Ik zie nog steeds niets boeiends, en heb de tyfus in 3 " Nieuwe" klonen van wat er zit/zat Theo meegeteld nogquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Jij komt altijd zo gezellig positief uit de hoek hè!
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zit er op die bovenlip ?
Ja ik snap je wel hoor, het echte boeiende moet nog komen, het is steeds maar hopen dat er echt iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets boeiends, en heb de tyfus in 3 " Nieuwe" klonen van wat er zit/zat Theo meegeteld nog
Zo jaren 90..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie brengt gaten in je broek naar een nieuwe level:
[ afbeelding ]
Niet meegekregenquote:
Heb ook nog zo'n broek liggen, ergens..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Bij onze zuiderburen nog hip, kennelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooi koppie hoor, beetje klassiek. Fatsoenlijke make -up.quote:
Ik ook, voor schilderwerk e.d.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb ook nog zo'n broek liggen, ergens..
Allesinds mooier om naar te kijken dan die boerentrut jillquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben die beproefde Huppelkutjekoppies meer dan zat.. wéér geen creative casting .. die kijkt wat er gewoon niet werkt en er wat anders in pleurt
[ afbeelding ]
Tot nu toe nog geen klachten..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi koppie hoor, beetje klassiek. Fatsoenlijke make -up.
So far, so good.
Valt ook onder de beroerd gecaste huppelkutjes.. met en nog veel beroerder B. Dekker accentquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Allesinds mooier om naar te kijken dan die boerentrut jill
En nog geen plakplaatjes waargenomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
So far, so good.
Vergeet je niet eentjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Allesinds mooier om naar te kijken dan die boerentrut jill
Eentje, een getatoeëerde ring op haar vinger.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nog geen plakplaatjes waargenomen?
Eentje op haar vinger...wel mooi ipv ring.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daan gaat effe douchen .....![]()
[ afbeelding ]
De dames soppen op Michel.Ah, ze denken ook al dat ie misschien wel gay isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lag het niet aan ons...
En ik vermoedt ook piercings..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eentje, een getatoeëerde ring op haar vinger.
op haar ring vinger heeft ze een plaatjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou d'r zeker een veeg geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
So far, so good.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eentje, een getatoeëerde ring op haar vinger.
Dus jij valt af![]()
Teveel bewoners voor 2 streams misschien. Snel wat meer streams erbij.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Er zitten nu teveel bewoners in. Moeten er snel wat uit.
Hij is er nu al klaar mee!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:55 schreef cobain1994 het volgende:
Kom op jonguh, je kan het..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Er zitten nu teveel bewoners in. Moeten er snel wat uit.
Het is net goed. Eindelijk wat meer actie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind het waardeloos dat ze er maar nieuwen in blijven proppen.
Is dat hardop bekent gemaakt of was dat puur tegen Nathalie en Els.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoey en Naomi fluisteren !
Ja echt ja, die prikkels allemaal ineens! Ik zou mooi buiten gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Michel had dezelfde blik, maar zal niet alle nieuwe dat hebben in het kippenhok.
Lekker rondzingenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:58 schreef IkFok het volgende:
weer dat gefluister van zoey Eigenlijk zou de regie de microfoons even op de luidsprekers in de woonkamer moeten zetten van de mensen die fluisteren
Geen idee, ik stream overdag niet... ( meestal )quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat hardop bekent gemaakt of was dat puur tegen Nathalie en Els.
Tijd voor de BB stem, NIET FLUISTEREN <vul hier naam in>quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mag niet meer!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Werd door Snapjuhlie en Jowi gezegd, zij hebben het in DBK gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat hardop bekent gemaakt of was dat puur tegen Nathalie en Els.
Ik heb vrees om mijn volume weer op max te zetten...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verstaat iemand waar die twee het over hebben?
Nope, het geluid valt steeds onder het mic niveau , oordopjes helpen ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verstaat iemand waar die twee het over hebben?
Met als afsluiting bekendmaking nominaties. Topshow.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanavond Modeshow dus.
BB laat ons het nieuwe vleesch keuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Amai.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:03 schreef BB-King het volgende:
Zoey tegen Naomi en Liese dat de Nederlanders aan het plotten zijn.
Het is oorlog.
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:04 schreef BB-King het volgende:
Liese zegt dat het tussen haar en René zal gaan en dat wint zij wel.
Raar wijf met dat oubollige kapsel, pofmouwtjes , tattoo's overal, die weet nog niet wat ze wilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh Danniiii... doe nix anders aan , misschien wil die stoere Nieuwe Marinier nog wel even genieten ...
Renee is af, die doet niet meer mee...
[ afbeelding ]
Psies.. en een wanhopige Regie om dat dekseltje te vinden die er op pastquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Raar wijf met dat oubollige kapsel, pofmouwtjes , tattoo's overal, die weet nog niet wat ze wil
Vrouwen die zelfverzekerd zijn over hun uiterlijk en gedrag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:10 schreef suzi1 het volgende:
door wie voelt daan zich geintimideerd??
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Amai.
Ze vinden het zelf ook dom dat de Hollanders niet naar de individu kijken.
Ik vind dat ook dom, domme Hollanders.
Leve de Belgen
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Els hoort over Theo.Hoi DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al ergens gepsot van die nieuwe bewoners wanneer ze het huis in kwamen.
GroetjesIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |