Is dat zo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:32 schreef Predator40 het volgende:
@:noek je mag gewoon werken in de avond
Jammer dat ik geen hond heb.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Oostblokkert het volgende:
De hondenuitlaatservice wordt een nieuwe drugshandel.
@onlogischquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef Zorro het volgende:
Alleen deskundigen.
Dan kan VI wel ophouden.
Bouw een pijplijn voor rode wijn van Frankrijk naar Hilversumquote:
Tot dat Jan Modaal met dit argument komt dan staat het halve land op zijn kop.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:39 schreef Zero17 het volgende:
Wat zitten ze te muggenziften op een handjevol vergaderende kabinetsleden of over twee talkshowgasten zeg.
Op npo1 stond:quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
Is het maximaal 1 persoon thuis ontvangen nou een advies of een verplichting?
Omdat er niet achter de voordeur gehandhaaft kan worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op npo1 stond:
Advies: niet meer dan 1 persoon op bezoek.
Het was het enige waar advies voor stond. Wat houdt dat in?
Volgens mij noemen ze alles wat niet te handhaven is 'advies'.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op npo1 stond:
Advies: niet meer dan 1 persoon op bezoek.
Het was het enige waar advies voor stond. Wat houdt dat in?
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:37 schreef Oostblokkert het volgende:
De hondenuitlaatservice wordt een nieuwe drugshandel.
Thanks, ik heb er meteen een besteld onder het label ''spareribs met ketjap''.quote:
En zat er dan een Hugo type achter het stuur? Dan ben je helemaal de sjaak?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:43 schreef Zorro het volgende:
Ik heb ook ooit een 3e Golf gehad die ik vaak voor me uit moest duwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |