Ze komt sportief over. Moeilijk voor te stellen dat ze 90 kilo woog.quote:
De enige die er echt rekening mee hield was René en die deed het dan ook minder goed.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
"Het spel is mislukt. Een aantal van jullie stond niet op de cirkel".
Ze moeten die van buiten de cirkel niet meetellen anders hadden ze die er niet neer hoeven leggen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
Hij ownde die ballenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Sangha het volgende:
Leuk dit, effe actie op de stream! Thomas vond ik de tofste, had het niet verwacht, maar hij dat het super!
Ik kan het ze in dit geval niet kwalijk nemen want die cirkel lag niet vast. Die ging de halve tuin door.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten die van buiten de cirkel niet meetellen anders hadden ze die er niet neer hoeven leggen.
Als dat inderdaad de voorwaarde is, liggen er een paar uit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas was een beest hahaquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Sangha het volgende:
Leuk dit, effe actie op de stream! Thomas vond ik de tofste, had het niet verwacht, maar hij deed het super!
Jill is zo enthousiast.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Verbazing bij Jill is ook leuk (bij Thomas)
[ afbeelding ]
BB neemt het niet zo nauw met z'n eigen regels, hebben we bij eerdere spellen al gemerkt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat inderdaad de voorwaarde is, liggen er een paar uit.
Ja hij deed het echt supergoed, volle bak ertegen aan. Die reactie van Jill was ook leuk!quote:
Ja zoiets trekt je gewoon even uit de sleur.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef Blackprinces het volgende:
Misschien wel even goed voor de sfeer daar
Djill en Naomi vinden echt alles leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jill is zo enthousiast.
Ik ben Jill en Thomas fanquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Verbazing bij Jill is ook leuk (bij Thomas)
[ afbeelding ]
spul wordt opgeruimd zekerquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef engine het volgende:
Ze krijgen in de gameroom te zien hoeveel ze verdiend hebben maar denk dat er wel wat meer gebeurd. Dit duurt te lang.
Ik wil dit spel ook doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja zoiets trekt je gewoon even uit de sleur.
De ballenmachine moet gedemonteerd worden?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef engine het volgende:
Ze krijgen in de gameroom te zien hoeveel ze verdiend hebben maar denk dat er wel wat meer gebeurd. Dit duurt te lang.
quote:
Ah dat zou best kunnen jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:25 schreef Benny het volgende:
[..]
De ballenmachine moet gedemonteerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |