Bedankt voor het openen. Had er geen zin aan. Ik denk dat Rene ook gaat.quote:
Dat denk ik niet. Of er gaan er twee, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik weet het echt niet meer en van mij mogen ze alledrie blijven.quote:
Ja, eigenlijk sta ik er ook zo in. Ik kan zo diverse kandidaten opnoemen die ik liever naar huis zie gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer en van mij mogen ze alledrie blijven.
Morgen maar zien hoe ik teleurgesteld word![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij moet toch blijven!!!
[ afbeelding ]
Ongeschreven regel is dat degene met de laatste post de kans krijgt een nieuwe te openen. Gebeurt dat niet na een minuut of 2, dan kan iemand anders openen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:54 schreef Toweler het volgende:
Zijn er eigelijk regels wie doet openen?
slapt liese nu bij zoey? of omgekeerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij moet toch blijven!!!
[ afbeelding ]
Nieuwe twist. Er komt nog een 15e inwoner.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:58 schreef aswesleep het volgende:
We missen nog een Laurens. Heeft blijkbaar een jas met Laurens in het huis gehangen.
Kan iemand zijn die zich op het laatste moment bedacht heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:58 schreef aswesleep het volgende:
We missen nog een Laurens. Heeft blijkbaar een jas met Laurens in het huis gehangen.
Lijkt me sterk want de inwoners waren 2 weken van te voren bekend in de media.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan iemand zijn die zich op het laatste moment bedacht heeft.
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:00 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoop dat René naar huis gaat, wat een kneus.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.
Ah ok, daar heb ik niets van meegekregen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de inwoners waren 2 weken van te voren bekend in de media.
Hij is nu leuk met het tub clubje. Was heel gezellig vanavond met zijn alles. Geen nominatie praat. Gewoon lol.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.
Aan de eettafel, dus tegen iedereen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:02 schreef jameshond7 het volgende:
Die Patrick had gezegd dat er allemaal complotjes zijn tegen daan?
Nee, zender was kapot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:03 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat vanavond was maar liese
moest naar de DBK, het kann zijn dat het positiv
vor liese was,vanaf was zij zo bezig
hoe werd daar op gereageerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aan de eettafel, dus tegen iedereen.
Jowi en Thomas waren de eerste 2 weken toch gewoon erg populaire bewoners.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Patrick ligt te lullen dat Jowi en Thomas in de finale zitten. Die zijn heel populair zegt hij. Heeft zeker de streams niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |