Lekker puur.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Jill weer heel droog tegen Thomas: "Mag ik op je rug?"
Thomas: "Nee."
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Saaikloot die gozerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Ja wat zeiden ze daar...quote:
Die is lekker zichzelf en geen gladjakkerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
Leuk... urenlang samen met jowi optuttenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:42 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is ook dit weer een ijdeltuit.
Echt he. Ik zag het ook. Was te laat met cappen. Bedankt voor je duidelijke capquote:
Hij doet hem vast denken aan Lambik van Suske & Wiske.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
Rene noemt Patrick: Lambriek.
Wrom nou?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
Rene noemt Patrick: Lambriek.
Wrom nou?
KLopt, dat zei hij ook. Ach, ik moet me er niet aan storen. Zennnn blijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij doet hem vast denken aan Lambik van Suske & Wiske.
Renéquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:48 schreef BB-King het volgende:
Jill vraagt aan de anderen of ze moet veranderen.
Omdat ze overkomt als een verliefd persoon.
Rene zegt van niet en dat ze zich niet moet leiden door de nieuwe bewoners.
Valt op he.....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:48 schreef engine het volgende:
Rene geeft lief advies en els moet haar klep ook weer opentrekken
lijkt me schoonmoeder welquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:48 schreef engine het volgende:
Rene geeft lief advies en els moet haar klep ook weer opentrekken
Inderdaad. Lekker gek doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:50 schreef Benny het volgende:
Els: "Vind je dat je gek hebt gedaan?"
Jill: "Nee. Ik heb mij juist ingehouden"
Houd je a.u.b. niet in
Nee, dat hij stikt. Rene vindt het vuur juist heerlijk maar Thomas gooit er te veel op.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:52 schreef engine het volgende:
Waar is Rene bang voor met de kachel? Dat ie smelt ofzo?
Om voor opschudding te zorgen denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo mag dat van bb dat
de nieuwe vertelen wat zo
in de uitzending overkomt?
Ik snap het ook even niet Mario.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo mag dat van bb dat
de nieuwe vertelen wat zo
in de uitzending overkomt?
Dat wordt een cliffhanger voor de uitzending.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:51 schreef D. het volgende:
Is die nieuwe jongen ook gay, of alleen vrouwelijk?
Beetje vreemd, want was te verwachtenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:55 schreef zodeju het volgende:
Die Els kan er niet overuit dat haar dochter op tv geweest is ....een paar minuten.
Ik snap niet dat mensen daar zo op geilen, ik vind het zo leuk voor haarquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:55 schreef zodeju het volgende:
Die Els kan er niet overuit dat haar dochter op tv geweest is ....een paar minuten.
Hoe gaat hij daar van stikken danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat hij stikt. Rene vindt het vuur juist heerlijk maar Thomas gooit er te veel op.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat wordt een cliffhanger voor de uitzending.
"Op wie van de vrouwen heeft Michel zijn zinnen gezet.
Of komt Jowi nog voor een verrassing te staan?"
Gevolgd door een scene van Michel die knipoogt naar een naakte Jowi onder de douche.
weten ze ook van de els tea?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren hele leuke beelden op TV, 10 sec.
welke mann in welke doos?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:59 schreef Blackprinces het volgende:
Els had wel verwacht dat de man in de doos terug zou komen.
Zou ze denken dat hij al die tijd in de doos is gebleven?
wat buiten is moet toch normalquote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap het ook even niet Mario.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill: "misschien heb ik wel een spermazaadje van Theo tussen m'n teen"
achzo ja,dat is 2 weken geledenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waar Daan Theo en Thomas moesten kiezen.
Ze kozen toen en daar kwamen zoey jill en renee uit.
pffffquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik niet.quote:
Gevolgd door René:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef Juan_Roman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |