Griffon Bruxellois zijn hele leuke honden ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
was dat de schildpad? want honden leven geen 30 jaar
Gaan ze heel zeker rekening mee houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou er is eindelijk gezegd dat ze niet mogen fluisteren en geen engels moeten spreken
Wow!!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:47 schreef D. het volgende:
Ah, BB heeft gezegd dat ze niet mogen fluisteren en geen Engels mogen spreken
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind die {atrick er zo Nederlands uitzien...
Echt??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, BB heeft tegen René gezegd dat hij de token had kunnen inzetten, dan was hij niet meer genomineerd geweest.
je bent er niet , lezen mutsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef MissyZ het volgende:
Die Titel van de topic......
Daar gaat mijn Moederdag.
Ik hoopte ook da thij dat zou proberemquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oh, BB heeft tegen René gezegd dat hij de token had kunnen inzetten, dan was hij niet meer genomineerd geweest.
In principe wel, maar niet iedereen is even gemanierd hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijg je tegenwoordig niet even de tijd om een topic te openen als je als laatste een posting hebt gehad in het vorige topic????
Ja gewoonlijk wel, maar het topic gaat bijzonder rap nuquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Krijg je tegenwoordig niet even de tijd om een topic te openen als je als laatste een posting hebt gehad in het vorige topic????
Maandelijkse markt?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef Blackprinces het volgende:
Nou... dan zal ik ook maar iets bekennen.
Ik ben in UTO geweest..
Jill en Renee nu over het visioen van Liese??
Jij zou het even kunnen respecteren dat een ander de topictitel heeft.quote:
Was omdat hij iemand op de gang hoorde.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:50 schreef Mickytjuh het volgende:
REne zegt dat het toch een verrassing gaat zijn wie er vanavond bij zit
50 sec. wachten kan iedereen wel opbrengen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja gewoonlijk wel, maar het topic gaat bijzonder rap nu
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Griffon Bruxellois zijn hele leuke honden ja!
En ze heeft hem laten opzetten. Dus ik wil hem nog steeds terug!![]()
René is het met me eens overigens.
Ik moet 'm nog op stream zien en horen, maar tot nu toe is het stuivertje wisselenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Als er nou nog 1 iemand zegt dat dit Rene 2.0 is krijgt die klappies.
Fijne avond.
Ik ben wel bang voor welke kant het op gaat als Rene weg moetquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Jill Jill Jill ...wat een tegenvaller
Verliest hier weer stemmen hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh Rene... Nathalie is geen toppertje
Normaal boeit het mij niet, maar idd, asociaal is het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
In principe wel, maar niet iedereen is even gemanierd hier
Nope.quote:
Over zo'n 90 dagen kunnen we allemaal vloeiend Vlaamsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef BB-King het volgende:
Julie ziet er heel leuk uit maar aan die stem moet ik nog even wennen.
Dat lijkt het wel te zijn ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.vier.be/video(...)dat-ik-aangifte-deed
Uhm, is dit niet het verhaal waarvoor Nathalie in de DBK is geweest en waarvan BB gezegd heeft dat het niet zou worden uitgezonden? Of ging dat over iets anders?
Nathalie heeft niet gevraagd iets niet uit te zenden, dat was Naomi (begreep ik)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.vier.be/video(...)dat-ik-aangifte-deed
Uhm, is dit niet het verhaal waarvoor Nathalie in de DBK is geweest en waarvan BB gezegd heeft dat het niet zou worden uitgezonden? Of ging dat over iets anders?
Ik hoor het nu iddquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zegt hij net in de badkamer tegen Jill.
T is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Over zo'n 90 dagen kunnen we allemaal vloeiend Vlaams
Ik zie Patrick die Nick nog wel degraderen tot assistent-kok.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die oudere Belg is dat die gast die in die doos zat?
ah, thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nathalie heeft niet gevraagd iets niet uit te zenden, dat was Naomi (begreep ik)
Nathalie heeft gevraagd of haar familie vooraf kon worden ingelicht over haar ex
yepquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die oudere Belg is dat die gast die in die doos zat?
Waarom? Zou het gelogen zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nathalie heeft gevraagd of haar familie vooraf kon worden ingelicht over haar ex
Nee dat was Nathalie heeft er net nog een gesprek over gehad in de dagboekkamer. De dag na die verhalen heeft ze meermaals gezegd dat ze ging vragen om het niet uit te zenden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nathalie heeft niet gevraagd iets niet uit te zenden, dat was Naomi (begreep ik)
Snapjuhlie eerst ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie stemmen wil winnenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zie Patrick die Nick nog wel degraderen tot assistent-kok.
Aha, dus met een B&B.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nope.
Ben zelfs op tv geweest. Werd ZEEER nadrukkelijk gevraagd/door me strot geduwd om vooral te blijven slapen door Febo.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk valt die Nederlander mee voor jullie
Patrick lijkt me nogal een zwetserquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zie Patrick die Nick nog wel degraderen tot assistent-kok.
Nee, maar dat gebeurde in een tijd dat ze bijna geen contact had met familie en ze wilde niet dat mensen er via de tv achter zouden komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waarom? Zou het gelogen zijn?
Dat k*tjes-gedoe hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh de 3 SpeleKutjes op een rij,, doe die grijze duif met die misthoorn stem er maar bij . erger kan het niet worden met cirkelzaag Noomie ernaast
[ afbeelding ]
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben wel bang voor welke kant het op gaat als Rene weg moet
Ik weet niet of ik klaar ben voor een verliefde Nat op de stream.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:57 schreef BB-King het volgende:
Naat heeft haar oog laten vallen op Michel.
Ze kwijlt er nog net niet bij.
Volgens mij bedoelde hij Zoey (want ze had veel volgers).quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik hoor Rene ook net zeggen dat iemand (een zij) een visioen heeft gehad over het stemmen
Liese had gedroomd dat zij genomineerd wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik hoor Rene ook net zeggen dat iemand (een zij) een visioen heeft gehad over het stemmen
Ja! Dit was echt nodig voor de dynamiek. René is meer een soort Thomas eigenlijk, alleen dan minder aandoenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind hem nu al leuker dan Rene
Liese, die zou een visioen hebben gehad dat iedereen op haar had gestemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Memo gemist? We zijn sinds het vorige topic volledig #TeamRenequote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind hem nu al leuker dan Rene
via de speaker?quote:
Dat was Liese, een visioen over veel stemmen op haarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Love it!! ben al aan het oefenenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Over zo'n 90 dagen kunnen we allemaal vloeiend Vlaams
Misschien zitten er wel meer Fokkers in huis hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Memo gemist? We zijn sinds het vorige topic volledig #TeamRene
Chubby Rene zou er nooit uit gestemd wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja! Dit was echt nodig voor de dynamiek. René is meer een soort Thomas eigenlijk, alleen dan minder aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |