Bedankt voor het openen. Had er geen zin aan. Ik denk dat Rene ook gaat.quote:
Dat denk ik niet. Of er gaan er twee, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik weet het echt niet meer en van mij mogen ze alledrie blijven.quote:
Ja, eigenlijk sta ik er ook zo in. Ik kan zo diverse kandidaten opnoemen die ik liever naar huis zie gaan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer en van mij mogen ze alledrie blijven.
Morgen maar zien hoe ik teleurgesteld word![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij moet toch blijven!!!
[ afbeelding ]
Ongeschreven regel is dat degene met de laatste post de kans krijgt een nieuwe te openen. Gebeurt dat niet na een minuut of 2, dan kan iemand anders openen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:54 schreef Toweler het volgende:
Zijn er eigelijk regels wie doet openen?
slapt liese nu bij zoey? of omgekeerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zij moet toch blijven!!!
[ afbeelding ]
Nieuwe twist. Er komt nog een 15e inwoner.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:58 schreef aswesleep het volgende:
We missen nog een Laurens. Heeft blijkbaar een jas met Laurens in het huis gehangen.
Kan iemand zijn die zich op het laatste moment bedacht heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:58 schreef aswesleep het volgende:
We missen nog een Laurens. Heeft blijkbaar een jas met Laurens in het huis gehangen.
Lijkt me sterk want de inwoners waren 2 weken van te voren bekend in de media.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan iemand zijn die zich op het laatste moment bedacht heeft.
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:00 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoop dat René naar huis gaat, wat een kneus.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.
Ah ok, daar heb ik niets van meegekregen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de inwoners waren 2 weken van te voren bekend in de media.
Hij is nu leuk met het tub clubje. Was heel gezellig vanavond met zijn alles. Geen nominatie praat. Gewoon lol.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar hij heeft zich goed herpakt de afgelopen dagen.
Aan de eettafel, dus tegen iedereen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:02 schreef jameshond7 het volgende:
Die Patrick had gezegd dat er allemaal complotjes zijn tegen daan?
Nee, zender was kapot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:03 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet wat vanavond was maar liese
moest naar de DBK, het kann zijn dat het positiv
vor liese was,vanaf was zij zo bezig
hoe werd daar op gereageerd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Aan de eettafel, dus tegen iedereen.
Jowi en Thomas waren de eerste 2 weken toch gewoon erg populaire bewoners.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Patrick ligt te lullen dat Jowi en Thomas in de finale zitten. Die zijn heel populair zegt hij. Heeft zeker de streams niet gezien.
Liese is sowieso wel safe denk ik.quote:
Dat misschien niet. Maar volgens mij heeft hij wel hier en daar op internet wat dingen gelezen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Patrick ligt te lullen dat Jowi en Thomas in de finale zitten. Die zijn heel populair zegt hij. Heeft zeker de streams niet gezien.
Verteld hij aan Thomas en Jowi. Dat ze goed bezig zijn en zo door moeten spelen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:07 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Jowi en Thomas waren de eerste 2 weken toch gewoon erg populaire bewoners.
misschien huilte liese deswegen in de dbkquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liese is sowieso wel safe denk ik.
Zal gaan tussen Naomi en René ben ik bang. Als voorzitter van de Naomi fanclub hoop en denk ik wel dat René de pineut gaat zijn.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was wel lekker, Liese vertelt even waar het over gaat, twee momenten samen gevoegd ....![]()
Liese gaat de confrontatie aan.Nu pas gekeken, dit is ook goud. Liese ijzersterk en Nathalie is zelfs naar de DBK gegaan omdat ze bang is verkeerd te worden neergezet voor de kijkers en is bang dat ze later nergens meer aan de bak komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus zij slapt bij zoeyquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk, zo gaat het de goede kant uit!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij loopt altijd een half uur achter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, ze ligt alweer in haar bed.
Zag je de duimpjes niet omhooggaan?quote:
ja ik ben nog 0:50quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij loopt altijd een half uur achter.
niets te zien hoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:18 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog stream 2 kijken
de douchende wijfen
Patje heeft de boel flink opgeschud. 2 onderuit in 1 sliding.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:22 schreef Juan_Roman het volgende:
Ach het roddelkliekje heeft verzameld in de zithoek.
😄😄quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:18 schreef mario390 het volgende:
de douchende wijfen
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:18 schreef mario390 het volgende:
de douchende wijfen
Die twee mogen altijd fluisteren, zonder dat de stem ertussen komt met zendercheck.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Laptop staat letterlijk op 100 procent volume en dan kan ik die twee gedrochten een beetje verstaan
Gvd.....hij staat op zijn hards en dan toch die stem......quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:37 schreef Juan_Roman het volgende:
Jaa eindelijk een "Els controleer je zender".
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Els lijkt een lichtelijke afkeer te hebben van Patrick.
Zou het dan toch.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:39 schreef utopia2.0 het volgende:
BB kijkt hier mee. Mooi dat ze ook wat met de kritiek doen van de streamers.
Hij is er weer. Thxquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:44 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Even refreshen, hier vandaag ook een keer of 5 voorgehad. Hier nog steeds beeld.
Net zoals Els op Sjakie uit flodder lijkt. Ook zo'n klungelquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:46 schreef BB-King het volgende:
Els gaat Pat vanaf nu Lambik noemen.
Wie? zegt Nathalie.
Van Suske & Wiske... ook zo'n klungel.
man manquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:40 schreef Juan_Roman het volgende:
"Ik kan niet tegen onrecht" zegt Naat.
LOL
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:52 schreef jameshond7 het volgende:
Die rene komt ook uit het kamp ofzo?
Welk kamp?quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:52 schreef jameshond7 het volgende:
Die rene komt ook uit het kamp ofzo?
nee maar die vibe heb ik erbij, ook door die vrienden met vuurwerk enzoquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ze hebben het daar toch niet over gehad.?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:57 schreef Juan_Roman het volgende:
Wauw, zelden mensen hun eigen kutgedrag zo weten goedpraten.
ik hoorde hetquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze laat het morgen los zegt Nathalie.
Die kan het niet eens loslatenquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ik hoorde het![]()
En volgende week is "hij" aan de beurt, het regent stemmen.
Als er 1 is die het niet kan loslaten is het Nat wel. Hier gaat ze nog dagen over doorzagen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan het niet eens loslaten
Ja ze zegt dat Liese niet naar iedereen toe gaat om te praten, moet ze dan schijnheilig aardig gaan doen? Wat Nat dus doet.quote:
Naat was toch de enige die niet helemaal open was over haar livestory?quote:Op donderdag 21 januari 2021 02:03 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat Liese niet naar iedereen toe gaat om te praten, wat moet ze dan doen scheinheilig aardig doen? Wat Nat dus doet.
Nee, maar ze zijn dus nu al bezig met de volgende nominatie. Ben benieuwd wanneer ze de andere ronselen of ze daar nog het lef voor hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 02:04 schreef jameshond7 het volgende:
Naat en Els geloven ook echt dat zij geen complotjes hebben
als liese blijvt,is volgende week nattekut wegquote:Op donderdag 21 januari 2021 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan het niet eens loslaten
Dat mag van mij Marioquote:Op donderdag 21 januari 2021 02:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
als liese blijvt,is volgende week nattekut weg
quote:Op donderdag 21 januari 2021 02:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
als liese blijvt,is volgende week nattekut weg
Zit jij dan op de slapende mensen stream.quote:Op donderdag 21 januari 2021 02:08 schreef mario390 het volgende:
gelukkig ben ik niet op de nattekut stream![]()
zeker niet bij nattekutquote:Op donderdag 21 januari 2021 02:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit jij dan op de slapende mensen stream.
Die gaat nooit weg. Die draagt de show op dit moment en is de spil in het spel.quote:
nee als zij en betje op komt hoe zij op tvquote:Op donderdag 21 januari 2021 02:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat nooit weg. Die draagt de show op dit moment en is de spil in het spel.
volgende weken werd zij erst erleven waarquote:Op donderdag 21 januari 2021 02:13 schreef chufi het volgende:
Els denkt echt vakantie te hebben daar
Ja de sauna doet het ook...quote:Op donderdag 21 januari 2021 02:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
volgende weken werd zij erst erleven waar
zij zit,zij werd nog zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |