Ze komt sportief over. Moeilijk voor te stellen dat ze 90 kilo woog.quote:
De enige die er echt rekening mee hield was René en die deed het dan ook minder goed.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
"Het spel is mislukt. Een aantal van jullie stond niet op de cirkel".
Ze moeten die van buiten de cirkel niet meetellen anders hadden ze die er niet neer hoeven leggen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
Hij ownde die ballenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Sangha het volgende:
Leuk dit, effe actie op de stream! Thomas vond ik de tofste, had het niet verwacht, maar hij dat het super!
Ik kan het ze in dit geval niet kwalijk nemen want die cirkel lag niet vast. Die ging de halve tuin door.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten die van buiten de cirkel niet meetellen anders hadden ze die er niet neer hoeven leggen.
Als dat inderdaad de voorwaarde is, liggen er een paar uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas was een beest hahaquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Sangha het volgende:
Leuk dit, effe actie op de stream! Thomas vond ik de tofste, had het niet verwacht, maar hij deed het super!
Jill is zo enthousiast.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Verbazing bij Jill is ook leuk (bij Thomas)
[ afbeelding ]
BB neemt het niet zo nauw met z'n eigen regels, hebben we bij eerdere spellen al gemerkt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat inderdaad de voorwaarde is, liggen er een paar uit.
Ja hij deed het echt supergoed, volle bak ertegen aan. Die reactie van Jill was ook leuk!quote:
Ja zoiets trekt je gewoon even uit de sleur.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef Blackprinces het volgende:
Misschien wel even goed voor de sfeer daar
Djill en Naomi vinden echt alles leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jill is zo enthousiast.
Ik ben Jill en Thomas fanquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Verbazing bij Jill is ook leuk (bij Thomas)
[ afbeelding ]
spul wordt opgeruimd zekerquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef engine het volgende:
Ze krijgen in de gameroom te zien hoeveel ze verdiend hebben maar denk dat er wel wat meer gebeurd. Dit duurt te lang.
Ik wil dit spel ook doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja zoiets trekt je gewoon even uit de sleur.
De ballenmachine moet gedemonteerd worden?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef engine het volgende:
Ze krijgen in de gameroom te zien hoeveel ze verdiend hebben maar denk dat er wel wat meer gebeurd. Dit duurt te lang.
quote:
Ah dat zou best kunnen jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
[..]
De ballenmachine moet gedemonteerd worden?
Of met Naat als balquote:
Je kunt ze wel horen jaquote:
Ja ik vind het allemaal waardeloos geregeldquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:31 schreef spapaars het volgende:
Minachting naar de betalende kijkers.
Zelfs de slaapkamer mag nu niet in beeld worden gebracht.
hoe denk je dat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:31 schreef spapaars het volgende:
Minachting naar de betalende kijkers.
Zelfs de slaapkamer mag nu niet in beeld worden gebracht.
Die Eerste proef waar Naomi de vrijstelling won was daar ook geen geld te verdienenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
Dansopdracht | Liese, Ziko + groep | 07/01 | ¤5000,-
Balansopdracht | Thomas + groep | 12/01 | ¤4000,-
Verkleed- en herkenopdracht | Nick + groep | 19/01 | ¤1500,-
Pot: ¤10.500,-
Welke groepopdracht mis ik?
Dat spel waarbij ze uitspraken bij de juiste personen moesten matchen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
dekentje breien?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
Volgens mij was dat alleen om het huismeesterschapquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Die Eerste proef waar Naomi de vrijstelling won was daar ook geen geld te verdienen
Goeie. Hoeveel was daarmee te verdienen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat spel waarbij ze uitspraken bij de juiste personen moesten matchen?
¤2000 volgens:quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Goeie. Hoeveel was daarmee te verdienen?
Ja, is wel echt een pluspunt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Jockari het volgende:
Je ziet wel aan Michel dat die gewoon is om de handen uit de mouwen te steken.
Goede username na dit spel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:48 schreef Jockari het volgende:
Je ziet wel aan Michel dat die gewoon is om de handen uit de mouwen te steken.
Moet hij geopereerd worden??quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:58 schreef Blackprinces het volgende:
Naat gaat een kaarsje opsteken voor dr vader straks??
Maar als ze zeuren over de kosten van het hout.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef Benny het volgende:
Dus we hebben per week 3 verschillende spellen en/of opdrachten. Sowieso.
Boodschappenspel, huismeesterspel en potopdracht
Dat was meer een "what if" volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar als ze zeuren over de kosten van het hout.
Dan gaat er dus ook geld AF ?
Ok, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat was meer een "what if" volgens mij.
Het hout raakte op en ze speculeerden dat het misschien gekocht moet worden van het budget voor de "luxe" boodschappen wat ze elke week met een spel kunnen verdienen en de huismeester op de iPad kan bestellen.
Maar volgens mij zag ik vanmorgen weer een volle voorraad hout liggen, dus ik denk dat het is bijgevuld.
ook deswegen kwam de psycholog,,zij heeft erquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die is overleden toen ze nog heel jong was, in Thailand.
Volgens mij is er tot nu toe niks vanaf gegaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar als ze zeuren over de kosten van het hout.
Dan gaat er dus ook geld AF ?
Dankuquote:
Ze heeft maar 1 bal gemist en dat was de zwarte dus dat is ook de bedoeling, ze sloeg wel wat ballen niet zo goed maar dat zie je niet goed met die camerabeelden op streamquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:44 schreef cvketeltje89 het volgende:
Is er een gifje van dat Nathalie een bal mis slaat? Voor later gebruik.
Ja kloptquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Soms is ze er even niet van bewust dat er camera's hangen
Ballen kwamen ook een beetje lullig op hem af omdat hij wel op de stip bleef staan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef MissyZ het volgende:
Rene kan niet tennissen. Geen verrassing hier.
René is van een echte mannensport.
Voetbal.
Voetbal mannensport ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef MissyZ het volgende:
Voetbal.
Voetbalquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef MissyZ het volgende:
Voetbal.
Ik wilde daar net ook wat over zeggen ,maar ze is op stream 2 inmiddels niet meer te horenquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef zodeju het volgende:
Jemig mic bij Els op de bank duidelijk en voor de rest aan tafel in de keuken....kunnen ze nu niet die bij haar uit doen? zo is het haast niet te volgen.
Screenshot is van 12:02:44.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk terug maar dit beeld heb ik niet gezien,welke tijd was dat?
Dat. Ik begin ook steeds meer te twijfelen wie nou erger is: Els of Nathaliequote:Op woensdag 20 januari 2021 12:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een vreselijk hypocriet wijf is die Els toch ook.
Ja dat zei al genoeg iddquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat. Ik begin ook steeds meer te twijfelen wie nou erger is: Els of Nathalie
Ze scoorde bij mij al behoorlijke minpunten na haar opmerking na het spel "het koppelen van het juiste voorwerp bij de juiste persoon". Dat ze het liefst alles fout had gedaan omdat ze het niemand gunde
Zo is dat, een Els moet er zijn. Wees ook een Els; #teamelsquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:17 schreef BB-King het volgende:
Els is gewoon Els.
Als je haar geen Els laat zijn dan is Els Els niet meer.
Die twee hitsen elkaar op.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat. Ik begin ook steeds meer te twijfelen wie nou erger is: Els of Nathalie
Dan hebben wij eindelijk drama!quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Die opmerking zouden ze eens op het scherm moeten tonen
Schijnheil is het.....die kan recht in je gezicht liegen alsof het gedrukt staat zonder te blikken of te blozen.....quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Els heeft aan niemand in het huis een hekel.
Goh, hoe zat het ook alweer met die kutbelgen?
Ik mag hem steeds meerquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:18 schreef Harry het volgende:
O, o, o wat heb ik toch een hekel aan het accent van Nick.
Ik kan het niet aanhoren, en moet het dan wegzappen.
Het is de enige die ik echt goed kan volgen wat hij zegt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:18 schreef Harry het volgende:
Haal ff een Busje WD40 en een drone.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Benny het volgende:
En. Kan iemand... Alsjeblieft. Dat piepende kastje maken..? Alsjeblieft?!
Dat had best leuk geweestquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Die opmerking zouden ze eens op het scherm moeten tonen
Aan je pompeblêd te zien vermoed ik dat er ook wel mensen zijn die dat bij jou kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:18 schreef Harry het volgende:
As ge hüm nie kunt huëren, moette nie leusteren hè !quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:18 schreef Harry het volgende:
Live, maar ik heb de stream op www.vier.be aan staan. Ik weet niet of dat dezelfde is als de Videoland streams (denk het wel). Terugspoelen is daar überhaupt niet mogelijk, anders had ik wel een betere screenshot gemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
en je was live of heeft teruggekijkt?
Met wie heeft Daan wel een echte klik?quote:
Videoland stream 1 = vier.be streamquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Live, maar ik heb de stream op www.vier.be aan staan. Ik weet niet of dat dezelfde is als de Videoland streams (denk het wel). Terugspoelen is daar überhaupt niet mogelijk, anders had ik wel een betere screenshot gemaakt.
Hoe durven ze, zo'n sociaal lief meisje met hele moeilijke jeugdquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die twee hitsen elkaar op.
Ik hoop dat Natte volgende week op de bank komt. Alleen al om haar reactie. Ik denk dat god haar hoort brommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |