Ik heb een maandban op Face Book. Beat that.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Not done, dat kan natuurlijk echt niet meer,
Wat komt er na een 24-uurs ban?
Geen idee. Forum admins doen maar wat. Puur wanbeleid.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik had een gifje geplaatst in CORquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een maandban op Face Book. Beat that.
Nog een 24-uurs banquote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
Het waren 9 fantastische minuten.
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum moderator @:onlogisch krijgt een basislesje economie op twitter van een of andere Ramona van de klantenservice.
Genotquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
Bestellen op Amazonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.
Haten op Amazonquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bestellen op Amazon
@:ggmm check dit
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorgingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het was gelukkig geen inkoppertje. Maar ik had gehoopt dat ze hem voor dezelfde prijs wilde aanbieden. Dat gebeurt nog wel eens. Nu moet ik er 2 weken op wachten vanwege een langere levertijd.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Forum moderator @:onlogisch krijgt een basislesje economie op twitter van een of andere Ramona van de klantenservice.
Die heb ik al maat. Nog gratis ook geloof ik. De grote HMF heeft dat nog voor mij geregeld bij een 1 of andere actie.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorging
Tjaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tong80
@ABNAMROquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Ja ik heb wel weer genoeg mijn werk zitten te ontwijken voor vandaag
3, maar dat de x,99 werkt goed bij jou blijkbaarquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel even prime nemen voor 2 euro, krijg je gratis bezorging
Big spender maat, ik hoef niet meer op de centen te letten. Weet van gekkigheid niet meer wat ik ermee moetquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
3, maar dat de x,99 werkt goed bij jou blijkbaar
Heb je al "#ImpeachBidenNow" getweet. Dat schijnt een of ander dingetje van je Kpop vrienden te zijn.quote:
Geen idee, jij weet blijkmaar meerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al "#ImpeachBidenNow" getweet. Dat schijnt een of ander dingetje van je Kpop vrienden te zijn.
Warm bad.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
DRT / [Live-topic] Q&A om 20:00 met Jacques Nieuwlaat!
VBL ON TOUR.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
DRT / [Live-topic] Q&A om 20:00 met Jacques Nieuwlaat!
VBL ON TOUR.
quote:
Prima vermaak inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:23 schreef Buitendam het volgende:
User @:3rr0r en ik hebben ons weer kostelijk vermaakt in het First Dates topic.
Je bewijst jezelf maar weer eens als forumbeest.quote:
Als er een kans op het forum is, grijp ik die maat. Je kent me.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bewijst jezelf maar weer eens als forumbeest.
Wok noodlesquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Nieuwe oranje vleermuis ontdekt in Guineequote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wok noodles
Cheesecake toe. @:rambodirk
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helemaal vergeten te vragen wat jullie vandaag hebben gegetenIk was bij m'n ouders en we hadden boerenkool en een beenhammetje, genot
Appeltaart.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vandaag Braziliaanse Brieven van August Willemsen lezen, @:Tarado
Nope.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk ook een avondklok?
Weet ik veel, het is januari.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie zijn de kanshebbers voor de opvolging van merkel niek?
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.quote:
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasilquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is januari.
[..]
Moet nog beginnen. Maar ik dacht, misschien ken jij hem. Volgens mij heeft 'ie in de Bijlmer zelfmoord gepleegd.
over billen en coke?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
https://www.hebban.nl/boek/de-goddelijke-kanarie-august-willemsenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ken hem niet, ik heb zo m'n eigen verhalen uit Brasil
Zeker een mooie tijd, ook wel een beetje spijt dat ik daar weg ben gegaan, al had ik er toen wel aardige redenen voor.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
opa vertelt over de tijd dat je nog vrij was om te reizen
mooie tijd
Gewoon zeggen dat uiterlijk maart de CDU/CSU een beslissing over haar Spitzenkandidat maakt!!! (spahn soder laschet)quote:
Heftig ventje wel Söder, maar ik weet niet of de rest van Duitsland mee gaat in een typisch Beiers feestje. Binnen die club misschien wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat uiterlijk maart de CDU/CSU een beslissing over haar Spitzenkandidat maakt!!! (spahn soder laschet)
Expertise hier hoor boem.
Zit je zo in het donker dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 12:35 en 14:35
Bezorger is onderweg
@:GGMM
@:Caland
@:Maxi-mus
@:Scrummie (een lamp)
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpenquote:
Toevallig vanochtend net gekeken. Stukje weegschaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De nieuwe Theo van Gogh is uit.
@:Zipportal
Even wat bitcoin kopen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Gelachen, logt uit*quote:Op zaterdag 23 januari 2021 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg raar ja, fok maakt de juiste stappen om niet te krimpen
technisch volmaakte site die meegaat met de tijd, stuk voor stuk fantastische mods, een banner waar je voor twee knaak vijftig ruimte kunt opkopen waar ook bedrijven met iets meer budget kunnen staan
bring back TEDGOD
Lekker maat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)quote:
Hoeft ook niet vriendquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. (en daar is niets mis mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |