadden beslotenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:54 schreef Momo het volgende:
Geruchten dat Japan niet door wil zetten voor de Olympische Spelen deze zomer...
Vooral Den Haagquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door Den Haag en Voorburg rijden is sowieso levensgevaarlijk.
Toch maar in Parijs houden?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:54 schreef Momo het volgende:
Geruchten dat Japan niet door wil zetten voor de Olympische Spelen deze zomer...
Zou mij niets verbazen. Draagvlak onder de bevolking is (niet geheel onlogisch) heel laag. De organisatie wil het nog wel. Maar 90% van de bevolking is er tegen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:54 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:54 schreef Momo het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit sarcasme is of ben je serieusquote:
Zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:54 schreef Momo het volgende:
Intern wilden ze het eigenlijk juist wel door laten gaan. Maar ze kunnen natuurlijk niet zomaar bijna het hele volk negeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad, dat ze intern al iets hadden besloten
Daar wordt in 2024 toch gehouden?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit sarcasme is of ben je serieus
Die galerij was wel naar hoorquote:
Tijl trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob met z'n opmerking: "ik heb 10 maanden geen inkomsten en jij kunt gewoon lekker presenteren op tv"boem.
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Japan wil de spelen ook niet kwijt. Er gaan in Japan nu stemmen op om Tokio dan in 2024 te doen en Parijs in 2028.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar wordt in 2024 toch gehouden?
Anders kan de organisatie kijken naar andere steden waar onlangs olympische spelen is georganiseerd.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijl trouwens![]()
Beste reactie van Rob ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob met z'n opmerking: "ik heb 10 maanden geen inkomsten en jij kunt gewoon lekker presenteren op tv"boem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |