De doodstraf ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een strafblad zou anders een prima middel zijn om mensen te dwingen zich wel aan de corona regels te houden.
Zou wel lekker opruimenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De doodstraf ook.
Ik ben een beetje allergisch voor dat ondoordachte populistische geneuzel.
Volgens mij was je volgens mijn definitie zelf ook dor hout.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:33 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Biem, ik zal 't mijn oma laten weten
Heb je niet goed geslapen ofzo? Manmanmanquote:
ohquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij was je volgens mijn definitie zelf ook dor hout.
Even een slokje water drinken van al dat praten!quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:30 schreef Waterdrinker het volgende:
Waarom wisselt die gebarentolk elke paar minuten?
Niet dan? Met journalisten die zo'n vragenmoment aangrijpen om goedkoop punten te scoren bij hun achterban met achterlijke cynische vragen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je niet goed geslapen ofzo? Manmanman
jij zal 't wetenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:35 schreef quirina het volgende:
Dor hout= ouwe graftak op een nette manier.
Ga je gang. Het staat je vrij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:36 schreef quirina het volgende:
Zijn er al demonstraties georganiseerd?
Ik ben allergisch voor de doodstraf trouwens. En snap niet dat je daarmee komt? Los daarvan slap optreden is een van de redenen dat de maatregelen steeds harder worden denk ik. Maar ja dat is de wil van het volk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De doodstraf ook.
Ik ben een beetje allergisch voor dat ondoordachte populistische geneuzel.
We haden al Leen Bakker, dus kan dit er ook nog wel bij.quote:
Wel alleen tussen 04:30 en 20:30 aubquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ga je gang. Het staat je vrij.
Is dat zo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Predator40 het volgende:
@:noek je mag gewoon werken in de avond
Jammer dat ik geen hond heb.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Oostblokkert het volgende:
De hondenuitlaatservice wordt een nieuwe drugshandel.
@onlogischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef Zorro het volgende:
Alleen deskundigen.
Dan kan VI wel ophouden.
Bouw een pijplijn voor rode wijn van Frankrijk naar Hilversumquote:
Tot dat Jan Modaal met dit argument komt dan staat het halve land op zijn kop.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef Zero17 het volgende:
Wat zitten ze te muggenziften op een handjevol vergaderende kabinetsleden of over twee talkshowgasten zeg.
Op npo1 stond:quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
Is het maximaal 1 persoon thuis ontvangen nou een advies of een verplichting?
Omdat er niet achter de voordeur gehandhaaft kan worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op npo1 stond:
Advies: niet meer dan 1 persoon op bezoek.
Het was het enige waar advies voor stond. Wat houdt dat in?
Volgens mij noemen ze alles wat niet te handhaven is 'advies'.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op npo1 stond:
Advies: niet meer dan 1 persoon op bezoek.
Het was het enige waar advies voor stond. Wat houdt dat in?
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Oostblokkert het volgende:
De hondenuitlaatservice wordt een nieuwe drugshandel.
Thanks, ik heb er meteen een besteld onder het label ''spareribs met ketjap''.quote:
En zat er dan een Hugo type achter het stuur? Dan ben je helemaal de sjaak?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:43 schreef Zorro het volgende:
Ik heb ook ooit een 3e Golf gehad die ik vaak voor me uit moest duwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |